9 лепшых аўтаадказчыкаў электроннай пошты для аўтаматызацыі маркетынгу

Аўтаадказчыкі па электроннай пошце выконваюць аўтаматызаваныя задачы для маркетынгавых кампаній па электроннай пошце без адпраўкі кожнага адказу ўручную. Гэта зэканоміць час і намаганні карыстальнікаў, а таксама прынясе прыбытак.

Кампаніі па электроннай пошце лічацца спамам пастаўшчыкамі паслуг электроннай пошты, і для прыцягнення ўвагі патэнцыйных кліентаў патрабуецца некалькі неадпаведных і несвоечасовых лістоў. Гэта патрабуе ад адпраўшчыкаў распрацаваць рашэнне, якое можа прыцягнуць аўдыторыю, не перагружаючы яе.

Аўтаадказчык электроннай пошты дапамагае ўладальнікам бізнесу ўзаемадзейнічаць з кліентамі і будаваць з імі адносіны. Маркетолагі ведаюць пра аўтаматычныя адказчыкі па электроннай пошце і выкарыстоўваюць іх для ўплыву, не марнуючы грашовы паток.

Гэта стала адным з самых эфектыўных, простых і танных спосабаў атрымаць патэнцыйных кліентаў і ператварыць іх у патэнцыйных падпісчыкаў. Давайце раскажам вам пра аўтаадказчык электроннай пошты.

Што такое аўтаадказчык?

Аўтаадказчык электроннай пошты дазваляе прадпрыемствам аўтаматычна адпраўляць электронныя лісты выбраным карыстальнікам (карыстальнікам) пасля выканання шэрагу дзеянняў. Гэта можа ўключаць здзяйсненне пакупкі, запаўненне формаў, змяненне налад або нават электронную рассылку, адпраўленую падпісчыкам.

Напрыклад, карыстальнікі робяць пакупкі ў інтэрнэце і імгненна атрымліваюць паведамленне па электроннай пошце аб сваім замове, падпісваюцца на рассылку і імгненна атрымліваюць прывітальнае паведамленне і г. д. Маркетолагі выкарыстоўваюць інструменты аўтаматызацыі электроннай пошты, выкарыстоўваюць шаблоны для напісання лістоў, усталёўваюць параметры і дазваляюць аналізаваць вынік для вас.

Значныя асаблівасці інструмента аўтаадказчыка ўключаюць:

  • Шаблоны дызайну, якія дапамагаюць імгненна ствараць новыя электронныя лісты ў адпаведнасці з патрабаваннямі брэндаў.
  • Аналітыка кантралюе электронныя лісты, якія адпраўляюцца карыстальнікам, каб атрымаць максімальную аддачу ад інвестыцый і адсочваць частату клікаў і колькасць адкрыццяў.
  • Выкарыстоўвайце канструктар электроннай пошты Drag-and-Drop, каб ствараць электронныя лісты без выкарыстання макетаў HTML.

Інструменты аўтаадказчыка электроннай пошты могуць дапамагчы ахапіць некалькі складаных функцый, якія дазваляюць маркетолагам павялічыць сваю аўдыторыю і павысіць прадукцыйнасць. Аднак гэта залежыць ад падпісчыкаў і дзеянняў, якія трэба зрабіць.

Як выбраць правільны аўтаадказчык электроннай пошты?

Вельмі важна выбраць правільны аўтаадказчык электроннай пошты, каб гарантаваць, што вы не страціце асабісты кантакт з электронным лістом. Гэтыя электронныя лісты ўключаюць цёплы прыём аўдыторыі, рэкамендацыі, напаміны аб падпісцы і г.д. Важнымі фактарамі, якія трэба ўлічваць пры выбары аўтаадказчыка электроннай пошты, з’яўляюцца:

#1. Магчымасці аўтаматызацыі

Аўтаматызаваныя кампаніі неабходныя, калі вы хочаце пашырыць аўдыторыю. Карыстальнікі могуць інтэграваць яго з інструментамі кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) або базамі даных кліентаў, запускаючы вельмі персаналізаваныя крытэрыі. Ён уключае такія магчымасці аўтаматызацыі, як прывітальнае электроннае паведамленне, напаміны, вэб-трыгер, пакінуты кошык, наступныя дзеянні, патокі аддзяленняў, тэставанне A/B і г.д.

