6 лепшых інструментаў сацыяльнага праслухоўвання для росту бізнесу

Хочаце развіваць свой бізнес у сацыяльных сетках? Лепш за ўсё пачаць з інструментаў сацыяльнага праслухоўвання.

За апошнія некалькі гадоў сацыяльныя сеткі сталі асноўным спосабам зносін з кліентамі і прасоўвання бізнесу. Справа ў тым, што рэпутацыя брэнда можа падштурхнуць бізнес або дазволіць яму памерці.

Усё зводзіцца да таго, наколькі добра можна прасоўваць яго на рынку, ад водгукаў кліентаў да іміджу брэнда. Сацыяльныя сеткі сталі для прадпрыемстваў магутным інструментам для павышэння іміджу брэнда і распаўсюджвання добрых слоў. Гэта дало магчымасць атрымліваць прыбытак і падтрымліваць стабільны бізнес.

Як можна адсочваць кліентаў сацыяльных сетак? Навошта праводзіць гадзіны ў сацыяльных сетках, калі вы не можаце адсочваць сваіх кліентаў і іх водгукі.

Некалькі інструментаў палегчылі кампаніям павышэнне пазнавальнасці брэнда, абмен кантэнтам, прапанову падтрымкі або паслуг, павышэнне канверсіі і шмат іншага на рынку сацыяльных сетак.

Адным з магутных інструментаў з’яўляецца праслухоўванне сацыяльных сетак, якое аказвае выдатны ўплыў на рынак. Гэтыя інструменты могуць аналізаваць згадкі брэнда на розных платформах сацыяльных сетак, каб атрымаць уяўленне аб вобразе.

Проста прышпіцеся з кубкам гарачай кавы і атрымлівайце асалоду ад паездкі.

Што такое сацыяльнае праслухоўванне?

Перш чым перайсці да інструментаў, давайце разбярэмся, што такое сацыяльнае праслухоўванне.

Пры сацыяльным праслухоўванні карыстальнікі могуць зразумець або глыбока пагрузіцца ў згадкі брэндаў на платформах сацыяльных сетак. Сацыяльнае праслухоўванне ахоплівае ўсё, што можа спатрэбіцца маркетолагам, ад выяўлення тэндэнцый да разумення патрабаванняў брэнда.

Інструменты сацыяльнага праслухоўвання могуць збіраць і аналізаваць онлайн-дадзеныя для брэндаў і іх канкурэнтаў. Гэта дапаможа маркетолагам або ўладальнікам бізнесу адсочваць і кантраляваць платформы для размоў і згадак, дапамагаючы ім выявіць неабходныя дзеянні. Можна даведацца пра згадкі брэнда, выкарыстоўваючы адпаведныя ключавыя словы, тэгі і DM для прамой зваротнай сувязі.

У чым розніца паміж праслухоўваннем сацыяльных сетак і адсочваннем сацыяльных сетак?

Адсочванне сацыяльных сетак кантралюе сацыяльныя сеткі на прадмет каментарыяў і паведамленняў, каб адказаць на іх.

Праслухоўванне сацыяльных сетак – гэта доступ да поўнага спектру размоў на любую тэму, брэнд або рынак для паляпшэння стратэгіі кампаніі і разумення аўдыторыі.

З улікам сказанага, давайце раскажам вам пра некаторыя з лепшых інструментаў праслухоўвання сацыяльных сетак.

Sprout Social

Хутка атрымлівайце важную для бізнесу інфармацыю з Sprout Social для паляпшэння здароўя брэнда і выяўлення галіновых прабелаў. Ён уключаецца ў глабальную сацыяльную размову, каб лепш зразумець аўдыторыю і прыняць абгрунтаванае рашэнне.

