SEO для малога бізнесу: Кароткае кіраўніцтва

Малому бізнесу патрэбна прысутнасць у Інтэрнэце. І вы хочаце выкарыстоўваць найбольш эфектыўныя тактыкі і стратэгіі лічбавага маркетынгу, каб дасягнуць гэтага.

Ці ведаеце вы, што 32 мільёны малых прадпрыемстваў складаюць 99,9% эканомікі ЗША?

І па меры росту цікавасці да адкрыцця новых прадпрыемстваў, асабліва пасля пачатку пандэміі, вы, як уладальнік малога бізнесу, сутыкаецеся з двума праблемамі:

  • паскораная алічбоўка прадуктаў і паслуг (усё дзякуючы росту колькасці спажыўцоў, якія аддаюць перавагу рабіць пакупкі ў Інтэрнэце);
  • расце канкурэнцыя з боку буйных і меншых брэндаў, якія дасягаюць поспеху ў Інтэрнэце.
  • Працягвайце чытаць, каб даведацца, як выкарыстоўваць пошукавую аптымізацыю (SEO), каб атрымаць больш высокі рэйтынг у пошуку Google і атрымаць больш наведвальнікаў сайта, якіх можна ператварыць у кліентаў, якія плацяць.

    Чаму выбіраюць SEO

    Вы можаце задацца пытаннем, чаму SEO варта вашага часу і рэсурсаў.

    Што ж, цяжка канкурыраваць з буйнымі брэндамі, якія маюць значныя маркетынгавыя бюджэты і могуць інвеставаць больш у рэкламу, сацыяльныя сеткі і дасведчаных спецыялістаў па маркетынгу.

    Пошук, з іншага боку, пабудаваны на алгарытмах, якія вы можаце вывучыць. Асвоіўшы некалькі прынцыпаў, вы можаце дасягнуць высокага рэйтынгу на старонках вынікаў пошуку (SERP).

    SEO таксама забяспечвае доўгатэрміновую стратэгію росту, бо можа дапамагчы вам быць бачнымі для карыстальнікаў, нават калі вы скарачаеце грошы на рэкламу або змест у сацыяльных сетках.

    Вядома, нялёгка заняць першыя пазіцыі ў SERP, калі вы змагаецеся з больш вядомымі гульцамі. Ваша арганічная бачнасць можа заняць час. Але інвестыцыі ў SEO будуць працягваць акупляцца.

    SEO дапаможа вам з’явіцца перад патэнцыйнымі спажыўцамі менавіта тады, калі вы ім патрэбны. Такім чынам, пачнем!

    Пачніце ствараць сваю прысутнасць у Інтэрнэце

    SEO часта разглядаецца як даволі тэхнічны аспект лічбавага маркетынгу. Вы павінны мець справу з алгарытмамі Google, ключавымі словамі, хуткасцю сайта і іншымі рэчамі, якія складаюць нетворчы бок маркетынгу.

    Але калі вы кіруеце невялікім сайтам, вам не абавязкова мець вялікую тэхнічную каманду SEO, асабліва калі вы робіце ўсё правільна з самага пачатку.

    Гэта азначае, што аснова, якую вы закладваеце для сваёй прысутнасці ў Інтэрнэце, у доўгатэрміновай перспектыве акупіцца, дапамагаючы вам марнаваць некалькі гадзін на тыдзень на SEO замест таго, каб патрабаваць спецыяльнай каманды.

    Наступныя крокі дапамогуць вам пабудаваць гэтую аснову з дапамогай лепшых практык SEO.

    Псст.. Я згадаю розныя інструменты, якія дапамогуць вам на гэтым шляху. Паколькі Semrush з’яўляецца вядомым рашэннем, зручным для малога бізнесу, для кіравання бачнасцю ў інтэрнэце, вы будзеце бачыць яго часцей, чым астатнія.

    №1: Стварыце вэб-сайт, зручны для SEO і карыстальніка

    Па-першае, вы павінны пераканацца, што ваш вэб-сайт мае чыстую архітэктуру, якая адпавядае прынцыпам выкарыстання мабільных прылад.

