8 лепшых інструментаў маніторынгу VoIP для вырашэння праблем з прадукцыйнасцю

Хочаце ведаць аб лепшых інструментах маніторынгу VoIP? Вось усё, што вы павінны ведаць.

Сістэма VoIP або галасавога пратаколу можа кіраваць, кантраляваць, адсочваць і паведамляць аб перадачы дадзеных і голасу праз Інтэрнэт. Гэта вядома як шырокапалосная тэлефонная служба, інтэрнэт-тэлефанія, IP-тэхналогія і шырокапалосная тэлефанія для вырашэння патэнцыйных праблем.

Аднак сістэма патрабуе высокага абслугоўвання сеткі і не можа дапусціць нізкай прадукцыйнасці, што прыводзіць да страты пакетаў і затрымкі. Нізкая прадукцыйнасць таксама можа паўплываць на якасць голасу або гуку, што робіць неабходным працаваць над перарывістым гукам.

Тэхналогія VoIP мае некалькі пераваг, такіх як магчымасць здзяйсняць званкі і эканамічная эфектыўнасць. Ён папулярны ў тэлемаркетынгу, абслугоўванні кліентаў і службах тэхнічнай падтрымкі, якія не маюць праблем з якасцю сувязі. Прылады, якія працуюць з дадзенымі, такія як планшэты, камп’ютары і тэлефоны, могуць лёгка здзяйсняць званкі.

Тым не менш, ёсць аддзелы, дзе нізкая якасць выкліку выклікае заклапочанасць, таму неабходна выбраць рашэнні для маніторынгу VoIP, якія суправаджаюць іншыя кампаненты, такія як маніторынг трафіку VoIP, інструменты ліквідацыі непаладак VoIP і аналізатары трафіку VoIP.

Прыкладанні VoIP ўключаюць WhatsApp, групавы чат Google, Google Voice, Skype і г. д. Тэхналогія дазваляе традыцыйным службам тэлефоннай сувязі выкарыстоўваць пратаколы з камутацыяй пакетаў для працы ў сетках. Гэта дапамагае атрымліваць асобныя пакеты з дапамогай галасавых сігналаў, якія перадаюцца ў сумяшчальную сетку.

Трэба знайсці правільны інструмент маніторынгу VoIP на рынках, якія развіваюцца. Даступна некалькі варыянтаў, такіх як рашэнні з закрытым зыходным кодам, з адкрытым зыходным кодам, бясплатныя і карпаратыўныя рашэнні.

Вось некаторыя з лепшых інструментаў маніторынгу VoIP, якія вы можаце разгледзець.

Змест

Дотком-манітор

Маніторынг VoIP карпаратыўнага ўзроўню Dotcom-Monitor паслугі дазваляюць імгненна ліквідаваць праблемы даступнасці тэлефоннага нумара з любой кропкі свету, у любы час!

У той момант, калі сістэма сувязі VoIP вашай арганізацыі мае праблемы з даступнасцю або прадукцыйнасцю, іх сістэма неадкладна паўтарае выклікі на SIP-прыладу канчатковага карыстальніка і аналізуе адказы на выклік, каб вызначыць прычыну праблем з падключэннем. Вы атрымліваеце неадкладнае апавяшчэнне (з прычынай праблемы), што дазваляе вам аператыўна адрэагаваць і хутка прымяніць неабходныя выпраўленні!

Ад асабістых/прыватных нумароў да буйных карпарацый, Dotcom-Monitor робіць усё, тэстуючы любыя і ўсе тыпы паслуг тэлефонных нумароў на даступнасць і прадукцыйнасць, гарантуючы, што вашы кліенты задаволеныя і ніколі не пазбаўлены магчымасці звязацца з вамі па тэлефоне!

