9 лепшых праграм для павелічэння даходаў і ўзаемадзеяння

Важны аспект продажаў прыходзіць на розум, калі справа даходзіць да ахопу. Тым не менш, аутрич з’яўляецца істотнай часткай узаемадзеяння, якое патрабуе праграмнага забеспячэння аутрич.

Лічыце, што гэта першы спосаб зносін з адпаведнай асобай або кампаніяй, які вызначыць дарожную карту таго, як будзе ісці здзелка. Аднак можа быць няпроста адсочваць інфармацыю аб тым, з кім звяртацца, іх адказы і г.д.

Гэта залежыць ад праграмнага забеспячэння для ахопу, якое можа спрыяць уцягненню продажаў і павелічэнню даходаў арганізацыі.

З улікам сказанага, вось лепшае праграмнае забеспячэнне для ахопу, пра якое трэба ведаць.

Кленці

Klenty – гэта платформа для ўдзелу ў продажах, якая дазваляе карыстальнікам браніраваць сустрэчы і атрымліваць адказы для каманды. Інструмент можа дапамагчы адпраўляць персаналізаваныя электронныя лісты аб продажах, запаўняць CRM і аўтаматызаваць наступныя дзеянні.

Ён прапануе вельмі наладжаныя электронныя лісты для карыстальнікаў, якія павялічваюць узаемадзеянне і гарантуюць, што цікавасць патэнцыйнага кліента захопіць. Ён прапануе кадэнцыі філіялаў па ўзаемадзеянні, неабмежаваную колькасць карыстальніцкіх запаўняльнікаў, адпраўку электронных лістоў для максімізацыі адказаў, выпадковыя інтэрвалы адпраўкі, рэгуляванне электроннай пошты, карыстальніцкае адсочванне дамена і падключэнне да SMTP, Office 365 і Gmail.

Важныя асаблівасці Klenty ўключаюць у сябе больш інавацыйныя спосабы выканання задач і званкоў пакетамі. Гэта павялічвае прадукцыйнасць для карыстальнікаў з аўтаматычным планаваннем выклікаў, дадае задачы і выклікі ў кадэнцыі, і пакетнае выкананне.

Klenty дазваляе карыстальнікам выкарыстоўваць інфармацыю і даныя для завяршэння аб’яднання з дапамогай стратэгій, якія кіруюцца дадзенымі. Прасцей аўтаматызаваць, адпісвацца, адказваць па-за домам і аўтаматычна апрацоўваць адмовы.

Пастага

Стала прасцей ствараць зваротныя спасылкі з дапамогай інструментаў на аснове штучнага інтэлекту і платформы продажаў Postaga. Гэта стала універсальнай інфармацыйнай платформай, з дапамогай якой карыстальнікі могуць наладжваць персаналізаваныя інфармацыйныя кампаніі. Мэта складаецца ў тым, каб гарантаваць, што электронныя лісты не гучаць як спам, а больш асабістыя.

Праверце гэта:  Як наладзіць гучнасць на вашым Mac

Гэта дапамагае звязвацца з патрэбнымі людзьмі імгненна і па-сяброўску. Postaga CRM дазваляе кіраваць ахопам, адкрываць новыя магчымасці і хутка паляпшаць працу. Лягчэй ствараць эфектыўныя інфармацыйныя кампаніі з дапамогай штучнага інтэлекту.

Функцыі аўтапілота дазваляюць аўтаматычна адсочваць і ахопліваць, каб зразумець частату адказаў. Тыпы інфармацыйных кампаній:

  • Продажы Gen Outreach
  • Хмарачос
  • Водгукі
  • Гасцявы пост
  • Падкасты
  • Згадка
  • супраць
  • Карыстальніцкі CSV
  • Экспертыза
  • Аблавы
  • Рэсурс
  • інструменты

Ён аналізуе эфектыўныя ідэі кампаній з высокай канверсіяй і наадварот, каб прыняць абгрунтаванае рашэнне. Гэты інструмент на аснове штучнага інтэлекту дапамагае знайсці лепшыя магчымасці і знайсці патрэбных блогераў, вэб-сайты, прадпрыемствы, падкастэраў і г.д. праз Twitter, адрасы электроннай пошты і профілі LinkedIn.

