9 платформаў для збору відэа водгукаў ад вашых карыстальнікаў

Відэа водгукі дазваляюць кліентам сказаць вам, што яны думаюць аб вашых таварах або паслугах. Гэтыя каментарыі кліентаў больш пераканаўчыя і дапамогуць вам заваяваць давер кліентаў.

Падумайце аб наступнай сітуацыі: вы валодаеце малым бізнесам і спрабуеце знайсці новых кліентаў. Вы ўжо змаглі прыцягнуць натоўп, падтрымаць іх цікавасць да вашага сайта і прымусіць іх сачыць за вашымі акаўнтамі ў сацыяльных сетках. Аднак купляць іх пакуль не гатовыя. Як вы можаце ператварыць гэтых патэнцыйных кліентаў у рэальных кліентаў, не настойваючы?

Відэамаркетынг – лепшы спосаб прымусіць людзей зрабіць тое, што вам трэба, каб пераканаць іх. Нягледзячы на ​​тое, што большасць відэафарматаў будзе карысным у гэтай сітуацыі, таму што відэа ў цэлым з’яўляецца каштоўным інструментам, многія кампаніі выбіраюць выкарыстанне водгукаў кліентаў у якасці маркетынгавай стратэгіі, таму што яны павялічваюць верагоднасць таго, што кліент купіць і прынясе больш грошай.

Важнасць успрымання брэнда пры прыняцці рашэння аб куплі ў кагосьці

Калі вы на імгненне задумаецеся аб тым, як вы робіце пакупкі, вы, верагодна, прыйдзеце да высновы, што большасць рэчаў, якія вы купляеце, заснаваныя на вашым стаўленні да розных брэндаў. Вы не адзіны, хто глядзіць толькі на назву брэнда, прымаючы рашэнне аб куплі. 77% кліентаў B2C робяць тое ж самае.

Падчас пакупкі прадуктаў людзі выбіраюць адну марку соусу для спагецці, а не іншую, грунтуючыся на ўражанні аб той ці іншай кампаніі. Гэта ўражанне складаецца з іх думак і пачуццяў аб гэтай кампаніі.

Калі кліенты вырашылі, што яны думаюць пра брэнд, іх цяжка змяніць. З-за гэтага кампаніі ўпарта працуюць над тым, каб людзі мелі добрыя думкі пра іх брэнд, а не толькі нейтральныя або дрэнныя.

Калі вы ведаеце, што людзі ставяцца да вашага брэнда, значна прасцей сфармаваць яго рэпутацыю, дапамагчы кліентам зразумець, чым ён адрозніваецца ад канкурэнтаў, і павысіць каштоўнасць вашай кампаніі. Вы можаце зразумець гэта, спытаўшы кліентаў, як яны ставяцца да брэнда, і адсочваючы, як яны думаюць пра яго з цягам часу.

Наколькі важныя водгукі для ўмацавання даверу і ўяўлення?

Як вы думаеце, хто будзе лепшым прадстаўніком вашага бізнесу? Вы ці шчаслівы кліент, які купіў у вас? Нават калі відавочна, што вы шмат ведаеце аб гэтай сферы, кліенты не будуць вам давяраць, пакуль вы не дакажаце, што вы сапраўдны чалавек. Такім чынам, немагчыма сказаць дастаткова аб тым, наколькі важныя водгукі.

Перш чым што-небудзь купіць, большасць людзей шукае пацверджанне трэціх асоб у выглядзе водгукаў. Людзі больш не давяраюць СМІ або людзям, якіх яны лічаць «ўплывовымі асобамі».

Вось чаму яны не звяртаюць асаблівай увагі на заявы рознічных гандляроў, якія закліканы прыцягнуць іх увагу. З-за гэтага кліенты і маркетолагі павінны надаваць водгукам вялікую вагу пры наладжванні адносін.

У дзелавым свеце вельмі важна мець добрую рэпутацыю. Якая кампанія з большай верагоднасцю прыцягне вашу ўвагу: тая, у якой наогул няма рэйтынгаў, ці тая, у якой ёсць сотні станоўчых водгукаў? Бінга. Менавіта таму водгукі так важныя для таго, каб самыя вялікія прыхільнікі вашага брэнда дапамагалі вам будаваць вашу рэпутацыю.

Праверце гэта:  Як стварыць прыгожую мэтавую старонку ў WordPress?

Збор водгукаў ручным спосабам: якія праблемы?

Збор водгукаў уручную можа сутыкнуцца з рознымі праблемамі і недахопамі. Некаторыя са значных з іх згадваюцца ніжэй.

