15 тэрмінаў фатаграфіі, пра якія вы не ведаеце, але баіцеся спытаць

Фатаграфія – гэта значна больш, чым проста пстрычка затвора ў патрэбны момант! techking.by тлумачыць некаторыя часта выкарыстоўваюцца тэрміны фатаграфіі, якія вы часта чуеце, але баіцеся спытаць.

Прафесійная фатаграфія можа хутка стаць ашаламляльнай, асабліва калі вы толькі пачалі і ўвесь час чуеце тэрміны фатаграфіі, не ведаючы іх сапраўднага значэння. Вывучэнне гэтых элементарных тэрмінаў з’яўляецца ключом да стварэння трывалай асновы для вашай будучай фотакар’еры. Больш за тое, веданне гэтых тэрмінаў дазваляе даведацца пра магчымасці і засцярогі камер і іншага фатаграфічнага абсталявання.

Вывучэнне прафесійнай фатаграфіі прадугледжвае веданне сотняў фатаграфічных тэрмінаў, але веданне прыведзеных ніжэй 15 дасць вам добры пачатак і дазволіць вам камфортна размаўляць з калегамі-фатаграфістамі. Такім чынам, давайце без лішніх слоў пяройдзем да агульнай тэрміналогіі фатаграфіі!

Дыяфрагма

Тэрміналогія прафесійнай фатаграфіі ўключае ў сябе тры асноўныя налады, якія фатограф павінен асвоіць; дыяфрагма, ISO і вытрымка. Даслоўнае значэнне дыяфрагмы – гэта невялікая дзірка або адтуліна. Цікава, што дыяфрагма ў прафесійнай фатаграфіі не моцна адрозніваецца ад свайго літаральнага значэння; гэта маленькае адтуліну, праз якое святло трапляе на аб’ектыў камеры.

Аб’ектыў камеры паводзіць сябе значна па-іншаму, калі падвяргаецца ўздзеянню рознай колькасці святла, і прафесійныя фатографы цудоўна выкарыстоўваюць гэта ў сваіх інтарэсах. Вы павінны знайсці вымярэнні дыяфрагмы з пункту гледжання дыяфрагмы (напрыклад, f/1,8 або f/2,8) у вашым фотаабсталяванні. Чым меншы назоўнік пры вымярэнні дыяфрагмы; тым больш дыяфрагма аб’ектыва, і наадварот.

Зыходзячы з гэтай логікі, аб’ектыў з дыяфрагмай f/1,4 будзе захопліваць больш святла ў здымку, чым іншы аб’ектыў з дыяфрагмай f/22.

Макравыгляд старога рэтра-аб’ектыва камеры, які паказвае яго дыяфрагму

Як правіла, аб’ектывы з шырокай дыяфрагмай маюць меншую глыбіню рэзкасці і не факусуюць ні на чым на здымку. Аднак фатаграфіі з гэтых аб’ектываў атрымліваюцца найбольш яркімі. З іншага боку, аб’ектывы з малюсенькімі дыяфрагмамі маюць вялікую глыбіню рэзкасці і факусуюць усё на пярэднім і заднім плане, але малюнак надзвычай цёмны.

Суадносіны бакоў

Суадносіны бакоў – гэта не зусім фатаграфічны тэрмін, бо ён падыходзіць як для фатаграфій, так і для відэа. Калі вы калі-небудзь глядзелі відэа з YouTube на сучасным смартфоне, вы, напэўна, заўважылі, што вы прапускаеце нейкую частку відэа, калі расцягваеце яго на ўвесь экран.

Тым не менш, вы не выявіце гэтую праблему пры запуску таго ж відэа на тэлевізары, ноўтбуку або старым смартфоне. Такім чынам, чаму адно і тое ж відэа бесперашкодна працуе на адных прыладах, але патрабуе некаторай нарэзкі на іншых?

Прылады з рознымі суадносінамі бакоў

Гэта з’ява звязана з рознымі суадносінамі бакоў сучаснага безрамочного смартфона. Суадносіны бакоў – гэта не што іншае, як стаўленне вышыні да шырыні фота ці відэакантэнту.

Паколькі сучасны смартфон мае розныя суадносіны бакоў (ад 18:9 да 19,5:9), чым звычайны відэакантэнт (16:9), ваш смартфон абразае частку, якая выходзіць за межы яго экрана, расцягваючы відэа. Тое ж самае тычыцца і фатаграфій; выявы з рознымі суадносінамі бакоў будуць шырэй або вышэй у залежнасці ад іх суадносін.

