8 канкурэнтаў ServiceNow для малых і буйных кампаній

Інструменты ITSM эфектыўна дапамагаюць камандам прадастаўляць выдатныя ІТ-паслугі сваім кліентам і павышаць прадукцыйнасць супрацоўнікаў і супрацоўніцтва, адначасова эканомячы рэсурсы.

ServiceNow з’яўляецца адным з лепшых інструментаў ITSM для бізнесу, які пастаўляецца з багатым наборам функцый і функцый.

Аднак у кожнага ёсць унікальныя патрэбы і перавагі. У той час як многім падабаюцца прапановы ServiceNow, некаторыя не задаволеныя яго прадукцыйнасцю, карыстальніцкім інтэрфейсам, падтрымкай, бюджэтам і г.д.

Карыстальніцкі досвед можа змяняцца ад чалавека да чалавека або ад бізнесу да бізнесу.

Таму людзі шукаюць альтэрнатывы ServiceNow, якія лепш задаволіць іх патрабаванні, бюджэт і перавагі.

Такім чынам, калі вы адзін з іх, гэты артыкул пра канкурэнтаў ServiceNow дапаможа вам выбраць лепшую альтэрнатыву, каб вы маглі максімальна выкарыстоўваць свой інструмент ITSM.

Што такое кіраванне ІТ-паслугамі (ITSM)?

Кіраванне паслугамі інфармацыйных тэхналогій (ITSM) адносіцца да дзейнасці і працэсаў, якія арганізацыя выконвае для стварэння, праектавання, эксплуатацыі, кантролю і прадастаўлення ІТ-паслуг кліентам.

Іншымі словамі, ITSM – гэта тое, як каманда кіруе і прадастаўляе свае ІТ-паслугі ад канца да канца. Ён сканцэнтраваны на патрэбах кліентаў і пастаянным удасканаленні, каб забяспечыць выдатную якасць абслугоўвання і вопыт кліентаў.

Ён адрозніваецца ад іншых падыходаў да кіравання ІТ, такіх як кіраванне ІТ-сістэмамі і кіраванне сеткай. У той час як ITSM засяроджваецца на патрэбах кліентаў, іншыя засяроджваюцца на паляпшэнні ІТ-сістэм. Падобным чынам адрозніваецца Бібліятэка інфраструктуры інфармацыйных тэхналогій (ITIL). Гэта падобна на аснову для ITSM, якая апісвае неабходныя метады і інструменты, каб дапамагчы камандам эфектыўна прадастаўляць ІТ-паслугі.

Ідэя стварэння ITSM заключаецца ў прадастаўленні ІТ як паслугі, якая выходзіць за межы звычайнай ІТ-падтрымкі. Акрамя таго, ITSM – гэта больш інклюзіўная сістэма, якая апісвае ўсе працэсы, тэхналогіі і інструменты, якія выкарыстоўваюцца ІТ-камандамі для кіравання сваімі ІТ-паслугамі. Ён нават вызначае ролі і абавязкі кожнага аддзела і асобы, якія займаюцца ІТ-паслугамі.

Навошта прадпрыемствам патрэбныя платформы ITSM?

ITSM прыносіць карысць усёй вашай арганізацыі. Ён імкнецца палепшыць вопыт кліентаў і павысіць прадукцыйнасць вашай каманды і засяродзіцца на распрацоўцы працэсаў і тэхналогій.

Тым не менш, платформы ITSM – гэта інструменты або праграмныя рашэнні з магчымасцямі ITSM. На рынку вы знойдзеце мноства платформаў ITSM, якія прапануюць вашым арганізацыям некалькі пераваг у кіраванні ІТ-паслугамі.

Вось некаторыя з прычын, чаму вам патрэбна платформа ITSM.

Паляпшае вопыт кліентаў

Паколькі ITSM сканцэнтраваны на задавальненні патрэбаў кліентаў, ІТ-каманды пастаянна працуюць над паляпшэннем прадастаўлення ІТ-паслуг канчатковым карыстальнікам. Яны спрабуюць зразумець болевыя моманты канчатковых карыстальнікаў і складаюць планы па вырашэнні гэтых праблем. Гэта прымушае вашых кліентаў адчуваць сябе ацэненымі і ў той жа час паляпшае аказанне паслуг. У канчатковым рахунку, гэта спрыяе паляпшэнню кліентаў.

