9 лепшых воблачных праграм для кіравання запасамі для малога і буйнога бізнесу

Кіраванне запасамі з’яўляецца важнай часткай вашага бізнесу, незалежна ад таго, маеце вы малы бізнес або буйное прадпрыемства для вытворчасці, аптовага гандлю, рознічнага гандлю або любой іншай галіны.

Выкананне чаканняў кліентаў і пастаўка тавараў у патрэбны час – ваша адказнасць, якая патрабуе эфектыўнага кіравання запасамі і адсочвання. Гэта становіцца нават грувасткім і цяжкім, калі не рабіць гэта асцярожна.

У выніку гэта можа паўплываць на вашы магчымасці выканання і складскія выдаткі. Вы нават можаце пайсці на рызыку вялікіх інвестыцый у акцыі, якія не прадаюцца.

Але не хвалюйцеся; ёсць рашэнне гэтых пытанняў.

І гэта праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі.

Гэта гарантуе, што вы спраўляецеся з гэтымі праблемамі эфектыўна і эфектыўна, дзякуючы сваім унікальным і карысным функцыям, каб зрабіць усё аптымізаваным і зберагчы ад рызыкі.

Давайце даведаемся больш пра гэта праграмнае забеспячэнне і пра тое, як яно можа дапамагчы вашаму бізнесу дасягнуць поспеху.

Што такое кіраванне запасамі?

Праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі кіруе і кантралюе бягучыя запасы кампаніі, уключаючы яе запасы, пакупкі і продажу. Гэта дапамагае вам адсочваць усю інфармацыю, падтрымлівае эфектыўныя запасы і спрашчае цэнаўтварэнне прадуктаў.

Праграмнае забеспячэнне дапаможа вам палегчыць кіраванне лагістыкай прадукцыі і аўтаматызуе розныя працэсы, такія як гандаль, заказ, транспарціроўка, калькуляцыя кошту, захоўванне, зборка, адгрузка і дастаўка.

Гэта таксама пазбаўляе ад неабходнасці ручных задач, адначасова павышаючы эфектыўнасць, скарачаючы выдаткі і эканомячы час. У дадатак да гэтага, ён дае каштоўную інфармацыю, якая дапаможа вам паскорыць поспех вашага бізнесу.

Зараз на рынку можна знайсці ўдасканаленае праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі, якое мае розныя тыпы і прыкладанні ў залежнасці ад галіны, тыпу бізнесу і тыпу запасаў. Воблачнае праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі яшчэ больш карыснае і можа абнаўляцца і сінхранізавацца ў рэжыме рэальнага часу.

Асноўныя магчымасці сучаснага праграмнага забеспячэння для кіравання запасамі ўключаюць:

  • Аптымізацыя запасаў
  • Адсочванне актываў
  • Арганізацыя склада
  • Ідэнтыфікацыя прадукту
  • І больш

Якія яго тыпы бываюць?

Праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі можа аб’ядноўваць некалькі задач арганізацыі з выкарыстаннем найлепшых тэхналогій для захоўвання, замовы, пакупкі, дастаўкі, атрымання, перазаказу, адсочвання і абароту.

Даступныя розныя тыпы праграмнага забеспячэння, якія служаць розным мэтам, напрыклад:

  • Лакальнае праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі
  • Перыядычныя сістэмы для малых прадпрыемстваў, якім неабходна перыядычна адпраўляць даныя і падтрымліваць меншую колькасць прадуктаў
  • Сістэмы штрых-кодаў для лёгкага і эфектыўнага пошуку і перамяшчэння акцый
  • Сістэмы SaaS, якія размяшчаюцца на серверы пастаўшчыка з пэўнай платнай падпіскай
  • Праграмнае забеспячэнне для маркіроўкі RFID для больш эфектыўнага сканавання і кіравання прадуктамі, але яно дарагое
  • Вечныя сістэмы выдатна падыходзяць для буйных прадпрыемстваў, якім неабходна пастаянна запісваць даныя запасаў.
  • Праграмнае забеспячэнне, размешчанае ў воблаку, з’яўляецца лепшым для прадпрыемстваў любога маштабу, таму што яно даступнае па цане і да яго можна атрымаць доступ з любога месца, без неабходнасці абслугоўвання і абнаўлення з вашага боку.

