8 праграм для кіравання кантрактамі, каб спрасціць ваш працоўны працэс

Кантракты – гэта канал даходаў любога бізнесу, і праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі гарантуе, што канал будзе бездакорным і своечасовым.

Цяпер бізнес-кантракты цалкам алічбоўваюцца. Няма больш неабходнасці складаць дакументы, канчатковае складанне, падпісанне, паштовую рассылку і г.д. Каманда фінансаў, продажаў або падтрымкі кліентаў цяпер выкарыстоўвае аўтаматызаваныя інструменты для стварэння сотняў кантрактаў штодня.

Калі вы яшчэ не спрабавалі ні адно прыкладанне для кіравання кантрактамі, вы знаходзіцеся ў правільным месцы. Ніжэй мы прадстаўляем канчатковы спіс праграм для кіравання кантрактамі, каб вы маглі выбраць.

Змест

Якая мэта праграмнага забеспячэння для кіравання кантрактамі?

Праграмы для кіравання кантрактамі палягчаюць працэс заключэння кантракта, вядучы перамовы да канчатковага падпісання. Гучыць цікава? Знайдзіце ніжэй некаторыя папулярныя мэты:

Паменшыць тэрмін кантракту

Звычайна гэта займае да 4 тыдняў, каб дапрацаваць праект зместу кантракта. Калі вы адказваеце за складанне кантрактаў, уразіце свайго кіраўніка складаннем прафесійных кантрактаў за лічаныя хвіліны з дапамогай надзейнага кіравання кантрактамі.

Павышэнне дакладнасці кантракту

Ненаўмысныя памылкі ў дамове могуць парушыць здзелку і знізіць давер да вашай кампаніі. Вы можаце пазбегнуць такіх няшчасных выпадкаў, выкарыстоўваючы аўтаматызаваныя кантрактныя інструменты. Такія інструменты выкарыстоўваюць папярэднія кантакты для аўтаматычнага запаўнення жыццёва важных лічбаў, палёў, даных і г.д.

Усё, што вам трэба зрабіць, гэта зрабіць некаторую персаналізацыю і змяніць запоўненыя даныя, каб зрабіць кантракт актуальным.

Аўтаматызацыя ключавых працэсаў

Працэс кантракта ўключае ў сябе шмат этапаў, такіх як перамовы, стварэнне, чарнавікі цытат, абноўленыя цытаты, абноўленыя цытаты, напаміны аб падпісанні кантрактаў і г.д. Вы можаце аўтаматызаваць усе гэтыя крокі з дапамогай праграмнага забеспячэння для кіравання кантрактамі, каб захаваць свой розум і, вядома, шмат дакументаў .

Уключэнне электроннага подпісу

Каманда продажаў і падтрымкі кліентаў можа працягваць перамяшчаць працэс падпісання кантракта ад аднаго чалавека да іншага праз электронныя подпісы. Лічбавы подпіс дакументаў выконваецца хутчэй, чым асабісты подпіс.

Цяпер, калі вы даведаліся пра мэты прыкладанняў для кіравання кантрактамі, прыйшоў час азнаёміцца ​​з некаторымі папулярнымі спосабамі кіравання кантрактамі.

PandaDoc

Хоць PandaDoc з’яўляецца папулярным і надзейным праграмным забеспячэннем для кіравання кантрактамі, ён робіць больш, чым гэта. Акрамя таго, што ён дазваляе наладжваць, весці перамовы і ўключаць eSign у складаныя кантракты, ён падтрымлівае размовы і працуе з вашай хуткасцю.

Гэтая шматфункцыянальная платформа змяшчае сотні шаблонаў кантрактаў, якія вы можаце наладзіць з дапамогай рэдактара перацягвання і неадкладна падзяліцца са сваімі кліентамі. Больш за тое, вы можаце выкарыстоўваць бібліятэку папярэдне зацверджаных варыянтаў пунктаў для стварэння беспамылковых кантрактаў для шматразовага выкарыстання.

