8 стандартных інструментаў рэагавання для павышэння прадукцыйнасці і абслугоўвання кліентаў

Кіраўнікам службы падтрымкі кліентаў кожны дзень трэба адказваць на сотні запытаў. Кансерваваныя прыкладанні адказу могуць зрабіць іх працу хуткай і лёгкай.

Многія запыты, якія служба падтрымкі атрымлівае штодня, падобныя. Уручную ўводзіць адказы на гэтыя пытанні – контрпрадуктыўная задача. Але карыстальнікі могуць генераваць загадзя вызначаныя адказы на часта задаваныя пытанні і захоўваць іх у кансерваваных інструментах адказу для імгненнага выкарыстання.

Давайце даведаемся больш пра кансерваваны адказ, у тым ліку пра іх перавагі і лепшыя інструменты, якія прапануюць гэтую паслугу.

Што такое кансерваваны адказ?

Многія людзі блытаюць стандартны адказ з аўтаматычным адказам. У той час як аўтаматычныя адказы з’яўляюцца рабатызаванымі і безасабовымі, стандартныя адказы з’яўляюцца апісальнымі і персаналізаванымі.

Гэта наканаваныя адказы на часта задаваныя запыты. Кансерваваныя адказы заўсёды карысныя і наладжаныя, таму кліентам гэта не здаецца машынным.

Як шаблонныя адказы працуюць з часта задаванымі пытаннямі/вікі вашай кампаніі?

Закансерваваныя адказы і Wiki кампаніі, FAQ і база ведаў па ліквідацыі непаладак павінны быць сінхранізаваны. Павінна быць аўтаматызаваная сістэма для ўвядзення пэўных крокаў па ліквідацыі непаладак або агульнай інфармацыі ў запаўняльнік у стандартным адказе.

Калі вы не выкарыстоўваеце тэкставыя запаўняльнікі, стандартныя адказы будуць назапашвацца. Агентам па абслугоўванні кліентаў будзе цяжка справіцца з такім доўгім спісам стандартных адказаў. Каб вырашыць гэту праблему, некаторыя сэрвісы або інструменты шматслоўя прыдумалі сінтаксіс.

Калі супрацоўнік службы падтрымкі ўводзіць пэўныя кароткія коды або сінтаксіс у кансолі электроннай пошты ці чата, інструмент аўтаматычна стварае скрыпт. Інструмент таксама атрымлівае інфармацыю аб падтрымцы з базы ведаў кампаніі, FAQ або Wiki.

Звязванне інструмента стандартных адказаў з базай ведаў кампаніі таксама дапаможа вам атрымліваць абноўленыя пакрокавыя інструкцыі або крокі па ліквідацыі непаладак. У адваротным выпадку вам трэба будзе ўручную абнавіць усе скрыпты падтрымкі.

Перавагі выкарыстання стандартных адказаў

#1. Эканоміць час

Кансервавы адказ гарантуе, што вам не трэба будзе ўводзіць адказы на часта задаваныя пытанні. Паколькі кіраўнікі службы падтрымкі кліентаў могуць хутка адказваць на агульныя запыты з дапамогай гэтых адказаў, яны могуць засяродзіцца на больш прадуктыўных задачах за эканомію часу.

#2. Бесперабойнае кіраванне

Пастаўшчыкі абслугоўвання кліентаў могуць лёгка кіраваць вялікай колькасцю кліентаў з дапамогай стандартных праграм для адказаў. Калі вы працуеце ў інтэрнэт-правайдэра, вы можаце часта задаваць пытанне аб кошце даступных пакетаў.

Праверце гэта:  Як адключыць кіраванне станам батарэі на Mac

Замест таго, каб адказваць усім аднолькавым адказам, набраўшы тэкст, вы можаце лёгка выканаць гэтую працу, уставіўшы гатовы адказ у акно чата.

#3. Задавальненне кліентаў

Кліенты хочуць імгненнага вырашэння сваіх праблем. Калі з адказам адбудзецца затрымка, вы можаце прайграць іх канкурэнтам. Выкарыстоўваючы стандартныя адказы, вы можаце адказаць на іх пытанні і пераканацца, што яны застануцца лаяльнымі да вашай кампаніі.

#4. Павялічце хуткасць размовы

Кансерваваныя адказы таксама дапамогуць вам ператварыць патэнцыйнага кліента ў кліента, адказваючы на ​​яго запыты хутка і паспяхова. Часам патэнцыйны кліент задае нейкае унікальнае пытанне, і ў супрацоўнікаў службы падтрымкі ёсць шмат чаго.

У гэтай сітуацыі яны могуць адказаць на простыя пытанні стандартнымі адказамі і выкарыстаць час, каб адказаць на унікальны запыт. Такім чынам, вы можаце пераўтварыць патэнцыйнага кліента ў кліента і палепшыць каэфіцыент канверсіі.

Вось некаторыя з лепшых прыкладанняў для стандартных адказаў.