Маніторынг сеткі Paessler PRTG

Калі вы хочаце палепшыць прадукцыйнасць VoIP, пачніце з маніторынгу сеткі Paessler PRTG, каб даведацца пра праблемы. Ён дапамагае кантраляваць трафік, служыць сродкам ліквідацыі непаладак, памяншае колькасць памылак VoIP, мінімізуе затрымку, страту пакетаў або дрыгаценне і паляпшае прадукцыйнасць. Перавага выкарыстання праграмнага забеспячэння для маніторынгу VoIP PRTG:

  • Пошук і ліквідацыю непаладак для выяўлення няспраўных камутатара і маршрутызатара,
  • Палепшыце прадукцыйнасць VoIP, каб пазбегнуць збою або перапынення выкліку,
  • Аналізатар трафіку для разумення нагрузкі, маніторынгу даных і аналізу выніку.

Інтэрнэт-інструмент пастаўляецца з пяццю датчыкамі, каб пачаць працу з інструментам ліквідацыі непаладак VoIP. Маніторынг сеткі Paessler PRTG уключае датчык Ping для вымярэння страты пакетаў, датчык Round Trip для вымярэння якасці абслугоўвання, датчык Ping Jitter для аналізу значэння дрыгання, датчык Cisco IP SLA для вымярэння QoS і датчык One Way для кантролю якасці злучэння.

Сайт 24×7

Калі вы шукаеце праграмнае забеспячэнне для маніторынгу VoIP з пробнай версіяй, Сайт 24×7 можа скончыць ваш пошук. 30-дзённы пробны перыяд выкарыстоўвае Cisco Internet Protocol Service Level Agreement (IPSLA) для доступу да паслуг VoIP. Лягчэй вырашаць праблемы якасці ў рэжыме рэальнага часу з паказчыкамі прадукцыйнасці і даступнай статыстыкай, якія даюць глыбокую інфармацыю.

Праверце гэта:  Як змяніць выяўленне вушэй вашага AirPod і элементы кіравання націсканнем

Інструмент маніторынгу VoIP Site24x7 атрымлівае імгненныя абвесткі і абараняе прылады ад любых збояў. Ён адсочвае розныя кампаненты, такія як затрымка, дрыгаценне і страта пакетаў, якія ўплываюць на якасць выкліку. Ён адсочвае час паездкі туды і назад (RTT), ацэнку меркаванняў (MOT) і паказчыкі ад пункта прызначэння да крыніцы (і наадварот).

Выклікі VoIP сутыкаюцца з агульнымі праблемамі, такімі як частыя разрывы выклікаў, затрымкі гуку, сціск галасы, рэзкія галасы і рэха. Функцыя ліквідацыі непаладак аналізуе ўсе перадачы выклікаў і сетку, каб ліквідаваць праблемы. Ён ахоплівае такія паказчыкі, як страта пакетаў, дрыгаценне, адсутнасць пакетаў кіраванага доступу ў Інтэрнэт (MIA), позняе прыбыццё пакетаў і г.д.

SolarWinds

SolarWinds VoIP і менеджэр якасці сеткі можа дапамагчы атрымаць інфармацыю пра прадукцыйнасць і глыбокія крытычныя паказчыкі QoS выклікаў. Інструмент пастаўляецца з 30-дзённым пробным перыядам з наступнай падпіскай ад 963 долараў. Карыстальнікі, якія ў асноўным засяроджваюцца на маніторынгу і кіраванні IP SLA, маніторынгу якасці VoIP, маніторынгу WAN, падтрымцы дыспетчара выклікаў Cisco і маніторынгу дрыгацення сеткі, могуць выбраць гэты інструмент.

SolarWinds аналізуе падрабязныя запісы выклікаў, якія могуць аналізаваць запісы, створаныя з дапамогай Avaya Communication Manager і Cisco CallManager. Гэта дапамагае ідэнтыфікаваць любыя скажэнні, шумы і затрымку, ухіляючы праблемы. Інструмент можа забяспечваць кантроль і цэнтралізаваную бачнасць для карыстальнікаў і атрымліваць гістарычныя справаздачы і статыстычныя справаздачы ў рэжыме рэальнага часу. Ён выкарыстоўвае спецыфічную сеткавую статыстыку IP SLA і дапамагае паскорыць пошук і ліквідацыю непаладак выклікаў CUBE і збояў Cisco SIP.

