Spotify працягвае прыпыняцца [Best Fixes]

Папулярная платформа струменевага аўдыё і медыя Spotify прапануе свае паслугі аматарам музыкі і падкастаў па ўсім свеце з 2006 года. У цяперашні час 345 мільёнаў актыўных штомесячных карыстальнікаў карыстаюцца Spotify за разнастайнасць музыкі і магчымасць дзяліцца музыкай з сябрамі. Аднак пастаянная паўза і буферызацыя кантэнту могуць сапсаваць агульнае ўражанне ад праслухоўвання.

Калі Spotify працягвае рабіць паўзу, працягвайце чытаць, каб даведацца, на што можна паглядзець, каб вырашыць праблему прыпынку. Вы ўбачыце некаторыя хуткія рашэнні, якія можна прымяніць з дапамогай мабільнага тэлефона або камп’ютара. Давайце пачнем.

Першыя крокі па выпраўленні пастаяннай паўзы Spotify

Вось некалькі простых рэчаў, якія можна паспрабаваць, калі ў вас узнікаюць паўзы падчас праслухоўвання Spotify на мабільнай прыладзе:

  • Паспрабуйце выдаліць часовыя даныя. Выключыце тэлефон прыкладна на 15 секунд, перш чым зноў уключыць яго.
  • Адключыць рэжым нізкай магутнасці. Рэжым нізкай магутнасці можа выклікаць перашкоды для вашага патоку Spotify. Паспрабуйце перайсці ў раздзел «Параметры батарэі» і выберыце «Настройкі», а затым выключыце «Рэжым нізкага энергазабеспячэння».
  • Адключыць рэжым эканоміі трафіку. Памяншэнне колькасці дадзеных, якія выкарыстоўвае Spotify, можа прывесці да праблем з прыпынкам; таму паспрабуйце перайсці ў «Настройкі -> Эканомія трафіка» і выключыць яго.
  • Паспрабуйце загрузіць музыку на сваю прыладу для бесперапыннага праслухоўвання ў зоне з нізкім пакрыццём сотавай сувязі. Праверце раздзел FAQ для атрымання інструкцый аб тым, як гэта зрабіць.
  • Выпраўце праблемы з прыпынкам Windows або Mac Spotify

    1. Выйдзіце з усіх прылад у Spotify

    Часам уваход у ваш уліковы запіс з іншых прылад можа прывесці да перыядычнай прыпынення бягучай прылады. Паспрабуйце выйсці з усіх прылад.

    Заўвага: выйсці з усіх сваіх прылад можна толькі праз вэб-сайт Spotify.

  • У новым вэб-браўзеры перайдзіце да Spotify.com.
  • Калі будзе прапанавана, увайдзіце ў свой уліковы запіс.
  • На галоўнай старонцы ў правым верхнім куце выберыце значок «Профіль».
  • Выберыце «Уліковы запіс» з выпадальнага меню.
  • Злева націсніце «Агляд уліковага запісу».
  • Пракруціце ўніз і націсніце на опцыю «Выйсці ўсюды».
  • Праверце гэта:  Як усталяваць GCC на Ubuntu

    Цяпер вы выйдзеце з усіх сваіх прылад, уключаючы вэб-браўзер.

    2. Выканайце ачыстку пераўсталёўкі Windows/Mac

    Часам выдаленне даных кэша, выдаленне прыкладання, а затым паўторная яго ўстаноўка звычайна ліквідуе любыя праблемы, выкліканыя пашкоджаннем файла. Гэта таксама гарантуе, што ў вас усталявана апошняя версія прыкладання.

