9 інтэрактыўных і цікавых ідэй кантэнту для развіцця вашага бізнесу

Кантэнт-маркетынг – лепшы метад для павышэння ўзаемадзеяння карыстальнікаў і канверсіі. Давайце абмяркуем лепшыя спосабы стварэння прывабнага і інтэрактыўнага кантэнту.

Паколькі кожная частка Інтэрнэту змагаецца за ўвагу, мець перыядычны вэб-трафік – гэта раскоша.

З тых, хто карыстаецца вялікай колькасцю штодзённых наведвальнікаў вэб-сайта, менш бачаць, як яны ператвараюцца ў продажы. Вы можаце надакучыць камусьці адзін раз, каб ніколі больш яго не ўбачыць.

І змест, як першая кропка кантакту, не павінен быць сумным. Гэта павінна быць захапляльна і пазнавальна!

Інтэрактыўны кантэнт прадстаўляе інфармацыю вельмі адчувальным чынам. Гэта прыцягвае чытача нашмат больш, чым стары добры тэкст.

Гэта не менш, чым мастацтва, замаскіраванае пад артыкул. Карацей кажучы, гэта адкрывае шлях для моцнай сувязі паміж спажыўцом і аўтарам / брэндам.

Гэта звычайна робіцца шляхам разгортвання малюнкаў, віктарын, калькулятараў, інфаграфікі, відэа, апытанняў і г.д., каб дапамагчы блогу выйсці з маналогу.

Давайце паглядзім гэта відэа, перш чым працягнуць:

Што такое інтэрактыўны (і цікавы) кантэнт?

Па-першае, як вы сябе адчуваеце?

Я мог бы растлумачыць простымі словамі, што Sony робіць у прасторы інтэрактыўнага кантэнту. Ці хапіла б гэтага? няма

Такім чынам, у дадатак да таго, каб даць вам адчуць інтэрактыўны кантэнт, я ўключыў гэта відэа, каб асвяжыць вас, каб вы маглі вярнуцца і працягваць чытаць.

Вось яна, галоўная мэта любога вэб-кантэнту, узаемадзеянне.

Такім чынам, Sony выкарыстоўвае гэтыя гіганцкія экраны толькі для таго, каб палегчыць працоўную прастору? Вядома, не. Прасоўванне сваёй прадукцыі павінна займаць першае месца ў парадку дня.

У двух словах, выкарыстанне інтэрактыўных інструментаў – гэта разумны спосаб прыцягнення аўдыторыі для павышэння канверсіі.

Такім чынам, чым гэта адрозніваецца ад традыцыйнага паведамлення ў блогу?

Звычайны супраць інтэрактыўнага паведамлення ў блогу

У той час як звычайнае паведамленне ў блогу можа быць інфарматыўным і добра напісаным, часам яно становіцца больш падобным на гамонку. Большасць блогаў пракручваюцца ўніз без належнага чытання.

Таму што часта не хапае фактару WOW, каб зачапіць чытачоў да канца.

Такое адчуванне, што лічбавая версія газеты толькі робіць нашы вочы няшчаснымі.

Такім чынам, каб даць чытачу нешта большае, чым проста напружанне вачэй, маркетолагі кантэнту вынайшлі інтэрактыўны кантэнт.

Кантэнт з інтэрактыўнымі элементамі выглядае больш жывым, дае больш інфармацыі ў меншай колькасці і забяспечвае неабходны адрыў ад простага тэксту.

Праверце гэта:  Як хутка шукаць Google Drive

Гэта дапамагае ўключыць чытача ў цыкл і залучае іх у двухбаковую камунікацыю.

А галоўнае, гэта патрабаванне часу. Маркетолагі кантэнту ўжо скачуць у яго налева і направа.

Так што лепш ведаць усё навыварат і не адставаць ад таго, каб зрабіць свой кантэнт карысным.

