8 лепшых праграм CMMS у 2022 годзе

CMMS, скарачэнне ад камп’ютэрызаванай сістэмы кіравання тэхнічным абслугоўваннем, эканоміць час і грошы і скарачае дакументаабарот за кошт правільнага кіравання актывамі.

Праграмнае забеспячэнне выкарыстоўваецца прадпрыемствамі з вялікай колькасцю актываў у асноўным для кіравання прафілактычным абслугоўваннем, кіравання працоўнымі заказамі і кіравання актывамі. Ён забяспечвае такія ключавыя функцыі, як павышэнне надзейнасці актываў, скарачэнне незапланаваных прастояў абсталявання і стварэнне эфектыўных стратэгій прафілактычнага абслугоўвання.

Што такое праграмнае забеспячэнне CMMS?

CMMS – гэта праграмнае рашэнне, якое дапамагае прадпрыемствам кіраваць, аўтаматызаваць, планаваць, адсочваць і аптымізаваць усе працэсы тэхнічнага абслугоўвання ў лічбавай форме. Ён аўтаматызуе некаторыя працэсы ў працаёмкіх арганізацыях для павышэння эфектыўнасці за кошт ліквідацыі вялікай папяровай працы.

Гэта цэнтралізаванае вэб-і мабільнае праграмнае забеспячэнне, неабходнае для такіх прадпрыемстваў, як будаўніцтва, здабыча нафты і газу, вытворчасць, транспарт і г.д. CMMS захоўвае ўсю інфармацыю аб тэхнічным абслугоўванні, такую ​​як заказы на пастаўку, працоўныя заказы, актывы, часопісы, працоўныя гісторыі, пастаўшчыкоў і справаздачы аб тэхнічным абслугоўванні ў адным платформа. Гэта дапамагае галінам, дзе патрабуецца фізічная інфраструктура, аптымізаваць даступнасць і выкарыстанне ўсяго фізічнага абсталявання.

CMMS супраць кіравання актывамі прадпрыемства (EAM)

Сістэмы CMMS і EAM часта блытаюць з-за аднолькавых функцый, функцый і прыкладанняў. CMMS засяроджваецца галоўным чынам на прадастаўленні рашэнняў па тэхнічным абслугоўванні для прадпрыемстваў, у той час як EAM з’яўляецца больш шырокім і комплексным рашэннем для кіравання і адсочвання ўсяго жыццёвага цыкла актываў.

Давайце падрабязна абмяркуем іх адрозненні:

Параметры CMMS (Камп’ютэрызаваная сістэма кіравання тэхнічным абслугоўваннем) EAM (Кіраванне актывамі прадпрыемства) Вызначэнне Праграмнае забеспячэнне CMMS – гэта інструмент, які дапамагае ў адсочванні і кіраванні аперацыямі тэхнічнага абслугоўвання. Сістэма EAM дапамагае прадпрыемствам адсочваць увесь жыццёвы цыкл актываў. Галоўная мэта Асноўная мэта інструмента CMMS – кантраляваць стан актываў і дапамагаць у працэсах тэхнічнага абслугоўвання. Асноўная мэта сістэмы EAM – поўная аптымізацыя і выкарыстанне актываў пры адначасовым зніжэнні выдаткаў. Асноўныя характарыстыкі. Прафілактычнае абслугоўванне, кіраванне запасамі, кіраванне праектамі, тэхнічнае абслугоўванне, арыентаванае на надзейнасць, і г. д. Адсочванне актываў, маніторынг стану , кіраванне бюджэтам, кіраванне запасамі, кіраванне працэсамі, кіраванне праектамі, маніторынг энергарэсурсаў і г.д. Карыстальнікі. Групы па эксплуатацыі і тэхнічным абслугоўванні выкарыстоўваюць праграмнае забеспячэнне. Каманды па тэхнічным абслугоўванні, фінансах, захаванні патрабаванняў, аперацый і вытворчасці выкарыстоўваюць сістэму. УкараненнеCMMS мае адзіны цыкл укаранення. EAM мае ўкараненне цыклы ў некалькі фаз. Прыняцце рашэнняў Выканана t каманда па эксплуатацыі і тэхнічным абслугоўванні. Гэта выконвае каманда па кіраванні, эксплуатацыі і тэхнічнаму абслугоўванню ўзроўню С. Ідэальна падыходзіць для бізнесу. Кампаніі ўкладваюць значныя сродкі ў такія фізічныя актывы, як электрасеткі, вытворчыя прадпрыемствы, вежы сувязі і г.д. жыццёвы цыкл, напрыклад, урад і абарона, энергетыка і камунальныя паслугі, вытворчасць і г.д. CMMS супраць EAM