Глыбіня рэзкасці

Тэрмін фатаграфіі, глыбіня рэзкасці, адносіцца да часткі выявы, на якой факусуюць камеру. Падчас здымкі выявы камера спрабуе сфакусавацца на аб’екце і зрабіць яго як мага больш выразным, але спераду і ззаду аб’екта ёсць прастора, якая застаецца рэзкай, і гэта прастора якраз і з’яўляецца глыбінёй рэзкасці.

Прафесійныя фатографы гуляюць з глыбінёй рэзкасці аб’ектыва, каб рабіць выявы ў розных умовах. Невялікая глыбіня рэзкасці ідэальна падыходзіць для партрэтных здымкаў з эфектам баке, а значная глыбіня рэзкасці дапамагае рабіць пейзажныя здымкі.

Невялікая глыбіня рэзкасці

Уздзеянне

Экспазіцыя – гэта тэрмін фатаграфіі, які дапамагае колькасна вызначыць яркасць або цемру выявы. Святло было істотным фактарам, калі людзі выкарыстоўвалі фотаплёнкі для праявы націснутых здымкаў.

Выявы, якія былі пераэкспанаваныя святлом, атрымліваліся ярчэй, чым звычайна, і наадварот. З часам тэрмін экспазіцыя стаў сінонімам яркасці выявы, незалежна ад працэсу націскання і апрацоўкі выявы. Вы можаце кіраваць экспазіцыяй выявы, наладжваючы налады камеры, такія як дыяфрагма, ISO і іншыя.

Розныя налады экспазіцыі прыводзяць да рознай яркасці выявы

Фокусная адлегласць

Тэрмін фатаграфіі, фокусная адлегласць, – гэта вымярэнне адлегласці паміж аб’ектывам і выявай, якую ён праецыруе на фотаплёнку. Тэрмін спачатку можа здацца складаным, але гэта толькі колькасны паказчык павелічэння, якое ў большасці выпадкаў можа вырабляць лінза.

Шырокавугольны аб’ектыў ідэальна падыходзіць для здымкі пейзажаў і малюнкаў з вялікай колькасцю аб’ектаў, што азначае, што аб’ектыў павінен мець магчымасць рабіць павялічаныя выявы. Вось чаму шырокавугольныя аб’ектывы пастаўляюцца з фокуснай адлегласцю 16-35 мм, у адрозненне ад 300-міліметровых аб’ектываў, якія выкарыстоўваюцца для здымкі дэталёвых тэлездымкаў.

Як правіла, аб’ектыў з большай лічбай перад адзнакай “mm” будзе ствараць больш павялічаны відарыс, і наадварот.

HDR

Нашы вочы валодаюць прыродным дарам пышнай апрацоўкі высокакантрастных візуальных малюнкаў. Мы можам глядзець на аб’екты ў яркі сонечны дзень і пры гэтым бачыць дэталі як цёмных, так і светлых частак з аднолькавай выразнасцю.

Камеры, аднак, не здольныя прайграваць аднолькавыя дэталі падчас здымкі малюнкаў з рознаасветленымі аб’ектамі. Камерам даводзіцца выбіраць паміж яркім або цёмным аб’ектам падчас здымкі такіх фатаграфій, і вынік часта расчароўвае.

Праверце гэта:  Як наладзіць псеўданімы на Ubuntu

HDR вылучае як цёмныя, так і светлыя часткі выявы

Стандартным спосабам вырашэння гэтай праблемы ў сучаснай фатаграфіі з’яўляецца націск на HDR або «малюнкі з высокім дынамічным дыяпазонам». Камера робіць некалькі здымкаў з рознымі наладамі экспазіцыі, а працэсар малюнкаў затым звязвае ўсе выявы ў адну, бяручы лепшыя часткі з кожнай фатаграфіі.

ISO

ISO, напэўна, адзін з самых важных тэрмінаў фатаграфіі, які прафесійны фатограф выкарыстоўвае ў сваіх інтарэсах. Як згадвалася вышэй, гэта адзін з трох слупоў фатаграфіі разам з вытрымкай і дыяфрагмай.

Прафесійны фатограф павінен націскаць аднастайныя выявы на цёмным і светлым фонах з аднолькавай якасцю. Аднак камера паводзіць сябе значна па-рознаму ў абодвух гэтых асяроддзях у залежнасці ад налад камеры. Асабліва моцна павялічваецца яркасць выявы пры выкарыстанні падобных этапаў у яркіх і цёмных умовах.