Салешганды

Saleshandy – гэта халодная электронная служба для ацэнкі паводзін атрымальніка, інтэграцыі працоўнага працэсу і аўтаматызацыі наступных дзеянняў за мінімальны час. Гэты інструмент шырока выкарыстоўваецца для стымулявання росту бізнесу з большай колькасцю размоў, аўтаматызаваным і персаналізаваным узаемадзеяннем карыстальнікаў і эканоміяй часу, каб лёгка засяродзіцца на перспектывах.

Важнымі асаблівасцямі гэтага інструмента з’яўляюцца карыстальніцкае адсочванне дамена, адпраўка электроннай пошты ў адпаведнасці з фільтрам спаму, персаналізаваны кантэнт электроннай пошты, аўтаматызаваныя наступныя дзеянні, разуменне карыстацкага досведу і г.д.

Гэты інструмент дазваляе зэканоміць шмат часу на пагоні за патэнцыйнымі кліентамі, якія могуць не ператварыцца ў патэнцыйных кліентаў. Карыстальнікі таксама могуць лёгка інтэграваць працоўны працэс, эканомячы час на пераключэнне прыкладанняў. Карыстальнікі могуць выкарыстоўваць шаблоны, якія можна рэдагаваць, што палягчае рэдагаванне, планаванне і адсочванне паведамленняў электроннай пошты.

лемліст

лемліст гэта праграмнае забеспячэнне для аўтаматызацыі ахопу і электроннай пошты, якое дапамагае атрымліваць адказы з дапамогай інтэрактыўных размоў. Інструмент дазваляе аўтаматызаваныя наступныя дзеянні, электронныя лісты з персаналізаваным кодам, узаемадзеянне з некалькімі каналамі.

Праверце гэта:  Як скапіяваць і зрабіць рэзервовую копію файлаў у вонкавае сховішча на iPhone і iPad

Гэта дазволіць карыстальніцкія ўступныя радкі, заклікі да дзеянняў, лагатыпы кампаній, аўтаматычныя скрыншоты і дынамічныя мэтавыя старонкі. Інструмент дапамагае атрымаць больш магчымасцей для бізнесу з дапамогай аўтаматызаваных наступных дзеянняў і ўдзелу ў продажах, дазваляючы карыстальніцкія задачы, халодныя званкі, сацыяльныя продажу, патэнцыйныя кліенты і г.д.

Mailshake

Mailshake гэта платформа для ахопу продажаў, якая працуе на аўтапілоце, дапамагаючы ператвараць халодныя патэнцыйныя кліенты ў патэнцыйных кліентаў. Ён працуе на аўтаматызаваны пошук патэнцыйных кліентаў праз тэлефон, сацыяльныя сеткі і электронную пошту, якія лёгка звязваюцца з магчымасцямі.

Інструмент дапамагае прыцягваць патэнцыйных кліентаў, адпраўляць халодныя электронныя лісты і кіраваць імі ў адным фармаце. Ён уключае спліт-тэставанне, адлоўліванне патэнцыйных кліентаў, набор нумара і сацыяльны ахоп.

Карыстальнікі могуць пачаць з запаўнення паслядоўных патэнцыйных кліентаў у CRM, каб адразу звязацца з імі, уключыць сацыяльныя сеткі з дапамогай інструмента, які дазваляе тэлефанаваць і звяртацца па электроннай пошце. Сачыце за генерацыяй патэнцыйных кліентаў, адсочваючы клікі, адкрыцці і адказы на электронныя лісты.

Outreach.io

Інфармацыйная дзейнасць гэта вядомая платформа для ўзаемадзеяння з продажамі, якая дапамагае кампаніям дасягнуць мэтавых прыбыткаў. Інструмент уяўляе сабой інтэлектуальную платформу, якая дапамагае кіраваць працоўным працэсам, арыентавацца ў складаным працэсе і імгненна атрымліваць дзейную інфармацыю.