Нізкая дакладнасць дадзеных

Атрыманне водгукаў кліентаў уручную або на паперы амаль заўсёды прыводзіць да менш дакладных даных. Для ручнога або рукапіснага збору водгукаў кліентаў гандлёвы прадстаўнік або супрацоўнік павінен будзе папрасіць кліентаў і наведвальнікаў даць свой уклад і сказаць, што яны думаюць пра свой вопыт, якасць паслуг і тавараў або што-небудзь яшчэ.

Гэта каштуе вялікіх грошай і патрабуе шмат часу і рэсурсаў

Збор рукапісных або ручных водгукаў кліентаў вельмі дарагі, займае шмат часу і патрабуе вялікіх рэсурсаў. Кампанія павінна наняць пастаянных супрацоўнікаў, якія ўзаемадзейнічаюць з кліентамі і наведвальнікамі і рэгулярна запытваюць зваротную сувязь у гэтых груп. Гэта азначае, што многія работнікі заўсёды будуць уцягнутыя ў зваротную сувязь з кліентамі.

Якасць даных цалкам залежыць ад супрацоўнікаў, але гэта небяспечна і не заўсёды правільна.

Ручной і рукапісны спосаб атрымання водгукаў кліентаў не вельмі бяспечны, і супрацоўнікі павінны падтрымліваць яго ў бяспецы. Супрацоўнік, які просіць кліентаў аб зваротнай сувязі, таксама можа паўплываць на тое, што кажуць кліенты, а супрацоўнік, які ўводзіць даныя, таксама можа рабіць памылкі, што робіць вынікі менш дакладнымі.

Складаць справаздачы, аналізаваць даныя і дзяліцца інфармацыяй складана

Калі кліенты ўводзяць інфармацыю ўручную або ўручную, складана ствараць справаздачы, аналізаваць даныя і працаваць разам над імі. Першае, што неабходна зрабіць, гэта паклапаціцца аб дакументах і формах. Затым дадзеныя трэба ўвесці ў сістэму. Пазней гэтыя даныя можна альбо прааналізаваць, альбо падзяліцца імі.

Цяпер было б даволі ясна, што збор водгукаў уручную – гэта не правільны выбар.

Такім чынам, мы з некаторымі з лепшых платформаў для аўтаматызацыі збору відэа водгукаў.

Testimonial.to

Праграмнае забеспячэнне для водгукаў – гэта комплексны прадукт з важнымі функцыямі, такімі як адзіная прыборная панэль, аналітыка, спецыяльная мэтавая старонка, відэачат і многае іншае.

Ён пастаўляецца са спецыялізаванай мэтавай старонкай, якая можа збіраць відэа водгукі па электроннай пошце, тэкставым паведамленні або сацыяльных сетках. Усе водгукі, сабраныя на адной прыборнай панэлі, можна ўбачыць у зручным для навігацыі фармаце.

Акрамя таго, вы можаце лепш зразумець поспех відэа на шматлікіх маркетынгавых каналах, выкарыстоўваючы комплексную аналітыку. Лёгка запісваць сеансы відэачата адразу на ваш уліковы запіс Testimonial, а таксама проста ўставіць адзін радок кода на любы вэб-сайт.

Выкрыкнуць

Платформа Shoutout дазваляе лёгка атрымаць сацыяльныя доказы, якія ў вас ужо ёсць, і ператварыць іх у прыгожую «Сцяну кахання». Вы можаце адсартаваць і апублікаваць сцяну фатаграфій менш чым за тры хвіліны. Вы можаце паспрабаваць паслугу бясплатна на працягу тыдня без крэдытнай карты.

Гэта можа зэканоміць ваш час, змяшчаючы ўсе важныя сацыяльныя доказы з вашых згадак у Twitter у адным месцы. Вы можаце павялічыць колькасць продажаў з вашага сайта, ператварыўшы твіты ў «Сцены кахання» і размясціўшы іх там. Вы можаце вырасціць натуральную супольнасць вернікаў, усхваляючы людзей, якія выкарыстоўваюць вашу платформу з найбольшым запалам, энергіяй і голасам.

Хваліцца

Хваліцца – гэта больш, чым проста спосаб сабраць вопыт аднаго кліента за раз. Вы можаце выкарыстоўваць яго ўвесь час, калі вядзеце справу з кліентам. Яны могуць даведацца, наколькі вашы кліенты задаволеныя вамі і вашым бізнесам, і адсочваць гэта. Гэта далучаецца да кожнага ўзаемадзеяння як настроі кліентаў і выкарыстоўваецца і адсочваецца ва ўсёй сістэме.

