8 лепшых SaaS HRMS для стартапаў і прадпрыемстваў

HR – гэта народная прафесія. Рухаюць бізнесам людзі, прасцей сказаць, супрацоўнікі.

Такім чынам, падтрымліваць іх матывацыю і разумна кіраваць імі вельмі важна. Дзякуючы тэхналагічным прарывам, такім як праграмнае забеспячэнне HRMS (Сістэма кіравання чалавечымі рэсурсамі) з выкарыстаннем штучнага інтэлекту і аўтаматызацыі, кадравыя працэсы сталі менш складанымі.

Па меры росту вашага бізнесу пачынаюць узнікаць розныя праблемы, якія ўключаюць маштабаванне, кіраванне працэсамі і данымі, аптымізацыю працоўнай сілы і многае іншае. З павелічэннем колькасці супрацоўнікаў, кіраванне чалавечымі рэсурсамі таксама ўскладняецца, ад праверкі, найму, навучання і кіравання заработнай платай да адпаведнасці нарматыўным патрабаванням. Акрамя таго, ваша канфідэнцыяльная інфармацыя застаецца раскіданай па многіх месцах і папках.

Такім чынам, гэта выклікае выгаранне кадраў, адначасова зніжаючы агульную эфектыўнасць.

Але ва ўмовах пастаяннай канкурэнцыі, дзе час – грошы, вы не можаце дазволіць сабе неэфектыўнасць, асабліва на этапе росту.

Такім чынам, калі ваш аддзел кадраў па-ранейшаму манеўруе электроннымі табліцамі і дакументамі, якія захоўваюцца ў вашай шафе, вы чагосьці ўпускаеце!

Якое рашэнне?

Праграмнае забеспячэнне для кіравання персаналам або HRMS!

Што такое HRMS?

Прасцей кажучы, HRMS – гэта праграмнае забеспячэнне, якое выкарыстоўвае магутнасць тэхналогіі для адміністравання кадравых працэсаў. Яна накіравана на павышэнне эфектыўнасці і прадукцыйнасці вашага бізнесу шляхам аўтаматызацыі ручных і перыядычных задач. У выніку ваша каманда аддзела кадраў можа добра кіраваць працэсамі і знаходзіць больш часу для іншых важных мерапрыемстваў для росту бізнесу.

Праграмнае забеспячэнне ахоплівае розныя аспекты кіравання чалавечымі рэсурсамі, у тым ліку:

  • Кадравае планаванне
  • Вярбоўка
  • Пасадка на борт
  • Працэс пацверджання працы пасля выпрабавальнага тэрміну
  • Кіраванне інфармацыяй аб супрацоўніках
  • Кіраванне палітыкай транзакцый і адпачынкаў
  • Адсочванне наведвальнасці і часу
  • Афармленне заработнай платы
  • Разлік змены заработнай платы
  • Працэс адстаўкі
  • Правілы і правілы сувязі і кіравання
  • Уцягванне супрацоўнікаў
  • Адпаведнасць закону
  • Пра гэта паведамляе МІС
  • Навучанне і развіццё
  • Ацэнка дзейнасці
  • Планаванне пераемнасці

Навошта прадпрыемствам HRMS?

Рэжым ручкі і паперы можа дапамагчы на ​​пачатковых этапах, але не з’яўляецца карысным для вашага бізнесу падчас росту. Для малога і сярэдняга бізнесу выкарыстанне прыстойнай HRMS важна, паколькі яна можа паскорыць працэс росту за кошт аўтаматызацыі складаных задач, ухіляючы магчымыя памылкі, таму што нават нязначныя памылкі могуць быць фатальнымі для вашай прадукцыйнасці.

HRMS з новымі тэхналогіямі, такімі як аналітыка даных і аўтаматызацыя, прыносіць карысць не толькі працадаўцам, але таксама супрацоўнікам і кліентам, бо патрэбная інфармацыя можа даходзіць да патрэбнага месца і ў патрэбны час.

А даклад кажа, што сусветны рынак праграмнага забеспячэння для кадраў, па прагнозах, складзе каласальныя 30 мільярдаў долараў да 2030 года. Ён таксама прагназуе рост на 9,4% з 2017 па 2025 год.

Давайце праверым некаторыя яго перавагі для сучаснага бізнесу.

