8 парад па дызайне вэб-сайтаў электроннай камерцыі

Вэб-дызайн гуляе важную ролю ў стварэнні паспяховага сайта электроннай камерцыі. Лепшы прадукт у свеце можна лёгка не заўважыць, калі няма дызайну, які б падмацаваў прэзентацыю.

Самае лепшае ў вэб-дызайне і парадах – гэта тое, што многія парады па дызайне заснаваны на дадзеных і тэматычных даследаваннях. Нягледзячы на ​​тое, што заўсёды ёсць месца для творчасці і натхняльнага самавыяўлення, парады, заснаваныя на дадзеных, гарантуюць адчувальныя вынікі.

Мэта складаецца ў тым, каб прадаць больш таго, што можа прапанаваць ваш брэнд. Ці то праз хітрасць элементы дызайну або смелыя заявы, якія выклікаюць у кліентаў цікавасць даведацца больш.

Выдатны вэб-дызайн натхняе карыстальнікаў дзейнічаць, але таксама дапамагае ўмацаваць давер карыстальнікаў да вашага брэнда. Дзеянне – гэта тое, што стымулюе продажы, а дызайн дапамагае заахвочваць карыстальнікаў выконваць такія дзеянні, як купля або зварот.

Гэты артыкул прызначаны для ўсіх, хто хоча дапрацаваць дызайн свайго вэб-сайта электроннай камерцыі. Не мае значэння, выкарыстоўваеце вы WordPress, Wix, BigCommerceабо карыстальніцкую платформу электроннай камерцыі. Урокі і парады, выкладзеныя ніжэй, універсальна прымяняюцца як сучасныя прынцыпы дызайну.

Раскажыце гісторыю

Прыклад апавядання па Тэнс

За выдатнымі прадуктамі стаяць выдатныя гісторыі. Любы можа стварыць сайт электроннай камерцыі і прадаваць усё, што захоча. Але не кожны можа стварыць паспяховы імідж брэнда вакол свайго прадукту.

Ваша здольнасць расказаць захапляльную гісторыю аб вашым брэндзе дапаможа развіццё моцнага іміджу брэнда. Акрамя таго, апавяданне выхоўвае лаяльнасць. Кліенты з большай верагоднасцю запомняць ваш брэнд, калі яны адчуваюць, што вы шчырыя і асабістыя. І лепшы спосаб стаць асабістым – расказаць гісторыю.

  • Што прымусіла вас стварыць свой прадукт?
  • Як ваш прадукт паўплываў на ваша жыццё?
  • Якая ваша будучыня?
  • Хто ваш мэтавы кліент?

Як толькі вы пачнеце адказваць на гэтыя пытанні, вы зможаце атрымаць больш дакладнае ўяўленне аб тым, як структураваць дызайн вашай электроннай камерцыі. Дайце карыстальнікам адчуць сябе часткай чагосьці асаблівага.

Хіба вы не хочаце, каб кліенты вярталіся ў вашу краму, таму што іх пакінулі натхненне?

Праверце гэта:  Як выбраць уласны колер для меню "Пуск".

Стварыце менш выбару

Уолдэн істота смелы са сваім прасоўваннем прадукцыі.

Няма нічога больш агіднага, чым неакуратная навігацыя ў краме. Мэта продажу – прымусіць карыстальнікаў дадаваць тавары ў кошык. Але калі ваша навігацыя прапануе сотні варыянтаў, карыстальнікі хутка страцяць цярпенне і зусім пакінуць сайт.

Walmart з’яўляецца выдатным прыкладам таго, чаго нельга рабіць, калі вы не жадаеце маштабаваць продажы з доўгім хвостам. Іх навігацыя забяспечвае празмерна насычаны спіс варыянтаў навігацыі, ад чаго ў вас кружыцца галава да таго часу, як вы скончыце знайсці тое, што вам трэба.

Простая навігацыя па электроннай камерцыі // Mercari

Чым прасцей кліентам знайсці канкрэтны тавар, тым больш часу ў іх будзе, каб прачытаць аб прадукце — і, у рэшце рэшт, зрабіць куплю.

Карысна: паэксперыментуйце са складаннем навігацыйнай структуры з дапамогай Sketch, Photoshop або любога іншага інструмента каркаснай канструкцыі. Прааналізуйце працэс наведвання карыстальнікамі галоўнай старонкі, прагляду каталога і, нарэшце, дасягнення старонкі прадукту.