    Добра пабудаваная структура сайта проста азначае, што ў вас ёсць спасылкі паміж старонкамі (міжспасылкамі). Гэта дапамагае вэб-сканерам і карыстальнікам бесперашкодна праглядаць ваш сайт, не застаючыся адключанымі старонкамі.

    Вось архітэктура сайта, якая наўрад ці прывядзе да высокіх рэйтынгаў:

    Крыніца выявы: Backlinko

    І вось што вы павінны імкнуцца стварыць замест гэтага:

    Крыніца выявы: Backlinko

    Выява вышэй паказвае выразную структуру сайта, дзе ваша галоўная старонка злучаецца з падстаронкамі (як правіла, падкатэгорыямі), якія затым вядуць да меншых старонак, якія падрабязна апісваюць вашу падтэму.

    Праверце гэта:  Як стварыць карыстальніцкі дыстрыбутыў Ubuntu з Distroshare Ubuntu Imager

    Парада №1: стварыце карту сайта, якая дапаможа ботам праглядаць сайт і індэксаваць вашы старонкі. Калі некаторыя старонкі прызначаны толькі для ўнутранага выкарыстання і не павінны з’яўляцца ў пошуку, пераканайцеся, што вылучыце гэта ў robotst.txt.

    Парада № 2: пераканайцеся, што ўсе вашы старонкі маюць унутраныя спасылкі, якія вядуць на іх. Наяўнасць асірацелай старонкі (старонкі, якая “схавана” пасля занадта вялікай колькасці клікаў) можа прывесці да таго, што ваша старонка ніколі не будзе знойдзена ботамі або наведвальнікамі. А гэта азначае страту трафіку, які вы маглі атрымаць.

    Аўдытары вэб-сайтаў, такія як інструмент аўдыту сайта Semrush, могуць дапамагчы вам лёгка выявіць такія старонкі і ліквідаваць непаладкі.

    Крыніца: інструмент аўдыту сайта Semrush (справаздача аб унутраных спасылках)

    #2. Наладзьце аналітыку

    Гэта старонка вынікаў Google, на якой вы хочаце быць бачнымі, таму ніякая праца па SEO не можа быць выканана без аналітыкі і статыстыкі прадукцыйнасці, якія паступаюць ад самой пошукавай сістэмы.

    Таму пераканайцеся, што ўсё наладжана ў Google Analytics і Google Search Console.

    Хутчэй за ўсё, яны падключаны аўтаматычна, але пераканайцеся, што яшчэ раз праверце гэта. Гэтыя два ўласныя аналітычныя інструменты Google збіраюць і збіраюць каштоўную інфармацыю аб вэб-сайтах, якая дапамагае прымаць рашэнні аб вашай будучай стратэгіі на аснове дадзеных:

    • Даныя Google Analytics дапамагаюць вам дакладна кантраляваць прадукцыйнасць вашага сайта – вы можаце бачыць усё: ад дынамікі трафіку да канверсій. Вы таксама можаце выкарыстоўваць яго, каб лепш зразумець, якія карыстальнікі наведваюць ваш сайт.
    • Google Search Console адлюстроўвае вашыя вынікі ў рэйтынгу. Вы можаце выкарыстоўваць яго, каб накіраваць сваю дарожную карту сканавання і індэксацыі і вывучыць праблемы сайта, якія перашкаджаюць прадукцыйнасці.

    Парада № 3: Хоць Google Search Console паказвае некаторыя з самых вялікіх праблем з вашым сайтам, яна не можа выправіць усе праблемы з вашым сайтам. Каб забяспечыць поўную працаздольнасць сайта, вам трэба выкарыстоўваць комплексны аўдытар сайта, каб праверыць ваш сайт праз усе магчымыя праверкі. Інструмент аўдыту сайта Semrush вызначае ўсе праблемы і паказвае, як іх выправіць.