Тут мы пагаворым аб апошнім: воблачным праграмным забеспячэнні для кіравання запасамі, якое стала даволі вядомым у нашы дні з-за згаданых прычын.

Але вы можаце падумаць,

Для чаго патрэбна праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі?

Вось і адказ.

Для растучага бізнесу важна падтрымліваць правільны інвентар. І ўвесь гэты працэс не такі лёгкі. Ад захоўвання, складзіравання, гандлю, дастаўкі і арганізацыі да адсочвання актываў патрабуецца значная колькасць часу, працоўнай сілы і намаганняў.

Выкананне ўсяго ўручную абмяжоўвае прадукцыйнасць і часавыя затрымкі, і, як бізнес, вы ніколі не захочаце перапрадаваць сваю прадукцыю або выклікаць адтэрміноўку. Гэта можа паўплываць на вашы продажы і прыбытак.

Вось чаму вам патрэбна эфектыўнае рашэнне для кіравання запасамі, каб атрымаць наступныя перавагі:

Аўтаматызацыя задач інвентарызацыі

Праграмнае забеспячэнне можа аўтаматызаваць агульны працэс кіравання з дапамогай перадавых інструментаў. Вы можаце інтэгравацца для кіравання і адсочвання пакупак, продажаў, складскіх запісаў і колькасці прадуктаў, якія ёсць у вас на складзе.

Павялічвае прадуктыўнасць

Калі вы добра ведаеце свой склад са статусам прадукту і здольныя адсочваць паказчыкі, вы атрымаеце ўяўленне аб тым, як развіваецца ваш бізнес. Вы можаце зэканоміць шмат часу, затрачанага на паўтаральныя задачы і ручныя метады, што, у сваю чаргу, павялічвае вашу прадукцыйнасць.

Задаволенасць кліентаў

У выніку ўсёй даступнай інфармацыі вы зможаце больш абслугоўваць сваіх кліентаў. Вы можаце купляць запасы ў патрэбны час, прымаць больш заказаў і хутчэй, адпраўляць і дастаўляць прадукты раней.

Такім чынам, гэта павышае задаволенасць кліентаў дзякуючы хуткай апрацоўцы іх заказаў і, верагодна, вернецца і зробіць яшчэ адну пакупку, каб стаць лаяльным кліентам.

Лепшае кіраванне прадуктам

Каб задаволіць патрабаванні кліентаў, вам заўсёды трэба мець дадатковы запас. З-за няправільнага кіравання прадуктамі прадпрыемствы могуць рызыкаваць празмернасцю тавараў.

Праверце гэта:  Як змяніць спосаб аплаты Apple

Такім чынам, яны могуць у выніку абмежаваць грашовыя рэсурсы, стварыць страты, панесці складскія выдаткі і шмат чаго іншага. Праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі клапоціцца аб гэтых рэчах, кантралюючы вашу прадукцыю, ухіляючы блакаванне рэсурсаў і падтрымліваючы правільныя цэны.

Акрамя гэтых пераваг, праграмнае забеспячэнне ліквідуе праблемы з захоўваннем, паскарае паўторныя пакупкі, выконвае дакладны фінансавы ўлік, кантралюе дастаўку, пакупкі і перамяшчэнне запасаў, робіць дакладную справаздачнасць, зніжае колькасць выпадкаў крадзяжоў і многае іншае.

Якія галіны павінны падтрымліваць запасы?

Сучасны рынак больш хуткі і канкурэнтаздольны. Такім чынам, калі вы хочаце дамагчыся поспеху ў сваім бізнэсе, вам неабходна мець праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі.

Гэта праграмнае забеспячэнне патрэбна ў розных галінах:

  • Харчаванне
  • прадпрыемствы электроннай камерцыі
  • Электронныя прылады
  • Спажывецкія тавары для спорту, здароўя, прыгажосці, тавары для дома, прадметы першай неабходнасці для кухні і многае іншае

Калі вы больш даследуеце праграмнае забеспячэнне для інвентарызацыі, вы можаце ўбачыць мноства даступных варыянтаў праграмнага забеспячэння, што можа быць працаёмкай і напружанай задачай.