Праверце гэта:  Як выдаліць уліковы запіс Badoo

Інструмент праслухоўвання Sprout Social прапануе некалькі функцый, такіх як:

  • Плаўна інтэгруйцеся з іншымі платформамі і стратэгіямі, каб атрымаць больш глыбокае разуменне.
  • Узаемадзейнічайце з лідэрамі рынку і выяўляйце асоб, якія ўплываюць, каб ствараць ідэі кантэнту, паслугі і прадукты.
  • Перапрацуйце маркетынгавыя стратэгіі, распрацоўку прадуктаў і абслугоўванне кліентаў, выкарыстоўваючы інфармацыю.
  • Лёгка атрымаць доступ і выкарыстоўваць інфармацыю пра канкурэнцыю, брэнд і галіну, каб прааналізаваць размову і зразумець здароўе брэнда або настроі кліентаў.
  • Выяўляйце прабелы на рынку, выяўляйце настроі спажыўцоў і выкарыстоўвайце магчымасці, каб змяніць сітуацыю, якая можа дапамагчы заставацца наперадзе гульні.

Інструмент сацыяльнага праслухоўвання можа адсочваць і кантраляваць размовы, якія маюць дачыненне да брэнда, каб атрымаць доступ да нефільтраванай зваротнай сувязі, меркаванняў і думак. Ён ахоплівае важныя для бізнесу тэмы для атрымання вынікаў, прыняцця абгрунтаваных рашэнняў і перагляду стратэгій. Дзейсныя даныя дапамагаюць атрымаць інфармацыю аб аўдыторыі і каталагізаваць рэальныя размовы, каб атрымаць магчымасці брэнда, галіновыя тэндэнцыі і настроі.

Інструмент сацыяльнага праслухоўвання адсочвае размовы, вывучае перавагі аўдыторыі, вызначае лідэраў або асоб, якія ўплываюць, утрымлівае даныя спажыўцоў, даследуе настроі спажыўцоў, аналізуе тэндэнцыі і параўноўвае канкурэнтаў.

Згадка

Слухайце, што вашы кліенты кажуць пра вас, каб будаваць стратэгіі ў сацыяльных сетках з дапамогай Mention. Гэта дапамагае знаходзіць адпаведныя тэмы, вызначаць асоб, якія ўплываюць, і атрымаць глыбокае разуменне патрабаванняў кліентаў.

Згадка праходзіць праз усе сацыяльныя медыя-платформы, такія як Instagram, Facebook, Forum, Twitter і LinkedIn, каб вызначыць тэму або прадукт, пра якія хтосьці гаворыць. Разам з гэтым інструмент можа глыбока акунуцца ў дадзеныя канкурэнтаў, каб адсочваць іх прадукцыйнасць і рэпутацыю брэнда.

Ён праслухоўвае даныя сацыяльных сетак з розных крыніц, каб фільтраваць, аналізаваць і паляпшаць стратэгіі. Мэта складаецца ў тым, каб вымераць уплыў брэнда на рынак для стварэння стратэгій для стымулявання бізнесу. Ён вымярае настроі кліентаў, каб атрымаць агульную карціну брэнда і набраць больш або менш працэсу візуалізацыі даных.

Zoho Social

Кіруйце сваім брэндам на платформах сацыяльных сетак, сачыце за выявай, плануйце неабмежаваную колькасць паведамленняў і стварайце ўласныя справаздачы з дапамогай Zoho Social. Ён глыбока пагружаецца ў дадзеныя для аналізу прадукцыйнасці сацыяльных сетак, эканомячы час і сілы.

Zoho Social мае некалькі функцый, такіх як:

  • Ёсць магчымасць планаваць размяшчэнне паведамленняў у залежнасці ад актыўнасці кліентаў. Маркетолагі могуць стварыць свой графік публікацый, выкарыстоўваючы прагнозы найлепшых часоў.
  • Стварыце або візуалізуйце канвеер кантэнту, каб арганізаваць паведамленні з інтуітыўна зразумелым календаром публікацый
  • Выкарыстоўвайце прыборную панэль маніторынгу, каб сачыць за кліентамі і ўзаемадзейнічаць з імі.
  • Глыбока акуніцеся ў сацыяльную аналітыку, каб ствараць справаздачы з выкарыстаннем загадзя створаных шаблонаў або карыстацкіх функцый.
  • Сачыце за ўсім: ад панэлі праслухоўвання да жывой трансляцыі, прамых паведамленняў і паведамленняў.
  • Супрацоўнічайце з камандай, каб вызначыць працоўны працэс, камандныя абмеркаванні і вызначыць ролі або дазволы.
  • Паляпшайце і аналізуйце эфектыўнасць брэнда, выкарыстоўваючы статыстыку, ключавыя паказчыкі, карыстальніцкія справаздачы і справаздачы па графіку.
Праверце гэта:  Адпраўце паведамленне, каб хтосьці даведаўся, чаму вы тэлефануеце