Праверце гэта:  Як зрабіць тэракоту ў майнкрафт

Кожны з асноўных тыпаў ацэнак, такіх як зоркі, вялікі палец уверх, смайлікі, ацэнка чыстага прамоўтэра і гэтак далей, у далейшым разбіваецца на адно з трох спажывецкіх пачуццяў. Спажыўцы могуць быць прамоўтэрамі або пасіўнымі, але яны ніколі не могуць быць нядобразычліўцамі.

Вы можаце выкарыстоўваць меркаванні іншых карыстальнікаў Boast, каб адфільтраваць вынікі або прыняць меры ў некалькіх месцах на платформе. Канструктар форм – адна з самых важных частак. Калі на старонцы 1 вашай формы ёсць вобласць ацэнкі, вы можаце паказаць прамоўтэрам поле відэа, толькі калі гэтая старонка таксама мае вобласць ацэнкі.

Пасля гэтага вы можаце задаць новы набор пытанняў аб тым, як вы можаце палепшыць абслугоўванне, якое вы аказваеце сваім крытыкам, або як вы можаце паспрабаваць выправіць свае адносіны з імі.

Адабрэнне

Формы адабрэння можна цалкам змяніць у адпаведнасці з патрэбамі вашага бізнесу і спосабам іх выкарыстання. Вы можаце змяніць колеры, дадаць лагатып, змяніць тэкст і выбраць, якую інфармацыю вы хочаце збіраць. Гэта зойме ўсяго некалькі хвілін, каб скончыць, а затым вы можаце перайсці да наступнага кроку, пытаючыся шчаслівых кліентаў аб водгуках.

З дапамогай SuperLinks вы ўжо можаце мець інфармацыю пра кліента ў форме. Запаўненне формаў – гэта клопат, якім ніхто не любіць займацца. SuperLinks палягчае жыццё вашых кліентаў, аўтаматычна запаўняючы EndoForm вашай інфармацыяй пра іх. Кліенты, якія могуць рабіць тое, дзеля чаго яны прыйшлі ў ваш бізнес, і даюць вам добрыя водгукі, паказваюць, што вы ўсё робіце правільна.

VideoPeel

VideoPeel – лепшая платформа аддаленага відэазахопу для бізнесу. Гэта дазваляе ім збіраць відэа ад сваіх кліентаў, адказваць на гэтыя відэа, аналізаваць гэтыя фільмы і дзяліцца гэтым аналізам. З дапамогай VideoPeel кампаніі могуць атрымліваць у дзесяць разоў больш відэакантэнту, створанага карыстальнікамі, што дапамагае ім атрымаць на 20% больш канверсій, трафіку, шчасця кліентаў і разумення спажыўцоў.

Калі вы выкарыстоўваеце гэта праграмнае забеспячэнне, вы можаце зрабіць так, каб працэс атрымання вашых водгукаў выконваўся незалежна. Карыстальнікі могуць лёгка збіраць і адпраўляць інфармацыю, якая звязвае паток з вопытам продажаў.

Проста зайдзіце на іх вэб-сайт, абярыце шаблон, дадайце лагатып і паведамленне вашай кампаніі, а потым папрасіце сваіх кліентаў запісаць відэа водгукі аб іх уражанні ад вашага бізнесу.

Гэта так проста! З дапамогай убудаванага прайгравальніка Carousel Player ад VideoPeel вы можаце размясціць відэа водгукі на сваім сайце. Магчыма, гэта частка VideoPeel, якая вам спадабаецца больш за ўсё. Гэтая функцыя дазваляе лёгка дадаваць водгукі кліентаў на ваш сайт.

VideoTouch

Калі вы выкарыстоўваеце Testimonials ад VideoTouch, лёгка збіраць створаныя карыстальнікамі відэа-водгукі ад кліентаў і ператвараць іх у прыгожыя фільмы, якія вы можаце размяшчаць і дзяліцца паўсюль без напісання кода.

Вы можаце стварыць кампанію і вырашыць, ці хочаце вы збіраць тэкставыя або відэа водгукі падчас гэтай кампаніі. Вы таксама можаце ўключыць форму для збору дадатковай інфармацыі, напрыклад, профілі ў сацыяльных сетках і назвы пасад. Лепшы спосаб прыцягнуць больш кліентаў – даць ім больш прычын, такіх як скідкі і спецыяльныя прапановы.