Зэканомце вашу энергію і час, прагледзеўшы згаданае ніжэй праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі, каб выбраць патрэбнае для вашага бізнесу з улікам яго унікальных патрэб.

Накшталт

Sortly можа стаць вашым самым простым спосабам пазбавіцца ад надакучлівага кіравання запасамі.

Ідэальна падыходзіць для малога бізнесу, гэта ўтыліта інвентарызацыі на аснове QR-кода (або штрых-кода), якая дазваляе вам без праблем адсочваць, класіфікаваць і абнаўляць нават самыя дробныя прадметы.

Вы можаце хутка пачаць з імпарту існуючага запасу праз файл CSV. Акрамя таго, Sortly дазваляе разумную камандную працу з ролевымі ўзроўнямі доступу.

Увесь інвентар паўсюль сінхранізуецца з воблакам, або можна выбраць аўтаномнае кіраванне. Акрамя таго, вы атрымліваеце аўтаматычныя абвесткі аб нізкім запасе і можаце ўсталёўваць напаміны, каб своечасова атрымліваць інфармацыю.

Акрамя таго, вы можаце правяраць бягучы стан інвентарызацыі і ствараць справаздачы на ​​аснове дзейнасці для экспарту ў PDF, CSV і г.д.

Нарэшце, вы можаце скарыстацца бясплатным узроўнем Sortly з абмежаванымі функцыямі або скарыстацца яго 14-дзённай бясплатнай пробнай версіяй па платных падпісках.

Cin7

Тысячы рознічных гандляроў і прадаўцоў давяраюць Cin7 бо гэта дапамагае ім эфектыўна кіраваць усімі запасамі, павялічваць продажы і развіваць свой бізнес.

Cin7 – гэта магутны інструмент для злучэння вашых тавараў, складскіх запасаў, каналаў продажаў, заказаў, працоўных працэсаў, складоў, справаздач і г.д. у адзінае аўтаматызаванае рашэнне. Гэта дае вашым кіраўнікам, якія займаюцца фінансамі, аперацыямі, электроннай камерцыяй і складамі, патрэбныя інструменты, неабходныя для эфектыўнай працы.

Гэта дазваляе вам прадаваць сваю прадукцыю праз некалькі каналаў, незалежна ад таго, ці хочаце вы гэта ў Інтэрнэце, у розніцу або оптам, з гнуткімі функцыямі. Дакладна кіруйце ўсім і эфектыўна знайдзіце крыніцы праз закупкі, кантрактную вытворчасць або простае выраб.

Усталюйце дакладныя цэны, умовы аплаты і расцэнкі; прадастаўляйце унікальныя каталогі прадуктаў і больш дапамагайце сваім кліентам B2B, калі яны робяць пакупкі ў вашым аптовым магазіне. Атрымайце скразны кантроль кожнай транзакцыі ад заказаў EDI да масавых пакупак.

Cin7 арганізуе ваш склад з яго наладжвальным выкананнем, калі вы атрымліваеце заказы і апрацоўваеце адпраўку. Гэта дапамагае прадпрыемствам электроннай камерцыі знізіць стрэс пры продажы з дапамогай аўтаматызаванага адсочвання запасаў, кіравання заказамі і дастаўкі.

Праграмнае забеспячэнне падтрымлівае больш за 550 інтэграцый для кіравання вашымі заказамі, дастаўкай, запасамі, працоўнымі працэсамі і бухгалтэрыяй. Некаторыя з папулярных інструментаў, якія вы можаце інтэграваць з Cin7: Salesforce, Amazon, Shopify, Xero, QuickBooks, Accent, Synnex, 3PL Center, Shippit, PayPal і іншыя.

Veeqo

Адзіная платформа Veeqo прапануе поўны кантроль над вашымі запасамі, незалежна ад колькасці складоў і каналаў збыту, з якіх вы працуеце. Ён укамплектаваны лепшымі ў сваім класе функцыямі, якія дапамогуць вам забяспечыць выдатны вопыт для вашых кліентаў.

