OKR супраць KPI: тлумачэнне адрозненняў

OKR супраць KPI – гэта пастаянная дыскусія. Людзі часта не разумеюць дакладна іх адрозненні і таго, як іх эфектыўна выкарыстоўваць для вымярэння сваіх намаганняў.

Тым не менш, OKR і KPI з’яўляюцца эфектыўнымі спосабамі маніторынгу і вымярэння прадукцыйнасці і поспеху асобы, каманды, арганізацыі або дзейнасці для дасягнення мэты.

Незалежна ад таго, які з двух падыходаў вы абралі, вымярэнне прадукцыйнасці мае вырашальнае значэнне для паляпшэння.

Але калі вы не паставіце свае мэты і не прагледзіце пастаўленыя задачы на ​​працягу вызначанага часу, вы можаце ўпусціць магчымасць палепшыць свае стратэгіі і зразумець, наколькі вашы намаганні акупляюцца.

Вось чаму кіраўнікам каманд, менеджэрам па прадуктах, бізнес-аналітыкам і іншым асобам, якія прымаюць рашэнні, неабходна высветліць лепшы метад вымярэння прадукцыйнасці на аснове таго, чаго яны жадаюць дасягнуць.

У гэтым артыкуле я параўнаю OKR і KPI, каб раскрыць іх адрозненні, лепшыя спосабы іх выкарыстання і дапамагчы вам вырашыць, што будзе лепш для вашай арганізацыі.

Давайце пачнем!

Але спачатку,

Чаму вымярэнне прадукцыйнасці важна?

Вучыцца на сваіх поспехах і няўдачах з’яўляецца ключом да паляпшэння не толькі на індывідуальным, але і на арганізацыйным узроўні.

Магчыма, вы прынялі навагоднія пастановы ў пачатку года. Вы іх выканалі? Як далёка вы прасунуліся супраць гэтых мэтаў?

Падобным чынам перад камандамі таксама ставяцца некаторыя мэты, якіх трэба дасягнуць. Не маглі б вы прасачыць эфектыўнасць вашых намаганняў? Ці дасягнула ваша каманда мэты?

Дакладны адказ на гэтыя пытанні можна атрымаць, выкарыстоўваючы такія падыходы, як OKR і KPI. Вымяраючы прадукцыйнасць з дапамогай гэтых метадаў, вы можаце дасягнуць:

  • Рост супрацоўнікаў і арганізацыі
  • Выраўноўванне бізнес-мэтаў
  • Агульная арганізацыйная дзейнасць
  • Палепшаная арганізацыйная культура

Давайце нарэшце даведаемся, што гэта такое і чым яны адрозніваюцца.

Што такое OKR?

Мэты і ключавыя вынікі (OKR) адносяцца да структуры пастаноўкі мэтаў, якую арганізацыі, каманды і асобныя асобы могуць выкарыстоўваць для вызначэння сваіх мэтаў і вымярэння вынікаў.

Эндру Гроўв, венгерска-амерыканскі бізнесмен, генеральны дырэктар Intel і інжынер, распрацоўваюць OKR, які прадставіў гэтую структуру Intel, калі працаваў там. OKR стаў больш вядомым, калі сузаснавальнік Google Лары Пэйдж прыняў яго ў сваёй місіі платформы па арганізацыі сусветных даных.

OKR складаецца з дзвюх асноўных частак – мэты і ключавых вынікаў.

  • Мэта: гэта канкрэтная, значная і выразна акрэсленая мэта, якая павінна натхняць арганізацыю або асоб, якія працуюць над дасягненнем мэты. Ініцыятывы таксама могуць падтрымліваць мэту з дапамогай дзейнасці і планаў.
  • Асноўныя вынікі: яны павінны быць вымернымі, каб асобы, якія прымаюць рашэнні і планіроўшчыкі, маглі выкарыстоўваць для вымярэння поспеху сваіх намаганняў па дасягненні мэты. Вы можаце прысвоіць вынікам любое лікавае значэнне ў працэнтах або ацаніць іх па шкале 0-10 або 0-100.