# 2 Сегментацыя электроннай пошты

Кампаніі выбіраюць сваю базу дадзеных, каб адправіць адну кампанію па электроннай пошце, каб паказаць рэчы кліентам. Аднак важна разумець, што кожны кліент мае розныя патрабаванні і патрабаванні ў залежнасці ад змесціва кошыка, ўзросту, полу, сярэдніх выдаткаў, мінулай пакупкі, геалакацыі, паводзін вэб-сайта і ўмоў надвор’я. Такім чынам, сегментацыя электроннай пошты дапамагае арыентавацца на лепшых кліентаў і павышае каэфіцыент канверсіі.

№3 Рэдактар ​​электроннай пошты

Маркетолагі могуць уручную рэдагаваць пошту пры неабходнасці. Ад прывабнай тэмы да важных элементаў, ад CTA да тэксту пошты, можна ўключыць усе аспекты, каб палепшыць знешні выгляд. Рэдактары электроннай пошты дапамагаюць атрымліваць прадказальныя вынікі і ствараць электронныя лісты брэнда, якія могуць дапамагчы кліентам у шляху. Выберыце інструмент, які мае зручны рэдактар ​​электроннай пошты.

#4 Кіраванне кампаніяй

Лепшы спосаб звязацца з кліентамі – быць больш разнастайнымі ў паездках пакупкі і павялічваць бачнасць. Вельмі важна кіраваць спісам, які расце, і разбірацца ў важных аспектах, такіх як агульны аб’ём продажаў на адпраўлены электронны ліст, рэнтабельнасць інвестыцый на адзін электронны ліст, продажы на адзін ліст і г.д., што дае глыбокую інфармацыю аб кампаніях. Пераканайцеся, што абраны вамі інструмент мае падрабязную прыборную панэль, якая дазваляе аналізаваць вынікі кампаніі.

Праверце гэта:  11 добрых падручнікаў па Docker для пачаткоўцаў

№ 5 Персаналізацыя электроннай пошты

Калі вы хочаце прыцягнуць аўдыторыю, лепш за ўсё рабіць гэта з дапамогай персаналізаваных і аўтаматызаваных электронных лістоў. Напрыклад, імёны кліентаў у радку тэмы, мінулыя пакупкі, рэкамендацыі на аснове месцазнаходжання і г.д. ператвараюць карыстальнікаў у прыбытак.

Давайце абмяркуем некаторыя з лепшых інструментаў аўтаадказчыка па электроннай пошце, якія можна выкарыстоўваць для адпраўкі серыі электронных лістоў у спіс рассылкі.

Авебер

Ператварыце сваіх выпадковых падпісчыкаў у плацежаздольных кліентаў з дапамогай электроннай пошты аўтаадказчыка AWeber. Гэты інструмент аўтаматызацыі дазваляе маркетолагам рассылаць прывітальныя лісты, прасоўваць прадукты, адпраўляць рэкамендацыі і дзяліцца інфармацыяй аб вашай кампаніі. Авебер дапамагае будаваць доўгатэрміновыя адносіны з кліентамі праз электронную пошту, каб забяспечыць каштоўнасць і аўтарытэт і стварыць супольнасць.

Разам з гэтым інструменты аўтаадказчыка дазваляюць лёгка аналізаваць эфектыўнасць кампаніі, прапаноўваючы падрабязную інфармацыю аб узаемадзеянні, кліках, хуткасці адкрыцця і г.д.

