9 шаблонаў маркетынгавых планаў і генератар для МСП

Шаблоны маркетынгавых планаў функцыянуюць як карысны інструмент для дзелавых партнёраў, кіраўнікоў і кіраўніцтва. Гэта дапаможа вам візуалізаваць маркетынгавыя стратэгіі на будучыню.

Незалежна ад таго, наколькі добры ваш прадукт, вы павінны мець добра прапрацаваны і цвёрды план маркетынгавай стратэгіі, каб дамагчыся поспеху ў сваім прадпрымальніцкім прадпрыемстве. Паколькі распрацоўка маркетынгавай стратэгіі для пэўнага перыяду часу можа быць складанай, людзі часта выбіраюць выкарыстанне шаблонаў маркетынгавых планаў, каб палегчыць задачу.

У гэтым артыкуле будуць абмяркоўвацца вызначэнне, важнасць і элементы маркетынгавага плана. Таксама мы падзелімся спісам шаблонаў для маркетынгавых планаў.

Што такое маркетынгавы план?

Стратэгічны план маркетынгу – гэта дакумент, які змяшчае схему маркетынгавай або рэкламнай стратэгіі арганізацыі. Ён дэманструе, як будуць праводзіцца PR-кампаніі, каб дасягнуць мэтавых кліентаў і прыцягнуць патэнцыйных кліентаў.

Выразна вызначаная маркетынгавая стратэгія змяшчае агульны план тлумачэння пераваг вашага прадукту або паслугі аўдыторыі і перамогі над канкурэнтамі. Акрамя таго, такі план можа ўтрымліваць розныя маркетынгавыя тэрміны, якія патрабуюць простага тлумачэння пры ахопе аўдыторыі.

Перавагі маркетынгавага плана

#1. Вызначце мэтавую аўдыторыю і канкурэнтаў

Маючы належным чынам вывучаны маркетынгавы план, кампаніі могуць вызначыць сваіх мэтавых кліентаў, праблемы якіх яны паспрабуюць вырашыць з дапамогай сваіх прадуктаў ці паслуг. Ён таксама павінен знайсці канкурэнтаў, каб зразумець, што іншыя прапануюць тым жа кліентам і як вы можаце прапанаваць лепшыя прадукты.

#2. Уключыць прыняцце рашэнняў

Маркетынгавы план змяшчае фактары, якія паўплываюць на ваш бізнес, і рэсурсы, якія вы можаце выкарыстоўваць для іх вырашэння. Паколькі яны пералічаны ў адным месцы, прыняцце маркетынгавых рашэнняў будзе простым працэсам. Цяпер вы можаце адказаць на ўсе маркетынгавыя пытанні на аснове маркетынгавага плана.

#3. Дапамагае з доўгатэрміновым планам і кароткатэрміновым выкананнем

Ідэальны стратэгічны маркетынгавы план прапануе футурыстычны погляд на наступныя 3-5 гадоў. Такім чынам, вы гатовыя справіцца з любымі праблемамі, якія могуць паўстаць у будучыні. Вы таксама можаце наведваць іх час ад часу, каб пры неабходнасці ўнесці змены.

#4. Пазбягайце панічных рашэнняў

Маркетынгавы план можа прадказаць праблемы, якія вас чакаюць наперадзе, каб вы маглі быць гатовымі да іх і распрацаваць прыдатныя стратэгіі для іх вырашэння. Па гэтай прычыне вы не будзеце прымаць панічных рашэнняў, калі здарыцца што-небудзь неспрыяльнае. Для вырашэння такіх сітуацый дастаткова выканання запланаванага.

Праверце гэта:  Ці выдаліць Capital One Charge Off?

#5. Распрацоўка кліент-арыентаваных стратэгій

Дзякуючы стратэгічнаму маркетынгаваму плану вы можаце выкарыстоўваць дадзеныя маркетынгавых даследаванняў, каб распрацаваць спосаб дасягнуць мэтавай аўдыторыі. План таксама будзе ўтрымліваць каналы і інструменты, якія вы будзеце выкарыстоўваць для іх прыцягнення. Гэта таксама гарантуе, што вы інвестуеце ў маркетынгавыя мерапрыемствы, якія падтрымліваюць загадзя вызначаную стратэгію.

Што ўключыць у маркетынгавы план?

У залежнасці ад вашага прадукту і патрэб кампаніі, вы можаце засяродзіцца на розных аспектах маркетынгавага плана. Ніжэй прыведзены некаторыя кампаненты, якія звычайна сустракаюцца ў стратэгічным маркетынгавым плане.

  • Мэтавая аўдыторыя і яе дэмаграфія
  • Даследаванне рынку
  • SWOT аналіз
  • Аналіз канкурэнтаў
  • Мэты
  • Рынкавыя стратэгіі і каналы
  • Тэрміны
  • Бюджэт

HubSpot

Стварэнне маркетынгавага плана з’яўляецца лёгкім, калі вы выкарыстоўваеце HubSpot Шаблон плана маркетынгавай стратэгіі. Шаблон дапамагае карыстальнікам акрэсліць іх гадавую маркетынгавую стратэгію, вызначыць найбольш важныя ініцыятывы і адсочваць важныя паказчыкі.