Праверце гэта:  Вы сумуеце па Touch ID? Я, вядома, не

Асаблівасці ідэальнага праграмнага забеспячэння CMMS

CMMS прапануе некалькі функцый для кіравання тэхнічным абслугоўваннем прадпрыемстваў. Ніжэй прыведзены некалькі асноўных характарыстык ідэальнай CMMS:

Кіраванне актывамі

Для прадпрыемстваў, якія займаюцца вялікімі актывамі, вельмі важна, каб даныя аб іх актывах заўсёды былі даступныя. Вось тады ў гульню ўступае CMMS. Гэта дапамагае кампаніям кіраваць сваімі актывамі і абсталяваннем у рэжыме рэальнага часу, а таксама дапамагае падоўжыць іх жыццёвы цыкл.

З CMMS прадпрыемствы могуць найлепшым чынам выкарыстоўваць свае актывы. Праграмнае забеспячэнне захоўвае патрабаванні да праверкі, паказанні лічыльнікаў, запісы аб тэхнічным абслугоўванні, кропкі каліброўкі і г.д.

Кіраванне працоўнымі заказамі

CMMS захоўвае даныя аб кожным абсталяванні, напрыклад, калі ім спатрэбіцца тэхнічнае абслугоўванне і якія запчасткі заканчваюцца або недаступныя. Затым праграмнае забеспячэнне стварае працоўныя заказы ў адпаведнасці са сваім графікам, а таксама рэагуе на любыя змены заказаў, зробленыя камандамі.

Функцыя заказу на працу CMMS дапамагае вызначаць прыярытэты запытаў на працу, і гэтая функцыя дапамагае эфектыўна адсочваць планаванне, расклад і выкананне кожнага запыту на працу.

Прафілактычнае абслугоўванне

Праграма прафілактычнага абслугоўвання CMMS гарантуе, што вы цалкам выкарыстоўваеце кожную частку абсталявання, падаўжаючы яго жыццёвы цыкл. Гэта дапамагае прадухіліць псаванне абсталявання і знізіць выдаткі на аварыйны рамонт за кошт кіравання яго абслугоўваннем.

Функцыі CMMS, якія падтрымліваюць прафілактычнае абслугоўванне, – гэта кіраванне інспекцыямі, кантрольны спіс прафілактычнага абслугоўвання, налада інтэрвалаў тэхнічнага абслугоўвання, падтрыманне прадукцыйнасці і выяўленне збояў.

Кіраванне запасамі

Добрае праграмнае забеспячэнне CMMS дапаможа ў кіраванні запасамі і запасамі, а таксама дапаможа ў адсочванні дэталяў абсталявання, калі яны даступныя на складзе ці не, і дапаможа ў размяшчэнні заказаў адпаведна. Калі кіраванне запасамі ажыццяўляецца правільна, іншыя функцыі, такія як кіраванне працоўнымі заказамі і абслугоўванне абсталявання, таксама выконваюцца эфектыўна.

Функцыі CMMS, якія дапамагаюць кіраванню запасамі, – гэта кіраванне інфармацыяй аб пастаўшчыках, паказчыкі ўзроўню запасаў, падлік цыклаў, спіс матэрыялаў (BOM) і размеркаванне запасаў.

Кіраванне прадаўцом

Інструмент CMMS дапамагае не толькі ў кіраванні актывамі і запасамі, але і ў кіраванні пастаўшчыкамі. Ён захоўвае інфармацыю аб пастаўшчыку, напрыклад, кантактныя дадзеныя для доступу да менеджэраў. Праграмнае забеспячэнне распрацавала шаблоны для размяшчэння заказаў у пастаўшчыка, калі гэта неабходна.

Гэта эканоміць час супрацоўнікаў, захоўваючы інфармацыю аб пастаўшчыках і дапамагаючы размяшчаць заказы. Лепшае праграмнае забеспячэнне CMMS адсочвае заказ з моманту яго размяшчэння ў пастаўшчыка да моманту яго дастаўкі і адпраўляе апавяшчэнні кожнаму пастаўшчыку аб размяшчэнні новага замовы.

Справаздачы і статыстыка

CMMS мае функцыі справаздач і статыстыкі для адсочвання і аналізу бягучага стану актываў, прадукцыйнасці, выдаткаў на тэхнічнае абслугоўванне і г. д. Каманды могуць лёгка кіраваць актывамі, адсочваць праблемы і прымаць рашэнні на аснове справаздач, створаных CMMS.

