8 спосабаў зарабіць грошы ў Інтэрнэце з дапамогай вядзення блога

Вядзенне блога – выдатны спосаб ператварыць сваё захапленне ў паўнавартасны бізнес.

Так, гэта магчыма!

Магутны Інтэрнэт блаславіў нас новым вымярэннем, дзе вы можаце зарабляць грошы ў Інтэрнэце рознымі метадамі, у тым ліку вядзеннем блога.

У адпаведнасці з Forbes, такія вядомыя сайты, як HuffPost, Moz, TechCrunch і іншыя, зарабляюць велізарныя грошы, размяшчаючы высакаякасны кантэнт на сваім сайце. HuffPost зарабляе ў сярэднім 14 000 000 долараў у месяц. Гэты паспяховы блог зарабляе грошы на спонсарскай рэкламе, такой як банеры, паведамленні і іншыя метады. HuffPost быў заснаваны яшчэ ў 2005 годзе, і яны працягвалі быць устойлівымі да гэтага часу, а астатняе – гісторыя.

Усё добрае патрабуе часу, а вядзенне блога таксама патрабуе вялікай паслядоўнасці і цярпення, перш чым яно прынясе вам вялікі прыбытак.

Вось чаму, калі вы хочаце зрабіць свой блог паспяховым, вам трэба замацаваць аўтарытэт вашага блога і стварыць моцную аўдыторыю, публікуючы высакаякасны кантэнт, які можа навучыць і натхніць вашу аўдыторыю.

Многія задаюць гэтае пытанне, аднак,

Навошта весці блог, калі ў вас ёсць сацыяльныя сеткі?

Галоўная прычына – вы не ўладальнік 😎!

У вас можа быць уліковы запіс, дзе вы можаце размяшчаць рэчы, але вы не маеце поўнага кантролю над сваім уліковым запісам. Калі сайт сацыяльных сетак зачыняецца назаўсёды, ваш уліковы запіс знікне з ім, а таксама вашы паведамленні. Усе выдаткаваныя намаганні і час ідуць марна.

Але калі ў вас ёсць уласны блог, вы яго ўладальнік. Гэта як купіць месца ў свеце Інтэрнэту і пабудаваць на ім дом. Блогі таксама застаюцца бачнымі на працягу доўгага часу, у адрозненне ад паведамленняў у сацыяльных сетках, дзе ваша стужка змяняецца кожную секунду. Такім чынам, я заўсёды аддаю перавагу весці блог у першую чаргу.

Калі ў вас ёсць блог і вы задаецца пытаннем, як зарабіць праз яго грошы, гэты артыкул можа вам дапамагчы.

Я згадваў тут розныя метады манетызацыі вашага блога.

Давайце паглядзім на іх!

Рэкламныя сеткі

Рэкламныя сеткі могуць дапамагчы вам зарабіць добрыя грошы, калі вы паказваеце рэкламу на сваім сайце.

Вы бачылі доўгія рэкламныя банеры ўверсе або ўнізе паведамлення ў блогу?

Або некаторыя рэкламныя ролікі на бакавой панэлі сайта?

Усё гэта медыйныя рэкламныя кампаніі. У наш час некаторыя блогеры супрацоўнічаюць з кампаніямі напрамую і ствараюць для іх медыйную рэкламу. Большасць блогераў выбіраюць партнёрскія адносіны з кампаніямі рэкламных сетак для гэтых медыйных рэкламных кампаній, якія лепш за ўсё падыходзяць для абодвух бакоў.

Некаторыя з прыкладаў рэкламных сеткавых кампаній: Google Adsense, Adthrive і г.д.

Але як яны працуюць?

Яны супастаўляюць рэкламадаўцаў з зместам вашага блога і наведвальнікамі сайта.

Тут брэнды робяць стаўкі, каб атрымаць месца на вашым вэб-сайце ў залежнасці ад вашых дэмаграфічных дадзеных або тыпу сайта. Рэкламныя сеткі таксама адказваюць за стварэнне і маніторынг рэкламы, якая змяняецца ў залежнасці ад наведвальнікаў, часу сутак і зместу артыкулаў.