Эфектыўнае кіраванне супрацоўнікамі

Ваша каманда кадраў можа кантраляваць наведвальнасць і працоўны час супрацоўнікаў, каб забяспечыць максімальную прадукцыйнасць і кампенсацыю за звышурочную працу. Вы таксама можаце кіраваць навучаннем, налічэннем заработнай платы, прадукцыйнасцю і лепшым уцягваннем супрацоўнікаў, каб яны адчувалі сябе прывязанымі да вашай арганізацыі.

Маніторынг KPI

HRMS можа дакладна аўтаматызаваць агульны працэс маніторынгу ключавога паказчыка эфектыўнасці (KPI), каб паказаць эфектыўнасць супрацоўнікаў у дасягненні пастаўленых задач. Для гэтага ён можа кантраляваць працягласць знаходжання супрацоўніка на пасадзе, прагулы, час, неабходны для дасягнення мэт і г.д.

Садзейнічае самаабслугоўванню супрацоўнікаў

Адной з лепшых асаблівасцей HRMS з’яўляецца самаабслугоўванне супрацоўнікаў, дзе яны могуць атрымаць доступ да сваіх профіляў і партала. Ён змяшчае падрабязную інфармацыю пра ўмовы кампаніі, палітыку адпачынкаў, заработную плату, працэс звальнення і г.д., таму ім не трэба задаваць усе пытанні аддзелу кадраў. Такім чынам, гэта эканоміць час для абодвух бакоў.

Для атрымання водпуску супрацоўнікам больш не трэба пісаць заяву. Яны могуць прымяняць яго праз саму сістэму, а таксама правяраць рэшту адпачынку, спіс святаў, будучыя падзеі і іншыя функцыі.

Выключае чалавечыя памылкі

Аўтаматызацыя пазбаўляе ад чалавечых памылак, якія могуць каштаваць прадпрыемствам з пункту гледжання адпаведнасці нарматыўным патрабаванням, кошту і часу. Гэта зніжае верагоднасць памылак і дублюе запісы, каб забяспечыць бездакорнае выкананне задачы.

Праверце гэта:  Pro, Air, Mini або Regular: які iPad вы павінны купіць?

Бяспека і прыватнасць дадзеных

Забяспечвае адпаведнасць

Выкананне федэральных законаў і законаў штата мае вырашальнае значэнне для дабрабыту вашай кампаніі. Пры няправільным абыходжанні гэта можа стаць сур’ёзнай пагрозай для вашага бізнесу з пункту гледжання рэпутацыі і штрафаў. HRMS рэгулярна абнаўляе ўсе заканадаўчыя змены для забеспячэння адпаведнасці.

Чаму воблачнае або SaaS HRMS?

Замест выкарыстання традыцыйнага лакальнага праграмнага забеспячэння, дзе вы павінны набыць яго ўсё, вы можаце выбраць праграмнае забеспячэнне як паслуга (SaaS), размешчанае ў воблаку. Гэта заснавана на падпісцы, гэта значыць вам не трэба плаціць за ўсё праграмнае забеспячэнне. Пастаўшчык паслуг дае вам паўнамоцтвы выкарыстоўваць яго некаторы час, у залежнасці ад плана.

Пазваніць у званок?

Так, як Netflix!

У адрозненне ад лакальнага праграмнага забеспячэння, мадэль SaaS не патрабуе ні ўстаноўкі, ні канфігурацыі. Усё гатова загадзя, і праз гадзіну-другую можна прыступаць да выкарыстання. Такім чынам, вы можаце зэканоміць грошы і час, не турбуючыся аб абслугоўванні.

Праграмнае забеспячэнне SaaS, размешчанае ў воблачным асяроддзі, забяспечвае лепшую маштабаванасць, бо вы можаце выбраць праграмнае забеспячэнне ў залежнасці ад патэнцыялу вашай арганізацыі.

Такім чынам, калі вы хочаце ўключыць HRMS у сваю арганізацыю, падумайце аб прыняцці праграмнага забеспячэння SaaS. І каб дапамагчы вам у гэтым, вось некаторыя з лепшых праграм, даступных для вывучэння.

Freshteam

Падключыцеся на крок бліжэй да супрацоўнікаў, выкарыстоўваючы Freshteam разумна кіраваць усімі кадравымі працэсамі і прымаць эфектыўныя рашэнні. Дзякуючы сістэме адсочвання заявак вы можаце знайсці кандыдатаў, запланаваць інтэрв’ю і наняць патрэбных кандыдатаў. Знайдзіце іх з парталаў вакансій, сайтаў кар’еры, рэкамендацый супрацоўнікаў, пастаўшчыкоў, сайтаў сацыяльных сетак і г.д.