Карыстальнікі могуць хутка будаваць каналы для арганізацыі продажаў, паскараць здзелкі, атрымліваючы глыбокую інфармацыю і прымаць рашэнні на аснове даных.

Ён выкарыстоўвае дапамогу штучнага інтэлекту для перадавой аўтаматызацыі і навучанне ў рэальным жыцці для ўзаемадзеяння з кліентамі. Інструмент можа працаваць над прагназаваннем даных лепшым спосабам, каб атрымаць уяўленне аб кліентах і атрымаць яснасць з канвеерам. Ён кіруе мэтамі і гарантуе, што стварэнне патэнцыйных кліентаў забяспечвае празрысты і сумесны вопыт пакупкі.

Адказаць.io

Адказаць.io гэта інструмент, які можа дапамагчы адпраўляць персаналізаваныя халодныя электронныя лісты як маштабаваць шматканальны і аўтаматызаваць ахоп. Гэта дапамагае прыцягваць патэнцыйных кліентаў, павялічваць прыбытак, прыцягваць кліентаў, узаемадзейнічаць з патэнцыйнымі кліентамі, знаходзіць патэнцыйных кліентаў і выкарыстоўваць аналітыку. Інструмент можа дапамагчы аўтаматызаваць ручныя задачы, павялічыць канвеер і зэканоміць час на закрыццё здзелкі.

Праверце гэта:  Як кланаваць рэпазітар GitHub

Выкарыстоўваць Reply проста, знайдзіце патэнцыйных кліентаў у Sales Navigator або LinkedIn, узаемадзейнічайце па некалькіх каналах, выкарыстоўваючы халодныя электронныя лісты, адсочвайце або аналізуйце прагрэс для дасягнення вынікаў. Інструмент лёгка інтэгруецца з Copper, Pipedrive, Salesforce, Zapier і г.д.

Дзяцел

Дзяцел гэта інтуітыўна зразумелы інструмент электроннай пошты для шматканальнага ахопу, які працуе па ўнікальным алгарытме. Інструмент дазваляе карыстальнікам наладжваць параметры электронных лістоў перад адпраўкай, правяраючы адрасы электроннай пошты, забяспечваючы адпраўку электронных лістоў у паштовую скрыню патэнцыйнага кліента, а таксама аўтаматычную адпраўку электронных лістоў або наступных паведамленняў.

Лягчэй інтэграваць Woodpecker з іншымі інструментамі, такімі як Hunter, LinkedIn, Slack, Sheets і г. д. Карыстальнікі могуць атрымліваць аўтаматычныя справаздачы для вызначэння вынікаў кампаній.

Yesware

Yesware гэта ўніверсальны інструментар продажаў і праграмнае забеспячэнне для электроннай пошты, якое дапамагае ў правядзенні інфармацыйных кампаній. Інструмент дазваляе лёгка звяртацца па электроннай пошце, каб павялічыць прыбытак, не змяняючы ўвесь працэс. Ён мае надзейны набор інструментаў, які палягчае камандзе хуткае тэсціраванне плана, адсочванне актыўнасці электроннай пошты і дасягненне лепшых вынікаў.

Карыстальнікі могуць усталяваць інструмент, інтэграваць яго з праграмамі, правяраць шаблоны электроннай пошты, сачыць за актыўнасцю электроннай пошты і захоўваць шаблоны электроннай пошты, якія працуюць на рынку.

Выснова 👈

У сучасным свеце праграмнае забеспячэнне для ўдзелу ў продажах і ахопу з часам становіцца неабходным для вядзення запісаў і адсочвання кампаній. У выніку карыстальнікам патрэбны шматфункцыянальны і зручны інструмент, які лёгка інтэгруецца з іншымі праграмамі.

Веданне лепшага праграмнага забеспячэння для генерацыі патэнцыйных кліентаў таксама можа дапамагчы пры павелічэнні продажаў і росту бізнесу.