Такім чынам, калі вы хочаце супрацоўнічаць з рэкламнай сеткай, зарэгіструйцеся ў іх, усталюйце некалькі радкоў кода (многія з іх тлумачаць, як гэта зрабіць), а затым выберыце вобласць, дзе вы хочаце, каб рэклама паказвалася на вашым сайце.

Аднак з буйнымі рэкламнымі сеткамі цяжка працаваць, калі ў вас няма выдатнай статыстыкі сайта.

Многія фактары робяць блог рэкламуемым, напрыклад, наведвальнасць вэб-сайта, дызайн блога, тып кантэнту або нішы і стабільнасць сайта. Калі вы лічыце, што пераўзыходзіце гэтыя параметры, вы можаце прыцягнуць сур’ёзных рэкламадаўцаў у свой блог у той жа нішы.

Вось некаторыя рэкламныя сеткі і мінімум трафіку, які ім патрабуецца:

  • Google Adsense: Вам не патрабуецца шмат трафіку; таму многія новыя блогеры выбралі яго. Мінімальнага аб’ёму трафіку няма, але калі ён меншы, вы будзеце зарабляць менш грошай. Гэта дапамагае вам ствараць мэтавую рэкламу, і вы можаце зарабляць грошы праз кошт за клік (CPC) і CPM (кошт за мілю або кошт за тысячу паказаў)
  • Развівацца: Гэта патрабуе каласальных 100 тыс.+ унікальных наведвальнікаў у месяц, але гэта не азначае лепшую выплату, чым у астатніх рэкламных сетак. Хаця з ім прыемна працаваць.
  • Mediavine: Гэта адна з лепшых рэкламных сетак і патрабуе больш за 50 тысяч праглядаў старонак у месяц.
  • Ezoic: патрабуе больш за 10 тысяч праглядаў старонак у месяц і прапануе лепшую выплату, чым Google Adsense.
Праверце гэта:  Netflix захоўвае буферызацыю? Вось выпраўленні!

Выберыце любую сетку, якую хочаце, але ўлічвайце колькасць праглядаў старонак і плюсы і мінусы кожнай з рэкламных сетак.

Партнёрскі маркетынг

Адзін з самых любімых і простых спосабаў зарабіць грошы на вядзенні блога – гэта партнёрскі маркетынг. Гэты метад манетызацыі прадугледжвае продаж чужых тавараў або паслуг праз паведамленні ў блогу і атрыманне за гэта камісіі.

У гэтым метадзе вы дадаеце спасылку на прадукт у паведамленне ў блогу і рэкамендуеце яго сваім чытачам. І калі хто-небудзь пстрыкне па гэтай спасылцы і набудзе прадукт, вы атрымаеце камісію.

Але як атрымаць гэтую спецыяльную спасылку?

Для гэтага далучайцеся да партнёрскай праграме кампаніі.

Вы можаце шукаць такія кампаніі ў Інтэрнеце, выкарыстоўваючы такія ключавыя словы, як назва кампаніі і «партнёрская праграма». Некаторыя кампаніі маюць свае партнёрскія праграмы на сваім вэб-сайце, у той час як іншыя далучаюцца да сеткі, у якой таксама ёсць спіс іншых кампаній.