Стварыце карты паказчыкаў для інтэрв’ю, дадайце групы найму, этапы працоўнага працэсу і карыстальніцкія формы заявак для кожнай вакансіі. Вы таксама можаце захоўваць усю інфармацыю аб кандыдатах, у тым ліку электронныя лісты, рэзюмэ, балы, гісторыю ўзаемадзеяння, водгукі і г.д., у адным месцы з дапамогай Candidate 360. Пры планаванні інтэрв’ю вы можаце запрашаць членаў групы і пакідаць водгукі. Праграмнае забеспячэнне таксама дазваляе вам кіраваць прапановамі працы і наладжваць яго палі, запісваць рашэнні і рыхтаваць лісты з прапановамі.

З дапамогай Freshteam вы можаце правесці плаўную рэгістрацыю, загадзя запусціўшы працэс для завяршэння дакументацыі і запаўнення формы. Гэта эканоміць першы дзень членаў, каб яны маглі зразумець сваіх аднагодкаў і арганізацыю. Пасля падпісання дакумента вы можаце загружаць іх у іх профілі, ствараць для іх задачы, адсочваць іх дзейнасць і адпраўляць напаміны аб завяршэнні працэсу адаптацыі.

Перацягвайце палі формы, каб ствараць інфармацыю аб супрацоўніках і весці арганізацыйныя дыяграмы, каб прадэманстраваць усе арганізацыі ў карпаратыўнай структуры з іх імёнамі, аддзеламі і пасадамі. Стварыце і выконвайце палітыку адпачынку на каляндарны год і лёгка адносіце яе да пэўных каманд, месцаў, змен або аддзелаў па ўсёй арганізацыі. Вы таксама можаце адсочваць адпачынкі, ствараць справаздачы аб адсутнасці і выяўляць тэндэнцыі прагулаў і адпачынкаў.

З яго мабільным дадаткам, даступным для iOS і Android, вы можаце бесперашкодна праводзіць набор, адпраўляючы электронныя лісты, адпраўляючы водгукі і прымаючы рашэнні. Падайце заяўку на адпачынак або зацвердзіце/адхіліце чужы запыт адным націскам і атрымлівайце доступ да запісаў супрацоўнікаў з любога месца.

Bizneo HR

Каб аўтаматызаваць і аптымізаваць аддзел кадраў і выйсці на новы ўзровень у кіраванні персаналам і талентамі, адным з лепшых рашэнняў з’яўляецца Bizneo HR Праграмнае забеспячэнне для кадраў. Набор складаецца з больш чым 10 тэхналагічных інструментаў, якія ахопліваюць і забяспечваюць рашэнні для паляпшэння ўсіх этапаў, праз якія праходзіць работнік у кампаніі.

Па-першае, яго самыя магутныя інструменты. Яны пачынаюць з інавацый і ўдасканалення найму і адбору кандыдатаў, ацэнкі і навучання работнікаў для вымярэння іх навыкаў і павышэння эфектыўнасці, каб дасягнуць максімальнага патэнцыялу.

Затым ёсць некалькі функцый, якія палягчаюць паўсядзённы бізнес:

  • Кіраванне часам і адпачынкамі і кіраванне зменамі.
  • Працэсы ўключэння і адключэння для садзейнічання інтэграцыі новых супрацоўнікаў
  • Апытанні для вымярэння задаволенасці, прыхільнасці, працоўнага клімату і г.д.
  • Працоўныя працэсы, якія аўтаматызуюць руцінныя задачы, апавяшчэнні і камунікацыі (заканчэнне кантракта, дата сустрэчы для перагляду заробку, паведамленні аб тым, што супрацоўнік не прыйшоў на працу…).

Не кажучы ўжо пра яго здольнасць інтэгравацца з іншымі інструментамі (інтэграцыя з аплатай працы, кантроль доступу, прысутнасць, ERP). Карацей кажучы, лепшая тэхналогія, якая дасць плюс вашаму кіраўніцтву людскімі рэсурсамі і максімальна клапоціцца пра найвялікшую каштоўнасць кампаніі: работнікаў.