Павышэнне эфектыўнасці ІТ

Інструменты ITSM дапамагаюць павысіць эфектыўнасць ІТ, дазваляючы камандам эфектыўна апрацоўваць кожны працэс, ад стварэння паслуг і дастаўкі да пасляпродажнага абслугоўвання. Робіцца гэта рознымі спосабамі.

Інструмент ITSM дапамагае камандам ІТ эфектыўна выкарыстоўваць ІТ-рэсурсы, нават калі яны абмежаваныя. Акрамя таго, ён аўтаматызуе працоўны працэс, каб трымаць усіх на адной старонцы, пазбаўляючы ад ручных задач. Гэта таксама ўпарадкоўвае задачы, каб кожны член каманды ведаў, што рабіць далей і як усё ідзе.

Акрамя таго, выкарыстанне інструментаў ITSM дапамагае вам своечасова выяўляць праблемы, каб вы маглі іх хутчэй выправіць. Такім чынам, калі даступнасць вашых ІТ-паслуг і час водгуку палепшацца, вы будзеце мець усе рэсурсы, даступныя, калі яны вам спатрэбяцца.

Павялічвае прадуктыўнасць

Паколькі інструменты ITSM аптымізуюць задачы з аўтаматызацыяй і выразнымі мэтамі, вашы супрацоўнікі могуць дасягнуць большага за меншы час. Яны таксама могуць хутчэй знаходзіць праблемы і вырашаць іх, каб павысіць задаволенасць кліентаў. Гэта сведчыць аб павышэнні прадукцыйнасці. Акрамя таго, ім не толькі лягчэй зразумець патрэбы бізнесу, але яны таксама прыстасоўваюцца да мэт і імкнуцца палепшыць сваю прадукцыйнасць.

Павялічвае супрацоўніцтва

Інструмент ITSM узмацняе супрацоўніцтва паміж членамі каманды, паколькі ўсе яны могуць візуалізаваць працоўныя працэсы і шукаць аднолькавую інфармацыю аб праблемах, якія яны збіраюцца вырашаць далей. У выніку яны могуць эфектыўна працаваць разам, каб вырашаць праблемы, прыдумляць лепшыя ідэі і працаваць над паляпшэннем працэсаў. У выніку яны могуць апрацоўваць большае развіццё, забяспечваючы пры гэтым якасць.

Праверце гэта:  Як змяніць выяву профілю ў дадатку Xbox

Скарачае выдаткі

Добры інструмент ITSM пастаўляецца з добрай справаздачнасцю і аналітыкай для вымярэння карысных паказчыкаў. Гэта можа адлюстроўваць вашыя моцныя і слабыя бакі, каб вы маглі зрабіць паляпшэнні. Тут таксама будуць асветлены ўзнятыя праблемы, колькасць вырашаных, узровень задаволенасці кліентаў, праблемы бяспекі і г.д.

Такім чынам, калі вы вырашаеце праблемы на ранняй стадыі, вы застаяцеся ў бяспецы, а не пакутуеце ад наступстваў парушэння бяспекі або эскалацыі кліентаў.

Гэта дапамагае скараціць выдаткі, выдаткаваныя на вырашэнне гэтых важных праблем. Акрамя таго, аўтаматызаваныя працэсы дазваляюць зэканоміць рэсурсы, якія раней траціліся на выкананне працаёмкіх задач уручную, а большая колькасць супрацоўнікаў працуе больш працяглы час для вырашэння паўтаральных, дробных задач.

Што такое ServiceNow і чаму ён папулярны?

ServiceNow з’яўляецца адным з вядучых пастаўшчыкоў платформ ITSM, папулярных ва ўсім свеце. Ёсць прычына, па якой гэтая платформа ў 8-ы раз трапіла ў магічны квадрант Gartner 2021 для інструментаў ITSM.

Гэты інавацыйны інструмент ITSM дапаможа вам прадастаўляць устойлівыя ІТ-паслугі, арыентуючыся на вопыт кліентаў і якасць абслугоўвання. Ён пастаўляецца з такімі магчымасцямі, як эфектыўнае кіраванне інцыдэнтамі і праблемамі, кіраванне зменамі, кіраванне запытамі, мабільны агент і дадатак, віртуальны агент, прагназуючы інтэлект і многае іншае. Гэта таксама воблачная платформа для забеспячэння будучыні ІТ-інфраструктуры вашай арганізацыі.

Нягледзячы на ​​ўсе даброты ServiceNow, ён можа падысці не ўсім, бо ў кожнай арганізацыі розныя патрэбы і бюджэтныя абмежаванні.