Віды ОКР

  • Жадаючыя OKR: Гэтыя OKR усталёўваюцца з улікам таго, што вы дасягнеце не ўсіх, але толькі некаторых, і пакуль вы гэта робіце, у вас усё будзе вельмі добра.
  • Прыхільныя OKR: гэта мэты, якія вы павінны дасягнуць.
  • Стратэгічныя OKR: яны сканцэнтраваны на доўгатэрміновых мэтах кампаніі і штогод усталёўваюцца асобамі, якія прымаюць рашэнні.
  • Тактычныя OKR: гэта мэты больш нізкага ўзроўню, устаноўленыя для каманд, якія працуюць над рознымі прадуктамі.

Перавагі OKR

  • Амбіцыйныя і натхняльныя: OKR робяць людзей амбіцыйнымі, натхняючы кожнага члена каманды даць усё магчымае.
  • Спрыт: пастаноўка вызначанай мэты для пэўнага тэрміну дае вам кірунак і дазваляе хутка адаптавацца да змен. Гэта таксама дае вам магчымасць павысіць сваю прадукцыйнасць, не забываючы пра тэрмін, быць дысцыплінаваным і пераацэньваючы свае намаганні.
  • Лёгка зразумець: дзякуючы простай мове OKR іх лёгка зразумець кожнаму ў камандзе.
  • Павялічвае ўзаемадзеянне: большасць OKR вызначаюцца камандамі. Гэта прыцягвае ўсіх да працэсу пастаноўкі мэтаў і дазваляе лепш зразумець агульную стратэгію арганізацыі.
  • Празрыстасць: кожны ў кампаніі, незалежна ад сваёй пасады, можа праглядаць OKR, што забяспечвае празрыстасць ва ўсёй арганізацыі. Гэта таксама дае ім зразумець, куды ідзе кампанія.

Што такое KPI?

Ключавы паказчык эфектыўнасці (KPI) выкарыстоўваецца арганізацыямі для вымярэння эфектыўнасці і/або поспеху праграмы, праекта, прадукту, дзейнасці, супрацоўніка, арганізацыі і іншых ініцыятыў за пэўны прамежак часу.

Праверце гэта:  Наладжвальны музычны прайгравальнік з эквалайзерам і тэмамі

Ён складаецца з чатырох кампанентаў:

  • Вымярэнне: вызначае, што трэба кантраляваць і вымяраць.
  • Мэта: гэта жаданае значэнне меры. Напрыклад, вы можаце захацець павялічыць даход вашай арганізацыі на 10%. Гэта павінна быць рэалістычным, а таксама складаным.
  • Крыніца даных: крыніца даных – гэта месца, адкуль вы атрымліваеце даныя, неабходныя для вашых KPI. Прыкладамі крыніц даных з’яўляюцца базы даных, праграмнае забеспячэнне CRM, Google Analytics і г.д.
  • Частата: паказвае, як часта вы будзеце здабываць даныя з крыніцы і праглядаць KPI. Зыходзячы з патрабаванняў вашага бізнесу і вымераных паказчыкаў, вы можаце ўсталяваць частату штогод, штоквартальна, штомесяц, штотыдзень або штодня.

Віды KPI

  • Вядучыя KPI: гэтыя KPI з’яўляюцца раннімі індыкатарамі поспеху і дапамагаюць вызначыць, ці правільна вы ідзяце ў сваім праекце для дасягнення жаданых вынікаў. Яны засяроджваюцца на выніках праекта — прыкладах вядучых ключавых паказчыкаў эфектыўнасці: узровень прыняцця карыстальнікаў, узровень утрымання і г.д. для вэб-прадукту.
  • Адстаючыя КПЭ: гэтыя КПЭ з’яўляюцца канчатковымі індыкатарамі поспеху вашай ініцыятывы, арыентаванымі на вынікі праекта. Прыклад: даход ад продажаў.

