6 рашэнняў для кіравання тэгамі для аптымізацыі вашых тэгаў

Калі-небудзь задаваліся пытаннем, што такое кіраванне тэгамі і навошта яго выкарыстоўваць? Вось кароткае кіраўніцтва і інструменты, на якія варта звярнуць увагу.

Самым галоўным прыярытэтам спецыялістаў па SEO або маркетолагаў з’яўляецца падтрыманне прадукцыйнасці вэб-сайта. Ад хуткасці вэб-сайта да трафіку, рэйтынгу да падтрымання сайта, усё з’яўляецца абавязкам маркетолагаў. Тэгі з’яўляюцца адным з важных спосабаў падтрымліваць вэб-сайт плавае без якіх-небудзь збояў.

Разглядайце тэг як фрагмент кода, рэалізаваны для збору даных інструментаў лічбавага маркетынгу і аналітыкі. Гэты код убудоўваецца ў мабільныя прыкладанні, вэб-старонкі і іншыя лічбавыя каналы для збору адпаведных даных для стварэння спісаў рэмаркетынгу і выкарыстання паводзін. Тэг можа дазволіць карыстальнікам запускаць такія функцыі прадукту, як чат і рэклама.

Раней каманда павінна была адправіць заяўку на абнаўленне або разгортванне тэга, што патрабуе часу для спецыялістаў па апрацоўцы дадзеных, каб хутчэй атрымаць вынікі. Аднак з дапамогай Tag Management Systems гэта магчыма зрабіць імгненна без прыцягнення ІТ-каманды. Акрамя таго, ён можа разгортваць код кантэйнера замест разгортвання кожнага тэга.

Кампаніі залежаць ад рашэнняў па кіраванні тэгамі для аналізу вынікаў і прытрымлівання перадавой практыкі. Узнікае пытанне: што такое рашэнне для кіравання тэгамі і навошта яно выкарыстоўваецца?

Што такое кіраванне тэгамі?

Рашэнне/праграмнае забеспячэнне/сістэма кіравання тэгамі (TMS) дазваляе маркетолагам разгортваць тэгі з дапамогай аднаго тэга кантэйнера на сайце або ў мабільным дадатку. Платформа выкарыстоўвае трыгеры або вызначае правілы ў інтэрфейсе падчас запуску тэгаў для павелічэння хуткасці загрузкі старонкі. Маркетолагі могуць вызначыць, што азначае тэг, перш чым яго запусціць, напрыклад, адпраўку формы, прагляд старонак і г.д.

Ён прапануе кіраванне дадзенымі, наладжванне, тэхнічную падтрымку, а таксама кантроль прыватнасці і бяспекі. Разам з гэтым, карыстальнік можа адсочваць увесь шлях кліку, абслугоўванне тэгаў і стандартызуе працэс абнаўлення тэгаў. Праграмнае забеспячэнне для кіравання тэгамі выкарыстоўваецца, таму што:

  • Дазваляе маркетолагам імгненна абнаўляць тэгі
  • паскараючы загрузку вэб-старонак
  • Хуткае тэставанне
  • Эканомія грошай пры выдаленні дублікатаў тэгаў
  • Тэгі адсочвання
  • Выспелы пейзаж
  • Кантралюйце і адсочвайце ўзаемадзеянне карыстальнікаў

З улікам сказанага, вось папулярныя рашэнні для кіравання тэгамі на рынку.

Праверце гэта:  Як уключыць (або адключыць) і выкарыстоўваць сэнсарны рэжым у Word

Тэаліум iQ

Тэаліум iQ Рашэнне для кіравання тэгамі дазваляе кампаніям кіраваць і кантраляваць свае даныя праз IoT, мабільныя прылады, Інтэрнэт і іншыя падключаныя прылады. Tealium iQ TMS прапануе некалькі функцый, такіх як:

  • Уніфікаваныя крыніцы дадзеных кліентаў з выкарыстаннем падыходу Universal Data Layer дазваляюць маркетолагам распрацаваць дарожную карту. Гэта дазволіць маркетолагам аб’яднаць наменклатуру і стандартныя азначэнні для тлумачэння ўзаемадзеяння.
  • Абараняйце даныя і прыватнасць, каб разумець неапрацаваныя даныя. Тым не менш, у дадатак да ўсяго, вельмі важна ведаць, хто выкарыстоўвае дадзеныя і наколькі пашырае магчымасці для распрацоўкі палітыкі збору даных, аўдыту збору даных і прапанавання наведвальнікам вэб-сайта зручнага выбару.
  • Найбуйнейшая інтэграцыйная экасістэма галіны для паскарэння часу і павышэння эфектыўнасці з больш чым 1300 гатовымі інтэграцыямі, 50 пашырэннямі і гнуткім браўзерам або воблачным падыходам.
  • Самая хуткая сетка дастаўкі тэгаў для большай надзейнасці і хуткасці забяспечвае пастаянную высокую прадукцыйнасць для працы з разумнымі пастаўшчыкамі і глабальнай архітэктурай некалькіх CDN.
  • Ён прапануе магчымасць наследаваць такія ўласцівасці, як наладжванне некалькіх асяроддзяў разгортвання, прызначэнне дазволаў на ўзроўні карыстальніка, профілі сайтаў, прыбытак ад несанкцыянаванага доступу і г.д.