Падтрымлівайце поўны інвентар дакладным на некалькіх сайтах, фізічных крамах і рынках у рэжыме рэальнага часу. Распрадавайце ў любым месцы і імгненна атрымлівайце абнаўленні аб узроўні запасаў. Veeqo прадастаўляе вам шматканальныя функцыі інвентарызацыі, такія як сінхранізацыя інвентара, маршрутызацыя некалькіх складоў, прагноз інвентарызацыі і многае іншае.

Кіруйце заказамі па продажах з дапамогай адзінай платформы, каб вам больш ніколі не даводзілася прапускаць заказы або перапрадаваць іх. Вы атрымліваеце такія функцыі, як кіраванне вяртаннем, інтэграцыя са службай падтрымкі, прылажэнне для смартфона і кіраванне аптовым продажам.

Павялічце прадукцыйнасць вашага склада з дапамогай простай у выкарыстанні платформы Veeqo, якая дапаможа вам пакаваць, выбіраць, кіраваць і адпраўляць вашыя прадукты без клопатаў. Ён уключае дадатковыя функцыі, такія як сканер штрых-кода, аўтаматызацыя камплектацыі, сканер Veeqo і складская справаздачнасць.

Хутка адпраўляйце оптам заказы з розных каналаў продажаў, адсочвайце пастаўкі і аўтаматызуйце ўсе паўтаральныя задачы ў адным месцы. Ён уключае друк транспартных этыкетак, адсочванне пасылак, аўтаматычны выбар перавозчыка і інтэграваныя транспартныя этыкеткі.

Праверце гэта:  Як наладзіць агульны ліст на вашым iPhone або iPad

Інтэграцыя Veeqo з больш чым 40 рашэннямі, у тым ліку платформамі электроннай камерцыі, больш чым 20 перавозчыкамі, 3 бухгалтарскімі праграмамі, сістэмамі гандлёвых кропак, 3PL і інш.

Прыкладанне Veeqo даступна як для iOS, так і для Android і дазваляе кіраваць усім пальцамі. Яны таксама забяспечваюць сканер штрых-кодаў карпаратыўнага класа – Veeqo Scanner, каб дапамагчы вам яшчэ больш.

Разняволены

Атрымлівайце імгненную яснасць адносна сваёй вытворчасці, запасаў, пастаўшчыкоў і кліентаў і эфектыўна кантралюйце іх Разняволены. Гэтая платформа выдатна падыходзіць для дыстрыб’ютараў, аптавікоў і нават вытворцаў.

Яны дапамагаюць вам кіраваць усім з дапамогай іх шырокага спектру функцый, каб зэканоміць час, палепшыць прадукцыйнасць і павялічыць прыбытак. Яны забяспечваюць вам пастаянны кантроль запасаў, так што вы будзеце ў поўнай меры ведаць, колькі запасаў знаходзіцца пад рукой у якім месцы.

Падтрымлівайце колькасць і ўзровень запасаў эканомным і хуткім незалежна ад колькасці складоў і прадуктаў, якімі вы кіруеце. Пазбягайце дэфіцыту запасаў, атрымлівайце рэнтабельнасць, павялічвайце хуткія заказы на продаж, выкарыстоўвайце стратэгічнае цэнаўтварэнне, кантралюйце складскія запасы ва ўсім свеце ў розных ланцужках паставак і г.д., выкарыстоўваючы моц Unleashed.

Забяспечце большую празрыстасць для складанага вытворчага працэсу, адсочваючы серыйны нумар і нумар партыі, рахункі на прадукцыю, аўтаматычныя зборкі і зборкі. Падтрымлівайце здаровую норму прыбытку і праглядайце дакладныя вытворчыя выдаткі.

Unleashed дапамагае дыстрыб’ютарам і аптавікам з лёгкасцю кіраваць сваімі складамі ў некалькіх месцах, выкарыстоўваючы толькі адну сістэму, спрашчаць інвентарызацыю, купляць і прадаваць у розных валютах і выкарыстоўваць сканаванне штрых-кодаў. Сачыце за эфектыўнасцю вашага бізнесу з дапамогай абноўленых KPI з дапамогай іх інструментаў бізнес-аналітыкі.