Перавагі KPI

  • Вымярае прадукцыйнасць: KPI дапамагаюць вам вымяраць прадукцыйнасць вашых асобных супрацоўнікаў, каманд і арганізацыі ў цэлым.
  • Паляпшае прадукцыйнасць: маючы дакладныя дадзеныя аб прадукцыйнасці, вы можаце ставіць мэты і матываваць сваіх супрацоўнікаў і каманды паляпшаць прадукцыйнасць і дасягаць пастаўленых мэтаў.
  • Больш актыўнага ўдзелу супрацоўнікаў: Калі мэты пастаўлены, супрацоўнікі могуць актыўна ўдзельнічаць у дзейнасці і працаваць лепш.
  • Павышае маральны дух: вызначэнне KPI для супрацоўнікаў можа дапамагчы павысіць іх маральны дух, зрабіць іх больш адказнымі за свае дзеянні і палепшыць іх прадукцыйнасць.
  • Выяўленне заканамернасцей з цягам часу: вы можаце вымераць сваю эфектыўнасць за пэўны перыяд часу, каб прааналізаваць, ці дасягнулі вы прагрэсу, і адсочваць заканамернасці паляпшэнняў.
  • Ліквідуе прабелы ў навучанні: з дакладнай інфармацыяй аб прадукцыйнасці становіцца лёгка працаваць над сваімі недахопамі, каб вучыцца і паляпшацца.

Прыклады OKR

OKR больш спецыфічныя для каманд і асобных людзей, чым KPI. Вы можаце прымяніць іх да ўсёй вашай арганізацыі або толькі да супрацоўніка або выбраных праектаў. Яны гнуткія для ўстаноўкі і больш канкурэнтаздольныя для вымярэння поспеху кожнага чалавека.

Некаторыя з прыкладаў OKR могуць быць:

#1. Продаж OKR

Мэта: павялічыць даход на 15%

Ключавы вынік 1: павялічыць 100 новых якасных патэнцыйных кліентаў

Ключавы вынік 2: павялічыць утрыманне кліентаў да 85%

Ключавы вынік 3: Прыцягненне 50 новых кліентаў

#2. Маркетынг OKR

Мэта: павялічыць наведвальнасць сайта на 20%

Ключавы вынік 1: Публікуйце 30 блогаў у месяц

Ключавы вынік 2: Дадайце яшчэ 1000 падпісчыкаў

Ключавы вынік 3: павелічэнне падпісчыкаў у Instagram і Twitter на 10%

#3. Каманда падтрымкі

Мэта: павысіць узровень задаволенасці кліентаў да 9/10

Асноўны вынік 1: павялічыць сярэдні час адказу да 2 хвілін на працягу тыдня

Ключавы вынік 2: праца над 80% водгукаў кліентаў у першы месяц

Прыклады KPI

Вось некалькі прыкладаў KPI, якія дапамогуць вам лепш зразумець, як эфектыўна выкарыстоўваць іх у вашым бізнэсе.

#1. KPI для продажаў і маркетынгу

  • Змест: якасць кантэнту, час, выдаткаваны на артыкулы, вытворчасць кантэнту і г.д.
  • Сацыяльныя сеткі: колькасць падпісчыкаў, узровень узаемадзеяння, прагляды профіляў і г.д.
  • Патэнцыйныя кліенты: колькасць новых патэнцыйных кліентаў, паказчыкі ўтрымання, кошт за патэнцыйнага кліента і г.д.
  • Трафік: арганічны трафік вэб-сайта і платны трафік
  • Прыбытак: канверсіі, выдаткі, даходы ад продажаў, чысты прыбытак і г.д.