Tealium iQ дазваляе маркетолагам выбіраць найбольш маштабаваныя рашэнні для кіравання тэгамі, абслугоўвае больш хуткія тэгі і лепшыя рашэнні для складаных патрабаванняў. Ён пастаўляецца з узроўнем даных API, які дазваляе выкарыстоўваць універсальны аб’ект даных для дыстанцыйнага кіравання.

Дыспетчар тэгаў Google

Дыспетчар тэгаў Google ліквідаваў патрабаванне рэдагавання кода для кіравання тэгамі вэб-сайта. Ён бясплатна дае маркетолагам лёгкія, надзейныя і простыя рашэнні. Праграмнае забеспячэнне дапамагае павысіць манеўранасць для разумення аналітыкі сайта, размоў і г. д. Акрамя гэтага, ёсць некалькі функцый Google Tag Management, такіх як:

  • Лёгка інтэграваць дыспетчар тэгаў Google з усімі тэгамі іншых вытворцаў і Google.
  • Простае супрацоўніцтва з камандай ва ўсім бізнэсе.
  • Важныя функцыі ўключаюць дэталёвы кантроль доступу, працоўныя прасторы і падтрымку тэсціравання ў розных асяроддзях.
  • Каб кіраваць тэгамі, можна скарыстацца хуткай загрузкай тэгаў, функцыямі бяспекі і праверкай памылак.
  • Прапануе гатовыя шаблоны і староннія тэгі, каб палегчыць кіраванне тэгамі.

Рашэнне для кіравання тэгамі прапануе трыгеры аўтаматычных падзей, інструменты адладкі або папярэдняга прагляду і зручны інтэрфейс. Таксама лёгка ствараць тэгі іншых вытворцаў, каб павялічыць эфектыўнасць і зэканоміць час. Інструмент TMS ідэальна падыходзіць для Google Ads, прапаноўваючы функцыі дынамічнага рэмаркетынгу, базавага рэмаркетынгу і адсочвання канверсіі.

Праверце гэта:  Што такое алгарытмы і чаму яны выклікаюць у людзей нязручнасць?

Запуск платформы Adobe Experience

Adobe славіцца практычна ўсім, ад дызайну да маркетынгу. Калі вы імкнецеся атрымаць выдатны вопыт, Запуск платформы Adobe Experience можа быць першым крокам. Ён напоўнены інтэграванымі і ўніфікаванымі інструментамі перадачы дадзеных для падлучэння да розных тэхналогій і атрымання першакласнага вопыту. Перавагі Adobe Experience Platform Launch:

  • Разгортвайце хутчэй і аўтаматычна для напісання сцэнарыяў з выкарыстаннем магутных адкрытых API
  • Спрошчаны збор даных для атрымання карыснай інфармацыі
  • Развіццё тэхналогіі для стварэння найлепшых інтэграцый з выкарыстаннем старонніх інжынераў
  • Уніфікаваныя тэхналогіі забяспечваюць лепшы вопыт

Платформа TMS прапануе ўзбагачаныя даныя, гнуткія ўкараненні, больш надзейнае кіраванне данымі, лепшую прадукцыйнасць і разлічаная на будучыню. Ён таксама падтрымлівае OTT, мабільную прыладу і Інтэрнэт, даючы камандам маркетынгу, распрацоўшчыкам і членам ІТ і аб’ядноўвае разрозненыя даныя, аўтаматызуе працэсы і змяшчае новыя функцыянальныя магчымасці. Працаёмкія задачы могуць адысці на другі план, выкарыстоўваючы праекты, арыентаваныя на API, для публікацыі працоўнага працэсу і аўтаматызацыі разгортвання.

Камандзіры Акт

Камандзіры Акт карпаратыўнае рашэнне для кіравання тэгамі – гэта простае рашэнне, якое забяспечвае абарону даных для маркетолагаў. Гэта павялічвае манеўранасць каманды і дае аснову лічбавым стратэгіям для бізнес-, тэхнічных і юрыдычных груп. Акрамя таго, праграмнае забеспячэнне прытрымліваецца кіравання дадзенымі для аптымізацыі захоўвання, збору і актывацыі, прапаноўваючы бяспечную структуру.