Вы можаце праглядаць і глыбей вывучаць свае бізнес-даныя з больш чым 20 справаздачамі аб вашай дзейнасці, каб аналізаваць тое, што працуе для вас і дзе вам патрэбна аптымізацыя. Выкарыстоўвайце прыкладанне Unleashed Sales, каб даць вашым адміністратарам і прадаўцам патрэбныя дакладныя даныя аб запасах.

Дазвольце вашым гандлёвым кліентам дапамагчы самім сабе з дапамогай крамы B2B і скароціце час, затрачаны на індывідуальныя продажу. Unleashed абараняе вашы бізнес-дадзеныя і інфармацыю аб кліентах з дапамогай пашыраных функцый бяспекі, уключаючы доступ карыстальнікаў з кантролем уліковага запісу і 2-этапную аўтэнтыфікацыю. Аўтаматызуйце функцыі шляхам інтэграцыі з Xero, Salesforce, Prospect CRM і г.д.

Яркая жамчужына

Праграму для лічбавай працы Яркая жамчужына адаптаваны для рознічнага гандлю і створаны для падтрымкі шматканальных гандляроў і іх аперацыйнай манеўранасці. Гэта дапамагае ім павялічваць продажы, рэагаваць на зменлівую дынаміку рынку і перавышаць чаканні кліентаў.

Brightpearl прапануе шырокую інфраструктуру, якая дапамагае вам аўтаматызаваць і цэнтралізаваць важныя аперацыі, такія як інвентарызацыя, паслязакупка, кіраванне заказамі, выкананне, складзіраванне, дастаўка, бухгалтарскі ўлік, закупкі, POS, CRM, бізнес-аналітыка і кіраванне пастаўшчыкамі.

Цэнтралізуйце свае пазасеткавыя і анлайнавыя каналы продажаў, пастаўшчыкоў, складскія запасы і кліентаў у адной сістэме, каб зэканоміць час і знізіць выдаткі. Аўтаматызуйце іншыя працаёмкія важныя працэсы на працягу ўсяго працоўнага працэсу ад дастаўкі, выканання заказаў, размеркавання запасаў, закупак і выстаўлення рахункаў да бухгалтарскага ўліку.

Пераўтварыце даныя аб бізнес-аперацыях у карысную і дзейсную інфармацыю з дапамогай фінансавых аглядаў, аналітыкі ў рэжыме рэальнага часу і прагназавання прадуктаў, кліентаў і каналаў продажаў, каб дапамагчы вам прымаць лепшыя і больш хуткія бізнес-рашэнні.

Уключыце хуткія карэкціроўкі ў выпадку нечаканых зрухаў на рынку, пашырэння бізнесу і росту патрабаванняў спажыўцоў. Спрытныя функцыі Brightpearl дапамагаюць вам лёгка маштабаваць без шкоды для вашых бізнес-аперацый або затрымкі часу.

QuickBooks

Кіруйце сваім бізнесам з дапамогай некалькіх каналаў QuickBooks. Гэта дапаможа вам размясціць свае прадукты на розных платформах і лёгка кіраваць імі, каб павысіць пазнавальнасць вашага брэнда, павялічваючы колькасць кліентаў.

Адсочвайце выкананне і запасы ў розных месцах і па каналах збыту ў адным месцы і бярыце пад кантроль кожную дзейнасць, каб пераканацца, што ваш спіс прадуктаў, даныя і заказы застаюцца актуальнымі.

QuickBooks з’яўляецца адным з лепшых праграм для бухгалтарскага ўліку, якія вы можаце выкарыстоўваць, каб атрымаць уяўленне аб вашых выдатках, даходах, рэнтабельнасці, даходах і г.д. Аўтаматызуйце такія задачы, як выстаўленне рахункаў, фінансавыя даныя, банкаўская зверка, складанне бюджэту і выдаленне ўводу даных.

Арганізуйце ўсё лёгка і рыхтуйцеся да падаткаабкладання без лішняй працы і стрэсу. Проста запісвайце і захоўвайце ўсе квітанцыі і будзьце ў курсе з іх мабільным дадаткам, каб выконваць патрабаванні і максімальна павялічваць адлічэнні.