    Пераўсталяваць ачыстку Windows

    Каб выдаліць кэш і прыкладанне Spotify праз Windows:

  • Перайдзіце да дыска «C».
  • Націсніце на «Карыстальнікі», затым «[Username]” папка.
  • Выберыце «AppData», затым «Local».
  • Знайдзіце і націсніце «Spotify».
  • Знайдзіце тэчку «Storage», а затым выдаліце ​​яе.
  • Выдаліць Spotify на Windows. Выберыце «Меню Пуск», затым націсніце «Настройкі».
  • Націсніце на «Прыкладанні», а затым выберыце «Spotify».
  • Выберыце «Выдаліць».
  • Пераўсталюйце Spotify. Перайдзіце ў «Microsoft Store», каб знайсці «Spotify» і пераўсталяваць яго.
  • Чыстая пераўсталёўка macOS

    Каб выдаліць кэш і прыкладанне Spotify праз macOS:

  • Ачысціць кэш spotify. Запусціце «Finder».
  • Затым у меню ўверсе выберыце «Перайсці», затым доўга націскайце клавішу «Alt» і выберыце «Бібліятэка».
  • Націсніце на «Кэшы», а затым выберыце і выдаліце ​​тэчку «com.spotify.client».
  • Выберыце «Падтрымка прыкладанняў», а затым выдаліце ​​тэчку «Spotify».
  • Выдаліць Spotify. Запусціце «Finder».
  • Выберыце «Прыкладанні» з меню бакавой панэлі злева.
  • Знайдзіце прыкладанне «Spotify» і перацягніце яго на значок «Кошык».
  • Затым цалкам ачысціце смецце, каб выдаліць праграму.
  • Пераўсталюеце Spotify. Перайдзіце ў «App Store» і знайдзіце прыкладанне «Spotify», каб загрузіць і ўсталяваць яго зноў.
  • 3. Праверце наяўнасць пашкоджанай карты SD, жорсткага дыска або SSD

    Часам ваш назапашвальнік можа пашкодзіцца, але ўсё яшчэ працуе, няхай гэта будзе жорсткі дыск (HDD) або цвёрдацельны назапашвальнік (SSD). Акрамя таго, SD-карта, якая выкарыстоўваецца для захоўвання вашай музыкі, таксама можа пачаць выходзіць з ладу. Гэты сцэнар часта прыводзіць да памылак чытання і запісу або мляваму ПК, але гэта таксама можа прывесці да праблем з прыпынкам Spotify.

    Калі вы выкарыстоўваеце знешнюю SD-карту для захоўвання музыкі, гэта можа лёгка прывесці да праблем з прыпынкам. Што тычыцца вашага жорсткага дыска або SSD-назапашвальніка, збой сектараў або няспраўны дыск, у цэлым, можа прывесці да паўторных паўз у Spotify.

    Для SD-карты, на якой захоўваецца ваша музыка, паспрабуйце выдаліць яе, ачысціць, а затым зноўку ўставіць.

  • Выміце SD-карту з ПК/ноўтбука і ачысціце ўваходны слот, затым ачысціце кантакты SD-карты.
  • Зноў устаўце SD-карту і паспрабуйце гуляць у Spotify яшчэ раз.
  • Для HDD або SSD паспрабуйце запусціць інструмент сканавання, каб праверыць, ці няма памылак чытання і запісу і дрэнных сектараў.

    4. Вызваліце ​​месца для захоўвання

    Магчыма таксама, што ў вас скончылася месца для захоўвання на SD-карце або тэлефоне.

    Вызваліце ​​месца на Android

    Каб вызваліць месца на прыладзе Android:

  • Перайдзіце да і націсніце на «Настройкі».
  • Унізе старонкі абярыце опцыю «Сховішча».
  • Праверце, ці дастаткова ў вас вольнага месца на прыладзе.
  • Калі ваша вольнае месца заканчваецца, прайдзіцеся па тэлефоне і выдаліце ​​паведамленні, малюнкі, відэа і г.д.; усё, што вам не трэба і не выкарыстоўваеце, або захоўваецца ў воблаку.
  • Праверце гэта:  Ці кружыцца галава ад позірку на тэлефон? Адключыць анімацыю

    Вызваліце ​​месца на Android

    Каб вызваліць месца на прыладзе iOS:

