8 партнёраў па мабільных вымярэннях (MMP) у 2022 годзе

Вам спатрэбіцца надзейны партнёр па вымярэнні мабільных прылад (MMP), калі вы хочаце павысіць папулярнасць і ўдзел вашага мабільнага прыкладання і падтрымліваць рост шляхам правядзення рэкламных кампаній. Таму што MMP дапаможа вам правесці адпаведны аналіз даных мабільнай атрыбуцыі.

Даўно мінулі тыя часы, калі карыстальнікі шукалі ў Інтэрнэце або ў рознічных крамах гульню, у якую любілі гуляць на ПК або PlayStation. Раней было менш варыянтаў выбару. У наш час існуюць тысячы гульнявых праграм. Практыка таксама актуальная для любых іншых мабільных праграм, такіх як электронная камерцыя, онлайн-навучанне, абмен паведамленнямі, сацыяльныя сеткі і г.д.

Сёння прыкладанні дасягаюць усіх месцаў, дзе знаходзіцца мэтавая аўдыторыя, і лепшы медыя – гэта рэклама. Але як вы ведаеце, ці добрая ваша рэклама? Адказ – даныя мабільнай атрыбуцыі, якія аналізуюцца MMP для стварэння карты шляху карыстальніка, якая звязвае кожную кропку кантакту. Чытайце далей, каб даведацца пра некаторыя надзейныя і надзейныя платформы MMP, якія выкарыстоўваюць вядучыя кампаніі па распрацоўцы мабільных дадаткаў.

Што такое мабільная атрыбуцыя?📉

Mobile Attribution – гэта тэхналогія аналізу маркетынгавых дадзеных у інтэрнэце, якая злучае прычыну і следства ў індустрыі мабільных дадаткаў. Напрыклад, вы праводзіце кампанію Facebook або Google Ads па прасоўванні гульнявога прыкладання, распрацаванага вашай камандай.

А цяпер давайце ўлічым, што вы бачыце павелічэнне колькасці ўстаноўак прыкладання. У індустрыі маркетынгу вы не можаце проста суаднесці гэта з рэкламнай кампаніяй. Вам трэба сабраць некалькі даных аб рэкламе (прычына) і рэакцыі карыстальніка (эфект) і прывязаць іх адзін да аднаго праз кропкі даных.

Атрыбуцыя мабільнай рэкламнай кампаніі выяўляе інтрыгуючыя факты аб вашай мабільнай праграме, якія прыцягваюць карыстальнікаў да ўсталёўкі, рэфералаў, пакупкі прадуктаў, падпіскі на паслугі і г. д. Калі вы даведаецеся, што больш за ўсё інтрыгуе вашых карыстальнікаў, вы можаце інвеставаць у гэтую частку мабільнай праграмы, каб утрымаць кліентаў займаецца.

Гэтая маркетынгавая тэхніка накіравана на максімізацыю даходаў ад прыкладання шляхам павелічэння колькасці ўсталёвак або падштурхоўвання карыстальніка да прыняцця рашэння аб куплі праз варонку продажаў.

Навошта патрэбна мабільная атрыбуцыя?

Маркетолагам мабільных прыкладанняў і вядучым распрацоўшчыкам мабільных прыкладанняў неабходна выкарыстоўваць гэты метад маркетынгу па наступных прычынах:

Палепшыце стратэгіі перанацэльвання

Атрыбуцыя даных мабільнай рэкламнай кампаніі можа выявіць важныя моманты даных, напрыклад разарваныя ланцужкі на шляху карыстальніка, калі карыстальнік трапіў на старонку вашай праграмы, каб усталяваць яе, але не зрабіў гэтага. Вы можаце здабываць такія справаздачы, каб імправізаваць шлях карыстальніка і перанакіраваць карыстальнікаў на прыцягненне новых кліентаў або падпісчыкаў.

Прадухіленне махлярства з рэкламай

Партнёрскі інструмент мабільнага вымярэння можа выконваць глыбокі аналіз даных рэкламных кампаній, каб выявіць падробленыя клікі або ўсталёўкі. Пастаўшчык MMP паведаміць пра гэтыя крыніцы, каб вы маглі прыняць меры, каб спыніць махлярства з рэкламай.