Проста ўвядзіце свае маркетынгавыя мэты і атрымайце шаблон для маркетынгавай стратэгіі вашай кампаніі. Напрыклад, вы павінны дадаць місію вашай кампаніі, накіраванасць вашай каманды, прыярытэтныя ініцыятывы, мэты, якіх вы хочаце дасягнуць, і будучыя пачынанні.

Шаблон уключае ў сябе раздзелы «Зводка», «Бізнес-ініцыятывы», «Рынкавая стратэгія», «Каналы маркетынгу», «Тэхналогія маркетынгу», «Мэтавы рынак» і «Бюджэт».

панядзелак.com

Людзі, якія шукаюць наладжвальныя шаблоны для сваіх маркетынгавых патрэб, могуць выбраць панядзелак.com. Тут вы знойдзеце некалькі гатовых маркетынгавых шаблонаў, у тым ліку адзін для маркетынгавай стратэгіі.

Выкарыстоўваючы гэты шаблон, вы і ваша каманда можаце кантраляваць усе маркетынгавыя стратэгіі і ініцыятывы. Цяпер стане магчымым планаваць свае бізнес-мэты, кампаніі і бюджэты ў адной працоўнай прасторы.

Гэты шаблон таксама падтрымлівае візуалізацыю маркетынгавай стратэгіі праз поўную шкалу часу і графік. Яго функцыя перацягвання дазваляе лёгка ўключыць неабходныя слупкі.

Маркетынгавы шаблон ад monday.com лёгка інтэгруецца з Gmail, Google Calendar, Google Drive, Facebook Ads, Mailchimp і HubSpot.

Canva

Canva можа пахваліцца шырокім спектрам шаблонаў, у тым ліку спецыяльных для плана маркетынгавай стратэгіі. Платформа мае некалькі выдатных слайд-прэзентацый, якія можна наладзіць, каб прадставіць найбольш пераканаўчую маркетынгавую стратэгію.

Тут вы можаце знайсці мноства прафесійна распрацаваных прэзентацый з рознымі стылямі і колерамі для розных мэтаў, пачынаючы ад прапаноў новых прадуктаў і заканчваючы абнаўленнямі стратэгіі ў сацыяльных сетках.

Вы можаце выбраць маляўнічыя, простыя, мінімалістычныя і мудрагелістыя шаблоны, якія адпавядаюць ідэнтычнасці брэнда. Гэтая зручная платформа таксама падтрымлівае супрацоўніцтва з вашымі таварышамі па камандзе і дазваляе дадаваць фатаграфіі, значкі, фігуры і ілюстрацыі.

Праверце гэта:  14 лепшых сервераў хостынгу ARK для ўсіх

Пасля стварэння прэзентацыі вы можаце спампаваць яе ў фармаце PDF або PPT. Вы таксама можаце падзяліцца бачнай спасылкай на прэзентацыю з зацікаўленымі бакамі.

Вісме

Калі вы лічыце стварэнне стратэгічнага маркетынгавага плана мітуслівым, азнаёмцеся з калекцыяй шаблонаў маркетынгавага плана Вісме прапановы. Выкарыстоўваючы іх шаблоны, кожны можа пачаць працу з загадзя распрацаванымі макетамі і персаналізаваць іх, каб стварыць план, які адпавядае вашым мэтам і стратэгіі.

Такія функцыі, як замена змесціва запаўняльніка, а таксама налада шрыфта і колеру робяць маркетынгавы план бесперашкодным працэсам. Вы можаце ўключыць актывы вашага брэнда або любыя іншыя бясплатныя фатаграфіі, значкі і дыяграмы ў шаблон для нашых патрэб.

Акрамя таго, можна змяніць парадак або выдаліць слайды ў адпаведнасці з вашым зместам. Калі распрацоўка плана завершана, вы можаце загрузіць маркетынгавы план у высокім раздзяленні або падзяліцца ім у Інтэрнэце, выкарыстоўваючы спасылку.

Планнух

Планнух гэта воблачнае рашэнне для стратэгічнага маркетынгавага плана, дзе карыстальнікі могуць распрацоўваць маркетынгавыя планы і кіраваць імі з дапамогай магутных шаблонаў. Выкарыстоўваючы шаблоны слайдаў, вы можаце будаваць онлайн-маркетынгавыя планы і экспартаваць або спампоўваць іх у адпаведнасці з вашымі патрабаваннямі.

Слайды шаблонаў пастаўляюцца з азначэннямі і прыкладамі элементаў, каб вы маглі ствараць лепшыя ідэі. Іх можна рэдагаваць і наладжваць, дзе вы можаце фарматаваць тэкст, акрамя дадання нумарацыі і маркіравання.

Напрыклад, падчас стварэння плана аб мэтавай аўдыторыі вы можаце ўключыць вызначэнне вашых мэтавых кліентаў, іх дэмаграфічныя дадзеныя, паводзіны, месцазнаходжанне і асобы.