#2. KPI для ІТ

  • Якасць прадукцыі
  • Адгружаная прадукцыя
  • Час водгуку праграмнага забеспячэння
  • Паказчыкі адтоку кліентаў
  • ROI
  • #3. KPI для супрацоўнікаў

  • Прадукцыйнасць
  • Пунктуальнасць
  • Наведвальнасць
  • Сувязь
  • OKR супраць KPI: падабенства

    • OKR і KPI дапамагаюць павысіць прадукцыйнасць супрацоўнікаў і кампаніі ў цэлым.
    • Яны прапануюць дакладныя паказчыкі прагрэсу і эфектыўнасці і дапамагаюць наладзіць усіх у вашай камандзе на вашы бізнес-мэты.
    • Кампаніі любога памеру выкарыстоўваюць OKR і KPI для дасягнення сваіх мэтаў.
    • Яны павінны паддавацца колькаснай ацэнцы, быць яснымі і канкрэтнымі.
    • Літара “К” у абодвух тэрмінах азначае “ключ”, што азначае, што вы павінны засяродзіцца на некаторых важных аспектах для павышэння прадукцыйнасці.
    • І KPI, і OKR прымяняюцца для ўсёй кампаніі, каманд, асобных супрацоўнікаў і праектаў.

    OKR супраць KPI: адрозненні

    Давайце зараз параўнаем OKR з KPI па розных пунктах:

    #1. Пастаноўка мэтаў

    KPI і OKR істотна адрозніваюцца з пункту гледжання мэтапакладання. OKR – гэта больш падарожжа (працэс), а KPI – гэта пункт прызначэння (вынік).

    У OKR больш амбіцыйныя, смелыя і канкурэнтаздольныя мэты, якія не могуць быць дасягнуты першапачаткова з-за высокіх стандартаў.

    Аднак мэты OKR не з’яўляюцца недасягальнымі. Проста ім можа спатрэбіцца крыху больш часу, карэкціровак і цярпення, каб працаваць над іх дасягненнем. Акрамя таго, OKR патрабуюць ад вас указаць дакладныя вынікі, якіх вы хочаце дасягнуць.

    Праверце гэта:  Чаму я люблю свае Apple Watch

    З іншага боку, KPI маюць дасягальныя і рэалістычныя паказчыкі, якія ўсталёўваюцца на аснове існуючага праекта. Яны паддаюцца вымярэнню і прасочванню, але не патрабуюць абавязковага вызначэння дакладных вынікаў, якіх вы жадаеце.

    #2. Эфектыўнасць

    Паколькі OKR з’яўляюцца больш натхняльнымі і амбіцыйнымі, яны матывуюць каманды на выключную працу, а не на выкананне мінімальнай мэты.

    Вы можаце ставіць высокія стандарты для мэтаў, і калі вы дасягнеце большасці з іх, гэта ўсё яшчэ можна лічыць паспяховым. І калі вы дабіваецеся ўсяго гэтага на 100%, гэта азначае, што ваша каманда, верагодна, занадта асцярожная, і вы павінны ставіць больш высокія, больш амбіцыйныя мэты.

    З іншага боку, паколькі KPI з’яўляюцца больш рэалістычнымі і вымернымі, яны павінны быць дасягнуты камандамі і асобнымі асобамі, прызначанымі для выканання канкрэтнай задачы. Калі вы жадаеце дамагчыся поспеху ў выкананні сваёй задачы, упускаць іх – звычайна не варыянт.

    #3. Напрамак плыні

    OKR звычайна маюць патрэбу ў некалькіх камунікацыйных узроўнях і канцэнтруюцца на пабудове мэтаў, заснаваных на каштоўнасцях і патрэбах. Ён можа прытрымлівацца падыходу зверху ўніз, знізу ўверх або бок аб бок.

    • З дапамогай мадэлі зверху ўніз кампанія імкнецца падзяліцца сваёй стратэгіяй і бачаннем з рознымі аддзеламі і супрацоўнікамі.
    • Мадэль «знізу ўверх» дазваляе камандам дзяліцца сваімі ідэямі з лідэрамі, каб праверыць стратэгію арганізацыі.
    • З дапамогай мадэлі “бок аб бок” кампанія імкнецца аб’яднаць аддзелы паміж агульнымі OKR, адначасова павялічваючы супрацоўніцтва.