Вы можаце злучыць сваю крэдытную карту і банкаўскія рахункі з QuickBooks і імгненна атрымаць лепшую інфармацыю аб вашым грашовым патоку. Праглядвайце прыбыткі, страты і балансы з першага погляду простымі пстрычкамі, адначасова спрашчаючы вядзенне бухгалтэрыі.

QuickBooks дазваляе некалькім карыстальнікам выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне адначасова, адсочваючы кожную дзейнасць. Гэта дапамагае бухгалтарам, бухгалтарам і калегам эфектыўна выконваць свае функцыі.

QuickBooks выкарыстоўвае пашыраныя галіновыя функцыі бяспекі для абароны вашых даных і аўтаматычна стварае рэзервовыя копіі ўсяго, да чаго вы можаце атрымаць доступ у любым месцы, у любы час і з любой прылады. Наладзьце бухгалтарскія рашэнні з дапамогай такіх інструментаў, як адсочванне часу, воблачны ўлік, кіраванне запасамі, апрацоўка плацяжоў і г.д.

Праверце гэта:  Сеціва перад сеціва: азірнуўшыся на Gopher

OrderHive

Простае ў выкарыстанні, але магутнае праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі OrderHive дапаможа вам упарадкаваць рэчы, каб вы маглі засяродзіцца на развіцці вашага бізнесу.

Серыялізуйце запасы партыямі і партыямі, аўтаматычна сінхранізуйце розныя каналы продажаў і хутка знаходзьце іх з дапамогай праграмнага забеспячэння. Спрасціце кіраванне прадуктамі незалежна ад таго, ці ёсць у вас тысячы SKU, ці толькі адна, некалькі крам або толькі адна, выкарыстоўваючы прыборную панэль віртуальнага захоўвання прадуктаў.

Кіруйце сваімі каталогамі тавараў разам з простымі, у камплекце і варыятыўнымі прадуктамі. Вы можаце ўсталёўваць розныя параметры цэнаўтварэння, экспартаваць і імпартаваць масавыя даныя аб прадуктах, ствараць штрых-коды і друкаваць іх, кіраваць рознымі месцамі інвентара і карыстацца разумнай пазнакай і катэгарызацыі.

Адсочвайце запасы, абавязацельствы і тэрміны паступлення ў рэжыме рэальнага часу, сінхранізуйце інвентар у аўтаномным і анлайн-рэжыме і аўтаматызаваныя правілы. Кіруйце нумарамі партый і тэрмінам прыдатнасці, а таксама з дапамогай некалькіх складоў, такіх як Amazon FBA і 3PL.

Паменшыце рызыку заніжэння або перапродажу, сочачы за выходнымі і ўваходнымі запасамі. Усталюйце абвесткі аб адсутнасці і недастатковым наяўнасці, узровень паўторнага заказу, аўтаматычнае стварэнне заказаў на пакупку, формы падліку запасаў, адсочванне ўпакоўкі, камплектацыі і адгрузкі прадуктаў са складоў; змяняць заказы, вырабляць адтэрмінаваныя заказы, а таксама хутка карэктаваць запасы і цэны.

Будзьце ў курсе і прымайце абгрунтаваныя бізнес-рашэнні з дапамогай дакладных справаздач у рэжыме рэальнага часу аб аўдыце запасаў, запасах, сабекошце, невыкананых заказах, гісторыі цэн, гісторыі пакупак і зводцы руху. Інтэгруйце Orderhive з рознымі рашэннямі, такімі як Amazon, eBay, Stripe, WooCommerce, Bluedart, Xero, USP, FedEx і іншымі.

Зохо

Атрымайце ўніверсальнае рашэнне для кіравання запасамі Зохо. Ад кіравання заказамі і адсочвання запасаў да выплаты падаткаў гэта дапамагае прадпрыемствам палегчыць праблемы з запасамі.

Адзіная праграма дапамагае групаваць, наладжваць і адсочваць прадукты для лепшага кантролю над запасамі. Вы можаце класіфікаваць прадукты на аснове іх атрыбутаў, кіраваць прадуктамі ў розных складскіх месцах, адсочваць іх рух і сачыць за іх серыйнымі нумарамі і тэрмінамі прыдатнасці.

