7 генератараў разметкі схемы, каб прасунуцца ў вашай гульні SEO

Калі SEO становіцца ўсё больш канкурэнтаздольным, уладальнікі вэб-сайтаў шукаюць генератары разметкі схем, каб дапамагчы чытачам лягчэй знаходзіць іх кантэнт.

Даданне разметкі схемы да вашага кантэнту – папулярны спосаб павысіць SEO. Пошукавыя сістэмы правяраюць схему, каб зразумець структуру і намер кантэнту вашага сайта.

У гэтым артыкуле мы раскажам усё, што вам трэба ведаць пра разметку схемы і пра тое, як выкарыстоўваць генератары схем, каб дадаць іх да вашага кантэнту.

Што такое разметка схемы?

Калі вы не знаёмыя з разметкай схемы, не хвалюйцеся.

Проста ведайце, што разметка схемы – гэта спосаб дадаць інфармацыю на ваш сайт, каб пошукавыя сістэмы, такія як Google і Bing, маглі лепш разумець змест.

Звычайна гэта код у фармаце мікрададзеных або JSON-Ld, які дадае сэнс вашаму кантэнту. Вы можаце стварыць гэты код з розных генератараў разметкі схем, даступных у Інтэрнэце.

Перш чым вывучаць частку стварэння схемы, давайце разбярэмся, чаму вам варта падумаць аб даданні разметкі схемы на ваш сайт.

Чаму схема важная для SEO сайта?

Калі вы дадаеце кантэнт на свой вэб-сайт, боты пошукавых сістэм здабываюць асноўныя ключавыя словы, але не разумеюць намеру ключавога слова, звязанага з вашым кантэнтам.

Праверце гэта:  Бізнес-мадэль блокчейна ў двух словах

Напрыклад, ключавое слова apple можа адрознівацца ад слова fruit на некаторых вэб-сайтах і кампаніі Apple на іншых. Даданне кантэкстнай інфармацыі да вашых ключавых слоў можа дапамагчы пошукавым сістэмам лепш зразумець ваш кантэнт.

Вось некаторыя перавагі дадання разметкі схемы да кантэнту вашага сайта.

  • Мэта Rich Snippets: Разметка схемы робіць інфармацыю вэб-сайта лепш выглядаць для ботаў пошукавых сістэм, і яны, як правіла, вылучаюць ваш кантэнт як Rich Snippets.
  • Павышае SEO: хоць разметка схемы не з’яўляецца прамым фактарам ранжыравання, яна, безумоўна, дапамагае палепшыць вашу пазіцыю на старонцы вынікаў пошукавай сістэмы. Гэта таксама дапамагае прадэманстраваць важную інфармацыю, напрыклад рэйтынгі ў зорках, у выніках пошуку, дзякуючы чаму ваш кантэнт вылучаецца сярод канкурэнтаў.
  • Граф ведаў: Граф ведаў, прызначаны для індывідуальнага тыпу арганізацыі, паказвае важную інфармацыю ў выглядзе панэлі ведаў (скрынка ведаў).
  • Павялічвае CTR: паколькі карыстальнікі бачаць прамыя адказы на свае пытанні ў насычаных фрагментах і спасылках у часта задаваных пытаннях, ваш кантэнт, як правіла, атрымлівае больш клікаў, чым вашы канкурэнты.

Разметка схемы таксама дапамагае многім спецыялізаваным вэб-сайтам, такім як вэб-сайты з рэцэптамі, харчовыя блогі і вэб-сайты з аглядамі прадуктаў.

Сапраўды, гэта можа палепшыць каэфіцыент канверсіі вашага вэб-сайта і дапамагчы вам арганічна расці.

Розныя тыпы фарматаў схем

Як і змяненне тэндэнцый у SEO, разметка схемы таксама развівалася разам з тэндэнцыямі. У цяперашні час існуе тры тыпы фарматаў схемы, якія вы можаце прымяніць да кантэнту вашага сайта.

Давайце падрабязна вывучым кожны тып.

#1. Мікрададзеныя

Мікрададзеныя былі першым і на дадзены момант самым старым даступным тыпам фармату схемы, які выкарыстоўвае тэгі для перадачы дадатковай інфармацыі да вашага кантэнту.

Праверце гэта:  8 спосабаў зарабіць грошы ў Інтэрнэце з дапамогай вядзення блога

Згодна з Schema.org, мікрададзеныя – гэта набор тэгаў, якія дапамагаюць пошукавым сістэмам лепш разумець кантэнт, калі яны дадаюцца да вашага кантэнту.

Структура мікрададзеных спалучае ў сабе тры асноўныя кампаненты:

  • Itemscope: інфармуе пошукавыя сістэмы, што ўсё, што знаходзіцца паміж

    , з’яўляецца элементам.

  • Тып прадмета: ён вызначае, пра што менавіта прадмет.
  • Itemprop: указвае ўласцівасці itemtype.

Аднак гэта стары фармат, і не рэкамендуецца дадаваць мікрададзеныя, калі вы дадаяце разметку схемы ўпершыню.

#2. RDFa

RDFa расшыфроўваецца як Resouce Distribution Framework in Attributes, фармат для ўбудавання элементаў RDF у фарматы HTML5, XHTML і XML.

Гэта дапамагае вам дадаваць уласцівасці, якія дапамагаюць пошукавым робатам здабываць важныя даныя і выдзяляць іх у выглядзе Rich Snippets.

#3. JSON-LD

Google рэкамендуе выкарыстоўваць фармат JSON-LD замест іншых фарматаў схемы, таму што гэта новая тэхналогія ў параўнанні з Microdata і RDFa.

JSON-LD расшыфроўваецца як аб’ектная натацыя JavaScript для звязаных даных, якая складаецца з аб’екта важнай пары “ключ: значэнне”, заключаны ў тэг .

Структура JSON-LD:

<script type="application/ld+json">
{
  "@context": "http://schema.org",
  "@type": "LocalBusiness",
  "url": "http://www.example.com",
  "name": "Unlimited Ball Bearings Corp.",
  "contactPoint": {
    "@type": "ContactPoint",
    "telephone": "+1-401-555-1212",
    "contactType": "Customer service"
  }
}
</script>

Код пачынаецца з тэга