    З іншага боку, KPI прытрымліваюцца толькі падыходу зверху ўніз, калі паказчыкі заснаваны на стратэгіі кампаніі. Яны пачынаюцца з выканаўчага ўзроўню арганізацыі і рухаюцца ўніз па карпаратыўнай іерархіі ўзровень за ўзроўнем.

    #4. Празрыстасць

    OKR абагульваюцца з усімі ў арганізацыі, каб супрацоўнікі маглі ўзгадніць мэты і працаваць над іх дасягненнем. Гэты метад вымярэння эфектыўнасці спрыяе празрыстасці ўсёй арганізацыі.

    Акрамя таго, OKR прыцягваюць супрацоўнікаў і каманды да стварэння стратэгій і выканання. Такім чынам, абмен OKR з усімі неабходны.

    Наадварот, KPI больш абмежаваныя па многіх прычынах. Яны могуць быць больш спецыфічнымі для аддзела і менш датычацца іншых людзей у арганізацыі.

    Ключавыя паказчыкі эфектыўнасці (KPI) прызначаны для ацэнкі дзейнасці аддзела, напрыклад аддзела продажаў, ІТ і г. д. Яны вымяраюць бягучую прадукцыйнасць вынікаў, атрыманых OKR.

    #5. Агляды прадукцыйнасці

    OKR нельга ўключаць падчас агляду эфектыўнасці. Паколькі яны больш амбіцыйныя, не заўсёды магчыма выканаць усе або большую частку. Часам яны могуць выглядаць нерэальна для людзей або каманд, але ў той жа час матывуюць іх рабіць усё магчымае і хаця б набліжацца да мэты.

    Для параўнання, ключавыя паказчыкі эфектыўнасці часцей за ўсё ўключаюцца падчас агляду эфектыўнасці для каманд і супрацоўнікаў, калі гэта актуальна. Паколькі яны рэалістычныя і дасягальныя, яны выразна паказваюць намаганні каманд і асобных людзей у дасягненні мэты.

    У выніку гэтыя паказчыкі могуць уплываць на важныя арганізацыйныя мерапрыемствы, такія як павышэнне па службе, павышэнне, неабходнасць навучання, павышэнне кваліфікацыі і г.д.

    #6. Тэрмін

    OKR абмежаваны па часе. Гэта мэты, пастаўленыя на пэўны перыяд часу, напрыклад, штомесяц, штоквартальна, раз у паўгода або штогод. Гэтыя паказчыкі могуць не доўжыцца вечна, і бізнес можа паставіць іншую мэту на іншы перыяд.

    Ключавыя вынікі OKR, як правіла, вузкія, з мэтай, якой бы амбіцыйнай і вялікай ні была мэта. Яны таксама ўсталёўваюцца, скідаюцца або змяняюцца часцей у параўнанні з KPI.

    Аднак OKR могуць заставацца ў цэнтры ўвагі пасля вызначанага перыяду, калі мэта звязана са стратэгіяй, бачаннем або прадуктамі кампаніі.

    З іншага боку, KPI – гэта першакласны паказчык, які выкарыстоўваецца вышэйшым кіраўніцтвам і кіраўнікамі для вымярэння агульнага стану бізнесу. Такімі KPI могуць быць даход ад продажаў, кліенты, чысты прыбытак і г.д.

    KPI менш часта мяняюцца, хоць у доўгатэрміновай перспектыве яны могуць змяніцца. Акрамя таго, часам іх можна выкарыстоўваць як ключавыя вынікі OKR.

    Іншыя адрозненні:

    • OKR выкарыстоўваюцца для натхнення і выканання, тады як KPI выкарыстоўваюцца для маніторынгу і вымярэння вынікаў.
    • У той час як OKR арыентаваны на мэты з мноствам паказчыкаў, вядомых як ключавыя вынікі, KPI – гэта паказчыкі з пэўнай мэтай.
    • OKR могуць уключаць KPI ў якасці аднаго з паказчыкаў ключавых вынікаў. Гэта азначае, што KPI могуць быць часткай OKR.