Праверце гэта:  Выпраўце цеплавую троттлінг наўтбука

Функцыя справаздачнасці CMMS уключае стварэнне справаздач, стварэнне KPI, справаздачнасць аб месцах памылак і аўдыт справаздач. Каманды CMMS могуць правяраць такую ​​статыстыку, як агульны кошт рамонту, агульны час прастою актываў, даступныя запасы, незавершаныя і выкананыя заказы і г.д.

Якія перавагі выкарыстання праграмнага забеспячэння CMMS?

  • Праграмнае забеспячэнне CMMS дапамагае планаваць і кіраваць праверкамі і задачамі прафілактычнага абслугоўвання. Гэта дапамагае своечасова выявіць нязначныя праблемы з кожным актывам або абсталяваннем і адрамантаваць іх, перш чым даць ім шанец перарасці ў нешта вялікае. Гэта, у сваю чаргу, дапаможа вам зэканоміць грошы за кошт ранняга вырашэння праблемы.
  • Часам нават пасля прыняцця ўсіх прафілактычных мер усё можа пайсці не так, і тут CMMS дзейнічае як рэактыўнае абслугоўванне. Гэта дапамагае прадпрыемствам рэагаваць хутчэй, паказваючы, якія крокі трэба выканаць.
  • CMMS дапамагае адсочваць запасы MRO. Невялікая няспраўнасць можа затрымаць працэс рамонту і перашкодзіць выкананню іншых задач, калі дэталі не прыйшлі своечасова ад пастаўшчыка. Праграмнае забеспячэнне кантралюе запасы і захоўвае інфармацыю аб запчастках, якія ў вас ёсць, і аб тым, што вам можа спатрэбіцца замовіць.
  • CMMS дапамагае знізіць выдаткі на заказ запчастак на працягу ночы, калі здараецца няспраўнасць. Калі вы ведаеце, якіх дэталяў у вас няма, вы можаце замовіць загадзя, каб яны былі даступныя падчас крызісу, і вам не трэба было плаціць дадаткова за дастаўку на працягу ночы.
  • Ідэальная CMMS дапаможа вам выкарыстоўваць дадзеныя, якія яна захоўвае, і прымаць лепшыя рашэнні. Вы ведаеце, якое абсталяванне патрабуе тэхнічнага абслугоўвання ў які час, і вы можаце давяраць дадзеным, якія захоўваюцца ў праграмным забеспячэнні, і прыняць неабходныя меры адпаведна.

Далей давайце паглядзім на некаторыя з лепшых праграм CMMS, пералічаных ніжэй.

MaintainX

MaintainX з’яўляецца адным з папулярных і найбольш рэкамендаваных праграм CMMS, даступных на рынку. Праграмнае забеспячэнне выкарыстоўваецца такімі брэндамі, як McDonald’s, Marriott, Hilton Hotels і г. д. Яно дапамагае прадпрыемствам палепшыць штодзённую сувязь у аддзеле тэхнічнага абслугоўвання і кіраваць буйнымі нумарамі. актываў і абсталявання.

Асноўныя функцыі MaintainX

  • Неабмежаваная колькасць заказаў
  • Неабмежаваныя актывы
  • Мабільныя прыкладанні з высокай хуткасцю рэагавання
  • Працоўныя працэсы супрацоўніцтва
  • Шаблоны для стварэння формы

Кампаніі аддаюць перавагу MaintainX з-за яго выключных функцый і розных варыянтаў выкарыстання.

Smartsheet

Smartsheet гэта надзейны воблачны інструмент CMMS з простымі ў выкарыстанні і аўтаматызаванымі функцыямі. Ён забяспечвае дадатковыя функцыі, такія як сканаванне штрых-кодаў, кіраванне дакументамі і інструменты для сумеснай працы.

Асноўныя функцыі SmartSheet:

  • Справаздача даных у рэжыме рэальнага часу
  • Кіраванне запасамі
  • Мабільны доступ
  • Кіраванне каліброўкай
  • Прафілактычнае абслугоўванне
  • Адсочванне гісторыі абслугоўвання

Smartsheet лепш за ўсё падыходзіць для прадпрыемстваў, якія шукаюць аўтаматычныя функцыі і функцыі абслугоўвання на аснове праектаў.

Limble CMMS

Limble CMMS гэта арыентаваная на карыстальніка платформа, распрацаваная для дапамогі ў выкананні працоўных запытаў і іншых задач з дапамогай мабільных тэлефонаў. Прыкладанне даступна як для лакальнага, так і для воблачнага разгортвання.

Праверце гэта:  Ці можаце вы адправіць SMS камусьці, каго вы заблакавалі на iPhone?