Вылучаныя асаблівасці PandaDoc:

  • Апавяшчэнні ў рэжыме рэальнага часу
  • Бесперабойная апрацоўка плацяжоў
  • Мабільнае прыкладанне для Android і iOS
  • Неабмежаваная колькасць дакументаў і карыстальнікаў
  • Інтэграцыя CRM для імпарту дадзеных кліентаў

Гэта дазваляе вам аптымізаваць працэс кіравання кантрактамі, аўтаматызуючы такія задачы, як зацвярджэнне, падпісанне заказу і індывідуальныя дазволы карыстальнікаў. Члены каманды таксама могуць каментаваць дакумент або працягваць размову праз агульную функцыю чата.

Праверце гэта:  Як абнавіць Apple Watch

Кантракты Zoho

Zoho Contracts – гэта комплекснае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі, якое дазваляе аптымізаваць жыццёвы цыкл кантрактаў. Гэта дапамагае прадпрыемствам павысіць эфектыўнасць ва ўсіх аспектах кіравання кантрактамі за кошт павышэння адпаведнасці і зніжэння бізнес-рызык. Гэта дадатак можа задаволіць усе вашы патрэбы, звязаныя з кантрактам, ад стварэння дакумента, зацвярджэння і перамоваў да подпісу.

Асноўныя асаблівасці Zoho Contracts:

  • Юрыдычна абавязковыя подпісы
  • Элементы дзеянняў для напамінкаў
  • Зададзеныя ролі карыстальнікаў і правы доступу
  • Шыфраванне і прыватныя цэнтры апрацоўкі дадзеных
  • Цэнтральнае сховішча для прадпрыемстваў

Вы можаце імгненна ствараць новыя кантракты з дапамогай майстра стварэння кантрактаў, апрабаваць любыя загадзя вызначаныя шаблоны для звычайных кантрактаў або стварыць уласныя шаблоны. Такія функцыі, як убудаваны рэдактар ​​дакументаў, адсочванне змяненняў і каментарыі, робяць сумесную працу над дакументамі бесперашкоднай.

Акрамя таго, вы можаце выкарыстоўваць гэтую платформу для распрацоўкі працоўнага працэсу зацвярджэння, атрымання каштоўнай інфармацыі з аналітыкі, запісу гісторыі кантрактаў, прагляду бягучых змяненняў і кіравання кантрактнымі абавязацельствамі.

Кантрактныя работы

Калі вы шукаеце простае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі, наладка якога займае ўсяго некалькі хвілін, выбірайце ContractWorks. Гэта не толькі значна павялічвае бачнасць вашага кантракту, але і мінімізуе рызыку прапусціць наступную дату падаўжэння.

Вылучаныя функцыі ContractWorks:

  • Індывідуальныя запланаваныя справаздачы, якія ахопліваюць усе аспекты
  • Неабмежаваная колькасць абвестак і апавяшчэнняў аб важных кантрактах
  • Тэгі штучнага інтэлекту для зручнай навігацыі і пошуку па кантрактах
  • Разумныя інструменты штучнага інтэлекту для адсочвання ключавых кропак даных
  • Інтуітыўна зразумелы графічны інтэрфейс і спецыяльны менеджэр па ўкараненні

Гэта дадатак дазваляе вам уключаць неабмежаваную колькасць карыстальнікаў незалежна ад абранага плана. Выкарыстоўваючы OCI і функцыю пашыранага пошуку, вы можаце хутка знайсці неабходныя дэталі пагаднення.

Больш за тое, гэта дазваляе захоўваць усе кантракты ў маштабаваным і бяспечным сховішчы кантрактаў. Убудаваная функцыя электроннага подпісу дазваляе адпраўляць, падпісваць і захоўваць кантракты з любога месца.

Канкорд

Concord – гэта адзіная платформа для ўсіх вашых кантрактных працэсаў. Гэта дазваляе вам кіраваць распрацоўкай, зацвярджэннем, электронным падпісаннем і захоўваннем кантрактаў, а таксама поўны кантроль над кіраваннем жыццёвым цыклам кантрактаў.

На гэтай платформе вы можаце выконваць іншыя важныя задачы, такія як знешнія перамовы, пошук кантрактаў, кіраванне абвесткамі аб тэрмінах і справаздачнасць. Гэта таксама палягчае сумесную рэдагаванне дакументаў, каментаванне і размовы з калегамі і пастаўшчыкамі.