Прыклады некаторых выдатных партнёрскіх праграм для заробку:

  • Amazon: Пачаць з гэтым вельмі проста, і грошы таксама добрыя. Магчыма, гэта не прынясе найбольшага прыбытку, але, улічваючы вядомасць Amazon ва ўсім свеце, вы можаце чакаць ад яго прыстойнага даходу.
  • GetYourGuide: Калі ваш блог абслугоўвае індустрыю падарожжаў і гасціннасці, гэта выдатны шлях. Яны таксама прапануюць паслугі ў многіх частках свету, так што патэнцыял заробку можа быць даволі добрым. Вы таксама можаце паспрабаваць Booking.com і Viator.
  • Skimlinks: Калі вы не любіце паглыбляцца ў тэхнічныя дэталі або толькі пачынаеце весці блог, вы можаце пайсці з гэтым. Яны дадуць вам код, які вам трэба ўбудаваць на свой сайт, які аўтаматычна ператварае спасылку, устаўленую ў блог, у партнёрскую спасылку. Ён таксама пастаўляецца з пашырэннем Chrome.
  • Камісія Джанкшн: Гэта таксама выдатная партнёрская маркетынгавая кампанія з тысячамі розных брэндаў, пералічаных тут, якія абслугоўваюць розныя галіны. Некаторыя з падобных сайтаў, якія вы можаце паспрабаваць, гэта Avantlink, Pepperjam і Awin.

Праверце гэты пост, каб даведацца пра партнёрскую праграму 35+, да якой можна далучыцца сёння.

Прафесійная парада: падумайце аб выбары якасных партнёрскіх прадуктаў або паслуг, звязаных з нішай вашага блога. Гэта пазбавіць вас ад раздражнення вашых чытачоў выпадковымі прадуктамі, якія не маюць ніякага дачынення да таго, што вы пішаце ў блогу, толькі таму, што гэта вам добра плаціць.

Размяшчэнне прадукту

Вы заўважылі Coca-Cola і KFC у фільме “Супермэн” 1980 года падчас бойкі паміж Супермэнам і генералам Зодам?

Я зрабіў 😊

Гэтыя назвы брэндаў з’явіліся ў фільме не памылкова.

Здарылася гэта з асаблівым намерам – паглынуць публіку.

Гэта форма рэкламы, вядомая пад назвай product placement, якая дапамагае павялічыць продажы прадукту за кошт павелічэння яго бачнасці перад шырокай аўдыторыяй.

Падобна фільмам і тэлебачанню, вы як блогер таксама можаце атрымаць выгаду ад размяшчэння прадукту. У кантэксце вядзення блога прадакт-плейсмент адбываецца, калі брэнд звяртаецца да вас, каб паказаць свае прадукты/паслугі ў змесце вашага блога.

Гэта можа быць агляд прадукту, рэклама раздачы, прапанаваны тавар у спісе або элемент у апавяданні паведамлення. Як бы там ні было, прадукт/паслуга павінны плаўна ўпісвацца ў кантэкст гісторыі, гарантуючы, што яны гучаць натуральна.

Псіхалогія таварнага размяшчэння заключаецца ў тым, што калі наведвальнік чытае прывабны, карысны артыкул у вашым блогу з размяшчэннем брэнда, яго мозг заўважае гэты прадукт.

І калі вашы верныя чытачы сапраўды знаходзяць ваш артыкул вартым прачытання з усёй інфармацыяй, у тым ліку пра прадукт, гэта стварае ў іх свядомасці спрыяльную схільнасць да прадукту.

У выніку спажыўцы, верагодна, будуць купляць прадукты, якія яны могуць асацыяваць з чымсьці, што ім падабаецца, у дадзеным выпадку з вашым блогам. Такім чынам, мэта размяшчэння прадукту выконваецца.

Але як вы можаце выйграць прадакт-плейсмент?

Гэта адбываецца, калі вы пастаянна ствараеце якасны кантэнт у сваім блогу, які можа прыцягнуць увагу брэндаў. Прадэманструйце свае веды ў гэтай галіне з дапамогай падрабязных, інфарматыўных артыкулаў, якія засяроджваюцца на перавагах для спажыўцоў, і пасыпце прадакт-плейсмент самастойна.

Калі вы робіце гэта рэгулярна, брэнды ў вашай нішы могуць звязацца з вамі, каб паказаць іх прадукты ў вашых артыкулах. Гэта калі вы атрымліваеце магчымасць размяшчэння прадукту і бярэце за гэта плату.