    OKRsKPIsГэта расшыфроўваецца як мэты і ключавыя вынікі.

    Гэта структура пастаноўкі мэтаў, якая дапамагае арганізацыям дасягнуць сваіх мэтаў з вымернымі вынікамі.

    Гэта расшыфроўваецца як ключавыя паказчыкі эфектыўнасці.

    Ён вымярае прадукцыйнасць асобных людзей, каманд або праектаў, адсочваючы прагрэс і працу праз сістэму вымярэння.

    Яго мэты смелыя, амбіцыйныя і арыентаваныя на дзеянні, накіраваныя на ўнясенне значных паляпшэнняў. Паказчыкі рэалістычныя, дасягальныя і арыентаваныя на вынік, настроены на поспех у выкананні задачы.
    Гэта абмежавана па часе, напрыклад, штомесяц, штогод і г.д.

    Праверце гэта:  Лепшыя фільмы TCM для трансляцыі на HBO Max (чэрвень 2020 г.)

    Яго мэты могуць час ад часу змяняцца з прагрэсам.

    Як правіла, ён разлічваецца на пастаяннай аснове.

    Яго паказчыкі мяняюцца радзей, але мэты могуць.

    OKR накіраваны і арыентаваны на будучыню.

    Ён можа прытрымлівацца мадэлі “зверху ўніз”, “знізу ўверх” або “бок аб бок” для патоку напрамку.

    KPI з’яўляюцца вынікам пастаяннага працэсу.

    Ён прытрымліваецца толькі падыходу зверху ўніз.

    OKR больш празрыстыя для ўсіх у камандзе. KPI менш празрыстыя і могуць быць больш абмежавальнымі. Гэта не павінна быць уключана падчас агляду эфектыўнасці. Як правіла, гэта ўключаецца падчас аглядаў прадукцыйнасці.

    OKR супраць KPI: што лепш?

    Выбар паміж двума падыходамі да вымярэння прадукцыйнасці цалкам залежыць ад мэтаў і патрэб вашай арганізацыі.

    Тым не менш, калі вы ўсё яшчэ сумняваецеся, што з іх выбраць, вось некалькі прыкладаў, якія дапамогуць вам зразумець, што вам больш патрэбна.

    Прыклад 1: Калі вы хочаце змяніць поўную стратэгію, лепш выкарыстоўваць OKR. Гэта дапаможа вам паставіць задачы па трансфармацыі вашай бізнес-стратэгіі і дасягненні вялікіх амбіцыйных мэтаў. Акрамя таго, гэтыя мэты больш глыбокія, што дазваляе расцягнуць іх далей і дапаможа вам быць больш крэатыўным пры планаванні стратэгіі іх дасягнення.

    Прыклад 2: Калі вы хочаце палепшыць свой папярэдні праект, лепш выкарыстоўваць KPI. Гэтыя паказчыкі простыя і канкрэтныя, дзейнічаючы як сістэма для маніторынгу і вымярэння вашых бягучых праектаў і працэсаў.

    OKR супраць KPI: ці могуць яны працаваць разам?

    Так, OKR і KPI вызначана могуць працаваць разам. А калі зроблена, то больш эфектыўна.

    Вы можаце выкарыстоўваць OKR, каб вызначыць вашу вымерную мэту, якую трэба дасягнуць, каб зрабіць паляпшэнні. Цяпер вы можаце ўнесці гэтыя паляпшэнні з дапамогай ключавых паказчыкаў эфектыўнасці, якія маюць пэўныя паказчыкі, якія трэба дасягнуць.

    Вы можаце заўважыць сувязь паміж OKR і KPI тут.

    Для дасягнення найлепшых вынікаў вы можаце выкарыстоўваць KPI як адзін з ключавых вынікаў OKR, паколькі KPI з’яўляюцца канкрэтнымі, дасягальнымі і вымернымі.