Маркетолагі могуць звязвацца з кліентамі, своечасова адпраўляючы і плануючы электронныя лісты і ўстанаўліваючы значныя адносіны. Просты ў выкарыстанні канструктар электроннай пошты не патрабуе ведаў па кадаванні і распрацоўвае электронныя лісты, якія адпавядаюць патрабаванням брэнда.

Можна выкарыстоўваць загадзя створаныя аўтаматызаваныя кампаніі, каб развіваць перспектывы і адпраўляць мэтавыя электронныя лісты падпісчыкам. Наладжвальныя і адаптаваныя да мабільных прылад шаблоны могуць дапамагчы прыцягнуць, прадаць, прасоўваць, размаўляць і вітаць падпісчыкаў.

Пастаянны кантакт

Дабіцеся вынікаў для некамерцыйных арганізацый і малога бізнесу Пастаянны кантакт інструменты аўтаадказчыка. Карыстальнікі могуць ахвяраваць і аўтаматычна стымуляваць продажы з дапамогай простых у выкарыстанні інструментаў, якія могуць зэканоміць шмат часу. Пастаянны кантакт дапамагае палепшыць вынікі і павялічвае ўзаемадзеянне з аўтаматызацыяй маркетынгу па электроннай пошце.

Мэтай выкарыстання інструмента аўтаадказчыка электроннай пошты з’яўляецца аўтаматычнае прыцягненне аўдыторыі. Гэта таксама дапамагае развіваць патэнцыйных кліентаў для мэтавых электронных лістоў на аснове кантактаў і прывітальных лістоў для брэндаў. Можна пашырыць ахоп кліентаў, выкарыстоўваючы формы і інструменты для стварэння спісаў.

Незалежна ад таго, ці з’яўляецца гэта прадпрыемствам або стартапам, кожны можа скарыстацца інструментам аўтаматызацыі маркетынгу па электроннай пошце. Кампаніі могуць збіраць патэнцыйных кліентаў і звязвацца з кліентамі, выкарыстоўваючы стратэгічныя і эфектыўныя маркетынгавыя кампаніі па электроннай пошце. Мэта складаецца ў тым, каб развіваць патэнцыйных кліентаў і адпраўляць адрасныя паведамленні кантактам.

Пастаянны кантакт дазваляе карыстальнікам павялічваць продажы і выкарыстоўваць свой вопыт для павелічэння даходаў. Ён вызваляе магчымасці продажаў і аўтаматызацыі, каб пабудаваць трывалыя адносіны з кліентамі і прапанаваць поўны вопыт.

Sendinblue

Адпраўляйце да 300 лістоў у дзень з дапамогай Sendinblue і захоўвайце неабмежаваную колькасць кантактаў. Праграмнае забеспячэнне аўтаадказчыка можа даць вынікі ў любы час сутак пасля пачатку кампаніі. Sendinblue працуе над прыцягненнем брэнда і стымулюе продажы, каб падтрымліваць шлях кліента, пакуль вы занятыя іншымі задачамі.

У залежнасці ад функцый, гэта бясплатны аўтаадказчык электроннай пошты з некалькімі прэміум-планамі, такімі як Lite, Premium і Enterprise. Функцыя двайнога ўключэння дазваляе пазбегнуць спаму, ліквідаваць арфаграфічныя памылкі ў адрасах электроннай пошты і атрымаць доказ конкурсу. Персаналізаваныя прывітальныя паведамленні прапануюць зорны пачатак наладжвання адносін з кліентамі, якія трымаюць назву брэнда ў свядомасці кліента, прасоўваюць спасылкі і стымулююць продажы.

Кліенты могуць атрымліваць электронныя лісты аб пакінутых калясках з дапамогай праграмнага забеспячэння Sendinblue. Ён адсочвае старонку і запускае электронныя лісты адпаведным чынам, каб прывабіць пакупнікоў, вярнуць страчаны прыбытак і прадаць падобныя тавары даражэй. Акрамя таго, можна адпраўляць электронныя лісты на дзень нараджэння са зніжкай, якая можа павялічыць удзячнасць за брэнд і выклікаць узаемадзеянне па электроннай пошце.