наборны стол

Паўторны ўвод можа выклікаць расчараванне і стомнасць для персаналу службы падтрымкі. Наборны стол гэта простая платформа, якая дапамагае ім пазбавіцца ад гэтага, дазваляючы ствараць паслядоўныя кансерваваныя адказы і кіраваць імі.

Акрамя таго, гэты шматмоўны інструмент можна інтэграваць з усімі вэб-сайтамі і праграмамі, якія выкарыстоўвае ваша кампанія, уключаючы Chrome, Gmail, Facebook, Slack, Zendesk і Linkedin.

Калі вы вырашыце выкарыстоўваць Typedesk, ваша каманда атрымае магчымасць паслядоўна адказваць на запыты кліентаў. У выніку кліенты і патэнцыйныя кліенты атрымаюць палепшаны вопыт пры звароце са службай падтрымкі.

Гэты інструмент таксама пастаўляецца з функцыяй Team Folders, якая дазваляе імгненна абагульваць і сінхранізаваць усе закансерваваныя адказы з кожным членам каманды. Больш за тое, кіраўнікі службы падтрымкі могуць зрабіць кожны гатовы адказ унікальным з дапамогай зменных.

Freshdesk

Мэта абслугоўвання кліентаў – адказваць на запыты кліентаў, і Freshdesk дазваляе вам рабіць гэта бесперашкодна. Вы можаце ўступіць у значную размову з кліентамі па розных каналах, выкарыстоўваючы гэта стандартнае прыкладанне для адказаў.

Гэты шматканальны пакет прапануе поўнае рашэнне падтрымкі, якое засяроджана на хуткім прадастаўленні выдатнага абслугоўвання кліентаў. Ён актыўна разумее патрабаванні кліентаў і адказвае на іх з дапамогай самай інтуітыўна зразумелай падтрымкі.

Паколькі вам трэба выконваць менш паўтаральных задач, вы эканоміце час і ўкладваеце яго ў нешта больш плённае. Гэтая адзіная платформа забяспечвае базу ведаў і аўтаматызацыю працоўнага працэсу для хуткага адказу на запыты кліентаў.

Выкарыстоўваючы Freshdesk, вы таксама можаце звязвацца з кліентамі праз іх абраны канал сувязі і бесперашкодна змяняць рэжым у любы момант часу.

Праверце гэта:  Як хутка ўключыць рэжым нізкага спажывання на вашым iPhone

Сацыяльныя намеры

Вы стаміліся ад пераключэння паміж некалькімі інструментамі абмену паведамленнямі і чата? Тады прыйшоў час выкарыстоўваць Social Intents, адно з найлепшых кансерваваных праграм для рэагавання. Выкарыстоўваючы гэтае рашэнне, вы можаце размаўляць з наведвальнікамі вашага сайта прама з праграмы для сумеснай працы, якой вы ўжо карыстаецеся ў камандзе.

Праграмнае забеспячэнне для жывога чата – папулярная праграма, якая працуе на Microsoft Teams, Slack і Webex. Паколькі вам не трэба выходзіць з існуючага прыкладання, вы можаце імгненна адказваць на запыты і рабіць кліентаў задаволенымі.

Social Intent дазваляе выкарыстоўваць стандартныя адказы, каб дапамагчы кліентам хутка адказваць і будаваць адносіны з кліентамі. Яго актыўныя трыгеры жывога чата таксама дапамагаюць прыцягнуць наведвальнікаў вэб-сайта. Акрамя таго, прыкладанне падтрымлівае супрацоўніцтва з усімі членамі каманды для вырашэння праблем кліентаў.

HappyFox

HappyFox гэта комплексная сістэма продажу білетаў службы падтрымкі для больш хуткай і лепшай падтрымкі кліентаў. Гэта дапаможа вам паменшыць хаос і арганізаваць працэс падтрымкі з такімі функцыямі, як магутная сістэма падтрымкі і база ведаў самаабслугоўвання.

Вы можаце хутчэй адказваць на агульныя і частыя запыты, выкарыстоўваючы яго стандартны інструмент падтрымкі. Акрамя дадання шаблонаў адказаў, гэта дадатак выконвае такія дзеянні з білетамі, як змяненне стану і даданне тэгаў.

Калі вы збіраецеся адказаць на апытанне, вы будзеце бачныя ўсе даступныя стандартныя дзеянні. Акрамя таго, можна шукаць пэўныя стандартныя дзеянні, а затым прымяняць іх. Гэтая платформа таксама падтрымлівае стварэнне стандартных дзеянняў, характэрных для каманды.

HappyFox таксама падтрымлівае інтэграцыю са шматлікімі бізнес-праграмамі, уключаючы MS Teams, WhatsApp, Salesforce, Wrike, Asana, Slack, Facebook, Jira, Shopify, Adobe Commerce, Zapier і Twitter.

