9 праграм для канструктара шаблонаў электроннай пошты для выкарыстання ў 2022 годзе

Калі вы дасылаеце шмат лістоў для камерцыйных або маркетынгавых патрэб, вам варта пачаць выкарыстоўваць інструмент канструктара шаблонаў электроннай пошты.

Вашы маркетынгавыя электронныя лісты выглядаюць сумна? Вы шмат траціце на ўтрыманне каманды дызайнераў для маркетынгавых электронных лістоў? Вы можаце пазбавіцца ад усіх гэтых праблем і правесці вялікія маркетынгавыя акцыі, пераключыўшы ўвагу на шаблоны электроннай пошты.

Калі вы фрылансер, уладальнік малога бізнэсу або эксперт па электронным маркетынгу з ведамі праграмавання, вам трэба прачытаць гэты артыкул.

Тут мы пазнаёмім вас з некаторымі прасунутымі і вядомымі інструментамі для распрацоўкі шаблонаў электроннай пошты, якія могуць змяніць гульню для вашага маркетынгавага канцэрта электроннай пошты.

Што такое шаблон электроннай пошты?

Шаблон электроннай пошты з’яўляецца важным актывам вашай маркетынгавай кампаніі электроннай пошты. Гэта кодавы модуль мовы гіпертэкставай разметкі (HTML) для вашай маркетынгавай электроннай пошты з элементамі, якія можна шматразова выкарыстоўваць. Такія HTML-коды простыя і пастаўляюцца з некалькімі запаўняльнікамі кода, куды можна проста скапіяваць і ўставіць спасылкі на выявы, тэкставы кантэнт, маркетынгавую копію і г.д.

Акрамя наладжвальных кампанентаў кода, астатні HTML-код стварае выгляд, структуру і размяшчэнне змесціва электроннай пошты. У большасці выпадкаў вам не трэба ўзаемадзейнічаць з файлам кода HTML.

Існуюць розныя канструктары шаблонаў электроннай пошты і інструменты для рэдагавання, якія дазваляюць перапрафіляваць электронную пошту праз графічны інтэрфейс карыстальніка (GUI). Акрамя таго, кодавая база HTML дазволіць вам дадаваць інструкцыі па стылізацыі каскадных табліц стыляў (CSS), якія вызначаюць візуальнае прадстаўленне лістоў, напісаных на мовах разметкі, такіх як HTML.

Маркетынгавыя агенцтвы электроннай пошты звычайна захоўваюць шаблоны электроннай пошты на платформах для стварэння шаблонаў. Часам прадпрыемствы таксама могуць выкарыстоўваць базы дадзеных кодавай базы для аўтаматызаванага выкарыстання маркетынгавых шаблонаў электроннай пошты ў староннім дадатку электроннай пошты з дапамогай інтэрфейсу праграмнага праграмавання (API).

Якія кампаненты добрага шаблона электроннай пошты?

Вы можаце адрозніць маркетынгавыя электронныя лісты ад канкурэнтаў і прыцягнуць станоўчую ўвагу атрымальніка, уключыўшы наступныя стратэгічныя элементы:

#1. Радок тэмы без спаму, які паспяхова праходзіць бот-фільтр спаму праграм паштовых службаў.

#2. Хук змесціва або папярэдні загаловак электроннай пошты, які паказваецца ў папярэднім праглядзе электроннай пошты. Першы радок вашага ліста пераконвае карыстальніка прачытаць увесь ліст.

#3. У маркетынгавым электронным лісце павінна быць адпаведных і прымальных малюнкаў, але не занадта шмат, бо некаторыя праграмы электроннай пошты не паказваюць выявы аўтаматычна.

#4. Вам таксама неабходна ўключыць адпаведныя спасылкі на кантэнт блога, партфоліо, тэхнічныя дакументы, другасныя вэб-сайты і мэтавыя старонкі, каб кліенты маглі атрымаць больш кантэнту.

#5. Палегчыце мэтавай аўдыторыі падпіску на вашы профілі ў сацыяльных сетках, даючы спасылкі на Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn і г.д.

#6. Перш за ўсё, пераканайцеся, што ў электронных лістах дастаткова кнопак з заклікам да дзеяння (CTA). Акрамя таго, не звязвайце CTA з выявамі, паколькі некаторыя інструменты электроннай пошты могуць абмяжоўваць візуальны кантэнт, пакуль карыстальнік не дазволіць гэта ўручную.