Інструмент таксама прапануе лічбавы пейзаж, слухаючы абмен і сігналы кліентаў. Ён накіраваны на тое, каб паскорыць збор даных з першага боку і паменшыць залежнасць ад браўзераў, пашыраючы магчымасці арганізацый. Праграмнае забеспячэнне прапануе лепшую прадукцыйнасць і павышаную прадукцыйнасць для добрага патоку даных кліентаў.

Commander Act уключае адпаведныя даныя для агітацыйных прылад для аптымізацыі медыяінвестыцый і паляпшэння карыстальніцкага досведу. Спрытныя і аўтаномныя ініцыятывы дапамагаюць тэхнічным групам спыніць настройку JavaScript і працаваць хутчэй.

Сігнал

Сігнал Праграмнае забеспячэнне для кіравання тэгамі – гэта ідэальнае рашэнне для аналітычных партнёраў і маркетолагаў. Ён паскарае ініцыятывы, якія кіруюцца дадзенымі, каб палепшыць прадукцыйнасць вэб-сайта, паскорыць запуск ініцыятывы, кіраванай дадзенымі, і ўсталяваць цыклы развіцця ІТ. Праграмнае забеспячэнне спрашчае збор даных для маркетынгавых і аналітычных праграм, прапаноўваючы больш часу для інавацый і менш для спрэчак з кодам.

Праверце гэта:  Як глядзець Netflix у 4K на Mac

Signal дазваляе карыстальнікам павялічыць хуткасць і спрыт пры кіраванні тэгамі, прапаноўваючы меншыя абмежаванні і больш хуткі час загрузкі старонкі. TMS працуе па тэхналогіі прамога серверу, прадухіляючы страту даных і абразаючы тэгі. Лёгка абнавіць або наладзіць тэгі на часовай шкале, не губляючы больш за некалькі хвілін.

Тэхналогія прапануе параметры радка запыту URL, элементы HTML і асноўныя файлы cookie для захоўвання і збору даных для вэб-сайта. Ён працуе з кантэкстам прылады, ідэнтыфікатарамі карыстальнікаў і дадзенымі аб паводзінах, каб ідэнтыфікаваць адных і тых жа карыстальнікаў у розных пастаўшчыкоў, прыладах і браўзерах.

Piwik PRO

Piwik Pro Дыспетчар тэгаў – выдатны спосаб засяродзіцца на дадзеных, а не на тэгах. Гэта аптымізаванае праграмнае забеспячэнне, якое можа збіраць дадзеныя і выкарыстоўваць іх у дэталях. Важнымі асаблівасцямі Piwik Pro з’яўляюцца прыватнасць даных, бяспека, кантроль даных, адладка і стварэнне тэгаў. Некаторыя з іх:

  • Гатовая інтэграцыя аналітыкі пастаўляецца з карыстальніцкімі зменнымі, падзеямі, пераўтварэннем мэтаў, адсочваннем формаў і віртуальнымі праглядамі старонак.
  • Ён уключае бібліятэку зменных, трыгераў і тэгаў без напісання кода JavaScript.
  • Кіраванне маркетынгавым стэкам для кода JS, пікселяў і тэгаў для лічбавых прадуктаў і вэб-сайтаў.

TMS дапамагае павысіць канфідэнцыяльнасць для ўсіх тэгаў, каб вызначыць тэгі і наладзіць адсочванне. Таксама лёгка адладжваць і тэставаць пікселі, тэгі і маркетынгавыя інструменты ў бяспечным асяроддзі, каб выявіць магчымыя праблемы. Функцыі наладкі прыносяць карысць дыспетчару тэгаў Piwik Pro, якому не трэба пісаць код JavaScript і выкарыстоўваць персаналізаваны кантэнт.

Заключэнне

На рынку даступна некалькі варыянтаў кіравання тэгамі, але як вызначыць правільны? Лепш за ўсё разгледзець асноўныя функцыі праграмнага забеспячэння, такія як:

  • Тэставанне тэгаў і праверка памылак
  • Укараненне, абслугоўванне і кіраванне тэгамі
  • Параметры лакальнага і воблачнага разгортвання
  • Інтэгруецца з відэаплэерамі, староннім кантэнтам, віджэтамі сацыяльных сетак, рэкламай і г.д.
  • Адсочванне падзей
  • Бібліятэка тэгаў, адлюстраванне зменных тэгаў, шаблоны тэгаў, асінхронныя тэгі, карыстальніцкія тэгі
  • Дазволы карыстальнікаў на аснове роляў
  • Маніторынг прадукцыйнасці тэгаў
  • Рухавік правілаў запуску тэгаў

Перш чым завяршыць яго, маркетолагі павінны разгледзець вэб-аналітыку, функцыі, маркетынгавы прыбытак і рэжым інтэграцыі рашэнняў для кіравання тэгамі. Акрамя гэтага, ёсць некалькі маркетынгавых інструментаў, якія можна выбраць, каб павялічыць бачнасць свайго вэб-сайта на рынку.