  • Перайдзіце да і націсніце на «Настройкі».
  • Выберыце «Агульныя», затым «Сховішча iPhone».
  • Праверце, ці дастаткова ў вас вольнага месца на прыладзе.
  • Калі ў вас не хапае, праглядзіце свой тэлефон і выдаліце ​​ўсе паведамленні, выявы, відэа і г.д., якія вам не патрэбныя, якія вам не патрэбныя або якія захоўваюцца ў воблаку.
  • 5. Выдаліце ​​Spotify з файла Hosts

    Калі Spotify працягвае прыпыняцца на вашым кампутары, прычынай можа быць файл хоста. Паспрабуйце выдаліць Spotify з вашага хост-файла, каб убачыць, ці вырашае гэта вашу праблему прыпынку.

    Выдаліце ​​запісы Spotify з файла Hosts у Windows 10

  • Перайдзіце ў «Нататнік», пстрыкніце правай кнопкай мышы і выберыце «Адкрыць як адміністратар».
  • Націсніце на «Файл -> Адкрыць».
  • Перайдзіце да «C:WindowsSystem32driversetc» з дапамогай Правадыра файлаў.
  • У правым ніжнім куце акна «Адкрыць» націсніце «Тэкставыя дакументы (*.txt»)» і абярыце «Усе файлы (*.*)» са спісу. На гэтым этапе адлюстроўваюцца ўсе файлы на выбар, а не толькі тэкставыя файлы.
  • У акне «Адкрыць» націсніце на файл «hosts».
  • Адкрыўшы, вы ўбачыце радкі тэкставых нумароў са знакам хэш «#» у пачатку кожнага радка.
  • Націсніце «Ctrl + F», каб знайсці любыя запісы, якія ўключаюць у адрас «spotify».
  • Выдаліце ​​знойдзеныя запісы.
  • Захавайце змены, а затым перазапусціце Spotify.
  • Выдаліце ​​запісы Spotify з файла Hosts у macOS

  • Запусціце «Finder».
  • У меню перайдзіце да «Перайсці -> Перайсці да тэчкі».
  • Увядзіце наступнае месца ў тэкставае поле: «/private/etc/hosts» і націсніце «Enter».
  • З’явіцца яшчэ адно акно Finder, якое адлюстроўвае файл hosts вашага Mac.
  • Націсніце на файл «hosts», а затым перацягніце яго на свой «працоўны стол».
  • Двойчы пстрыкніце файл, каб адкрыць яго, і ён адкрыецца ў «TextEdit».
  • Знайдзіце ў адрасе запісы з «spotify» і выдаліце ​​іх.
  • Цяпер захавайце змены і перазапусціце Spotify.
  • 6. Праверце навушнікі AirPods або Bluetooth

  • Па-першае, яшчэ раз праверце, ці не выклікана праблема вашым бесправадным вухам/навушнікам. Злучыце іх з іншай прыладай і слухайце што-небудзь, акрамя Spotify, каб убачыць, ці не ўзнікае праблема.
  • Пераканайцеся, што іншыя бесправадныя прылады не падлучаны да Spotify адначасова; калі гэта так, адключыце іх. Вы таксама можаце выдаліць іншыя бесправадныя навушнікі, спалучаныя з вашай прыладай.
  • Пераканайцеся, што ў вас поўная батарэя. Нізкі ўзровень батарэі звычайна выклікае праблемы з падключэннем.
  • Праверце падтрымоўваныя версіі Bluetooth для вашай прылады. Вашы навушнікі могуць быць несумяшчальныя з вашай прыладай.
  • Выпраўце праблемы з прыпынкам Android або iOS/iPhone Spotify

    1. Выйдзіце з усіх прылад у Spotify з дапамогай мабільнага браўзэра

    Цалкам магчыма, што ўваход у Spotify на іншай прыладзе можа прывесці да таго, што музыка працягне прыпыняцца на прыладзе, якая выкарыстоўваецца, асабліва калі адна з іх кэшуецца ў стане прайгравання.