#7. Нарэшце, захоўвайце адпаведнасць Закону федэральнага ўрада ЗША CAN-SPAM, уключыўшы просты спосаб адмовіцца ад падпіскі на маркетынгавыя электронныя лісты.

Якія перавагі выкарыстання канструктара шаблонаў электроннай пошты?

Шаблоны электроннай пошты захапілі экасістэму электроннага маркетынгу штурмам. Ён зрабіў рэвалюцыю ў тым, як сучасныя маркетолагі практыкуюць маркетынг прадуктаў/паслуг/брэндаў праз электронную пошту. Акрамя таго, шаблоны электроннай пошты прыносяць карысць усім, каму патрэбна аўтаматызацыя, прадукцыйнасць і эфектыўнасць іх сістэм электроннага маркетынгу, і гэтыя перавагі:

Праверце гэта:  Выкарыстоўвайце рэцэпты для стварэння выпадковых пароляў, якія вам не трэба будзе запамінаць [Paid]

Лёгкі брэндынг

Агенцтвы электроннай пошты і лічбавага маркетынгу заўсёды сутыкаюцца з праблемай зместу маркетынгавых кампаній брэнда, паколькі ім трэба кіраваць некалькімі ўліковымі запісамі кліентаў. Таму што ручное кіраванне актывамі брэнда ў маркетынгавых лістах некалькімі супрацоўнікамі не з’яўляецца эфектыўнай задачай.

Такім чынам, агенцтвы могуць выкарыстоўваць маркетынгавыя шаблоны электроннай пошты, код CSS і запаўняльнікі малюнкаў. Ваш маркетынгавы персанал можа без асаблівых высілкаў дадаваць адпаведныя актывы брэнда без памылак пры адпраўцы электронных лістоў.

Пастаўце індывідуальны кантэнт

Апошняя хітрасць маркетынгу па электроннай пошце – дастаўка персаналізаванага кантэнту для вашых падпісчыкаў або патэнцыйных кліентаў для кампаній па продажах. Але як можна наладзіць тысячы электронных лістоў, якія вы рассылаеце штодня?

Шматразовыя шаблоны электроннай пошты разам з надзейным інструментам аўтаматызацыі электроннага маркетынгу, такім як SendGrid, Bee, Stripo і г.д., дапамогуць вам адпраўляць персаналізаваны кантэнт.

Усё, што вам трэба зрабіць, гэта падключыць табліцу Excel з адрасамі электроннай пошты кліентаў да вашай аўтаматызаванай сістэмы электроннай пошты. Інструмент адпраўкі электроннай пошты аўтаматычна зменіць імя карыстальніка, адрас электроннай пошты, даныя пра надвор’е і налады кантэнту.

Адпаведнае ўтрыманне

Шаблоны электроннай пошты таксама дапамагаюць вырашыць праблемы неадпаведнай структуры электроннай пошты, візуальных элементаў і агульнага зместу. Большасць палёў электроннай пошты, такіх як прывітанне, звычайнае тэкставае змесціва, візуальныя элементы брэнда і стандартныя выявы, з’яўляюцца прадусталяванымі актывамі.

Такім чынам, усё, што вам трэба зрабіць, гэта змяніць імя кліента, адрас электроннай пошты і спасылкі на блог і імгненна разаслаць электронныя лісты.

Пашырэнне электроннага маркетынгу

Шаблон электроннай пошты дапамагае вашаму маркетынгаваму агенцтву павялічыць кліенцкія аперацыі ад сотняў электронных лістоў у дзень да тысяч электронных лістоў для дзесяці або больш кліентаў адначасова.

Брэнды, якія вядуць уласны маркетынг па электроннай пошце і жадаюць павялічыць колькасць мэтавых патэнцыйных кліентаў, таксама могуць скарыстацца наладжвальным шаблонам электроннай пошты.

Вось некаторыя з лепшых канструктараў шаблонаў электроннай пошты, якія вы павінны паспрабаваць.