Праверце гэта:  Як уключыць (або адключыць) і выкарыстоўваць сэнсарны рэжым у Word

Шалфей HRMS

Пераадольвайце ўсе праблемы ў галіне персаналу і прымайце разумныя рашэнні Шалфей HRMS для павышэння эфектыўнасці вашай арганізацыі. Гэта забяспечвае дынамічнае рашэнне для кіравання поўным жыццёвым цыклам вашых супрацоўнікаў ад прыёму на працу да выхаду на пенсію. Праграмнае забеспячэнне можа маштабавацца, каб працягваць падтрымліваць вас у задавальненні вашых растучых патрэб.

Наймайце таленавітых людзей, утрымлівайце лепшых і лёгка выяўляйце ўнутраных супрацоўнікаў на кіруючыя пасады. Гэта таксама дапамагае мінімізаваць цякучасць кадраў за кошт павышэння ўдзелу. Палепшыце кіраванне часам для кожнага супрацоўніка і ахоплівайце адпачынкі і наведвальнасць, акрамя кіравання налічэннем заработнай платы, аглядам эфектыўнасці працы, льготамі, самаабслугоўваннем і гэтак далей.

Выключыце дарагія памылкі пры рэгістрацыі і ўводзе даных, пазбягаючы пакутлівай папяровай цяганіны, звязанай з льготамі. Яго аналітыка рызык дазваляе ацэньваць супрацоўнікаў на аснове іх інфармацыі, статыстыкі, навыкаў, прадукцыйнасці, страхавання, дэмаграфічных дадзеных і г.д.

Ён забяспечвае комплексныя заняткі з выкладчыкамі і навучанне па патрабаванні найлепшым чынам выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне праз Універсітэт Сейдж. База ведаў Sage, Sage City і Sage Resources пашыраюць сваю кругласутачную падтрымку і дапамагаюць вам вырашаць вашы запыты, а таксама прапануюць апошнія абнаўленні праграмнага забеспячэння, як толькі яно будзе выпушчана.

смак

Вярніце паслугу сваёй працавітай камандзе, падтрымаўшы яе комплексным HRMS, смак. Усе працэсы ад найму, адаптацыі і аплаты да прадукцыйнасці і прасоўвання па службе; усё бездакорна з выкарыстаннем праграмнага забеспячэння.

Стварайце прафесійныя лісты з прапановамі, далучайце новых столяраў, пазбягаючы папяровай цяганіны, і дазвольце ім запоўніць свой профіль. Вы можаце захоўваць усе дакументы ў лічбавым выглядзе ў праграмным забеспячэнні, каб заставацца ўпарадкаваным. Дні балючых і рызыкоўных працэсаў налічэння заработнай платы скончыліся; выкарыстоўвайце спрошчаную форму заработнай платы праграмнага забеспячэння і лёгка падайце падаткі.

Ён аўтаматычна сінхранізуе ўсе даныя, звязаныя з улікам працоўнага часу, планамі выплат, новымі супрацоўнікамі і г.д. Захоўвайце сваіх супрацоўнікаў шчаслівымі, здаровымі і застрахаванымі, выкарыстоўваючы адно і тое ж праграмнае забеспячэнне, якое можа падтрымліваць вашыя планы ў ведамасці заработнай платы. Дайце вашай камандзе рэсурсы і інструменты з Gusto, каб забяспечыць іх фінансавую будучыню праз Gusto Cashout, льготы на прыгарадныя дарогі, кампенсацыі работнікам і 401(k) выхад на пенсію і 529 зберажэнняў у каледжы.

Акрамя таго, ён прапануе іншыя інструменты, такія як фінансавая дапамога для малога бізнесу, калькулятар хуткасці апёкаў, калькулятар падаткаў для працадаўцаў, інструмент параўнання заробкаў і кантрольны спіс новых наймаў. Праграмнае забеспячэнне сумяшчальна з HIPAA, ACA і ERISA. Ён можа кіраваць патрабаваннямі COBRA і адпраўляць супрацоўнікам электронную пошту для афармлення дакументаў пасля выхаду з вашай арганізацыі.

Сезан HR

Не мае значэння, ці з’яўляецца ваша арганізацыя малой, сярэдняй або вялікай, Сезан HR мае вашу спіну, каб упарадкаваць кожны аспект вашых намаганняў па кадрах. Гэты воблачны сучасны набор кадраў дазваляе вам эфектыўна кіраваць і падтрымліваць сваю працоўную сілу, выкарыстоўваючы перадавыя тэхналогіі, інструменты аўтаматызацыі і ўражлівыя функцыі.