Некаторыя са слайдаў Plannuh для плана маркетынгавай стратэгіі: даследаванне і аналіз рынку, маркетынгавыя мэты, мэты кампаніі, цэны і ўпакоўка, аналіз канкурэнцыі і стратэгія каналаў продажаў.

Xtensio

Xtensio гэта партал для супрацоўніцтва, дзе вы можаце знайсці прыгожыя шаблоны і прэзентацыі, у тым ліку шаблон маркетынгавага плана. Гэта дапаможа вам вызначыць асноўныя мэты вашай кампаніі і скласці дакладную дарожную карту для больш хуткага росту бізнесу.

Выкарыстоўваючы гэты шаблон, арганізацыі могуць распрацаваць моцны маркетынгавы план, які складаецца з тактычных і стратэгічных маркетынгавых планаў для кліентаў. Ён таксама падыходзіць для стварэння візуальна прывабнай стратэгічнай дарожнай карты для маркетынгавай каманды.

Карыстальнікі могуць падтрымліваць узгодненасць маркетынгавай стратэгіі, выкарыстоўваючы яе. Гэты шаблон таксама дапамагае захаваць празрыстасць ва ўсёй кампаніі адносна эфектыўнага кіравання і размеркавання рэсурсаў. Яго функцыі налады шрыфта і колеру забяспечваюць аднастайнасць брэнда.

Праверце гэта:  Параўноўваюцца фарматы HDR: HDR10, Dolby Vision, HLG і Technicolor

Слайт

Вы шукаеце шаблоны маркетынгавых планаў, якія дазваляюць акрэсліць маркетынгавы план вашай кампаніі разам з яго канкрэтнымі тэрмінамі? Слайт прапануе бясплатныя шаблоны для маркетынгавых планаў, якія дапамогуць вам з лёгкасцю распрацаваць практычны і карысны маркетынгавы план.

Вам не трэба ўкладваць каштоўныя рэсурсы і час для стварэння маркетынгавага плана, калі ў вас пад рукой ёсць гэты шаблон. Гэтыя шаблоны сумеснай маркетынгавай стратэгіі робяць увесь працэс планавання лёгкім і лаканічным, прапаноўваючы вам трывалую базу для пачатку.

Slite прапануе асобныя шаблоны для маркетынгавых праектаў, маркетынгавых эксперыментаў, маркетынгавых інфармацыйных бюлетэняў і аналізу канкурэнтаў, таму вы можаце лёгка наладзіць іх для дадання неабходных даных.

Прыгожы.ai

Прыгожы.ai вельмі карысны для кіраўнікоў, якім неабходна падрыхтаваць эфектыўную прэзентацыю маркетынгавага плана для таварышаў па камандзе і зацікаўленых бакоў. Выкарыстоўваючы яго, карыстальнікі могуць прадставіць дакладнае ўяўленне аб вашых маркетынгавых планах.

Гэты шаблон прэзентацыі не толькі вызваляе вас ад стварэння слайдаў з нуля, але таксама прапануе вам свабоду ўключаць творчы падыход у вашы слайды. Хоць гэты шаблон ідэальна падыходзіць для розных мэтаў, людзі ў асноўным выкарыстоўваюць яго для рэкламных кампаній, маркетынгавых прапаноў і маркетынгавых планаў.

Гэты шаблон ад Beautiful.ai змяшчае 10 цалкам наладжвальных слайдаў з інфаграфікай і функцыямі дызайну. Ён мае спецыяльныя слайды для структуры кампаніі, бюджэту, дыяграмы росту, маркетынгавай варонкі, парадку дня, мэт і дыяграмы працэсу.

Асана

Асана прапануе надзейны шаблон маркетынгавай стратэгіі, які вы можаце выкарыстоўваць для стратэгіі вашых мэтаў і кіравання ключавымі рэсурсамі. Гэта таксама дазваляе цэнтралізаваць усе вашы маркетынгавыя планы на адной платформе для бесперашкоднага выканання.

Незалежна ад таго, хочаце вы стварыць маркетынгавую стратэгію B2B або B2C, з дапамогай гэтага шаблону Asana можна павялічыць і маштабаваць маркетынгавы ўплыў. Вы можаце выкарыстоўваць яго для стварэння маркетынгавых планаў лічбавага маркетынгу, маркетынгу ў сацыяльных сетках, кантэнт-маркетынгу і любой іншай рынкавай стратэгіі.

Гэты шаблон дазваляе ўключаць ход выканання задачы, ранг прыярытэту і статус зацвярджэння кожнага кроку плана. З іх дапамогай карыстальнікі могуць ствараць выканальныя задачы з уладальнікамі, абнаўляць звычайны статус і трымаць планы даступнымі для членаў каманды.

Заключэнне

Стварэнне комплекснай маркетынгавай стратэгіі з’яўляецца ключом да паспяховага запуску і кіравання кампаніяй. З дапамогай разгледжаных вышэй шаблонаў маркетынгавых планаў вы зможаце ў самыя кароткія тэрміны стварыць стратэгію маркетынгу прадукту.

Пры складанні планаў вы можаце ўключыць маркетынгавыя платформы SMS, каб дасягнуць непасрэдна канчатковых карыстальнікаў для прасоўвання прадукту.