Праверце гэта:  Здымайце і рэдагуйце запаволеныя відэа на WP8.1

Гэта бяспройгрышная сітуацыя для вас і звязанага з імі брэнда.

Продаж прадуктаў

Калі вы карыстаецеся рэкламнай сеткай або партнёрскімі прадуктамі, гэта добра, але вы атрымліваеце толькі невялікую камісію з прадукту.

Каб максымізаваць свае даходы, вы можаце пачаць прадаваць свае ўласныя прадукты і паслугі. У гэтым раздзеле мы збіраемся пагаварыць пра тое, як можна зарабляць грошы, прадаючы тавары.

Так, для стварэння, продажу і продажу прадуктаў патрэбны час і намаганні, але вынік таго варты. Акрамя таго, гэта ўстанаўлівае прамую сувязь з вашымі кліентамі, якія таксама з’яўляюцца вашымі чытачамі. Адначасова, калі ваша прадукцыя карыстаецца поспехам сярод спажыўцоў, ваш трафік таксама павялічыцца, а за гэтым і прыбытак.

Такім чынам, якія ўсе тавары вы можаце прадаваць?

Адказ – як лічбавыя, так і фізічныя прадукты.

Лічбавы: Лічбавыя прадукты карыстаюцца вялікім попытам у нашы дні, электронныя кнігі, онлайн-курсы, справаздачы або праграмнае забеспячэнне.

2020 год даклад гаворыцца, што сусветная індустрыя электронных кніг ацэньвалася ў 18,13 мільярда долараў ЗША і, паводле ацэнак, дасягне 23,12 мільярда долараў ЗША да 2026 года.

Іншы даклад падкрэслівае, што да 2025 года рынак онлайн-адукацыі дасягне каля 319 мільярдаў долараў ЗША, што на 9,23% больш, чым у 2019 годзе, калі ён быў каля 187 долараў ЗША.

Падобныя тэндэнцыі чакаюцца для прадуктаў праграмнага забеспячэння як паслугі (SaaS) і анлайн-справаздач.

Такім чынам, гэтыя лічбавыя прадукты могуць прынесці вам добры прыбытак.

Перш за ўсё, падумайце аб тым, як вы можаце прыгатаваць любы або ўсе з гэтых прадуктаў, што патрабуе значнага часу і цяжкай працы. Стварайце прадукты на аснове сваёй нішы і даследуйце, што можа зацікавіць вашых чытачоў. Вы можаце правесці апытанне сваёй аўдыторыі, каб зразумець яе болевыя моманты і перавагі. А потым стварайце электронныя кнігі, онлайн-курсы і іншае.

Пасля таго, як будзе гатова, вы можаце прадаваць прадукты на сваім вэб-сайце з добрай старонкай продажаў і багатымі элементамі карыстацкага досведу. Вы таксама можаце прадаваць іх на вядомых рынках, такіх як Amazon, Udemy, Envato і г.д., каб зэканоміць час на прасоўванні прадукту. Тым не менш, гэта пацягне за сабой некаторы працэнт ад вашага заробку.

Фізічныя прадукты: фізічныя прадукты заўсёды будуць па патрабаванні. Вы можаце прадаваць такія тавары, як творы мастацтва, футболкі, кружкі з прынтам і многае іншае. Разам з часам і намаганнямі гэта таксама запатрабуе некаторых капіталаўкладанняў, а таксама вам трэба быць гатовым да канкурэнцыі з боку вядучых брэндаў, у тым ліку Amazon.

Але калі ідэя выдатная, вашым кліентам яна спадабаецца, і вы можаце зарабіць на ёй добры прыбытак. Адзін з найлепшых прыкладаў таму – Гэры Вайнерчук з яго інтэрнэт-крамай.

Калі вы распрацоўшчык, вы можаце стварыць API і прадаваць на рынку.

Спонсарства артыкула

Калі вы не зацікаўлены ў паказе рэкламы на сваім сайце, дазвольце мне расказаць вам цікавы метад манетызацыі вашага блога.