Калі вы адзін з іх, магчыма, вы шукаеце альтэрнатывы ServiceNow.

Лічы сваё жаданне выкананым!

Вось некаторыя з канкурэнтаў ServiceNow, якія вы можаце паспрабаваць у якасці альтэрнатывы.

Freshservice

Мадэрнізуйце сваё кіраванне ІТ-паслугамі з дапамогай хуткага, інтэлектуальнага, інтуітыўна зразумелага рашэння, якое эканоміць час – Freshservice. Гэта можа дапамагчы вам дасягнуць большай рэнтабельнасці інвестыцый, павысіць эфектыўнасць і забяспечыць незабыўныя ўражанні ад кліентаў.

Павялічце эфектыўнасць абслугоўвання з дапамогай магутнай аўтаматызацыі і працоўных працэсаў без кода. Вы атрымаеце інтэграваную платформу для вашага ITSM для паляпшэння часу і пераадолення бункераў. Гэта дапаможа палепшыць бачнасць вашага працоўнага працэсу, знізіць выдаткі і павялічыць манеўранасць бізнесу.

Вы можаце хутка разгарнуць рашэнне з дапамогай бескадавай платформы Freshservice і атрымаць паслугі па міграцыі і экспертную дапамогу. Яго стандартныя функцыі таксама дазваляюць палегчыць прыняцце разгорнутай службы.

Больш за тое, палепшыце прадукцыйнасць сваіх супрацоўнікаў і аб’яднайце ўзаемадзеянне з кліентамі з дапамогай карпаратыўнай платформы на базе штучнага інтэлекту. Інтэграцыя перацягвання робіць вашу працу больш гладкай і эканоміць час. Ліквідуйце разрыў паміж аперацыямі і кіраваннем паслугамі для павышэння надзейнасці.

Freshservice дазваляе своечасова ідэнтыфікаваць папярэджанні, забяспечваць комплекснае абслугоўванне кліентаў і супрацоўнічаць з кантэкстам для прадухілення розных праблем. Незалежна ад таго, расце вы арганізацыя або буйное прадпрыемства, гэтая альтэрнатыва ServiceNow можа дапамагчы вам скарыстацца многімі перавагамі.

Пачніце 21-дзённую бясплатную пробную версію і скарыстайцеся ўсімі яе функцыямі.

ManageEngine ServiceDesk Plus

Скрыптуйце свой поспех ITSM на лакальнай або воблачнай аснове з ManageEngine ServiceDesk Plus. Гэты канкурэнт ServiceNow ператворыць вашы ІТ-каманды ад штодзённай барацьбы за расслабленне назад да забеспячэння найлепшага абслугоўвання кліентаў.

ServiceDesk Plus забяспечвае цэнтралізаванае кіраванне і выдатную бачнасць, даючы вам магчымасць вырашаць розныя ІТ-праблемы. Такім чынам, вы можаце гарантаваць, што ваш бізнес не будзе пакутаваць ад прастояў. Акрамя таго, вы можаце быць здольныя дастаўляць усмешкі мільёнам вашых канчатковых карыстальнікаў, ІТ-спецыялістаў і зацікаўленых бакоў.

Разам з гэтым вы можаце кіраваць поўным жыццёвым цыклам, павышаць прадукцыйнасць агента, памяншаць адключэнні і выконваць SLA вашых ІТ-білетаў. Аналізуйце першапрычыну праблем, класіфікуйце іх і хутка вырашайце праблемы. Інструмент таксама дапаможа скараціць колькасць паўтаральных інцыдэнтаў у ІТ і ўпарадкаваць такія аперацыі, як планаванне, зацвярджэнне, укараненне і аўтаматычныя працоўныя працэсы.

Пераканайцеся, што з дапамогай гэтага інструмента ў вашых сістэмах не будзе зроблена няўдалых або несанкцыянаваных змяненняў. Вы можаце знаходзіць, кіраваць і адсочваць свае апаратныя сродкі ў адным месцы. Акрамя таго, уключыце адпаведнасць ліцэнзіям, пазбягайце ўразлівасцяў і аптымізуйце выкарыстанне актываў з дапамогай ServiceDesk Plus. Вы таксама можаце стварыць і апублікаваць свой каталог ІТ-паслуг з дапамогай шматэтапных узгадненняў і SLA.