Магчыма, гэта адна з самых важных парад па дызайне сайтаў электроннай камерцыі.

Колер выклікае эмоцыі

Простыя і выразныя колеры ствараюць прыемны карыстацкі досвед.

Колеры аказвалі псіхалагічны ўплыў на продажы задоўга да лічбавай рэвалюцыі. Разумеючы розныя тыпы эмоцый, якія могуць выклікаць колеры, вы можаце стварыць свой сайт электроннай камерцыі так, каб ён адпавядаў пэўным пачуццям і атмасферам.

Вось дыяграма, якая паказвае эмоцыі, якія звычайна асацыююцца з рознымі колерамі:

У залежнасці ад вашага прадукту і мэтавай аўдыторыі вы можаце выкарыстоўваць колер, каб выклікаць пэўныя пачуцці. Напрыклад, калі ў вашай краме прадаюцца экалагічныя тавары або прадукты, зялёны колер будзе дапаўняць адчуванне прыроды.

У адпаведнасці з даследаванні, кліентам патрабуецца прыкладна 90 секунд, каб фармалізаваць сваё меркаванне аб прадукце. І вялікая частка гэтага перыяду ўзаемадзеяння – каля 70% – прыпадае выключна на колеры.

Паслядоўнасць мае значэнне

Карыстальнікі запомняць дызайн вашага брэнда не з-за кідкага імя, а з-за агульнага іміджу брэнда, які вы прадстаўляеце. Што тычыцца вэб-дызайну, гэта ў асноўным звязана з тым, як вы структуруеце свае старонкі.

Вы выкарыстоўваеце аднолькавыя шрыфты і колеры на ўсіх старонках? Моцныя друкарскія ўзоры могуць стварыць незабыўныя ўражанні ў свядомасці вашых карыстальнікаў.

Праверце гэта:  Як зрабіць свой тупы вокны кандыцыянер разумным

Больш за тое, калі вы выкарыстоўваеце мноства розных колераў на некалькіх старонках, вы рызыкуеце выйсці за шматразнастайны брэнд.

У выніку, калі вы хочаце, каб вас пазналі і запомнілі, вельмі важна засяродзіцца на выкарыстанні падабенства ў вашых шаблонах дызайну. Нават калі ваш прадукт мае шмат філіялаў, распрацоўка старонак з улікам падабенства толькі дапамагае стварыць больш моцную прысутнасць брэнда. І гэта білет для павышэння вашых продажаў.

Эксперыментуйце з тэрміновасцю

Тэрміновасць пераважна заснавана на прапановах і эксклюзіўных здзелках. Як відаць на фота вышэй, Bestbuy выкарыстоўвае верхнюю частку сваёй галоўнай старонкі, каб вылучыць непераадольныя прапановы. Але ці існуюць іншыя метады, якія спрыяюць адчуванню тэрміновасці?

Адна з галоўных прычын таго, што кліенты пакідаюць кошык, – гэта высокія цэны на дастаўку. Такім чынам, гэта стварае магчымасць зарабіць, прапаноўваючы спецыяльныя прапановы па выдатках на дастаўку.

Гэта таксама тактыка, якую выкарыстоўваюць такія брэнды, як Bestbuy. І Amazon вядомы сваім сэрвісам Prime. Карыстальнікі Prime атрымліваюць бясплатную дастаўку выключна для амаль усіх прадуктаў. Вы таксама можаце заахвоціць карыстальнікаў выдаткаваць пэўную суму ў вашай краме, а ўзамен атрымаць бясплатную стаўку дастаўкі.

Яшчэ адной формай тэрміновасці з’яўляецца абмежаванне наяўнага запасу пэўнага тавару.

Вось прыгожы святочны свитшот з круглым выразам. Прапанова пастаўляецца з бясплатнай дастаўкай па ЗША, але дзейнічае толькі на працягу пэўнага перыяду. Гэта яркі прыклад тэрміновасці, які выкарыстоўваецца пры распрацоўцы крам электроннай камерцыі.

Ці можаце вы прыдумаць якія-небудзь іншыя спосабы павышэння тэрміновасці? Мы хацелі б пачуць вашыя думкі і гісторыі поспеху.