Магчыма, вы не жадаеце раздражняць сваіх чытачоў рэкламай, таму што многія чытачы выкарыстоўваюць блакіроўшчыкі рэкламы або крыўдзяцца на іх.

Вы можаце шукаць спонсарскія артыкулы, паведамленні ў блогу або агляды.

Гэта змесціва ствараецца з асаблівым намерам у сувязі з партнёрствам паміж вамі і кампаніяй, аб прадуктах і паслугах якой вы можаце распавядаць або прасоўваць іх у сваіх артыкулах. А ўзамен яны могуць вам добра заплаціць.

Калі ласка, не блытайце гэта з партнёрскім маркетынгам.

У філіялах вы зарабляеце, калі хтосьці націскае і / або купляе звязаны прадукт / паслугу. Больш канверсій азначае большы заробак. Але ў спонсарскіх артыкулах вы атрымліваеце авансавы плацёж ад кампаніі за публікацыю артыкула з іх прадуктамі/паслугамі.

Я сапраўды люблю гэты метад, і патэнцыйны заробак можа складаць 100-1000 долараў або больш за артыкул. Як правіла, кампаніі звяртаюцца да вядомых блогераў з добрай базай чытачоў, таму іх гісторыя падхопліваецца раней, і яны могуць атрымаць ад гэтага карысць.

Але вы таксама можаце звярнуцца да іх са сваімі намерамі або далучыцца да спонсарскай сеткі паведамленняў, такіх як Blog Meets Brand, Clever, TapInfluence і інш. Прапануйце статыстыку вашага брэнда і ключавую інфармацыю, каштоўную для кампаніі, і будзьце гатовыя даць каштоўнасць праз свой пост з матывам, каб забяспечыць ім аддачу ад іх інвестыцый.

Праверце гэта:  Як выдаліць пошукавыя сістэмы ў Firefox

Думайце пра спонсарства брэнда як пра маркетынгавую стратэгію, пры якой вы, як блогер, супрацоўнічаеце з іншымі кампаніямі і агенцтвамі, каб прасоўваць іх брэнд у сваім блогу і зарабляць грошы.

Гэта партнёрства выходзіць за рамкі спонсарскіх артыкулаў. Гэта створыць узаемавыгадныя адносіны з брэндамі, кампаніямі і ўплывовымі асобамі ў вашай галіны і нішы, адначасова адкрываючы дзверы для мноства магчымасцей і супрацоўніцтва.

Спонсарства брэнда ўключае ў сябе ўстаноўку, пры якой вы публікуеце пэўны кантэнт для прасоўвання прадукту кампаніі або пішаце поўны агляд.

Перамога ў спонсарстве брэнда ўключае ў сябе практычна той жа працэс, што і спонсарства артыкулаў. Вы павінны мець добрую наведвальнасць сайта і аўтарытэт вашага блога на рынку. Ён можа выйграць вам грошы ад 100 да 5000 долараў.

Але не перагружайцеся!

Майце на ўвазе некалькі момантаў, перш чым разглядаць магчымасць спонсарства брэнда, каб працягваць атрымліваць добрую наведвальнасць сайта.

  • Навучыцеся казаць НЕ прадуктам, якія не дадаюць каштоўнасці вашаму блогу, тыпу галіны або вашым чытачам
  • Працуйце з брэндамі, чыя прадукцыя вам сапраўды падабаецца, і вы можаце гаварыць пра гэта празрыста, таму што ваша аўдыторыя давярае вам у гэтым.

Прафесійная парада: паспрабуйце выкарыстаць прадукт/паслугу, каб атрымаць больш шырокае ўяўленне і распрацаваць натуральна гучачы пост, пра які вы можаце з упэўненасцю гаварыць і рэкамендаваць сваім чытачам.

Кансультацыі

Кансультацыі – гэта яшчэ адзін добры метад манетызацыі блога, і людзі сапраўды разглядаюць яго ў нашы дні. Каб пачаць з ім, вы можаце паслядоўна весці блог пра свой вопыт і нішу.