У гэтым раздзеле далей будуць абмяркоўвацца некаторыя інструменты/ўтыліты, каб зрабіць ваш кантэнт прывабным.

Калькулятары

Калькулятары – гэта разумны спосаб прыцягнуць кліентаў да вашай варонкі продажаў.

Шматлікія брэнды прапануюць такія інтэрактыўныя інструменты разліку, падмацаваныя іх прадуктам, каб пераўтварыць сваіх патэнцыйных кліентаў.

#1. Лічбавы акіян

Вось яшчэ адзін брэнд, Digital Ocean, які выкарыстоўвае свой калькулятар воблачных сэрвісаў, каб апярэдзіць такіх гігантаў, як Amazon Web Services, Google Cloud і Microsoft Azure:

Крыніца: https://www.digitalocean.com/pricing/calculator/

Як правіла, разлікі падмацоўваюцца прыкметнай кнопкай з заклікам да дзеяння, каб максімальна выкарыстоўваць кожнае ўзаемадзеянне з кліентам.

#2. Банк Амерыкі

Bank of America выкарыстоўвае гэты калькулятар аўтапазыкі, які мае заклік да дзеяння, які заахвочвае карыстальніка падаць заяўку на крэдыт, неадкладна падзяліўшыся сваёй кантактнай інфармацыяй.

Крыніца: https://www.bankofamerica.com/auto-loans/auto-loan-calculator/

Акрамя таго, гэтыя калькулятары можна выкарыстоўваць як інструмент для дыферэнцыяцыі вашых паслуг.

#3. VSP Vision Care

Крыніца: https://www.vspdirect.com/product-wizard-no-zip

VSP Vision Care, шматнацыянальная медыцынская страхавая кампанія па догляду за зрокам, выкарыстоўвае інтэрактыўныя інструменты, каб інфармаваць карыстальнікаў аб сваіх страхавых планах.

Гэты інструмент дапамог кліентам пазбегнуць блытаніны і выбраць план, які найбольш адпавядае іх канкрэтнай сітуацыі.

Апытанні і апытанні

Зваротная сувязь важная. Ні адзін брэнд не можа ўспрымаць сваіх кліентаў як належнае.

Апытанні і апытанні – гэта простыя інструменты для ацэнкі настрояў грамадства да або пасля запуску прадукту. Брэнды таксама выкарыстоўваюць яго для атрымання водгукаў аб сваіх паслугах.

Раней апытанні ўключалі метады, якія выкарыстоўваліся дзесяцігоддзямі, напрыклад, тэлефоннае апытанне або апытанне па паштоўках. Але з-за ненадакучлівага характару онлайн-апытання ў цяперашні час гэта самы папулярны метад вызначэння меркаванняў спажыўцоў.

Па гэтай самай прычыне, Mercedes Benz выкарыстоўвае SmartSurvey павялічыць адсотак адказаў і зрабіць вынікі апытання больш дакладнымі.

Аналагічным чынам яго таксама можна выкарыстоўваць, каб паведаміць аўдыторыі аб запуску новай службы.

Для стварэння апытанняў можна выкарыстоўваць такія інструменты, як Hotjar.

Віктарыны

Вы ведаеце просты віктарына дапамагла Zenni Optical атрымаць больш за 1 мільён долараў даходу, 29 410 канверсій патэнцыйных кліентаў і 9 655% рэнтабельнасці інвестыцый за 6 месяцаў? Гэта была проста віктарына з дзевяці пытанняў, створаная, каб дапамагчы кліентам выбраць акуляры.

Праверце гэта:  Вэб-браўзэры заглушаюць раздражняльныя ўсплывальныя вокны з апавяшчэннямі

Аналагічным чынам, Zenni Optical мае гэтую інтэрактыўную віктарыну, каб пашырыць сваю варонку продажаў:

Вы можаце выкарыстоўваць Qzzr ствараць выдатныя віктарыны. Калі вы выкарыстоўваеце WordPress, вы можаце паспрабаваць Thrive Quiz Builder.