Праверце гэта:  Як знайсці танныя рэйсы з дапамогай Google Flights

Яны зробяць для вас унікальную спасылку, якой вы зможаце падзяліцца па электроннай пошце або ў сацыяльных сетках. Вашы кліенты могуць запісваць на любой настольнай або мабільнай прыладзе прама з браўзера, не ўваходзячы ў сістэму і не выкарыстоўваючы дадатковыя праграмы.

Як толькі кліент адправіць рэкамендацыю, якую вы можаце прачытаць, вы атрымаеце пра гэта электронны ліст. Калі вы загрузіце водгукі на свой кампутар, вы зможаце падзяліцца імі з іншымі. Вы таксама можаце скарыстацца іх бясплатным сэрвісам, каб стварыць спасылку на размешчанае відэа ці карыстальніцкі віджэт відэа для вашага сайта.

Пасведчанне героя

Калі вы звязацеся з Testimonial Hero, вы можаце папрацаваць са стратэгам, каб распрацаваць дэталёвы план, каб атрымаць жаданыя вынікі. У вас будзе дакладны шлях да стварэння відэакантэнту для вашых кліентаў або супрацоўнікаў, які паўплывае на вашу працу.

Яны дазваляюць вельмі лёгка ствараць высакаякасныя відэарэкамендацыі, што дапамагае групам продажаў B2B хутчэй заваяваць давер і аўтарытэт, што паскарае вопыт пакупніка.

На кожным кроку вы зможаце працаваць з экспертамі ў гэтай галіне, каб гарантаваць, што вы атрымаеце максімальную аддачу ад відэаматэрыялу і створыце найлепшы кантэнт. Кіраўнікі праектаў, прадзюсары, рэдактары і іншыя з вялікім вопытам будуць там, каб дапамагчы вам.

Відманцы

Vidmonials – гэта гнуткая платформа, якая дае прадпрыемствам у многіх сферах магчымасць весці бізнес. Прадукцыйнасць вашай кампаніі палепшыцца дзякуючы вашаму крэатыўнаму маркетынгу, прыцягненню большай колькасці наведвальнікаў.

Вы можаце дадаць пераканаўчы заклік да дзеяння на свой сайт электроннай камерцыі з дапамогай праграмнага забеспячэння, якое яны вам прапануюць для аддаленага запісу відэа. У выніку вы павінны ўбачыць вялікі скачок у колькасці людзей, якія купляюць на вашым сайце.

Vidmonials робіць працэс найму больш кіраваным і надае яму больш індывідуальнае адчуванне. Падзяліцеся каштоўнасцю вашага бізнесу і зрабіце яго лепш, выкарыстоўваючы праграмнае забеспячэнне для аддаленага запісу відэа, каб паказаць задаволеных кліентаў. Гэта дапаможа вам прыцягнуць больш кліентаў.

Моцныя водгукі

Strong Testimonial – выдатны плагін, які робіць усё, што павінен рабіць ідэальна. Пасля наладжвання Strong Testimonials вы зэканоміце шмат часу ў параўнанні з тым, колькі часу вы патрацілі б на збор або мадэрацыю водгукаў уручную.

Калі вы хочаце, каб людзі вас заўважылі, вам трэба зрабіць нешта, што вылучаецца. З-за гэтага яны дадалі відэа водгукі, каб дапамагчы прыцягнуць увагу людзей да вашых аглядаў.

Самае важнае і жыццёва важнае ў водгуках – гэта тое, што яны могуць дапамагчы вам зрабіць больш продажаў. Гэтага не можа адбыцца, калі ў вашых водгуках няма спасылак на прадукты, пра якія ідзе гаворка.

Вось тут і спатрэбіцца Strong Testimonials, бо ў іх ёсць лепшы плагін для сведчанняў для вэб-сайтаў электроннай камерцыі. Strong Testimonials добра працуе з WooCommerce і цалкам з ім сумяшчальны.

Заключэнне

Пасля таго, як вы створыце старонку для водгукаў, вы павінны паведаміць пра гэта людзям. Адпраўце яго выбраным вамі кліентам, вашаму гандлёваму персаналу і нават іншым кліентам, калі вы лічыце, што ім можа быць цікава прачытаць яго.

Таксама пераканайцеся, што ваша хатняя старонка, старонка «Пра нас» і панэль навігацыі ў верхняй частцы экрана маюць спасылкі на старонку з вашымі водгукамі. З-за таго, што гэтыя водгукі будуць распаўсюджвацца з вуснаў у вусны, ваша кліенцкая база будзе расці ў геаметрычнай прагрэсіі.