Праверце гэта:  12 лепшых праграм і інструментаў для маніторынгу сеткі, разгледжаныя ў 2020 годзе

Кіруйце і адсочвайце ўсе элементы канфігурацыі, каб адлюстраваць іх адносіны і залежнасці. Выкарыстоўвайце спецыяльныя і стандартныя справаздачы, каб атрымаць сапраўднае разуменне і кантраляваць прадукцыйнасць з дапамогай наладжвальных панэляў кіравання ў рэжыме рэальнага часу.

Пачніце бясплатную пробную версію любога выбранага пакета, які адпавядае вашым патрэбам. Яго платныя планы пачынаюцца ад 8 долараў у месяц.

Джыра

Дазвольце сваім ІТ-аператарам, бізнес-групам і камандам распрацоўшчыкаў лёгка супрацоўнічаць з дапамогай высокай хуткасці Джыра Кіраванне паслугамі. Гэта рашэнне можа хутка рэагаваць на змены і забяспечваць хуткае абслугоўванне супрацоўнікаў і кліентаў.

Паскорыце свой працоўны працэс з Jira Service Management і адпавядайце вашым унікальным патрэбам. Дайце магчымасць усім, у тым ліку кожнаму члену і ўсёй камандзе, каб вы маглі эфектыўна наладзіць службу абслугоўвання і адаптавацца ў маштабе. Гэта дапаможа вам забяспечыць лепшае абслугоўванне без складанасцей.

Дзякуючы адкрытай платформе для сумеснай працы вы можаце адсочваць працу кожнага члена каманды ў межах прадпрыемства. Вы таксама можаце звязаць важныя праблемы з Jira і атрымаць даныя з іншых інструментаў распрацоўкі. У выніку вашым аператыўным службам і камандам падтрымкі будзе прасцей рэагаваць на змены, інцыдэнты і запыты, выкарыстоўваючы шырокі набор інфармацыі.

Кіруйце рызыкамі, забяспечвайце лепшае ўздзеянне на кліентаў, паскарайце працу па распрацоўцы, лёгка разгортвайце змены і пазбаўляйцеся ад цяжкасцей з поўным аўдытарскім следам для кожнай змены. Акрамя таго, Jira падтрымлівае ваш працоўны працэс з дадатковай функцыянальнасцю і працэсамі, каб вы маглі працаваць з адным і тым жа інструментам. Вы таксама атрымаеце адзінае месца праўды, адкуль вы можаце атрымаць даныя і падтрымаць справаздачы.

Атрымайце лепшы агляд і разуменне вашай кампаніі з усімі запушчанымі працэсамі з дапамогай інструмента ITSM. Вы знойдзеце больш за 1000 надзейных інтэграцый і прыкладанняў і зможаце наладзіць рашэнне Jira Service Management у адпаведнасці са сваімі патрэбамі.

Для 3 агентаў Jira прапануе бясплатную падпіску. Для тых, хто хоча скарыстацца службай абслугоўвання і ITSM, гэта каштуе 20 долараў за агента ў месяц. Таксама ёсць магчымасць бясплатнай пробнай версіі.

BMC Helix ITSM

Атрымайце лідзіруючае ў галіны кіраванне паслугамі наступнага пакалення BMC Helix ITSM каб забяспечыць лепшую рэнтабельнасць інвестыцый у воблаку па вашаму выбару. Гэта магутнае рашэнне, арыентаванае на людзей, якое выкарыстоўвае новыя тэхналогіі, такія як машыннае навучанне і штучны інтэлект.

Вы атрымліваеце прагназуючае кіраванне паслугамі праз прызначэнне, маршрутызацыю і аўтаматычную класіфікацыю інцыдэнтаў. Выкарыстоўвайце яго шматвоблачныя магчымасці для пасрэдніцтва выпускаў, змяненняў і інцыдэнтаў паміж воблачнымі пастаўшчыкамі. Інструмент інтэгруецца з вядучымі гнуткімі інструментамі DevOps, такімі як Jira.

Вы атрымаеце аўтаматызаваныя дзеянні і кагнітыўны аналіз электроннай пошты ад імя карыстальнікаў. Акрамя гэтага, вы таксама знойдзеце эфектыўнасць разгортвання і эксплуатацыі дзякуючы кантэйнерызацыі. Вы зможаце зразумець спосаб яго працы і тое, як ён забяспечвае лепшае абслугоўванне для больш хуткага ўкаранення інавацый.