    Крыніца: інструмент аўдыту сайта Semrush

    #3. Патрабуйце сваё месца ў мясцовых выніках

    Паколькі мы тут гаворым пра асновы SEO для малога бізнесу, наяўнасць профілю бізнесу ў Google (GBP) з’яўляецца абсалютнай неабходнасцю.

    Як правіла, гэта найбольш важная асаблівасць для мясцовых прадпрыемстваў (напрыклад, мясцовая пральня або кафэ). Нават кампаніі, якія знаходзяцца ў Інтэрнэце (але патрабуюць фізічнага кантакту з кліентамі), могуць і павінны мець бізнес-профіль у Google.

    Фунт стэрлінгаў дапамагае вашай кампаніі адлюстроўвацца ў мясцовых пошукавых запытах (напрыклад, «сантэхнік побач са мной») і адлюстроўвацца ў спісах Google Maps.

    Савет № 4: Google Maps можа ўжо змяшчаць некаторую інфармацыю аб вашым бізнесе, але вы можаце заявіць пра свой бізнес-лістынг і мець большы кантроль над тым, якая інфармацыя адлюстроўваецца з выкарыстаннем фунтаў стэрлінгаў.

    Паспрабуйце дадаць як мага больш бізнес-інфармацыі, бо карыстальнікі могуць прыняць рашэнне на падставе вашага профілю ў выніках карты. Пералічыце асартымент вашай прадукцыі і паслуг, цэны і асаблівасці (напрыклад, уваход для інвалідаў-калясачнікаў, рэстаран для сабак і г.д.) — лепш за ўсё вылучыць усё гэта.

    № 4: Знайдзіце эфектыўныя ключавыя словы для таргетынгу

    Першае, што вы ўбачыце, даведаўшыся, як стварыць паспяховую прысутнасць SEO для вашага бізнесу, – гэта тое, што ключавыя словы – гэта важная частка здзелкі.

    Пошук па сутнасці пабудаваны на ключавых словах. Людзі ўводзяць нешта ў радок пошуку Google (пошукавыя запыты), і пошукавая сістэма выдае вынікі, якія найбольш адпавядаюць запыту.

    Праверце гэта:  Як дадаць блок-схемы і дыяграмы ў дакументы або слайды Google

    Гэта азначае, што калі хтосьці шукае ў Google «лепшы сантэхнік побач са мной» і знаходзіцца ў Сан-Хасэ (і там вы таксама знаходзіцеся), вы павінны нацэліцца на ключавое слова «сантэхнік Сан-Хасэ».

    Гэта гучыць проста, але SEO можа мець нюансы. Шырокія ключавыя словы могуць быць цяжкай мішэнню і цяжкай перамогай – усе сантэхнікі ў Сан-Хасэ таксама спрабуюць з’явіцца па гэтым ключавым слове. Такім чынам, вам трэба правесці разумнае даследаванне ключавых слоў, каб знайсці яшчэ некалькі нішавых пошукавых тэрмінаў, якія могуць даць вам бачнасць і трафік, але за якія таксама можна канкураваць.

    Існуюць спецыяльныя інструменты для даследавання ключавых слоў, якія могуць дапамагчы вам вызначыць нізка віслыя садавіна.

    Заўвага: Вы можаце выкарыстоўваць свой інструмент падказкі ключоў, каб скарыстацца наступнымі парадамі. Але калі вы ўсё яшчэ думаеце пра лепшы варыянт, магчымасці Semrush па даследаванні ключавых слоў і дакладнасць даных не аспрэчваюцца.

    Знайдзіце ключавыя словы, па якіх ацэньваюць канкурэнтаў

    Калі вы зробіце просты пошук Google для вашага бізнесу, напрыклад, «Лепшы сантэхнік у Сан-Хасэ», вы ўбачыце спіс сайтаў, якія адлюстроўваюцца для пошуку.

    У большасці выпадкаў гэтыя сайты будуць вашай самай жорсткай канкурэнцыяй, таму вам варта вывучыць, што яны робяць, каб заваяваць першыя месцы.