Праверце гэта:  Карысныя скрыпты адміністравання сервера прыкладанняў WebSphere

Панэль інструментаў для распрацоўкі электроннай пошты ўключае ў сябе функцыі адкідвання, звычайнага тэксту і HTML, якія дапамагаюць ствараць і персаналізаваць электронныя лісты. Гэтыя электронныя лісты адаптыўныя і могуць адпавядаць любому памеру экрана, ад мабільнага тэлефона да экрана ПК, без дадатковага кадавання.

HubSpot

Праграмнае забеспячэнне для аўтаматызацыі маркетынгу HubSpot вельмі вядомае на рынку і выходзіць за рамкі адпраўкі электронных лістоў. Ён зводзіць да мінімуму паўтаральныя задачы і павялічвае рост дзякуючы сваім аптымізаваным працоўным працэсам. Выкарыстоўваючы HubSpot інструмент аўтаматызацыі накіраваны на стварэнне надзейнага працоўнага працэсу, які можа адпраўляць тысячы электронных лістоў з рэкламай для іх аналізу.

Дзякуючы кампаніям па рассылцы па электроннай пошце выхаванне патэнцыйных кліентаў пераводзіцца на аўтапілот, каб рухацца да патэнцыйных кліентаў і ствараць патэнцыйных кліентаў. Карыстальнікам не трэба пісаць код для стварэння прыгожых лістоў і выбіраць умовы, трыгеры і дзеянні, каб пачаць адпраўку лістоў. Гэта інтэграваная маркетынгавая платформа, якая з часам можа папаўняць або павялічваць базу дадзеных.

Электронныя лісты таксама лёгка візуалізаваць, персаналізаваць і наладзіць кампаніі, няхай гэта будзе простае наступнае або шматэтапнае падарожжа. Ён можа лёгка вызначыць працоўны працэс, выкарыстоўваючы пашыраную логіку сегментацыі для адпраўкі персаналізаваных лістоў кожнаму кантакту.

Інструмент прапануе аўтаматызацыю некалькіх задач, такіх як паварот патэнцыйных кліентаў да продажаў, ацэнка патэнцыйных кліентаў, вэб-хукі, кошт капіравання і абнаўленне ўласцівасцей. Ён запускае ўнутраныя апавяшчэнні, калі кліенты прымаюць меры, каб дадаць новую задачу ў Salesforce і CRM, нагадваючы ім аб далейшых дзеяннях.

GetResponse

GetResponse гэта просты і магутны інструмент, які пастаўляецца з інструментамі дызайну і шаблонамі, якія могуць дасягнуць мэты кампаній. Ён таксама ўключае дзейсную аналітыку, каб наладзіць яго для паляпшэння і павышэння прадукцыйнасці.

Аўтаадказчык электроннай пошты GetResponse усталёўвае, падтрымлівае і падтрымлівае адносіны кліентаў з брэндамі. Лепш за ўсё выкарыстоўваць праграму для стварэння электроннай пошты з перацягваннем, якая можа наладжваць абразкі, кнопкі або відэа сацыяльных сетак. Ён надае структуру змесціву або блоку раздзелаў і рэагуе на мабільны папярэдні прагляд.

Інструмент аўтаматызацыі электроннай пошты змяшчае больш за 100 прафесійна распрацаваных шаблонаў. Яны ўключаюць у сябе наступныя дзеянні, прывітальныя электронныя лісты, продажы, прасоўванне і святкаванне, якія дазваляюць маркетолагам пераўтварыць падпісчыкаў. Інструмент пастаўляецца з бясплатнымі выявамі і GIF-файламі для паляпшэння дызайну электроннай пошты, і да яго лёгка атрымаць доступ без дадатковых пакупак.