Праверце эфектыўнасць варонкі продажаў

Давайце падумаем, што вы таксама плаціце за любую стратэгію варонкі продажаў, каб стымуляваць пакупкі прадуктаў або падпіскі. Вы можаце лёгка праверыць яго эфектыўнасць, калі аналіз маркетынгавых даных паказвае, што варонка продажаў таксама з’яўляецца часткай шляху карыстальнікаў.

Праверце гэта:  Як змяніць свой асабісты ідэнтыфікатар сустрэчы (PMI) у Zoom

Разлічыце рэнтабельнасць інвестыцый

На самай справе, калі вы плаціце за рэкламныя кампаніі, вы інвестуеце ў распрацоўку вашага прыкладання. Такім чынам, інвестары кампаніі могуць захацець ведаць рэнтабельнасць інвестыцый (ROI) ад такіх выдаткаў. Дадзеныя атрыбуцыі мабільнай рэкламы дапамагаюць вам атрымаць даныя аб рэнтабельнасці інвестыцый.

Павялічце ўзаемадзеянне з брэндам

Калі вы ведаеце, якія асаблівасці і паслугі прыкладання радуюць карыстальнікаў і прыцягваюць рэфералаў для большай колькасці ўсталёвак, вы можаце спецыяльна імправізаваць гэтыя элементы або агрэсіўна рэкламаваць іх. Гэта ў канчатковым рахунку павялічыць прысутнасць вашага брэнда ў Інтэрнэце і ўзаемадзеянне.

Разумна інвестуйце і атрымлівайце лепшы прыбытак

Платная рэкламная кампанія з’яўляецца затратным кампанентам маркетынгу. Такім чынам, вам трэба толькі запускаць рэкламу на правільнай платформе і ў базе карыстальнікаў, дзе яна будзе атрымліваць вынікі. Вы можаце зрабіць гэта, толькі калі ў вас ёсць дадзеныя атрыбуцыі даных мабільнай рэкламы ад пастаўшчыка паслуг MMP—у канчатковым выніку даход павялічваецца па меры зніжэння маркетынгавых выдаткаў.

Мадэлі мабільнай атрыбуцыі

#1. Мадэль першага дотыку кажа, што пачатковая кропка кантакту, на якой кліент націснуў і ў канчатковым выніку пераўтварылася ў продаж або ўсталяванне, атрымае крэдыт атрыбуцыі.

#2. Наадварот, мадэль апошняга дотыку будзе залічваць апошнюю рэкламу, на якую націснулі кліенты, каб купіць тавар з вашай праграмы або ўсталяваць праграму. Гэта найбольш часта выкарыстоўваная мадэль атрыбуцыі сярод маркетолагаў мабільных дадаткаў.

#3. Існуе таксама мадэль атрыбуцыі мультытач. Ён прысвойвае ўзважаны працэнт крэдытаў кожнаму носьбіту інфармацыі або платформе, якія прымушаюць карыстальніка ўсталёўваць або купляць прыкладанне праз некалькі этапаў.

Што робяць партнёры па мабільных вымярэннях?

#1. MMP забяспечваюць адзіны інтэграваны камплект распрацоўкі праграмнага забеспячэння для рэкламы (SKD) для ўсіх выдаўцоў рэкламы і сетак для збору даных. Такім чынам, вам не трэба ўсталёўваць асобныя SDK для розных рэкламных сетак і абцяжарваць мабільнае прыкладанне непатрэбнымі кодамі.

#2. MMP з’яўляюцца адзінай крыніцай аб’ектыўных даных для мабільнай атрыбуцыі. Гэтыя платформы прадстаўляюць дакладную справаздачу, якая простай мовай паказвае эфектыўнасць рэкламнай кампаніі, што пайшло не так, што трэба палепшыць і г.д.

#3. Некаторыя MMP могуць прадастаўляць інструменты для блакіроўкі махлярства з рэкламай, напрыклад, спуфінг SDK, наводненне клікаў, спам-рассыланне клікаў, захоп установак, увядзенне клікаў, стэкаванне рэкламы і гэтак далей.