Хрумсткі

Сучасныя бізнес-сцэнарыі патрабуюць ад кампаній кантактаваць з кліентамі і імгненна весці за сабой. Хрумсткі гэта шматканальная платформа абмену паведамленнямі, якая дазваляе гэта рабіць. Ён складаецца са спісу складаных інструментаў, з дапамогай якіх вы можаце дасягнуць рэвалюцыі, арыентаванай на кліентаў, для вашай кампаніі і разблакаваць гіперрост праз размовы з імі.

Гэтая платформа пастаўляецца з функцыяй пад назвай Shared Inbox. Ён цэнтралізуе вашы размовы з розных каналаў, такіх як электронная пошта, мессенджер, SMS, жывы чат і Twitter DM. Такім чынам, становіцца магчымым забяспечыць лепшае абслугоўванне кліентаў праз лёгкае супрацоўніцтва.

Crisp таксама падтрымлівае цэнтральны цэнтр для базы ведаў. Вы можаце аб’яднаць яго з чат-ботамі і жывымі чатамі, каб палепшыць вопыт кліентаў з адказамі ў рэжыме рэальнага часу.

UseResponse

UseResponse гэта шматканальнае праграмнае забеспячэнне для падтрымкі кліентаў, якое значна скарачае час водгуку і паляпшае вопыт кліентаў. Платформа ўяўляе сабой цалкам маштабаваны і наладжвальны пакет, які накіраваны на дапамогу вашай службе падтрымкі.

Праверце гэта:  Вывучыце MLO на гэтых 10 курсах

Выкарыстоўваючы гэты інструмент, вы можаце лёгка кіраваць больш чым 10 каналамі падтрымкі, такімі як электронная пошта, жывы чат, мессенджер, форумы супольнасці і сацыяльныя сеткі. Яго аўтаматызаванае прызначэнне апавяшчэнняў і запытаў палягчае задачу для ўсіх кіраўнікоў службы падтрымкі кліентаў.

Акрамя таго, UseResponse дае вам пашыраную аналітыку і справаздачы адносна эфектыўнасці працэсу падтрымкі кліентаў. Дзякуючы трэкеру рэйтынгаў персаналу і SLA, інструмент можа прапанаваць лепшае абслугоўванне кліентаў. Акрамя таго, карыстальнікі могуць інтэграваць гэта дадатак з іншымі інструментамі, такімі як Google, Salesforce, Jira і Zapier.

Клатч

Вы стаміліся шукаць дакументы і дыскі, каб знайсці правільны адказ у патрэбны час? Выкарыстоўвайце Клатч захоўваць усе хуткія адказы і кіраўніцтва ў адзінай базе ведаў кампаніі.

Цяпер вам не трэба марнаваць час на пошук адпаведных адказаў або ўводзіць аднолькавыя адказы на пытанні, якія паўтараюцца. Атрымлівайце доступ да адпаведных стандартных адказаў з любой прылады і адказвайце імі.

Вы нават можаце напісаць электронны ліст сваім кліентам у адзін клік. Акрамя таго, гэтая платформа дазваляе захоўваць часта выкарыстоўваюцца фрагменты і спасылкі. Карыстальнікі могуць атрымаць доступ да гэтага інструмента з настольнай праграмы, Chrome, Edge і любой мабільнай прылады.

EngageBay

EngageBay можа даць вам лепшыя стандартныя адказы, карысныя для абслугоўвання кліентаў, такіх як служба падтрымкі і электронная пошта. Асабліва калі вы атрымліваеце сотні падобных пытанняў аб абслугоўванні, гэтыя стандартныя адказы могуць зэканоміць ваш час і дапамагчы вам прадаваць больш.

Такім чынам, ваша абслугоўванне кліентаў палепшыцца і стане больш прадуктыўным, прадаючы больш прадуктаў за меншы час.

Для лепшай сувязі з кліентамі вы таксама можаце паспрабаваць інструменты хуткай персаналізацыі. Дзякуючы функцыям персаналізацыі стандартныя адказы будуць гучаць як толькі што набраныя і персаналізаваныя адказы.

Для павышэння эфектыўнасці бізнесу EngageBay прасоўвае функцыі аўтаматызацыі. Проста вызначыце ўмовы запытаў кліентаў, і інструмент адкажа персаналізаванымі стандартнымі адказамі.

Вам не трэба быць тэхнічна падкаваным чалавекам, каб выкарыстоўваць гэты інструмент дзякуючы яго інтуітыўна зразумелым цэтлікам і значкам. Акрамя таго, карыстальнікі могуць напісаць любы адказ і лёгка пазначыць яго як захаваны для наступнага выкарыстання.

Заключэнне

Калі ёсць вялікая колькасць запытаў, стандартныя праграмы для адказаў могуць даць вам самыя простыя рашэнні. Акрамя хуткага рэагавання, гэтыя прыкладанні робяць вашу службу падтрымкі прадуктыўнай і прыцягваюць больш патэнцыйных кліентаў.

Калі вы таксама зацікаўлены ў стварэнні базы ведаў для сваёй кампаніі, вы можаце паспрабаваць гэтыя платформы для стварэння базы ведаў.