Калі вы рэгулярна публікуеце высакаякасныя блогі з дабаўленай каштоўнасцю на нейкую тэму, вы зарэкамендуеце сябе аўтарытэтам у вачах сваёй аўдыторыі. Вас будуць разглядаць як эксперта, і ваша аўдыторыя пачне ўспрымаць ваш брэнд сур’ёзна.

У выніку многія прыйдуць да вас са сваімі пытаннямі і сумненнямі адносна тэмы, каб даць рашэнні.

Вось што такое кансалтынг. Вы можаце пракансультавацца з іншымі і атрымаць грошы ўзамен за ваш час і энергію, каб дапамагчы іншым і вырашыць іх болевыя кропкі.

Пачніце прапаноўваць платныя кансультацыі ў сваім блогу, стварыўшы старонку. Ён павінен уключаць важную інфармацыю і форму, якую ваша аўдыторыя можа запоўніць і запланаваць кансультацыйны званок з вамі.

Не кажучы ўжо пра тое, уключыце выразны CTA, каб яны маглі наведаць гэтую старонку і запытаць кансультацыю.

Прафесійная парада: спачатку вы можаце пачаць прапаноўваць бясплатныя кансультацыі і паставіць перад людзьмі разнастайныя пытанні і праблемы. Гэта дапаможа вам стаць больш упэўненым у сабе, а затым вы можаце паступова перайсці ў бок платных кансультацый.

Паслугі

У вас ужо ёсць блог, і вы рэгулярна размяшчаеце якасныя матэрыялы на сваім вэб-сайце вакол нішы. Гэта азначае, што ў вас ёсць пэўны ўзровень ведаў у гэтай тэме.

Як наконт таго, каб прапанаваць свае навыкі ў якасці паслугі і зарабіць грошы?

Гучыць добра, праўда!

Грунтуючыся на сваіх навыках, вы можаце прапанаваць паслугі фрылансера, такія як напісанне фрылансераў, дызайн, распрацоўка вэб-сайтаў або праграм і многае іншае.

Самае лепшае, што гэта не абавязкова прадугледжвае ўкладанне – толькі ноўтбук і Wi-Fi (я мяркую, што вы павінны весці свой блог).

Вось і ўсё!

Вы можаце стварыць у сваім блогу старонку з спектрам паслуг, якія вы хацелі б прадастаўляць з CTA. Пачніце прасоўваць свае паслугі праз свой блог або выкарыстоўвайце каналы сацыяльных сетак.

Больш метадаў манетызацыі

Акрамя ўсіх вышэйзгаданых 8 метадаў, у вас таксама ёсць шмат іншых варыянтаў:

  • Вы можаце скарыстацца магчымасцямі публічных выступаў як уплывовая асоба, калі стварыце свой брэнд і атрымаеце за гэта грошы.
  • Змест платнага членства
  • Прыватныя форумы
  • Платны бізнес-даведнік
  • Арганізуйце платныя вебинары
  • Інфармацыйны бюлетэнь
  • Крама дропшыппінгу
  • Прымайце ахвяраванні
  • Прадайце свой блог (гэта апошняе, што вы хацелі б, але калі ў вас некалькі блогаў, вы можаце разгледзець гэты варыянт)

Заключэнне

З прыходам Інтэрнэту павялічыліся магчымасці ў гэтым новым вымярэнні. Стварэнне блога – гэта цудоўны крок, які вы ўжо зрабілі, але калі вы задаецеся пытаннем, як максімальна павялічыць патэнцыял заробку, прачытайце гэты артыкул да апошняй кропкі.

Вы можаце выбраць любы ці некалькі метадаў манетызацыі блога, якія вас цікавяць, у залежнасці ад вашага выбару.

Я спадзяюся, што гэты артыкул дапаможа вам прынесці добрыя грошы 💰 праз свой блог.