Вось некаторыя з лепшых MMP для паспяховых мабільных рэкламных кампаній.📱

AppsFlyer

Appsflyer з’яўляецца адным з вядучых інструментаў для адсочвання атрыбуцыі мабільнай рэкламы. Ён пастаўляецца з пашыранымі функцыямі, такімі як перанакіраванне атрыбуцыі, атрыбуцыя мультытач, наладжвальныя вокны атрыбуцыі і г.д. Такія функцыі дазваляюць маркетолагам мабільных прыкладанняў без асаблівых высілкаў дасягаць сваіх маркетынгавых мэтаў.

Інструмент MMP пастаўляецца з трыма рознымі планамі падпіскі, прыдатнымі для шырокай катэгорыі прадпрыемстваў, такіх як мікра-, малыя, сярэднія, стартапы і прадпрыемствы. Вы можаце пачаць з плана Zero, калі ў вас абмежаваны рэкламны бюджэт. Ён ахоплівае такія паслугі, як 30-дзённая бясплатная пробная версія платных дапаўненняў, глыбокія спасылкі, перанакіраванне кліентаў, разумныя банеры, базавая маркетынгавая аналітыка і г.д.

Appsflyer выдатна падыходзіць для пашыраных справаздач, такіх як справаздачы аб утрыманні і кагортны аналіз. Вы таксама можаце персаналізаваць гэтыя справаздачы на ​​аснове крыніцы, краіны, неапрацаваных дадзеных карыстальніка і версіі праграмы. Больш за тое, вы можаце лёгка экспартаваць гэтыя справаздачы ў інструменты візуалізацыі даных і бізнес-аналітыкі, такія як Power BI.

Адрэгулюйце

Адрэгулюйце – яшчэ адно надзейнае імя ў нішы атрыбуцыі рэкламных кампаній. Ён прапануе комплекснае рашэнне, акрамя кіравання атрыбуцыяй.

Праверце гэта:  Што лепш для развіцця электроннай камерцыі?

Acquired.io, адна з вядучых платформаў агрэгацыі даных, цяпер разам з Adjust прапануе адзіную і простую ў выкарыстанні маркетынгавую панэль для ўсіх мабільных рэкламных кампаній. Гэта цалкам аўтаматызаваны прадукт маркетынгавай аналітыкі пад гандлёвай маркай Adjust Automate. Гэта дазваляе вам ствараць аўтаномныя працоўныя працэсы для кіравання стаўкамі, размеркавання маркетынгавага бюджэту і г.д.

Яшчэ адзін фактар, які прымусіць вас разгледзець гэты інструмент MMP, – гэта актыўныя модулі для прадухілення махлярства з рэкламай. Па-першае, ён блакуе шкоднасныя коды і скрыпты ад пранікнення ў экасістэму рэкламнай кампаніі кліента ў якасці першай абароны.

Adjust таксама забяспечыў кібербяспеку Unbotify праз набыццё кампаніі. Такім чынам, платформа MMP таксама ліквідуе рэкламных ашуканскіх ботаў, якія нейкім чынам трапляюць у кліенцкае прыкладанне як падробленыя карыстальнікі або падпісчыкі.

Branch.io

Branch.io таксама з’яўляецца папулярнай платформай атрыбуцыі і спасылак для маркетолагаў мабільных прыкладанняў. Калі вы шануеце разуменне праграмы і вопыт выкарыстання праграмы, вам варта паспрабаваць Branch. Гэта дапамагае вам выкарыстоўваць існуючыя каналы продажаў для задавальнення карыстальнікаў і павелічэння даходаў.

У справаздачы аб інтэграваных праграмах Branch вынікае, што маркетолагі, якія выкарыстоўваюць гэтую партнёрскую мабільную вымяральную платформу, могуць чакаць да 3,5 разы большай кошту кліента (LTV), да 48% штогадовага росту іх мабільных прыкладанняў і да 200 % павелічэння даходаў ад мабільных прыкладанняў.