    З дапамогай справаздачы Organic Research вы можаце ўбачыць ключавыя словы, якія прыносяць большую частку арганічнага поспеху. Проста ўвядзіце сайты канкурэнтаў у інструмент і праглядзіце спіс іх лепшых арганічных ключавых слоў.

    Крыніца: справаздача Semrush Organic Research

    Выкарыстоўвайце лепшыя ключавыя словы вашых канкурэнтаў у якасці першапачатковай ідэі для вашай уласнай стратэгіі ключавых слоў.

    Каб удакладніць гэтыя ідэі, вы можаце правесці далейшае даследаванне з дапамогай інструмента “Агляд ключавых слоў”. Не забудзьцеся праглядзець пытанні і ключавыя словы, звязаныя з першапачатковым тэрмінам пошуку.

    Крыніца: інструмент агляду ключавых слоў Semrush

    Знайдзіце найбольш эфектыўныя ключавыя словы з найбольшым патэнцыялам рэйтынгу

    Пасля гэтага кароткага даследавання ў вас павінен быць спіс ключавых слоў, на якія вы можаце нацэліць свой кантэнт.

    Але было б не занадта разумна нацэльваць іх на ўсе – эфектыўна размяркоўвайце свае рэсурсы, засяроджваючыся на ключавых словах, па якіх вам лягчэй ранжыраваць.

    Тут вы можаце выкарыстоўваць такі інструмент, як Keyword Magic. Ён мае ўсе паказчыкі, неабходныя для ацэнкі патэнцыялу кожнага ключавога слова ў вашым спісе і правільнага выбару.

    Крыніца: Semrush Keyword Magic Tool

    Не забудзьцеся звярнуць увагу на наступныя паказчыкі:

    • Аб’ём пошуку адлюстроўвае папулярнасць ключавога слова, паказваючы, колькі разоў яго шукалі за пэўны месяц. Выкарыстоўвайце аб’ём пошуку, каб ацаніць патэнцыйны трафік, які паступае на ваш сайт, калі вам удасца дасягнуць высокага рэйтынгу па гэтым ключавым слове.
    • Складанасць ключавога слова ацэньвае, наколькі складана атрымаць рэйтынг для дадзенага ключавога слова з улікам канкурэнцыі.
    • Намер* паказвае, на якой стадыі шляху пакупніка звычайна знаходзяцца карыстальнікі, калі яны ўводзяць пэўны пошукавы запыт.

    Пасля прагляду гэтых паказчыкаў вы зможаце ўбачыць ключавыя словы з меншай складанасцю ключавых слоў і вялікім аб’ёмам пошуку, а таксама з правільным намерам. Гэта дапаможа вам арыентавацца на найбольш прыбытковыя ключавыя словы, па якіх вы можаце атрымаць разумны рэйтынг.

    *Вельмі нешматлікія інструменты падказкі ключавых слоў маюць гэтую метрыку (у Semrush), але гэта абсалютная неабходнасць, калі вы хочаце вызначыць свой кантэнт і стратэгію старонкі. Веданне намераў карыстальнікаў азначае, што вы будзеце ведаць, калі сканцэнтраваць свой кантэнт на інфармацыі або прадуктах, каб найлепшым чынам задаволіць іх патрэбы.

    Праверце гэта:  Як павялічыць выявы без скажэння якасці

    Рассыпце гэтыя ключавыя словы на свой сайт

    Цяпер, калі ў вас ёсць дакладны спіс найбольш перспектыўных ключавых слоў, вы павінны дадаць іх на старонкі вашага сайта. Іншымі словамі, змесціва вашай старонкі павінна змяшчаць гэтыя ключавыя словы ў патрэбных месцах – загалоўку старонкі, загалоўках і падзагалоўках (вашы H2, H3 і г.д.), і, вядома, больш натуральна на самой копіі.

    Парада №5: уключыце ключавыя словы ў метададзеныя вашых старонак (метаназвы і метаапісанні). Каб праверыць ваш ужо апублікаваны кантэнт, такі інструмент, як Semrush Site Audit, будзе адлюстроўваць, ці адсутнічаюць на вашых старонках метададзеныя.