Прагляд календара таксама дазваляе лёгка сачыць за падпісчыкамі на любыя пэўныя дні, для якіх патрабуецца электронная пошта. Гэта эканоміць час для пашырэння размоў і падтрымання адносін. Інструмент можа таксама аўтаматычна дзяліцца новымі паведамленнямі ў блогу адразу пасля публікацыі або ў выглядзе штомесячных, штодзённых або штотыднёвых дайджэстаў.

Майлерліт

Mailerlite стварае аўтаматызаваны працоўны працэс электроннай пошты, каб дасягнуць патрэбных людзей у патрэбны час. Ён адпраўляе запушчаныя электронныя лісты падпісчыкам для выканання іншых дзеянняў, пакуль ваша кампанія працуе ў фонавым рэжыме. Майлерліт аўтаматычна адпраўляе прывітальныя электронныя лісты і адрасныя электронныя лісты аб падзеях або вэбінарах.

Аўтаматызаваны інструмент дазваляе карыстальнікам дадаваць карыстальніцкія палі ў апытанне па электроннай пошце, форму рэгістрацыі і панэль кіравання. Мэта складаецца ў тым, каб выклікаць дзеянне, калі гэтага патрабуе база даных на аснове інтарэсаў кліентаў. Ён запускае аўтаматычныя электронныя лісты для бясплатных пробных версій або падпіскі на інфармацыйныя бюлетэні для кліентаў.

Інструменты аўтаадказчыка па электроннай пошце лёгка інтэграваць з платформамі электроннай камерцыі, каб палепшыць утрыманне кліентаў. Ён прапануе электронныя лісты аб набытых таварах, пакінутых кошыках, пакупках у катэгорыях, рэкамендацыі, пацвярджэнне і дэталі адсочвання.

Праверце гэта:  Як праглядзець старыя апавяшчэнні на iPhone

Карыстальнікі могуць інтэграваць гэты аўтаматызаваны інструмент з Shopify, Zapier, WordPress, Stripe, WooCommerce і г. д. Справаздачы аб кампаніях у рэальным часе дапамагаюць палепшыць і адсочваць паказчыкі, уцягванне аўдыторыі і агульны рост. Інструмент дае глыбокую інфармацыю аб хуткасці размоў, колькасці клікаў і колькасці адмененых падпісак.

ConvertKit

Пабудуйце шлях для развіцця вашага бізнесу з дапамогай інструментаў аўтаматызацыі маркетынгу ConvertKit. Гэты інструмент аўтаматызацыі ўяўляе сабой просты ў выкарыстанні дызайн электронных лістоў, уключаючы мэтавае змесціва для своечасовай адпраўкі электронных лістоў кліентам. ConvertKit імкнецца развіваць інтэрнэт-бізнес з:

  • Сегментацыя аўдыторыі заснавана на шляху карыстальніка,
  • Стварэнне аўтаматызаваных і магутных варанок,
  • Настройка шляху дзеяння абанента,
  • Арыентацыя кантэнту на патрэбную аўдыторыю,
  • Налада правілаў і стратэгій, якія могуць працаваць на кампанію па электроннай пошце, і
  • Ведаючы наступны крок для падпісчыкаў.

Аўтаматызаваны інструмент дазваляе карыстальнікам адпраўляць кропельны кантэнт, адсочваючы паездкі кліентаў. Маркетолагі могуць стварыць уласны шлях для варонкі, выкарыстоўваючы дзеянні, падзеі і ўмовы, ахопліваючы наладжвальныя і простыя для разумення функцыі.