Інтэрактыўныя электронныя кнігі

Інтэрактыўная электронная кніга – гэта змесціва доўгай формы з мноствам інтэрактыўных элементаў, такіх як аўдыя, відэа, спасылкі, інфаграфіка – усё ў адным.

Інтэрактыўныя электронныя кнігі могуць павысіць вашыя маркетынгавыя кампаніі. Яны могуць падрабязна інфармаваць вашых кліентаў аб прадуктах і паслугах.

Стварэнне інтэрактыўнага кантэнту з’яўляецца нормай у індустрыі інтэрнэт-адукацыі. Розныя інструменты для стварэння інтэрактыўных электронных кніг для пашырэння базы карыстальнікаў, напрыклад Teachable, Thinkific і г.д.

Адным з такіх прыкладаў выдатнай інтэрактыўнай электроннай кнігі з’яўляецца тут.

Інтэрактыўныя відэа

Відэа значна апярэджвае тэкст і выявы ў прыцягненні ўвагі.

Але інтэрактыўныя відэа – яшчэ адзін крок далей.

Клікніце тут каб убачыць «іншы бок». Проста націсніце і ўтрымлівайце R або пстрыкніце левай кнопкай мышы падчас прайгравання відэа, каб змяніць візуальныя элементы і ўсю сюжэтную лінію.

Нягледзячы на ​​тое, што гэта было толькі ўступнае інтэрактыўнае відэа, гэтая тэхніка можа мець больш сур’ёзныя варыянты выкарыстання, чым проста прайграванне альтэрнатыўнай сюжэтнай лініі.

Напрыклад, у інтэрактыўных відэа ёсць часткі, на якія можна націснуць, якія спрыяюць прыцягненню карыстальнікаў і канверсіі. Гэта, у сваю чаргу, прадухіляе адцягненне ўвагі і забяспечвае прагляд відэа да канца.

Аналагічная стратэгія, выкарыстаная Wirewax для NBC Universal, звязвала відэакантэнт непасрэдна з кошыкам. Гэта ўбачыў а Каэфіцыент канверсіі вышэй на 30%. чым у сярэднім па галіны.

360-градуснае інтэрактыўнае відэа таксама з’яўляецца выдатным спосабам прыцягнуць аўдыторыю, як гэты віртуальны тур Гарвардскага каледжа:

Крыніца: Click тут здзейсніць віртуальны тур.

Ён мае каментарый да кожнага раздзела з элементамі, якія можна націснуць. Акрамя таго, уверсе ёсць спасылка “Падаць заяўку ў Інтэрнэце”, каб адразу пераўтварыць патэнцыйных кліентаў.

Інфаграфіка

Малюнак каштуе тысячы слоў.

Дадайце некаторую інфармацыю, і вуаля, у вас ёсць інфарматыўная візуальная інфармацыя – інфаграфіка – якая будзе распаўсюджвацца значна часцей, чым аналагі.

Напрыклад, я магу напісаць некалькі абзацаў пра вэб-сайт, на якім вы чытаеце гэты артыкул, techking.by, ці гэта можа зрабіць:

Як і іншыя цікавыя інструменты, інфаграфіка – гэта асвяжальны спосаб стварэння прывабнага кантэнту.

Ён прадстаўляе важную інфармацыю ў прывабных візуальных малюнках.

Некаторыя маркетолагі кантэнту таксама выкарыстоўваюць інфаграфіку для адлюстравання складанай інфармацыі сваім кліентам. Вось як Піт Дзедзіч, галоўны юрысконсульт і галоўны аперацыйны дырэктар Life Insurance Strategies Group, выкарыстаў інфаграфіку для 2x іх даход.