Дапамагаючы прадпрыемствам больш чым у 100 краінах, Cezanne HR прапануе пераклад на 10 розных моў без дадатковай аплаты. Ён таксама падтрымлівае запіс фінансавых даных у вашай мясцовай валюце і дапамагае некалькім офісам па ўсім свеце з вашымі ўласнымі патокамі зацвярджэння, цэнтрамі выдаткаў, парталамі HR і дазволамі адміністратара. Сістэма прапануе аптымальную гібкасць для выканання розных задач, ад дадання супрацоўнікаў да выдалення і ўсяго паміж імі.

Ён прапануе кругласутачны анлайн-партал, напоўнены экспертнымі артыкуламі, інструкцыямі, парадамі па наладжванні, навучаннем, кансультацыямі, разумнымі апавяшчэннямі, убудаванай справаздачнасцю, наладжвальнымі формамі, эфектыўным кіраваннем рабочым працэсам і паслугамі па ўкараненні. Добра ўзаемадзейнічайце са сваёй рабочай сілай, выкарыстоўваючы яго мабільнае прыкладанне разам з онлайн-інструментамі для павышэння супрацоўніцтва і эфектыўнай камунікацыі.

Не марнуйце час на абслугоўванне, таму што Cezanne клапоціцца пра гэта, акрамя перыядычных абнаўленняў. Усе вашы даныя знаходзяцца ў бяспецы дзякуючы перадавой бяспецы і абароне даных праз шыфраванне, паролі і адпаведнасць GDPR. Акрамя таго, яго адкрытая архітэктура дапамагае вам павысіць прадукцыйнасць і дазваляе з лёгкасцю падключацца да праграм іншых вытворцаў.

Людзі HR

Вы стаміліся марнаваць час на аднастайныя задачы?

Выкарыстоўвайце Людзі HR аўтаматызаваць гэтыя працэсы і засяродзіцца на сферах, якія патрабуюць большай увагі. Цяпер забудзьцеся адсочваць хваробу, абнаўляць даныя супрацоўнікаў, зацвярджаць водпускі, складаць інфармацыю аб абароце і гэтак далей. Выкарыстоўваючы сістэму адсочвання кандыдатаў, вы можаце наймаць і ўтрымліваць талентаў, якія адпавядаюць культуры вашай арганізацыі. Абагульвайце вакансіі на розных парталах вакансій, а таксама знаходзьце і звязвайцеся з людзьмі, якія могуць дапамагчы развіць ваш бізнес.

Праверце гэта:  8 лепшых мабільных платформаў DevOps для больш хуткай распрацоўкі прыкладанняў

Прадстаўляйце бізнес-лідэрам інфармацыю аб кадрах з поўнымі графічнымі справаздачамі і шукайце рэкамендацыі і планы дзеянняў. Вучыцеся ў іншых спецыялістаў па кадрах праз HRMS і паляпшайце працэс прыняцця рашэнняў. Вы таксама можаце параўнаць сваю інфармацыю аб кадрах з іншымі кампаніямі ў вашай галіны, каб вызначыць вобласці, якія патрабуюць паляпшэння.

Лепш кантактуйце са сваімі супрацоўнікамі і дапамагайце ім аптымізаваць свой патэнцыял з дапамогай дынамічнай сістэмы кіравання прадукцыйнасцю. Знайдзіце сваіх найлепшых выканаўцаў і тых, каму патрэбна дапамога ў паляпшэнні іх прадукцыйнасці. People HR дазваляе плаўна перанесці вашы даныя ў новую сістэму і забяспечыць экспертнае навучанне, каб выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне ў поўнай меры.

Нават не маючы добрых тэхнічных ведаў, вы можаце выкарыстоўваць гэта праграмнае забеспячэнне дзякуючы яго прастаце і зручнасці.

Zenefits

Кіраванне кадравымі працэсамі больш не з’яўляецца галаўным болем, калі ў вас ёсць Zenefits якія прыносяць карысць вашаму бізнесу рознымі спосабамі. Адным пстрычкай мышы вы можаце адправіць лісты з прапановай з усімі важнымі дэталямі разам са спасылкай для прыняцця прапановы ў Інтэрнэце. Для гэтага ён прапануе вытанчаныя шаблоны для лістоў з прапановамі або магчымасць загрузкі асобнага.