Больш за тое, эфектыўна вырашайце інцыдэнты з дапамогай актыўнага, з улікам кантэксту і інтэлектуальнага супастаўлення інцыдэнтаў. Вы можаце данесці ключавую інфармацыю да персаналу службы падтрымкі і кліентаў менавіта там, дзе яна ім патрэбна. Вы таксама атрымаеце кіраванне жыццёвым цыклам артыкулаў ведаў для актуальнай інфармацыі і эфектыўнага курыравання.

Кіраванне мультывоблачным сэрвісам BMC Helix дазваляе прадастаўляць унікальныя паслугі ў розных воблачных асяроддзях. Вы можаце хутка і лёгка ператварыць надзейныя справаздачы ў выдатную прыборную панэль. Ад цэнтраў апрацоўкі дадзеных да настольных кампутараў дакументуйце ўсе дзеянні і каардынуйце іх для запытаў на змены ва ўсім ІТ-ландшафце.

Гэта рашэнне ITSM прапануе больш функцый, такіх як кіраванне рэлізамі, лічбавае працоўнае месца, кіраванне актывамі, кіраванне канфігурацыяй, кіраванне запытамі на абслугоўванне і кіраванне ўзроўнем абслугоўвання.

Пачніце з BMC Helix, скарыстаўшыся бясплатнай пробнай версіяй.

SolarWinds

Ліквідаваць перашкоды для службы падтрымкі супрацоўнікаў SolarWinds, які прапануе вам сучаснае рашэнне ITSM. З яго унікальнымі функцыямі і магчымасцямі вы можаце кіраваць усім як прафесіянал.

Абнаўляйце свае тэхналогіі і інвентарызацыю актываў аўтаматычна. Вы таксама атрымаеце абнаўленні інвентара, каб лепш падрыхтавацца да аўдыту ліцэнзій Microsoft і палегчыць вашу працу. Акрамя таго, вы можаце пастаянна паляпшаць працу, засяроджваючыся на асноўных паказчыках, якія прапануе гэты інструмент.

Атрымайце поўнаэкранны выгляд вашай тэхналагічнай інфраструктуры з дапамогай праграмнага забеспячэння для кіравання базамі дадзеных. З чыстай прыборнай панэллю вы можаце праглядаць кожную статыстыку вашай службы падтрымкі. Акрамя таго, партал абслугоўвання супрацоўнікаў з’яўляецца універсальным пунктам, дзе ваш супрацоўнік можа адпраўляць, шукаць або звязвацца з агентам.

Праверце гэта:  Phasmophobia на Xbox One?

SolarWinds прадстаўляе карпаратыўныя рашэнні службы падтрымкі для карпаратыўнага асяроддзя. Дзякуючы кіраванню запасамі абсталявання вы можаце праглядаць месцазнаходжанне, выкарыстанне і канфігурацыю. Ён падтрымлівае больш за 40 моў, і вы можаце наладзіць яго ў залежнасці ад месцазнаходжання і праглядаць новыя тэндэнцыі ва ўсім свеце.

Выберыце правільны план для вашай каманды, пачынаючы з 19 долараў ЗША ў месяц за тэхнічнага супрацоўніка. Скарыстайцеся 30-дзённай цалкам функцыянальнай бясплатнай пробнай версіяй.

Мікра фокус

Кіруйце сваім бізнесам у лічбавым фармаце з дапамогай інструмента ITSM Мікра фокус гэта можа быць добрай альтэрнатывай ServiceNow. Паколькі поспех у бізнесе залежыць ад здольнасці вашай каманды адначасова пераўтвараць і кіраваць ІТ, Micro Focus дае вашай камандзе лёгкае, але магутнае рашэнне ITSM, каб засяродзіцца на поспеху.

Выключыце складанасць з дапамогай перадавых тэхналогій і пазбягайце ўразлівасцяў і перарасходу. Ён уключае Digital Factory, мадэль дастаўкі розных лічбавых прапаноў, якая прапануе новы падыход да паляпшэння лічбавай трансфармацыі.

ІТ-каманды цяпер аснашчаны паўтаральнымі працэсамі і шматразовымі інструментамі для стварэння вопыту, рашэнняў і новых паслуг. Калі вы ствараеце лічбавую фабрыку, вопыт дамена расце, паўтаральныя наборы інструментаў знікаюць і пануе паслядоўнае кіраванне.