Падтрымлівайце выдатны жыццёвы цыкл кліента, кіруючы аперацыямі ад прыняцця заказаў да адпраўкі без запаўнення даных на кожным этапе. Стварыце ўпаковачныя лісткі і раздрукуйце этыкеткі ў жаданым фармаце, пераўтварайце заказы на продаж у рахункі-фактуры, адпраўляйце іх па электроннай пошце і адсочвайце статус без якіх-небудзь клопатаў.

Плаўна кіруйце рахункамі і транзакцыямі пастаўшчыкоў і пазбягайце крадзяжу даных або парушэння адносін з імі. Для гэтага стварайце прайс-лісты, абнаўляйце іх аўтаматычна, адсочвайце аплачаныя і неаплачаныя рахункі, стварайце зваротныя заказы, ініцыявайце адгрузку і захоўвайце гісторыю заказаў.

Пашырыце свой бізнес з дапамогай такіх інтэграцый, як постадгрузка, каб заўсёды інфармаваць сваіх кліентаў; кошыкі і маркетплейсы для пашырэння продажаў; Crossfire EDI для аўтаматызацыі працэсу атрымання заказаў; бухгалтарскія рашэнні, такія як Zoho Books; і CRM, такія як Zoho CRM.

Атрымлівайце асалоду ад аўтаматызацыі з такімі функцыямі, як сканіраванне штрых-кодаў, змяненне URL-адрасоў з дапамогай вэб-хукоў, сцэнарый Deluge і г. д. Zoho дапамагае вам хутка ствараць справаздачы для вызначэння эфектыўнасці бізнесу, групаваць тавары з дапамогай генератара SKU і змяняць пункты заказу пры нізкім запасе.

DEAR Systems

ДАРАГАЯ гэта воблачная ERP-сістэма, якая дапамагае прадпрыемствам падключацца да розных каналаў продажаў, кіраваць імі і развіваць свой бізнес далей. Гэта добрае рашэнне для інвентарызацыі для розных прадпрыемстваў, уключаючы вытворчасць, аптовы і рознічны гандаль.

Гэта шматмодульнае праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі паскарае рост вашага бізнесу дзякуючы бездакорным функцыям і аўтаматызуе працэс, каб зэканоміць ваш час. Гэта аптымізуе аперацыі шляхам кансалідацыі функцый у адным праграмным забеспячэнні для кіравання продажамі па розных каналах.

Прымайце праніклівыя рашэнні для вытворчасці, вытворчасці і продажаў з дапамогай рахункаў і іншых даных, добра бачных на простай у выкарыстанні прыборнай панэлі. Вы можаце інтэграваць ПДВ-сумяшчальнае праграмнае забеспячэнне для інвентарызацыі і бухгалтарскага ўліку, каб ліквідаваць фінансавыя рызыкі.

Выкарыстоўвайце іх інтуітыўна зразумелую, простую ў разгортванні і магутную сістэму рознічнага гандлю POS, каб дапамагчы прадаваць на розных платформах і арганізаваць вітрыну. Садзейнічайце лёгкаму выкананню з дапамогай іх удасканаленага праграмнага забеспячэння для кіравання складамі (WMS) і зніжайце выдаткі. Ад працоўнага працэсу да дакладнай справаздачнасці DEAR выкарыстоўвае магутную аўтаматызацыю.

Больш за тое, гэта робіць аплату B2B лёгкай па ўсіх рахунках-фактурах і завершаных заказах. Вы можаце бесперашкодна кіраваць усім, напрыклад, планаваннем вытворчасці, планаваннем закупак сыравіны і планаваннем магутнасці.

Заключэнне

Часы электронных табліц прайшлі. Новыя тэхналогіі дазваляюць хутка, бяспечна і лёгка кіраваць вашымі запасамі.

Такім чынам, выкарыстоўвайце праграмнае забеспячэнне для кіравання запасамі, каб лёгка кіраваць усім: ад набыцця запасаў, захоўвання, вядзення бухгалтэрыі, заказаў, выканання, выстаўлення рахункаў, плацяжоў і адсочвання эфектыўнасці вашага бізнесу.

З дапамогай гэтых інструментаў кіруйце запасамі з дапамогай штрых-кодаў.