VoIP Spear

VoIP Spear адсочвае якасць галасы, каб пераканацца, што можна прааналізаваць яго і выправіць праблемы. Праграмнае забеспячэнне дапамагае кантраляваць якасць VoIP 24×7, каб убачыць стан праблем. VoIP Spear прапануе адзнаку, якая дэманструе якасць званкоў у выглядзе сярэдняга бала меркаванняў (MOS) з дапамогай дыяграмы.

Інструмент эфектыўна тэстуе буйныя гарады, а серверы прапануюць падрабязную інфармацыю. Разам з гэтым, абвесткі па электроннай пошце палягчаюць маніторынг якасці галасы.

Рэчнае UCExpert

Riverbed UCExpert – гэта просты ў выкарыстанні інструмент маніторынгу VoIP, дзе карыстальнікі могуць лёгка ўзаемадзейнічаць і супрацоўнічаць з кліентамі і камандамі. Гэта інструмент, які павышае прадукцыйнасць за кошт скарачэння званкоў у службу падтрымкі і эфектыўнага супрацоўніцтва. Можна палепшыць галасавыя і відэапраграмы для супрацоўніцтва, магчымасці абмену паведамленнямі, сацыяльныя сеткі і мабільныя праграмы.

Праверце гэта:  Як дадаць сумеснага вядучага да сустрэчы ў Zoom

Рэчнае UCExpert прапануе бесперапынны маніторынг якасці ўніфікаванай сувязі, які можа вырашыць праблемы, якія выклікаюць асноўную заклапочанасць. Мэта складаецца ў тым, каб скараціць час рэакцыі, выкарыстоўваць інтэлектуальнае кіраванне трафікам на аснове палітык, выправіць праблемы, звязаныя з уздзеяннем на канечных карыстальнікаў, і маштабаваць відэапраграмы для даступнасці.

Як вынікае з назвы, ExtraHop прапануе карыстальнікам скачок адносна маніторынгу прадукцыйнасці відэа і VoIP. Гэта лепшае рашэнне для дрыгацення, перапыненых выклікаў або адставання. ExtraHop можа імгненна кантраляваць усе дадзеныя, каб зразумець ІТ-дзейнасць, якая можа паўплываць на іх якасць. Гэта таксама ізалюе праблемы карыстальніка і дапамагае прапанаваць разуменне ўмоў. Праграмнае забеспячэнне падтрымлівае адпаведнасць і аўдыт, карэлюе трафік, аналізуе трафік і атрымлівае бачнасць.

Кіраванне механізмам OpManager

Manageengine OpManager – гэта першакласны інструмент, які забяспечвае адсутнасць скаргаў на якасць сувязі, аб’ядноўвае сетку, маніторынг паслуг, прадукцыйнасць і кіраванне прадукцыйнасцю збояў, а таксама аналіз сеткавага трафіку. Функцыі інструмента ўключаюць актыўны маніторынг прадукцыйнасці VoIP і якасці VoIP ва ўсёй інфраструктуры WAN.

OpManager можа таксама ліквідаваць праблемы з прадукцыйнасцю для карыстальнікаў разам з графікамі тэндэнцый VoIP QoS і падрабязнымі справаздачамі аб прадукцыйнасці пункта прызначэння або крыніцы. Карыстальнікі могуць атрымліваць падрабязныя справаздачы аб прадукцыйнасці VoIP па джиттеру, страце пакетаў, MOS, максімальнаму RTT і максімальнаму парушэнні SLA.

Заключэнне

Як правіла, прадпрыемствы не выбіраюць бясплатныя інструменты, паколькі ў іх адносна абмежаваныя функцыі. Аднак часам бясплатныя інструменты могуць задаволіць патрабаванні карыстальніка, у той час як іншы раз карыстальнікі могуць праверыць ідэальныя варыянты перад завяршэннем.

Карыстальнікі могуць наладзіць інструменты маніторынгу VoIP, якія адпавядаюць іх патрабаванням, каб гарантаваць, што ні адзін пакет не будзе страчаны. Такім чынам, абярыце найбольш прыдатны варыянт і пачніце маніторынг VoIP.