Інфармацыя лёгкая для разумення, што дазваляе маркетолагам прымаць абгрунтаваныя рашэнні аб сваіх наступных кампаніях. Плаўнае рэдагаванне змесціва – яшчэ адна прыкметная асаблівасць, якая гарантуе, што маркетолагі знаходзяцца на правільным шляху пры стварэнні інтуітыўна зразумелых электронных лістоў. Ён працуе на простых інструментах аўтаматызацыі для стварэння электронных лістоў і выкарыстоўвае вядучых галіновых партнёраў па інтэграцыі, RSS-каналы і г.д., каб весці бізнес.

Мусенд

Moosend – выдатнае месца для стварэння, адпраўкі і аптымізацыі вашай кампаніі для стварэння паспяховых брэндаў. Ён працуе для ўсіх кампаній, ад прадпрыемстваў да стартапаў, якія прапануюць ашаламляльна прыгожы дызайн. Інструмент аўтаадказчыка па электроннай пошце Moosend мае важныя функцыі, такія як сегментацыя спісаў, тэставанне A/B, рэдактар ​​перацягвання і аналіз дадзеных.

Мэта складаецца ў тым, каб прадпрыемствы маглі прадаваць на рынку прадукты з пашыранымі функцыямі. Ён пастаўляецца з шаблонамі аўтаматызацыі электроннай пошты, пашыранымі справаздачамі і адсочваннем вэб-сайтаў або карыстальнікаў, што палягчае прыняцце абгрунтаванага рашэння. Карыстальнікі могуць ствараць прыгожыя мэтавыя старонкі, змяняючы памер, абразаючы, перамяшчаючы, змяняючы і рэдагуючы макет.

Гатовыя шаблоны палягчаюць стварэнне мэтавай старонкі без паглыблення ў кадаванне. Ён падштурхоўвае рост бізнесу з дапамогай адпаведных шаблонаў для збору каштоўных даных і абмену формамі ў розных сацыяльных праблемах. Інструмент лёгка інтэгруецца з CRM, вэб-сайтам або любой іншай платформай электроннай камерцыі, што дазваляе лёгка адсочваць даныя.

iContact

Пабудуйце унікальны шлях для вашага бізнесу з дапамогай інструмента электроннага маркетынгу iContact, эканомячы намаганні і час. Мэта складаецца ў тым, каб аўтаматызаваць электронную пошту для стварэння персаналізаваных падарожжаў падпісчыкаў. Карыстальнікі могуць выбіраць трыгеры для стварэння падарожжаў, якія ім падыходзяць iContact.

Ён насычаны такімі функцыямі, як:

  • Трыгеры ўзаемадзеяння
  • Персаналізаваныя паведамленні з актуальнай датай
  • Абаненцкія падзеі

Аўтаадказчык электроннай пошты таксама дапамагае ў выхаванні электроннай пошты і выходзіць за рамкі адпраўкі электроннай пошты. Карыстальнікі могуць адсочваць прадукцыйнасць кампаніі з дапамогай гэтага інструмента, напрыклад, узаемадзеянне ў Інтэрнэце або ўзаемадзеянне (клікі, наведванні і канверсіі).

Заключэнне

Незалежна ад таго, хочаце вы перамясціць падпісчыкаў з аднаго канала сувязі на іншы або адправіць электронныя лісты аб даце падпіскі, апошніх прапановах або нават адправіць электронныя лісты з рэкамендацыямі (на аснове іх пошуку і гісторыі заказаў), гэта магчыма з дапамогай аўтаадказчыкаў электроннай пошты. Інструменты могуць дапамагчы максымізаваць каштоўнасць спісу рассылкі і хутка атрымаць прыбытак.

Тым не менш, калі вы хочаце адправіць электронную рассылку ўручную, бываюць выпадкі, калі карыстальнікі гэта ацэняць, напрыклад, сезонныя акцыі, святочныя дні, стварэнне абнаўленняў і аб’явы аб продажах. Проста пераканайцеся, што вы не перашчыруеце, захоўваеце яго актуальнасць і бачыце каштоўны кантэнт, каб зрабіць уплыў.