Асноўныя магчымасці Limble:

  • Загады на працу
  • Прафілактычнае абслугоўванне
  • Заяўкі на працу і адсочванне
  • Кіраванне прадаўцом
  • Карыстальніцкія справаздачы і панэлі
  • Кіраванне запасамі

Limble лепш за ўсё падыходзіць для малых і вялікіх арганізацый, якія жадаюць перайсці ад рэактыўнага да прафілактычнага абслугоўвання.

Утрыманне

Утрыманне гэта гатовае да мабільных прылад праграмнае забеспячэнне CMMS, якое шырока выкарыстоўваецца для такіх прадпрыемстваў, як вытворчасць, кіраванне ўласнасцю, транспарт і г.д. Праграмнае забеспячэнне прапануе QR-коды і паказанні лічыльнікаў разам з іншымі функцыямі.

Асноўныя функцыі Upkeep:

  • Парадак працы і заяўкі
  • Адсочванне часу і выдаткаў
  • Кіраванне запасамі
  • Кантрольныя спісы тэхнічнага абслугоўвання
  • Адсочванне амартызацыі
  • Аўтаматызацыя працоўнага працэсу

Upkeep ідэальна падыходзіць для каманд кіравання тэхнічным абслугоўваннем і тэхнікаў па абслугоўванні на месцах.

Fiix

Fiix гэта інструмент CMMS з падтрымкай штучнага інтэлекту, які дапамагае кіраваць абслугоўваннем і прадукцыйнасцю. Ідэальнае праграмнае рашэнне для бізнесу, якому не патрэбны складаныя функцыі.

Асноўныя функцыі Fiix CMMS:

  • Кіраванне актывамі
  • Кіраванне працоўнымі заказамі
  • Справаздачнасць
  • Кіраванне дэталямі і матэрыяламі.

Калі вы шукаеце даступнае і адно з лепшых праграм CMMS для кіравання актывамі і працоўным парадкам, а таксама дапамогі ў справаздачнасці, то Fiix павінен быць вашым выбарам.

EZOfficeInventory

EZOfficeInventory гэта выдатнае праграмнае забеспячэнне для адсочвання і абслугоўвання актываў. Праграмнае забеспячэнне дапамагае адсочваць увесь жыццёвы цыкл актываў і, адпаведна, аптымізуе працоўны працэс.

Асноўныя функцыі EZOfficeInventory:

  • Кіраванне каліброўкай
  • Мабільны доступ
  • Кіраванне запасамі
  • Тэхнік кіравання
  • Адсочванне гісторыі абслугоўвання
  • Прафілактычнае абслугоўванне

Гэты інструмент CMMS дапамагае кіраваць актывамі незалежна ад месцазнаходжання з праграмным забеспячэннем.

Крыёта

Крыёта гэта дадатак для мабільных прылад, якое дапамагае планаваць мерапрыемствы па тэхнічным абслугоўванні і аўтаматызаваць працоўныя працэсы з дапамогай функцыі календара/планавальніка. Платформа мае загадзя вызначаныя кантрольныя спісы і шаблоны, даступныя для эфектыўнай апрацоўкі працоўных заказаў.

Асноўныя характарыстыкі Cyotos:

  • Заяўкі на працу
  • Загады на працу
  • Прафілактычнае абслугоўванне
  • Вопіс запчастак
  • Кантрольныя спісы і праверкі
  • Наладжвальны працоўны працэс
  • Справаздача бізнес-аналітыкі

Праграмнае забеспячэнне лепшае для прафесіяналаў, якім яно патрэбна ў дарозе для кіравання працоўнымі працэсамі.

Бегемот

Бегемот з’яўляецца адным з лепшых даступных простых у выкарыстанні вэб-праграм CMMS. Карыстальнікам Hippo не трэба быць тэхнічна падкаванымі з-за яго простага інтэрфейсу і вэб-разгортвання.

Асноўныя характарыстыкі Hippo CMMS:

  • Кіраванне абсталяваннем
  • Прагнастычнае абслугоўванне
  • Кіраванне працоўным парадкам
  • Кіраванне запасамі і часткамі
  • Кіраванне прадаўцом
  • Справаздачы аб тэхнічным абслугоўванні

Праграмнае забеспячэнне лепш за ўсё падыходзіць для малых і сярэдніх кампаній па тэхнічным абслугоўванні і абслугоўванні, якія плануюць разгарнуцца ў розных месцах.

Заключнае слова

CMMS з’яўляецца выдатным рашэннем для любога актываёмістага бізнесу для адсочвання і эфектыўнага кіравання сваімі актывамі. Выберыце праграмнае забеспячэнне CMMS, паспрабаваўшы некаторыя з прыведзенага вышэй спісу, каб даведацца, якое з іх ідэальна адпавядае вашым бізнес-патрэбам і бюджэту.