Яго партнёр Checkr выконвае поўную і хуткую праверку дадзеных праграмнага забеспячэння. Гэта дазваляе новым удзельнікам самастойна падключацца з дапамогай мабільнага прыкладання Zenefits або вэб-сайта і пазбаўляць клопатаў у першы дзень. Праграмнае забеспячэнне стварае ў лічбавым выглядзе падатковыя дакументы для сталяроў на аснове даступнай інфармацыі.

Прапануючы функцыю лічбавага подпісу, ён заахвочвае вас адмовіцца ад папяровай паперы. Дзякуючы гладкай інтэграцыі са Slack, Salesforce, Google Workspace і г.д. новыя супрацоўнікі могуць аўтаматычна ўваходзіць у свае ўліковыя запісы. Ён прапануе дынамічныя арганізацыйныя схемы і каталог супрацоўнікаў з неабходнымі дэталямі для паляпшэння міжфункцыянальнай сувязі.

Аўтаматызуйце падзеі для супрацоўнікаў, такія як павышэнне па службе, перавод у каманду/аддзел, звальненне, адстаўка і многае іншае. Праграмнае забеспячэнне актыўна сінхранізуе даныя і любыя змены, зробленыя ў рэжыме рэальнага часу, каб яны маглі адлюстроўвацца ўсюды. Ён падтрымлівае не толькі вашых супрацоўнікаў, але і іншую працоўную сілу, уключаючы фрылансераў, незалежных падрадчыкаў і кансультантаў. Заставайцеся ў адпаведнасці з дзяржаўнымі правіламі, аўтаматызуючы задачы.

Стварайце і кіруйце сваёй палітыкай PTO, пакідайце запыты, устанаўлівайце даты адключэння і выкарыстоўвайце аўтаматычны калькулятар балансу PTO, каб зэканоміць час. Ён падтрымлівае бізнес-аналітыку, паведамляючы аб зводках аб кампенсацыі, колькасці персаналу, статыстыцы роўных магчымасцей, абароце кадраў і прадастаўленых апцыёнах на акцыі.

BambooHR

Вашы супрацоўнікі з’яўляюцца актывам вашай кампаніі і маюць вялікае значэнне. Кіруйце імі асцярожна, выкарыстоўваючы BambooHR, гэта ўніверсальнае праграмнае забеспячэнне для збору, арганізацыі і аналізу даных супрацоўнікаў. Палепшыце агульны працэс найму і адаптацыі, разумна кіруйце кампенсацыяй і развівайце ўстойлівую культуру кампаніі.

BambooHR дазваляе захоўваць усю інфармацыю ў адзінай бяспечнай базе дадзеных, якая падтрымліваецца інструментамі дынамічнага рэдагавання і справаздачнасці для паскарэння працоўных працэсаў. Кіруе ім з дапамогай вэб-сайта або мабільнай праграмы, да якой вы можаце атрымаць доступ у любы час і ў любым месцы.

Персаналізуйце свае фармальнасці і афармленне дакументаў, каб палегчыць працэс рэгістрацыі і менш напружаны першы дзень. Ён мае электронныя подпісы, каб вы маглі кіраваць запісамі ў лічбавым выглядзе і прадухіліць назапашванне паперы на вашым стале. Адсочванне часу, PTO, льготы, налічэнне заработнай платы і г.д. цудоўныя з BambooHR.

Гэта дазваляе вам атрымаць глыбейшае ўяўленне аб кіраванні прадукцыйнасцю, задаволенасці супрацоўнікаў і іншай важнай статыстыцы для фарміравання наступнага плана дзеянняў. У цяперашні час у яго больш за 1,56 мільёна актыўных карыстальнікаў па ўсім свеце, а таксама прапануе сем дзён бясплатнай пробнай версіі, каб атрымаць практычны вопыт працы з праграмным забеспячэннем.

Заключэнне

HR-працэсы з’яўляюцца адным з найбольш важных аспектаў сучаснага бізнесу, няхай гэта будзе набор персаналу, налічэнне заработнай платы, прадукцыйнасць або прасоўванне па службе. Гэта патрабуе высокага ўзроўню дакладнасці, і нават нязначная памылка можа каштаваць дорага. Але больш не хвалюйцеся; уключыце воблачную HRMS у вашай арганізацыі, каб аўтаматызаваць усе задачы без памылак.