Выразныя і прыгожыя фатаграфіі

Ёсць шмат дадзеных, якія пацвярджаюць сцвярджэнне, што высакаякасныя, адпаведныя і візуальна прывабныя выявы дапамагаюць павялічыць каэфіцыент канверсіі. І мы гаворым не толькі пра выявы прадуктаў.

Вобразы, якія вы выкарыстоўваеце ў агульным дызайне, могуць моцна паўплываць на прыцягненне ўвагі карыстальнікаў.

Выдатная фатаграфія выклікае эмоцыі, стварае адчуванне ідэнтычнасці і лёгка запамінаецца. Сярэдні чалавек можа ўспомніць да 2000 малюнкаў з амаль ідэальнай дакладнасцю.

З улікам сказанага, прадукты не будуць прадавацца, калі няма фатаграфій для падмацавання дызайну прадукту. Вельмі важна, каб вы, як уладальнік крамы электроннай камерцыі, рабілі ўсё магчымае, каб захапіць сутнасць вашага прадукту праз высакаякасныя фатаграфіі.

Праверце гэта:  12 лепшых рашэнняў API для геакадавання і карт для вашых прыкладанняў

Лепш за ўсё тое, што вам не трэба наймаць дарагую фатаграфічную ўстаноўку, каб зрабіць працу. Ёсць шмат падручнікаў і інструкцый рабіць выключныя фатаграфіі прадуктаў, выкарыстоўваючы толькі свой тэлефон або недарагую камеру.

Такія сайты, як Pexels і Unsplash, добра вядомыя тым, што прапануюць ашаламляльныя і прафесійныя фатаграфіі без ліцэнзій.

Стаць кліентам

Вэб-дызайн мае два бакі, прафесійны і суб’ектыўны. Прафесійны бок мае ўсё, каб прытрымлівацца тэндэнцый UX і UI пры структураванні дызайну.

Суб’ектыўны бок патрабуе ад вас адступіць і паглядзець на свой дызайн з пункту гледжання кліента. Наведвальнік сайта, калі хочаце.

  • Як вы ставіцеся да агульнай канструкцыі?
  • Ці можаце вы хутка знайсці неабходную інфармацыю?
  • Ці мае сэнс навігацыя?
  • Ці гучнае і зразумелае апісанне прадукту?
  • Як хутка вы можаце перайсці на старонку афармлення замовы?

Адказваючы на ​​гэтыя пытанні, вы можаце заўважыць любыя неадпаведнасці, якія патрабуюць ліквідацыі.

Часта выкарыстоўвайце тэставанне A/B

Калі мы падышлі да апошняй часткі нашых парад па дызайне сайтаў электроннай камерцыі, давайце закрыем спіс абмеркаваннем тэставання A/B.

A/B-тэставанне – гэта абавязкова спосаб выкарыстання двух розных макетаў вэб-сайтаў адначасова. А – гэта адна версія, а Б – іншая.

Затым, праз некаторы час, вы можаце параўнаць паказчыкі для кожнай версіі асобна. Паказчыкі, якія вы можаце кантраляваць, уключаюць каэфіцыент канверсіі, зручнасць выкарыстання і агульнае ўзаемадзеянне для розных частак макета.

Нават невялікая змена дызайну можа істотна палепшыць узаемадзеянне карыстальнікаў. Сапраўды гэтак жа, выпрабаванне розных каляровых варыяцый і многае іншае можа даць вам значна больш дакладнае ўяўленне аб тым, на чым засяродзіцца для вашага будучага дызайну.

Абкручванне

Дызайн – гэта пейзаж, які пастаянна змяняецца. Разуменне мадэляў, паводзін карыстальнікаў і апошніх тэндэнцый можа даць вам перавагу для павелічэння продажаў.

Нашы парады па дызайне прызначаны для тых, хто хоча палепшыць карыстацкі досвед свайго сайта электроннай камерцыі.

Такім чынам, не губляйце ні хвіліны і прыступайце да працы! Мы хацелі б пачуць, як гэтыя парады дапамаглі палепшыць дызайн вашай крамы электроннай камерцыі. Калі вам патрэбен эксперт-дызайнер, вы заўсёды можаце праверыць 99 дызайнаў.