Карыстальнікі могуць інтэграваць Zoho Social з Facebook Leads Ads, LinkedIn Lead Ads, Zoho CRM, zShare Browser, Canva і Zoho Desk. Гэта выдатны інструмент для стварэння прысутнасці ў сацыяльных сетках за некалькі секунд і вылучэння сярод канкурэнтаў.

BrandMentions

Калі вы разумееце важнасць згадак брэндаў, то лепш пачаць з інструмента пад назвай BrandMentions, каламбур. Карыстальнікі могуць знайсці адпаведныя згадкі і паглыбіцца ў дадзеныя, каб дапамагчы вам развіць свой бізнес і пакінуць след на рынку.

BrandMentions дазваляюць маркетолагам будаваць актыўныя адносіны з кліентамі і ключавымі ўплывовымі асобамі, каб атрымаць інфармацыю, якая можа дапамагчы. Ён набывае і ўтрымлівае кліентаў, каб ствараць прадукты на аснове іх асноўных інтарэсаў і задавальняць іх жаданні.

Маркетолагі могуць кіраваць рэпутацыяй брэнда, каб абараняць і разумець канкурэнтны рынак, захоўваючы пры гэтым сваю рэпутацыю. Ён можа кантраляваць:

  • Сацыяльнае і вэб-праслухоўванне кантралюе некалькі крыніц адначасова і атрымлівае комплексны аналіз настрояў.
  • Сачыце за сваімі канкурэнтамі, каб аналізаваць іх стратэгіі і рост рынку, вучыцца, адаптавацца і квітнець.
  • Атрымлівайце апавяшчэнні ў рэжыме рэальнага часу, такія як новыя спасылкі або паведамленні па электроннай пошце, калі яны прыцягваюць трафік.

Прааналізуйце кожны куток Інтэрнэту, каб выявіць згадкі брэндаў. Ён працуе як аналіз і даследаванне сацыяльных згадак у рэальным часе, трэкер брэнда для маніторынгу яго эфектыўнасці, трэкер хэштэгаў для маніторынгу прадукцыйнасці хэштэгаў і разумення канкурэнтаў.

Замочная свідравіна

Атрымлівайце аналіз карпаратыўнага ўзроўню з дапамогай платформы сацыяльнага праслухоўвання Keyhole і інструмента справаздачнасці. Інструмент можа дапамагчы брэндам аказаць уплыў на рынку, узаемадзейнічаць з аўдыторыяй, ведаць галіновыя тэндэнцыі або канкурэнтаў і заставацца наперадзе канкурэнтаў.

Інструмент сацыяльнага праслухоўвання Keyhole прапануе погляд на аўдыторыю, галіну і брэнд з вышыні птушынага палёту. Ён напоўнены такімі функцыямі, як прагназаванне аб’ёмаў, аналіз настрояў з дапамогай штучнага інтэлекту і апавяшчэнне ў рэжыме рэальнага часу аб згадках брэнда.