Інструмент прапануе спасылкі для прыцягнення мэтавай аўдыторыі вашага мабільнага прыкладання. Такія дзеянні па спасылках прымушаюць патэнцыйных кліентаў усталёўваць або купляць прыкладанне. Такім чынам, Branch – гэта не проста інструмент для аналітыкі канверсіі. Гэта таксама дапамагае вам у пакупках, падпісках і ўсталёўках мабільных праграм.

Лакалітыкі

Вы хочаце мець зносіны з карыстальнікамі вашага прыкладання больш значным спосабам? Вы жадаеце павысіць узаемадзеянне карыстальнікаў з вашым мабільным дадаткам шляхам правядзення персаналізаваных рэкламных кампаній? Вы можаце паспрабаваць Лакалітыкіінструмент наступнага пакалення для маркетынгу і аналітыкі мабільных прыкладанняў.

Гэта праграмнае забеспячэнне MMP здольна апрацоўваць складаныя даныя рэкламных кампаній з розных рэкламных сетак і разнастайных кліентаў з наступных ніш:

  • Рознічны гандаль і электронная камерцыя
  • Падарожжы і гасціннасць
  • СМІ і забавы
  • Фінансавыя паслугі і страхаванне
  • Тэлекамунікацыі

Localytics таксама дазваляе інтэграваць іншыя злучальнікі дадзеных або інструменты аналітыкі іншых вытворцаў. Напрыклад, звяжыце Movable Ink з інструментам для прадастаўлення індывідуальных малюнкаў або відэа, якія аддаюць перавагу карыстальніку.

Кочава

Некаторыя маркетолагі прыкладанняў могуць так сказаць Кочава з’яўляецца новым гульцом у экасістэме атрыбуцыі маркетынгавых даных. Але гэтая платформа MMP моцна недаацэненая ў параўнанні з яе магчымасцямі і прапановамі маркетынгавых тэхналогій. Kochava імкнецца стаць агульнай назвай для атрыбуцыі дадзеных прыкладанняў, прапаноўваючы мноства маркетынгавых паслуг прыкладанняў.

Гэты партнёр-правайдэр мабільных вымярэнняў ужо распрацаваў унутраны індэкс трафіку прыкладанняў для ўдзельнікаў рэкламных кампаній і маркетолагаў прыкладанняў. Цяпер вы можаце лёгка выбраць высакаякасныя маркетынгавыя сеткі, маркетынгавыя каналы ў Інтэрнэце з нізкім узроўнем махлярства і надзейныя кліенцкія базы для вашых наступных рэкламных кампаній. Вы эканоміце шмат прадуктыўнага часу, звяртаючыся да індэксу наведвальнасці Kochava.

Акрамя паслуг аналізу маркетынгавай атрыбуцыі, Kochava таксама прапануе паслугі з дабаўленай вартасцю, такія як шматварыянтнае тэставанне A/B для эксперыментаў па маркетынгавай стратэгіі. Акрамя таго, вы можаце лёгка павялічыць узаемадзеянне з праграмай, адпраўляючы push-апавяшчэнні карыстальнікам мабільнай праграмы праз Kochava.

Яго адзіная платформа аўдыторыі дапамагае вам ідэнтыфікаваць сегменты кліентаў, арганізаваць аўдыторыю ў адпаведнасці з іх узаемадзеяннем з праграмамі, актываваць кліентаў праграмы і аптымізаваць маркетынгавыя кампаніі. Лепшая перавага гэтага інструмента ў тым, што вы можаце выкарыстоўваць большасць асноўных функцый бясплатна, калі абагульваеце даныя пра трафік праграмы з Kochava.

Праверце гэта:  Як праверыць, ці ўсё яшчэ абнаўляецца ваш Chromecast

Адзіночны лік

Адзіночны лік гэта маркетынгавая платформа з поўным спектрам паслуг і выдатнымі функцыямі для маркетынгавай аналітыкі і атрыбуцыі. У рамках паслуг MMP ён прапануе такія прадукты, як Мабільная атрыбуцыя, Deep Linking, SKAdNetwork Attribution і Fraud Prevention.