    У выніку вы можаце паслядоўна прасоўвацца да сваёй мэты, адначасова кантралюючы эфектыўнасць вашага бізнесу, ад вашых каманд і супрацоўнікаў да арганізацыі ў цэлым.

    Прыклад: бываюць выпадкі, калі KPI можа патрабаваць OKR для вырашэння пэўнай праблемы. Гэта можа адбыцца, калі вы адстаеце ад метрыкі KPI. У гэты час вам спатрэбіцца OKR з канкрэтнымі мэтамі для паляпшэння вашага праекта.

    Вы таксама можаце аб’яднаць OKR і KPI, калі хочаце зрабіць мэтавы KPI больш вымернай і канкрэтнай, напрыклад, дасягнуць пэўнай рэнтабельнасці інвестыцый або даходу.

    Лепшыя практыкі пры выкарыстанні OKR і KPI

    OKR

    • Стаўце свае мэты на кароткатэрміновую перспектыву, магчыма, штомесяц або штоквартальна. Будуючы мэты, вызначыце важныя для вашага бізнесу мэты, дасягальныя ў вызначаны тэрмін.
    • Пералічыце некаторыя канкрэтныя мэты. Будзьце простымі; пачніце з OKR на ўзроўні прадпрыемства і паступова дадавайце ўзроўні для вашых каманд і асоб.
    • Пераканайцеся, што вашы супрацоўнікі падтрымліваюць устаноўленыя OKR. Калі яны не прытрымліваюцца, укараненне OKR не атрымаецца.
    • Спрасціце маніторынг паказчыкаў і справаздачнасць з дапамогай некаторых аўтаматызаваных інструментаў.
    • Не стварайце OKR без яснасці ў дзейнасці іншых аспектаў бізнесу.
    • Не выкарыстоўвайце гэты фрэймворк, калі вы павольна расце або спрабуеце захаваць свае бягучыя прапановы; выкарыстоўваць KPI замест гэтага. OKR лепш для хутка развіваюцца арганізацый.

    KPI

    • Пераканайцеся, што вашы паказчыкі KPI дасягальныя, але складаныя.
    • Усталюйце абмежаваную колькасць KPI, якія вельмі важныя, каб сапраўды дапамагчы вам зразумець, ці на правільным шляху вы.
    • Усталюйце дакладны кантэкст для кожнага KPI, параўноўваючы яго з вашай мэтай.
    • Перыядычна праглядайце KPI і абнаўляйце іх пры неабходнасці. Вы можаце пераацаніць паказчыкі эфектыўнасці, абмеркаваўшы свае стратэгіі са сваёй камандай.
    • Пазбягайце выкарыстання электронных табліц для маніторынгу KPI, бо яны могуць павысіць складанасць падчас кіравання працэсам.
    • Спрасціце маніторынг і адсочванне з дапамогай аўтаматызаванага інструмента.

    Выснова 🧑‍💻

    Маніторынг і вымярэнне прадукцыйнасці вашых супрацоўнікаў, каманд, праектаў і арганізацыі ў цэлым важныя для паляпшэння. Гэта дапаможа вам дасягнуць вашых доўгатэрміновых і кароткатэрміновых мэтаў і дасягнуць большага поспеху ў вашым бізнэсе.

    OKR і KPI з’яўляюцца эфектыўнымі стратэгіямі для вымярэння прадукцыйнасці і могуць быць выбраны любой арганізацыяй, камандай або асобай. Яны пазнаёмяць вас з вашымі слабымі і моцнымі бакамі, каб вы маглі выправіць свае слабыя бакі і ўзмацніць свае моцныя бакі.

    Такім чынам, выбірайце адно з OKR супраць KPI на аснове мэтаў або паказчыкаў, якія вы хочаце вымераць. Але калі б вы маглі выкарыстоўваць іх разам у сваім бізнэсе, было б больш эфектыўна вымяраць агульную прадукцыйнасць, адначасова ўзгадняючы ўсіх з вашымі бізнес-мэтамі.

    Цяпер вы можаце паглядзець на некаторыя інструменты для стварэння панэляў KPI.