    Праверце гэта:  Як хутка і лёгка скапіяваць фарматаванне ў Google Docs

    Заўвага: выйсці з усіх сваіх прылад можна толькі праз вэб-сайт Spotify.

  • У мабільным браўзеры перайдзіце да Spotify.com і ўвайдзіце ў сістэму.
  • Націсніце на значок «профіль» у правым верхнім куце.
  • Выберыце «Уліковы запіс» з выпадальнага спісу.
  • На левым баку націсніце «Агляд уліковага запісу».
  • Пракруціце ўніз і націсніце на опцыю «ВЫЙДЗІЦЬ УСЮДЫ».
  • Цяпер Spotify выходзіць з усіх прылад, якія выкарыстоўвалі яго, і прапануе вам зноў увайсці ў сістэму. Вядома, у дадзены момант вы павінны ўвайсці на бягучую прыладу.

    2. Выканайце чыстую паўторную ўстаноўку Spotify на Android/iOS/iPhone

    Чыстая пераўсталёўка Android

    Каб выдаліць кэш і праграму Spotify з прылады Android:

  • Перайдзіце да і націсніце на «Настройкі».
  • Націсніце на «Прыкладанні».
  • Знайдзіце «Spotify», а затым выберыце яго.
  • Націсніце на «Сховішча», затым «Ачысціць даныя».
  • Націсніце на «Выдаліць».
  • Пераўсталюйце Spotify. Перайдзіце ў Google Play Store, каб знайсці Spotify і ўсталяваць яго зноў.
  • Паўторная ўстаноўка iOS

    Каб выдаліць кэш і прыкладанне Spotify праз прыладу iOS:

  • Запусціце «Spotify», затым на галоўнай старонцы выберыце значок «шасцярэнькі» (Настройкі).
  • Пракруціце ўніз, каб выбраць «Сховішча».
  • Націсніце на «Выдаліць кэш», а затым выберыце яго яшчэ раз для пацверджання.
  • Выберыце і доўга націсніце на значок «Spotify».
  • Пстрыкніце «Выдаліць прыкладанне» з варыянтаў, якія з’явіліся, а затым выберыце «Выдаліць».
  • Пераўсталюйце праграму. Перайдзіце ў iOS App Store, каб знайсці і пераўсталяваць Spotify.
  • 3. Праверце наяўнасць пашкоджанай SD-карты (Android/iPhone)

    Часам SD-карта ў вашым тэлефоне Android або iPhone пачынае выходзіць з ладу і прыводзіць да праблем з чытаннем / запісам. У іншым выпадку ён можа больш не распазнавацца як прылада захоўвання дадзеных / дыск. Гэты сцэнар асабліва адбываецца на Android, калі вы робіце ўнутраную памяць SD-карты. Ёсць яшчэ шмат праблем, якія прыводзяць да памылак.

    Каб выключыць верагоднасць таго, што ў вас пашкоджана SD-карта, зрабіце наступнае:

  • Выключыце сваю мабільную прыладу.
  • Выміце SD-карту.
  • Ачысціце кантакты шчоткай і прадзьмуйце іх, каб выдаліць пыл, які можа выклікаць праблему, і, калі магчыма, ачысціце вобласць, дзе знаходзіцца SD-карта, з дапамогай шчоткі або пыласоса.
  • Паўторна ўстаўце SD-карту.
  • У завяршэнне можна сказаць, што паслугі струменевага перадачы музыкі і падкастаў Spotify карыстаюцца мільёнамі па ўсім свеце. Каб Spotify заўсёды не спыняўся, падпішыцеся на прэміум-сэрвіс Spotify, каб вы маглі спампоўваць яго кантэнт на пяць прылад і зноў атрымліваць асалоду ад музыкі без прыпынкаў. Калі гэты варыянт вам не падыходзіць, пераканайцеся, што ў вас няма нізкага злучэння Wi-Fi або слабага доступу да сотавай сувязі, і паспрабуйце некаторыя з рашэнняў, згаданых вышэй.