Стрыпа

Вы павінны паспрабаваць Stripo для некалькіх маркетынгавых кампаній па электроннай пошце. Вы атрымаеце адаптыўныя і прафесійныя шаблоны электроннай пошты. Прыгожа аформленыя маркетынгавыя электронныя лісты добра чытаюцца на ўсіх прыладах, такіх як ноўтбукі, настольныя кампутары і смартфоны.

Калі вы лічыце, што інструмент задавальняе ваша маркетынгавае агенцтва або бізнес-мэты, вы можаце падпісацца на любы з яго гнуткіх планаў.

Але вы можаце спытаць, чаму гэты інструмент. Па-першае, яго бібліятэка модуляў або рэдактар ​​шаблонаў даволі простыя ў выкарыстанні. Вам не патрэбны папярэдні вопыт распрацоўкі або кадавання электроннай пошты, каб ствараць прафесійныя шаблоны электроннай пошты.

Па-другое, функцыя рэдагавання перацягвання паскарае вытворчасць маркетынгавых лістоў. Нарэшце, у Stripo працуюць уласныя дызайнеры электроннай пошты, якія ствараюць прыгожыя шаблоны электроннай пошты для асабістага і камерцыйнага выкарыстання.

пчала

пчала гэта яшчэ адзін папулярны канструктар шаблонаў электроннай пошты, рэдактар ​​кода электроннай пошты на аснове HTML і інструмент распрацоўкі мэтавай старонкі. Вы можаце атрымаць доступ да яго вэб-прыкладання ў воблаку, зэканоміўшы час на наладжванні лакальнага праграмнага забеспячэння. Але самае лепшае ў тым, што вы можаце пачаць распрацоўваць эфектыўныя шаблоны электроннай пошты без рэгістрацыі, увёўшы асабістую інфармацыю.

Калі вы маркетолаг з навыкамі кадавання ці не, вы можаце выкарыстоўваць гэты інструмент. Вы можаце стварыць унікальны шаблон электроннай пошты з нуля з дапамогай рэдактара HTML. Замест гэтага проста абярыце гатовы да выкарыстання шаблон маркетынгавай электроннай пошты з бібліятэкі Bee і персаналізуйце электронную пошту. Рэдактар ​​падтрымлівае дзеянні перацягвання.

Праверце гэта:  Стварайце альбомы з прылажэння камеры і захоўвайце ў ім фатаграфіі [Jailbreak]

Пасля гатоўнасці экспартуйце шаблон электроннай пошты ў любую праграму службы электроннай пошты, напрыклад Gmail, Outlook або Yahoo! Пошта для масавай рассылкі. Больш за тое, Bee таксама дазваляе звязаць яго з перадавымі маркетынгавымі інструментамі электроннай пошты, такімі як Mailchimp, SendinBlue, ActiveCampaign і г.д.

Распластаваць

Калі вы хочаце пазбегнуць незлічоных страчаных гадзін мазгавога штурму з HTML-кодэрамі і графічнымі дызайнерамі, вам трэба паспрабаваць Распластаваць. Вы можаце ствараць выдатныя маркетынгавыя шаблоны электроннай пошты без усялякіх навыкаў распрацоўкі кантэнту і праграмавання HTML. Як і яго канкурэнты, асноўны рэдактар ​​​​шаблонаў электроннай пошты прапануе перацягванне.

Unlayer мае шырокі каталог шаблонаў электроннай пошты. Інструмент арганізуе гэтыя прыклады файлаў HTML у сегментах “Калекцыі”, “Выкарыстанне” і “Прамысловасць”. Акрамя таго, вы можаце сартаваць шаблоны на аснове бясплатнай ліцэнзіі, платнай ліцэнзіі, папулярнасці і г.д.

Пасля таго, як вы выбралі шаблон, вы можаце адрэдагаваць яго ў онлайн-рэдактары. Акрамя таго, вы можаце падзяліцца ім з іншым карыстальнікам для сумеснай працы над дызайнам.

TOPOL.io

TOPOL.io гэта HTML-рэдактар ​​электроннай пошты без кода, вядомы ва ўсім свеце пашыранымі наладамі электроннай пошты. Па-першае, у адрозненне ад іншых інструментаў, ён дазваляе прасоўваць тавары/паслугі з вашых інтэрнэт-крам простым пстрычкай мышы. Па-другое, вы можаце ствараць выдатныя карыстальніцкія блокі для адной маркетынгавай акцыі, захоўваць іх на будучыню і зэканоміць каштоўны час.