Асноўныя функцыі Concord ўключаюць:

  • Рэгулярная аўтаматызацыя задач з шырокай інтэграцыяй
  • Звязаная з кантрактам інфармацыя з параўнаннем палёў
  • Абвесткі па электроннай пошце аб падаўжэнні кантракта або тэрміне
  • Неабмежаваная колькасць юрыдычна абавязковых подпісаў
  • Аўтаматычная маршрутызацыя і зацвярджэнне дакументаў

Concord падтрымлівае інтэграцыю з некалькімі праграмамі, каб спрасціць ваш працоўны працэс. Вы можаце інтэграваць яго з больш чым 4000 праграмамі праз Zapier або выкарыстоўваць REST API і вэб-хукі. Больш за тое, вы можаце камбінаваць яго з Salesforce, DocuSign, Dropbox, Box, Google Drive, Slack, Hubspot, Microsoft Teams, Typeform, Google Forms і многімі іншымі.

DocuSign CLM

DocuSign CLM з’яўляецца правільным выбарам для малога бізнесу, паколькі ён прапануе эканамічна эфектыўнае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі. Гэта дапаможа вам арганізаваць увесь працэс, ствараючы індывідуальныя пагадненні, аўтаматызуючы працу па кантракце і вывучаючы тэндэнцыі, рызыкі і магчымасці.

Вы можаце хутка стварыць кантракт, выкарыстоўваючы шаблоны, бібліятэкі пунктаў, рэдактар ​​перацягвання і ўмоўныя правілы. Гэта таксама дазваляе кантраляваць версіі і кантрактаваць маршрутызацыю для ўнутранага і знешняга агляду.

Асноўныя функцыі DocuSign CLM наступныя:

  • Аўтаматызацыя задач і кіраванне складаным працоўным працэсам
  • Эканоміць час за кошт стандартызацыі працэсаў кіравання кантрактамі
  • Выдаляе вузкія месцы для эфектыўнай працы
  • Падтрымлівайце бізнес-аналітыку з дапамогай хуткага агляду і інфармацыі аб тэндэнцыях
  • Плаўнае і лёгкае супрацоўніцтва паміж членамі каманды
Праверце гэта:  Чаму USB павінен быць такім складаным?

Акрамя таго, прадпрыемствы могуць выкарыстоўваць DocuSign CLM для захоўвання кантрактаў у цэнтральнай дыхальнай установе, кіравання абавязацельствамі, пошуку пагадненняў з дапамогай фільтраў і шмат іншага. Дадатак мае больш за 100 загадзя настроеных крокаў працоўнага працэсу, якія можна выкарыстоўваць для стварэння, прагляду, зацвярджэння і захоўвання кантрактаў.

Кантрактная ганчак

Ці часта вы губляеце свае важныя кантракты? Contract Hound тут, каб дапамагчы вам. Гэта простае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі дазваляе вам лёгка знаходзіць, захоўваць і арганізоўваць усе кантракты, каб вы маглі пакінуць свае клопаты ў баку.

Характэрныя асаблівасці Contract Hound:

  • Захоўвайце і арганізоўвайце дакументы ў базе дадзеных з магчымасцю пошуку
  • Магчымасць бясплатна дадаваць неабмежаваную колькасць карыстальнікаў для прагляду кантактаў
  • Бяспечнае падпісанне і зацвярджэнне праз інтэграцыю
  • Спагадная служба падтрымкі, каб выратаваць вашу спіну
  • Аварыйнае і бяспечнае рэзервовае сховішча

Вы можаце ўсталяваць напаміны і апавяшчэнні аб заканчэнні тэрміну дзеяння кантракта і даты падаўжэння. Вы можаце прапанаваць дазвол толькі на чытанне або рэдакцыю сваім любімым калегам на гэтай платформе. Кампаніі таксама могуць выкарыстоўваць Contract Hound для прагляду і падпісання кантрактаў, кіравання грантамі і адсочвання змяненняў.

CMx

CMx – гэта ўніверсальны дынамічны інструмент для ўсіх вашых задач па кіраванні кантрактамі. Гэтая платформа даступная як у воблаку, так і лакальна. З яго дапамогай кампаніі могуць атрымаць доступ да сваіх каштоўных дадзеных Contract Lifecycle Management на адной платформе, уключаючы кантракты, юрыдычныя пагадненні і адпаведныя дакументы.