    #5: Стварыце аўтарытэт сайта

    Нягледзячы на ​​тое, што вы можаце нацэльваць правільныя ключавыя словы, мець бездакорную структуру сайта і быць цалкам гатовым да лакальнага пошуку, вы не пойдзеце занадта далёка ў арганічным пошуку без пэўнага аўтарытэту сайта.

    Google вымярае аўтарытэт сайта, разглядаючы розныя паказчыкі, якія адлюстроўваюць вашу надзейнасць. Самы вялікі аспект усяго гэтага – гэта зваротныя спасылкі або знешнія сайты, якія спасылаюцца на ваш.

    Калі вы атрымаеце зваротную спасылку ад падобных New York Times або мясцовых галіновых СМІ, вы будзеце здавацца больш надзейным, чым вэб-сайт з вэб-сайтамі нізкай якасці, якія спасылаюцца на яго.

    Вы можаце падумаць, што як малы бізнес вы наўрад ці можаце чакаць спасылкі з паважанага сайта. Але вы будзеце здзіўлены, колькі хуткіх выйгрышаў па зваротных спасылках вы можаце атрымаць, калі проста праявіце творчасць:

    Будзьце прадстаўлены ў мясцовых каталогах

    Вы можаце згадаць свой сайт у некаторых мясцовых каталогах, такіх як Yelp, якія імкнуцца быць як мага больш поўнымі пры пералічэнні ўсіх відаў бізнесу. Яны будуць спасылацца на ваш сайт і дадуць вам дадатковую бачнасць. У рэшце рэшт, некаторыя людзі не шукаюць кампаніі ў пошуку, а адразу звяртаюцца да такіх, як Foursquare.

    Парада № 6: пры даданні вашага сайта ў лакальныя каталогі неабходна падтрымліваць паслядоўнасць бізнес-інфармацыі. Вы можаце выкарыстоўваць такі інструмент, як Кіраванне спісамі, каб аўтаматызаваць працэс распаўсюджвання інфармацыі і кіравання спісамі кампаній. Акрамя таго, вы можаце выкарыстоўваць рашэнне для маніторынгу мясцовых рэйтынгаў і аглядаў.

    Спасылка на вашых дзелавых партнёраў

    Хаця вам яшчэ няма чаго прапанаваць такім, як Forbes, у вас ёсць што прапанаваць сваім дзелавым партнёрам і пастаўшчыкам. Google забараняе арганізаваны абмен спасылкамі, але калі вы дадасце на свой сайт спасылкі на сваіх партнёраў, яны могуць вырашыць зрабіць спасылку на вас.

    Калі аўтарытэт вашага сайта расце і ў вас з’яўляецца больш рэсурсаў для стварэння спасылак, вы можаце выкарыстоўваць больш дасканалыя метады. Але гэтых простых прыёмаў павінна быць дастаткова для стварэння вашага першапачатковага аўтарытэту сайта.

    Стварыце свой арганічны поспех [+Bonus to My Readers]

    Гэтыя шэсць крокаў да SEO малога бізнесу павінны падрыхтаваць вас да поспеху. У рэшце рэшт, чым далей вы ідзяце, тым больш прасунутай павінна стаць ваша тактыка SEO. Тым не менш, калі ў вас ёсць трывалы падмурак для арганічнай бачнасці, вы ведаеце, што гуляеце доўга і забяспечваеце стратэгію ўстойлівага росту.

    Цяпер, калі вам спатрэбіцца набор інструментаў, якія дапамогуць вам на вашым шляху да SEO — узброіць вас важнымі дадзенымі для пачатку і надзейнай канкурэнтаздольнай інфармацыяй — Semrush прапануе маім чытачам эксклюзіўную бясплатную пробную версію на 14 дзён.

    А каб атрымаць максімум ад Semrush і яго функцый, абавязкова азнаёмцеся з гэтым кароткім кіраўніцтвам, якое падрабязна апісвае найбольш важныя, карысныя і ўражлівыя магчымасці.