Акрамя таго, шаблоны электроннай пошты ад TOPOL.io дазваляюць хутка персаналізаваць электронную пошту шляхам уводу тэгаў аб’яднання. Такім чынам, наладзіць шаблон у адпаведнасці з імёнамі кліентаў, перавагамі і іншай дынамічнай інфармацыяй становіцца нашмат прасцей з дапамогай гэтага інструмента для стварэння электроннай пошты.

Яго бясплатная пробная версія дае вам неабмежаваны доступ да платформы на працягу 14 дзён. Пазней, калі вам спадабаецца інструмент, вы можаце атрымаць TOPOL Pro, калі вам спатрэбіцца складаны рэдактар ​​у воблачным дадатку TOPOL. У якасці альтэрнатывы вы можаце атрымаць плагін TOPOL, калі вам трэба палегчыць стварэнне шаблонаў электроннай пошты ў староннім або ўласным праграмным забеспячэнні для электроннай пошты.

Паштоўкі

Ніша электроннага маркетынгу перажывае экстраардынарную мадэрнізацыю. Тады чаму ваш маркетынгавы кантэнт павінен выглядаць як старыя электронныя лісты? Самы час паспрабаваць Паштоўкі канструктар шаблонаў і абнавіць візуальны выгляд вашых лістоў.

Вы атрымліваеце стандартныя функцыі, такія як рэдагаванне тэксту, рэдагаванне малюнкаў, экспарт электроннай пошты і стварэнне шаблонаў у Postcards. Але чым унікальны гэты інструмент? Гэта была б сумесная праца карпаратыўнага ўзроўню і гісторыя кантэнту, якія робяць гэтае воблачнае прыкладанне незвычайным.

Вы можаце ствараць праекты на інструменце і прызначаць задачы розным дызайнерам або маркетолагам. Уся каманда можа альбо падумаць над новым праектам, альбо адрэдагаваць гатовыя шаблоны для тэрміновых патрэб.

Акрамя таго, інструмент захоўвае ўсю вашу працу ў падрабязнай гісторыі версій. Такім чынам, вы можаце вярнуцца ў мінулае і атрымаць шаблон электроннай пошты, які працаваў добра. Іншыя функцыі, якія павялічваюць каштоўнасць вашых інвестыцый, – гэта шрыфты Google, неабмежаваны экспарт шаблонаў, адаптыўныя шаблоны HTML і г.д.

Хамайлеон

Вы хочаце зэканоміць больш часу і вас не задавальняюць толькі шаблоны электроннай пошты? У такім выпадку вам патрэбен разумны і разумны канструктар электроннай пошты, напрыклад Хамайлеон.

Замест простых прыкладаў файлаў HTML воблачнае прыкладанне пастаўляецца з падрабязным працоўным працэсам для стварэння маркетынгавай электроннай пошты. Такім чынам, ваша маркетынгавая каманда застаецца засяроджанай і выпускае больш электронных лістоў, прытрымліваючыся кіраванага шляху.

Праверце гэта:  Што такое пароль Wisenet DVR па змаўчанні?

Гэта прыдатны інструмент сумеснай працы па маркетынгавай электроннай пошце ў рэжыме рэальнага часу для стартапаў, малога і сярэдняга бізнесу (SMB) і карпарацый. Працоўная вобласць для рэдагавання электроннай пошты ў інтэрнэце пастаўляецца з ролевым доступам. Такім чынам, вы можаце вызначыць, хто павінен мець права рэдагавання або прагляду.

Іншыя прыкметныя асаблівасці – чыстыя HTML-коды, стварэнне электроннай пошты перацягваннем, шматразовыя блокі электроннай пошты, прагляд электроннай пошты з боку карыстальніка ў рэжыме рэальнага часу і г.д.

Таксі для электроннай пошты

Таксі для электроннай пошты гэта яшчэ адзін канструктар электроннай пошты HTML, які варта паспрабаваць, бо ён дазваляе ствараць прасунутыя маркетынгавыя электронныя лісты і экспартаваць іх у існуючы інструмент электроннай пошты. Яго код вельмі сумяшчальны з большасцю пастаўшчыкоў паслуг электроннай пошты (ESP).