Вы можаце ствараць кантракты без асаблівых высілкаў, выкарыстоўваючы зацверджаны імпарт пунктаў у MS Word шляхам перацягвання. Вы таксама можаце захаваць усе кантрактныя версіі ў цэнтральным кантрактным рэспіраторным.

Асноўныя атрыбуты прыкладання CMx:

  • Пашыраная аналітыка з карыснымі данымі, індывідуальныя і запланаваныя справаздачы
  • Шматфактарная аўтэнтыфікацыя, абароненая шматарэнда, сертыфікат SSL
  • Зашыфраваныя даныя захоўваюцца ў абароненых цэнтрах апрацоўкі дадзеных
  • Рабочыя працэсы для разгляду і зацвярджэння кантрактаў
  • Простая канфігурацыя і дэталёвы дазвол

Ён таксама падтрымлівае інтэграцыю з рознымі рэдактарамі, праграмамі і платформамі SSO, такімі як Google Workspace, Salesforce, Microsoft Dynamics, Okta, MS Office 365 і Azure Active Directory.

Эвізорт

Вы шукаеце падыходнае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі для вашага хутка развіваецца бізнесу? У такім выпадку Evisort можа стаць ідэальным варыянтам для вашай кампаніі. Гэты інструмент кіравання кантрактамі на аснове штучнага інтэлекту дапамагае вам паменшыць нагрузку, папярэджваць аб заканчэнні тэрміну дзеяння кантрактаў, паскорыць пошук кантрактаў і скараціць час транзакцый па кантрактах.

Асноўныя магчымасці прыкладання Evisort:

  • Аўтаматызацыя кантрактаў для павелічэння рэсурсаў
  • Празрыстыя працэсы зацвярджэння для забеспячэння адпаведнасці
  • Аўтаматызаваныя абвесткі і трыгерныя апавяшчэнні
  • Пашыраная аналітыка кантрактаў, справаздачы і візуалізацыя
  • Інтэграцыя без кода і кіраванне доступам

З дапамогай платформы Contract Intelligence ад Evisort вы можаце спрасціць кіраванне кантрактамі. Гэта таксама аптымізуе працоўныя працэсы, каб дапамагчы вашай камандзе сканцэнтравацца на стратэгічнай працы і супрацоўнічаць для больш хуткага заключэння здзелак. Гэтая платформа падтрымлівае інтэграцыю з такімі праграмамі, як Gmail, Google Drive, AWS, SharePoint, DocuSign, Adobe Sign, Box і Salesforce.

Асноўныя характарыстыкі інструмента кіравання кантрактамі

Праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі вартае, калі яно валодае наступнымі функцыямі:

Шаблоны кантрактаў

Прыкладанне павінна прапаноўваць звычайныя шаблоны, якія часта выкарыстоўваюць прадпрыемствы. Ён таксама павінен прапанаваць магчымасць пераўтварыць новы кантракт у шаблон для будучыні.

Цэнтральнае сховішча кантрактнага кантэнту

Павінна быць база дадзеных для кантэнту, які кантракты будуць часта выкарыстоўваць. Аператар павінен мець магчымасць наладзіць палі па меры неабходнасці.

Праверце гэта:  Просты [But Comprehensive] Кіраўніцтва

Кантроль доступу на аснове роляў

Выязныя агенты па продажах, рэгістратары, служба падтрымкі кліентаў, складальнікі кантрактаў, ПА мэнэджара і ўладальнікі бізнесу павінны мець розныя ўзроўні доступу ў касцюме.

Бяспечнае і зашыфраванае сховішча

Надзейнае праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі будзе выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне для аўтэнтыфікацыі і пратаколы шыфравання для абароны кантрактаў ад зламыснікаў.

OCR, AI, PDF і друк

Праграмнае забеспячэнне павінна ўключаць праграму OCR, калі вам трэба дадаць кантэнт з фізічнага кантракта. AI можа апрацоўваць ўваходныя дадзеныя для стварэння чыстых і прафесійных PDF-файлаў.

Часам вам могуць спатрэбіцца друкаваныя копіі, таму опцыя друку таксама павінна быць там.

Прыборная панэль

Прыборная панэль, якая паказвае некалькі паказчыкаў групы апрацоўкі кантрактаў, дапаможа менеджэрам, фінансавым супрацоўнікам і кіраўніцтву складаць адпаведныя бізнес- і фінансавыя планы.