Праверце гэта:  25 лепшых бясплатных альтэрнатыў Adobe Premiere Pro

Інтэрактыўная інфаграфіка – крок наперад ад інфаграфікі. Чартарны інстытут эрганомікі і чалавечага фактару Вялікабрытаніі стварыў інтэрактыўную інфаграфіку пра тое, як заставацца здаровым, працуючы дома.

Клікніце тут для ўзаемадзеяння з арыгінальнай інфаграфікай.

Вы можаце выкарыстоўваць Canva або Visme, каб стварыць сваю першую інфаграфіку.

Тлумачальнікі

Як правіла, гэта стыль анімацыі на дошцы, каб вашы тлумачэнні выглядалі ў рэжыме рэальнага часу. Паглядзі:

Зноў жа, галоўная мэта гэтай стратэгіі – захапіць і ўтрымаць увагу гледача цалкам.

Гэты інструмент таксама можна выкарыстоўваць у сферы адукацыі. Ён спрабуе паўтарыць адчуванне знаходжання ў фізічным класе.

Вы можаце паспрабаваць такія сэрвісы, як VideoScribe, Аніматрон для стварэння анімацыйных відэа на дошцы.

Аўдыё артыкулы

Больш позняя тэндэнцыя ў прасторы кантэнт-маркетынгу аўдыё артыкулы.

Ён можа канвертаваць вашы артыкулы ў падкасты. Перавага падкастаў у тым, што яны не напружваюць вочы. Акрамя таго, іх можна слухаць за рулём або падчас падрыхтоўкі ежы.

Гэтыя інструменты ўяўляюць сабой пераўтваральнікі тэксту ў маўленне з кнопкай PLAY у іх базавай форме.

Аўтары выявы: Livemint

Тэкст у відэа

Выкажам здагадку, што гэта абнаўленне аўдыяартыкулаў. Ён выкарыстоўвае падыход пераўтварэння тэксту ў відэа з выкарыстаннем штучнага інтэлекту.

Выкарыстоўваючы гэтую функцыю, вы можаце канвертаваць свой тэкст у відэа. Гэта апошняе дадатак для стварэння цікавага кантэнту.

Паглядзець:

Нягледзячы на ​​тое, што гэта не пара для крэатыўных карыстальнікаў YouTube, ён па-ранейшаму ўяўляе сабой захапляльны спосаб прадстаўлення простага тэксту.

У цяперашні час ён знаходзіцца ў вельмі зараджаецца стадыі. Таму, спадзяюся, пасля праходжання некаторых цыклаў распрацоўкі гэта будзе больш пераканаўча.

Вы можаце выкарыстоўваць Сінтэзія для пераўтварэння любога тэксту ў відэа AI. Вы можаце канвертаваць артыкулы або інфармацыйныя бюлетэні ў аўдыёвізуальны кантэнт. Яго таксама можна выкарыстоўваць у дадатак да тэксту, падобна функцыі аўдыякаментарыяў.

Акрамя вышэйпералічаных, ёсць яшчэ некалькі метадаў стварэння захапляльнага кантэнту.

Напрыклад, інструменты ацэнкі або дыягностыкі можна выкарыстоўваць у форме анкеты. Яны фіксуюць каштоўную інфармацыю пра карыстальніка і адпаведна прапануюць прадукты/паслугі.

У канчатковым рахунку, што-небудзь з некаторымі нестандартнымі ідэямі, якія могуць лепш зачапіць карыстальніка, можа быць метадам, які варта паспрабаваць.

Заключэнне

Кантэнт-маркетынг – гэта вечназялёная стратэгія развіцця надзейнай варонкі продажаў. І з вынаходлівымі маркетолагамі гэта будзе толькі больш дамінаваць.

Такім чынам, прыйшоў час актывізаваць гульню з кантэнтам, таму што вы павінны зрабіць нешта незвычайнае, каб вылучыцца.

Нарэшце, стварайце інтэрактыўны і прывабны кантэнт, які дапаможа вашаму кантэнту лёгка звязацца з самым магутным суб’ектам любога бізнесу: кліентам.