Паколькі гэта вэб-прыкладанне без кода, вашы аўтары кантэнту, рэдактары і капірайтэры могуць лёгка ствараць эфектыўныя электронныя лісты. Абсалютна не патрабуецца паглыбленае навучанне кадаванню і дызайну.

Для маштабавання вы можаце падключыць воблачнае прыкладанне да сістэмы распрацоўкі электроннай пошты для ўзгодненага макета і фарматавання кантэнту. Больш за тое, пашыраныя праекты, якія выконваюцца на Taxi for Email, дазваляюць зэканоміць на 80% больш часу, чым іншыя інструменты, і, такім чынам, больш прыбытковасці.

Кампаніі Zoho

Кампаніі Zoho гэта поўны пакет электроннага маркетынгу. Ён прапануе спецыяльныя функцыі для кіравання маркетынгавымі дыскамі, у тым ліку канструктар электроннай пошты HTML перацягвання. Вы можаце альбо імпартаваць існуючы дызайн электроннай пошты з іншых платформаў, альбо выкарыстоўваць рэдагуемыя шаблоны з Zoho. Яго бібліятэка прыкладаў электроннай пошты змяшчае больш за 240 шаблонаў для бізнесу і выпадковых выпадкаў.

Яго канструктар шаблонаў электроннай пошты звышлёгкі з меншай колькасцю опцый. Вы можаце пераключаць інтэрфейс рэдагавання паміж базавым, пашыраным і дызайнам. Кожная з гэтых катэгорый мае некаторыя унікальныя кампаненты дызайну. Напрыклад, катэгорыя «Дадаткова» прапануе такія параметры, як «Стварыць апытанне», «Відэа», «Віджэты», «Укладанні» і г.д.

Калі вы хочаце пацешыць карыстальнікаў персаналізаваным кантэнтам, вы можаце выкарыстоўваць функцыю дызайну Merge Tags. Нарэшце, інструмент ідэальна падыходзіць для маркетолагаў і ўладальнікаў электроннай камерцыі, паколькі вы можаце інтэграваць прадукты з Shopify, Zoho Commerce і WooCommerce.

SendGrid

SendGrid прапануе як самаабслугоўванне, так і кіраванае абслугоўванне для стварэння маркетынгавых шаблонаў электроннай пошты. Ад аўтаматызаваных API электроннай пошты да інфармацыі аб магчымасці дастаўкі, вы атрымаеце ўсе апошнія функцыі ў адным цэнтральным месцы.

Вы можаце пачаць бясплатна са стандартнымі функцыямі, такімі як рэтрансляцыя SMTP, Webhooks, рэдактар ​​дынамічных шаблонаў, інструменты аптымізацыі дастаўкі і г.д. Пры павелічэнні маштабу вы атрымаеце такія прэміум-варыянты, як Essentials, Pro і Premier.

Усе ўліковыя запісы SendGrid атрымліваюць доступ да бібліятэкі адаптыўных і прафесійных шаблонаў электроннай пошты. Шаблоны таксама пастаўляюцца са спасылкай для сумеснага выкарыстання, каб вы маглі распрацоўваць кантэнт разам са сваёй камандай.

Працоўная вобласць дызайну электроннай пошты інтуітыўна зразумелая і выпускаецца ў двух версіях: рэдактар ​​дызайну і рэдактар ​​кода. У адрозненне ад іншых інструментаў, працоўны працэс распрацоўкі шаблонаў дынамічны, і вы можаце змяніць любы элемент, калі хочаце. Вэб-прыкладанне захоўвае змены ў воблаку, каб вы маглі забраць праект з іншай прылады.

Заключнае слова

Пачніце выкарыстоўваць любы з вышэйпералічаных канструктараў шаблонаў электроннай пошты для дасягнення выдатных маркетынгавых паказчыкаў па даступнай цане. Усе вышэйзгаданыя інструменты прапануюць нешта ўнікальнае, таму выбірайце інструмент, які адпавядае вашаму стылю і мэце электроннага маркетынгу.

Вы таксама можаце паглядзець на гэтыя аўтаадказчыкі па электроннай пошце, бо вы зацікаўлены ў аўтаматызацыі вашага маркетынгавага канвеера.