Для спрашчэння і ўніфікацыі ІТ-аперацый вы можаце выкарыстоўваць платформу OPTIC. Гэта дапаможа вам пераўтварыць ІТ-тэхналогію ў сучасны інтэлектуальны цэнтр, атрымаць выгаду з разумных інструментаў і пашырыць лепшыя галіновыя практыкі, захоўваючы манеўранасць воблака.

Задаволіце жаданне лічбавых ІТ-аперацый з дапамогай персаналізаванага, інтуітыўна зразумелага партала абслугоўвання без чакання, скарыстаўшыся бясплатнай пробнай версіяй.

SysAid ITSM

Дайце больш кантролю і паўнамоцтваў сваёй камандзе і ІТ-аддзелу SysAid ITSM. Гэта дазваляе вам развітацца з вялікімі праблемамі з пашыранай аўтаматызацыяй службы падтрымкі. Ён прапануе ўражлівыя рашэнні і функцыі для кіравання актывамі, задавальнення неабгрунтаваных патрабаванняў і абслугоўвання службы падтрымкі без панічных нападаў.

SysAid ITSM дае вам правільны інструмент для правільнай працы, каб заставацца на вышыні. Ён таксама забяспечвае аўтаматызацыю, каб засяродзіцца на правільных кроках. Павысьце прадукцыйнасць з большай аўтаматызацыяй і меншай колькасцю паўтораў.

Дзякуючы лёгкаму і хуткаму ўкараненню вы можаце хутка пачаць працу і задаволіць свае канкрэтныя патрэбы, наладзіўшы SysAid. Вы таксама можаце палепшыць вопыт супрацоўнікаў і агентаў, падаючы інструменты новага ўзроўню і падтрымку высокага ўзроўню для хутчэйшага вырашэння праблем. ITSM уключае пакет ITIL, аўтаматызацыю працоўных працэсаў, інтэграцыю іншых вытворцаў, пашыраную настройку, кіраванне ўзроўнем абслугоўвання і г.д.

Зрабіце прадастаўленне паслуг больш гладкім, марнуйце час з розумам і вырашайце кожную праблему хутчэй з SysAid ITSM. Паглядзіце SysAid у дзеянні, скарыстаўшыся бясплатнай пробнай версіяй праз сваю працоўную электронную пошту.

Нейроны Іванці

Мадэрнізуйце сваю тэхніку прадастаўлення паслуг для ІТ Нейроны Іванці, які забяспечвае поўную гнуткасць разгортвання ў лакальнай, гібрыднай або воблачнай камбінацыі. Маючы лепшы вопыт, вы атрымаеце лепшыя вынікі і будзеце прадастаўляць паслугі сусветнага класа на ўсім прадпрыемстве.

Выключыце ручныя працэсы і аўтаматызуйце працоўныя працэсы, каб зрабіць ваш бізнес больш эфектыўным, бяспечным і сумяшчальным. Ivanti Neurons можа лёгка маштабавацца і адаптавацца да арганізацыйнага асяроддзя для задавальнення канкрэтных патрэб. Незалежна ад таго, патрэбна вам ІТ-дапаможная служба/рашэнне білетаў або выкананне пашыранага працэсу кіравання паслугай ITIL, у Ivanti Neurons ёсць прапанова для вас.

Атрымлівайце асалоду ад лепшай падтрымкі з воблачнымі ботамі аўтаматызацыі Ivanti і вырашайце праблемы супрацоўнікаў, пра якія раней не звярталі ўвагі або пра якія не паведамлялася. Акрамя таго, дайце больш паўнамоцтваў сваім службам падтрымкі, каб яны маглі вырашаць мноства інцыдэнтаў за адзін званок. Атрымайце поўную бачнасць для павышэння прадукцыйнасці, карыстацкага досведу, якасці абслугоўвання і заставайцеся на сувязі з любога месца.

Пачніце бясплатную пробную версію сёння і мадэрнізуйце сістэму ITSM, каб забяспечыць лепшае абслугоўванне. Вы таксама можаце забраніраваць бясплатную дэманстрацыю ITSM-рашэнняў Ivanti Neurons.

Заключэнне

Інструменты ITSM з’яўляюцца карыснымі для арганізацый, каб кіраваць прадастаўленнем ІТ-паслуг, адначасова прапаноўваючы лепшую прадукцыйнасць супрацоўнікаў, узаемадзеянне з кліентамі і зніжэнне выдаткаў. Такім чынам, калі вы шукаеце альтэрнатыву ServiceNow, абярыце любую са згаданых вышэй платформаў ITSM, якая адпавядае вашым патрабаванням, бюджэту і перавагам.