З дапамогай гэтага інструмента можна разблакіраваць:

  • Маніторынг брэнда для канкурэнтаў і сябе
  • Інфлюенсерскі маркетынг для адсочвання і выяўлення значных тэндэнцый
  • Маніторынг кампаніі для кантролю, інфармавання і аналізу кампаній
  • Параўнальны і канкурэнтны аналіз для атрымання дакладных паказчыкаў на рынку
  • Адсочванне падзей і маніторынг для збору і павелічэння даных дзеянняў
Праверце гэта:  Стварыце базу дадзеных жорсткага дыска і хуткі пошук файлаў

Інструмент сацыяльнага праслухоўвання можа вызначыць магчымасці і тэндэнцыі на рынку, каб дапамагчы брэндам заставацца на крок наперадзе на рынку. Ён выконвае глыбокі аналіз канкурэнтаў і аб’ядноўвае даныя з усіх сацыяльных акаўнтаў, каб адпавядаць зменлівым тэндэнцыям. Мэта складаецца ў тым, каб аптымізаваць акаўнты ў сацыяльных сетках і ператварыць падпісчыкаў у патэнцыйных кліентаў.

Карыстальнікі могуць ідэнтыфікаваць уплывовыя брэнды і звязацца з імі, каб пашырыць сваю супольнасць, выступаючы за партнёрства. Інструмент сацыяльнага праслухоўвання пашырае вынікі пошуку і дэманструе неабходныя даныя ў рэжыме рэальнага часу. Яго лёгка наладзіць для ўсіх памераў каманды, гнуткіх банкаў даных і індывідуальных планаў.

Рэпутацыя

Ацаніце настроі кліентаў, каб атрымаць успрыманне і павысіць імідж брэнда на рынку з дапамогай Reputation – інструмента, які працуе над праслухоўваннем сацыяльных сетак, публікацыяй, адказамі і аналітыкай.

Рэпутацыя прапануе некалькі функцый, такіх як:

  • Сачыце за ключавымі словамі брэнда
  • Адсочвайце згадкі канкурэнтаў у розных крыніцах
  • Аналізуйце тэндэнцыі рынку
  • Прааналізуйце ўзаемадзеянне ў сацыяльных сетках
  • Аналіз канкурэнтаў для параўнання прадукцыйнасці
  • Кантралюйце кантэнт-кампанію

Маркетолагі могуць планаваць, адказваць і размяшчаць паведамленні ў сацыяльных сетках з дапамогай гэтага інструмента. Ён таксама прапануе функцыі для наладжвання згадак або абвестак у рэжыме рэальнага часу, аналізу настрояў кліентаў і глыбокага апускання з выкарыстаннем канкурэнтных справаздач. Інструмент дапамагае вызначаць найбольш эфектыўны кантэнт, адсочваць паказчыкі ўзаемадзеяння і аналізаваць хэштэгі. Ён кіруе каментарыямі, паведамленнямі, запытамі Google і іншым.

Выснова 👩‍💻

Вам цікава, як знайсці брэнд, згаданы на малюнку? Праслухоўванне сацыяльных сетак – гэта адказ на ўсе пытанні.

Інструменты прызначаны для аналізу ўсіх тыпаў кантэнту, уключаючы выявы і інфаграфіку на платформах сацыяльных сетак, каб атрымаць разуменне. Гэта таксама дапамагае ўладальнікам бізнесу даведацца, ці злоўжывае хтосьці лагатыпам брэнда.

Інструмент сацыяльнага праслухоўвання набыў велізарную папулярнасць ад малых кампаній да прадпрыемстваў. Гэта можа дапамагчы ў:

  • Вызначэнне таго, што ваш бізнес застаецца на вяршыні рынку і можа мець рэзананс у кліентаў,
  • Стварэнне голасу брэнда, каб перайсці да лепшых магчымасцей і адсочваць канкурэнтаў,
  • Вызначце асоб, якія ўплываюць, каб павялічыць ахоп бізнесу і атрымаць больш геаграфічных магчымасцей, а таксама
  • Пошук папулярных хэштэгаў для пашырэння ахопу і ўсталявання аўтарытэту па тэме.

Хоць ён не вымярае каналы сацыяльных сетак, ён можа імгненна атрымліваць даныя з блогаў, форумаў, каментарыяў і вэб-сайтаў. Такім чынам, калі вы хочаце ведаць аб сацыяльнай актыўнасці, прыступайце да інструментаў праслухоўвання.

Глядзіце відэаверсію гэтага артыкула ніжэй.
Стаўце лайкі і падпісвайцеся на Youtube канал techking.by.