Праграмнае забеспячэнне для кіравання кантрактамі наступнага пакалення павінна паказваць прыборную панэль з незавершанымі кантрактамі, праектамі кантрактаў, кантрактамі ў стадыі распрацоўкі, кантрактамі, адпраўленымі на зацвярджэнне кліентам, і новымі прапановамі кантрактаў.

Убудаваны электронны подпіс

Купляючы касцюм для кіравання кантрактамі, пераканайцеся, што ён уключае функцыю электроннага подпісу. У адваротным выпадку вам можа спатрэбіцца набыць іншую праграму толькі для электронных подпісаў. Аддзяленне гэтай важнай функцыі напэўна запаволіць хуткасць апрацоўкі кантракта.

Кантрактны канвеер працэсу

Прыкладанне павінна прапаноўваць інтуітыўна зразумелы працоўны працэс апрацоўкі кантрактаў. Напрыклад, палявы агент ініцыюе паток кантрактаў. Затым аддзел продажаў або прадуктаў праверыць элементы кантракта і перадасць іх кіраўнікам.

Пасля таго, як менеджэр канчаткова вызначае цэны і ўмовы, чалавек можа адправіць кантракт кіраўніцтву. І ўсё гэта павінна адбывацца ў дадатку.

Маніторынг адміністратара

Павінны быць пашыраныя магчымасці візуалізацыі для кіраўнікоў прадпрыемстваў, фінансавых супрацоўнікаў, кіраўніцтва і ўладальнікаў бізнесу. Гэта гарантуе, што ўсё ідзе ў адпаведнасці з палітыкай кампаніі.

Што такое стандартны працэс кіравання кантрактам?

Тыповы працэс кіравання кантрактам або працоўны працэс складаецца з шасці этапаў. Зірніце на кожны этап жыццёвага цыкла.

Стварэнне

Першы этап кіравання кантрактам – стварэнне пагаднення. Вы можаце выкарыстоўваць шаблон або пачаць пісаць яго з нуля.

Супрацоўніцтва

З’яўляючыся ключавым дзелавым дакументам, кантракты часта павінны ўключаць у сябе ўнутранае супрацоўніцтва. Некалькі каманд робяць свой уклад, каб завяршыць кантракт ад імя кампаніі.

Рэдагаванне

Першы асобнік пагаднення – наўрад ці апошні. Ён павінен прайсці праз розныя рэдагавання і змены версій для дапрацоўкі.

Подпіс

Калі пісьмовая частка завершана, вам трэба падпісаць кантракт. У сучасны час выкарыстанне электронных подпісаў расце.

Адсочванне

Існуе таксама неабходнасць адсочвання абавязацельстваў і адпаведнасці кантракту.

Захоўванне

Усе кантракты павінны захоўвацца ў цэнтралізаваным і бяспечным дыхальным цэнтры з магчымасцю пошуку. Такім чынам, карыстальнікі могуць хутка сартаваць і знаходзіць дакументы.

Справаздачнасць

Вы павінны атрымаць індывідуальную аналітычную справаздачу для вашага кантракту з дзейнай інфармацыяй. Гэта дапамагае вам прымаць абгрунтаваныя рашэнні.

Абнаўленне

У многіх выпадках кантракты падаўжаюцца праз пэўны час. Аднак вельмі важна сачыць за тэрмінамі падаўжэння.

Кіраванне кантрактамі: асноўная бізнес-кампетэнцыя

Складанне дагавора і перамовы

Прынцыпы кіравання кантрактамі

Кіраванне кантрактамі: сакрэты перамогі

Заключнае слова

Да гэтага часу вы вывучылі восем лепшых інструментаў у якасці праграмнага забеспячэння для кіравання кантрактамі, якія захопліваюць дзелавы свет. Вы можаце выбраць адзін з вышэйпералічаных у залежнасці ад патрэб вашага бізнесу, аб’ёму кантрактаў і бюджэту. Вы можаце выкарыстоўваць пробную версію, а затым падпісацца, калі інструмент выглядае здавальняюча.

Вам таксама можа быць цікава даведацца, дзе купляць і прадаваць бізнес у Інтэрнэце.