Яе службы атрыбуцыі прыкладанняў дазваляюць вымяраць рэкламныя даныя практычна на любых каналах рэкламных кампаній, такіх як SMS, мабільныя праграмы, вэб-сайты, тэлебачанне, рэфералы і электронныя лісты. Акрамя таго, ён можа ствараць справаздачы аб паўторным узаемадзеянні і набыцці на розных рэкламных платформах з дапамогай атрыбуцыі вэб-праграмы, розных прылад і глыбокіх спасылак.

Для аналізу эфектыўнасці маркетынгу ён злучае атрыбуцыі кропак кантакту са знешнімі злучальнікамі даных. Такім чынам, вы атрымліваеце багатыя і падрабязныя даныя аб эфектыўнасці кожнага ключавога слова, кампаніі, крэатыўнага актыву і выдаўца рэкламы.

Водаправодны паток

The Водаправодны паток каманда распрацоўшчыкаў прадае прадукт як поўны набор інструментаў для маркетынгу мабільных прыкладанняў. Некаторыя з вядучых сусветных мабільных праграм, такіх як Hootsuite, WebMD, Microsoft, Twitch, SPRING і інш., выкарыстоўваюць гэтага пастаўшчыка паслуг MMP для мабільнай атрыбуцыі.

Каб даваць справаздачы аб маркетынгавых кампаніях кліенцкіх праграм і спрыяць канверсіі, Tapstream прапануе набор прадуктаў, такіх як Analytics, Deep Links, App Invites і Campaign Landers. Будучы маркетолагам прыкладанняў, вы можаце выкарыстоўваць модуль Analytics для вымярэння поспеху рэкламнай кампаніі і выяўлення крыніц трафіку.

Затым вы можаце выкарыстоўваць інструмент “Глыбінныя спасылкі”, каб накіроўваць існуючых або новых карыстальнікаў да платнага кантэнту ў дадатку і павялічваць даход ад кожнай канверсіі. Акрамя таго, вы можаце атрымаць новых карыстальнікаў, распрацаваўшы спецыяльныя мэтавыя старонкі для пакупак прыкладанняў або кампаній па ўсталёўцы. Нарэшце, вы можаце выкарыстоўваць модуль App Invites для стымулявання карыстальнікаў, калі яны накіроўваюць прыкладанне іншым.

Тэндзін

Можна і падарыць Тэндзін спроба, калі вам трэба аптымізаваць свой маркетынгавы бюджэт або атрымаць доступ да дадзеных на ўзроўні карыстальніка для паляпшэння рэкламнай кампаніі. Ён мае асобныя сэрвісныя модулі, такія як:

  • Прыцягненне карыстальнікаў для стымулявання ўсталёўкі прыкладання або пакупкі
  • Панэль даходаў ад рэкламы для візуалізацыі ROI, LTV і даходаў ад рэкламы ў адным месцы
  • DataVault Platform & Science, якая змяшчае мільёны даных карыстальніцкага ўзроўню, якія маркетолагі прыкладанняў могуць выкарыстоўваць для паляпшэння сваіх праграм і сэрвісаў

У залежнасці ад бюджэту і стратэгіі вашай маркетынгавай кампаніі вы можаце атрымаць падпіску Advanced або Pro ад Tenjin. Аднак, калі вы пачатковец распрацоўшчык прыкладанняў або пачатковец у маркетынгу прыкладанняў, вы можаце пачаць з бясплатнага плана асноўных паслуг.

Заключныя словы💻

Цяпер, калі вы ведаеце пра найбольш эфектыўных партнёраў па вымярэнні мабільных прылад, вы можаце без асаблівых высілкаў зрабіць выбар. Большасць вышэйпералічаных інструментаў прапануе стандартную паслугу: аналіз даных мабільнай атрыбуцыі і справаздачнасць аб прадукцыйнасці прыкладання.

Тым не менш, вы можаце знайсці некаторыя інструменты, якія прапануюць дадатковыя функцыі, прастату выкарыстання, даступныя цэны, маштабаваныя пакеты падпіскі і г.д. Так што выбірайце той, які адпавядае стратэгіі росту вашага мабільнага прыкладання.

У дадатак да MMP вам таксама патрэбна абарона ад махлярства з клікамі, якое прымушае вашы маркетынгавыя кампаніі мабільных прыкладанняў выходзіць за рамкі бюджэту, не даючы жаданага выніку.