Выявы з высокім утрыманнем ISO звычайна больш шумныя

Падтрыманне ідэальнай экспазіцыі вельмі важна для аднастайных малюнкаў, і ISO адыгрывае важную ролю ў гэтым працэсе. Налады ISO непасрэдна ўплываюць на яркасць выявы; розныя налады ISO дазваляюць рабіць здымкі з рознымі ўзроўнямі яркасці. Базавая налада ISO складае каля ISO 100 для большасці камер, і выявы ў гэтай наладзе маюць лепшую якасць. Вы можаце чакаць найлепшых дэталяў ад вашай камеры, але малюнак будзе цёмным. Базавая налада ISO – ваш лепшы выбар, калі вы знаходзіцеся ў ярка асветленым асяроддзі і ваш адзіны прыярытэт – атрымаць добрыя фатаграфіі.

Калі вы павялічваеце налады ISO, яркасць выявы ўзрастае, а таксама шум і зярністасць выявы. Выява з ISO 3200 дазволіць вам націснуць дастаткова яркую выяву нават у цёмных умовах, але вы не можаце чакаць, што выява будзе лепшай якасці.

Стабілізацыя выявы

Памятаеце, як трэба было моцна трымаць камеру перад тым, як зрабіць фота са старым смартфонам, інакш здымак стане хісткім! Гэта таму, што раней камеры смартфонаў не пастаўляліся са стабілізацыяй выявы. Сучасныя камеры пастаўляюцца са стабілізацыяй выявы на аснове аб’ектыва і датчыка для атрымання найлепшых відарысаў нават у дынамічным асяроддзі.

Фатаграфічны тэрмін “Стабілізацыя выявы” – гэта функцыя камеры, якая дазваляе націскаць цвёрдую выяву, рухаючы аб’ектыў або датчык камеры. Датчык або лінза рухаецца ў кірунку, процілеглым руху вашай рукі па трох восях.

Пры гэтым практычна нівелюецца рух рукі, і датчык або аб’ектыў застаюцца на тым самым месцы, дзе яны былі раней. Аднак у гэтага метаду таксама ёсць свае абмежаванні, паколькі датчык або аб’ектыў могуць перамяшчацца толькі да пэўнай мяжы, пасля чаго выявы становяцца размытымі пры руху рукі.

Дрэнная стабілізацыя выявы прыводзіць да размытасці выявы

Стабілізацыя выявы дапамагае націскаць выявы ў дынамічным асяроддзі і павялічвае магчымасці камеры пры слабым асвятленні. Каб націснуць фотаздымкі пры слабым асвятленні, камера павінна атрымліваць як мага больш святла з таго ж вугла. Нават нязначныя рухі рукі могуць прывесці да дрыготкіх малюнкаў, але камеры са стабілізацыяй выявы могуць кампенсаваць некаторую колькасць рухаў рук і зрабіць лепшыя фотаздымкі пры слабым асвятленні.

Вытрымка

Давайце пагаворым аб апошнім з трох асноўных тэрмінаў фатаграфіі; вытрымка. Вытрымка – гэта час, неабходны датчыку камеры, каб захапіць святло. Хуткасць засаўкі павінна складаць ад 1/100 да 1/4000 секунды для большасці штодзённых здымкаў.

Павелічэнне або памяншэнне вытрымкі можа істотна паўплываць на ўсе параметры выявы; аднак вытрымка ў асноўным уплывае на экспазіцыю і размытасць выявы. Павялічаная вытрымка дазваляе камеры захопліваць больш святла, паколькі датчык атрымлівае больш падаючага святла. Вось чаму больш доўгая вытрымка ідэальна падыходзіць для здымкі фатаграфій пры слабым асвятленні без значнага павышэння ISO.

Параўнанне вытрымкі

Яшчэ адзін істотны эфект большай вытрымкі – размытасць пры руху. Чым больш вы дазваляеце камеры збіраць святло ад навакольнага асяроддзя, тым больш адчувальнай становіцца камера да аб’ектаў, якія рухаюцца. Любы рух у наваколлі зробіць пэўныя часткі выявы размытымі і дадасць сцэне прыгожы эфект размыцця.

Тым не менш, фатограф павінен ведаць сваё асяроддзе, перш чым усталёўваць вытрымку. Выкарыстанне больш доўгіх вытрымак у спорце можа прывесці да значна размытых малюнкаў; таму лепш выкарыстоўваць больш кароткую вытрымку, напрыклад, 1/500 або 1/2000 секунды. З іншага боку, выкарыстанне большай вытрымкі падчас здымкі нерухомых аб’ектаў, напрыклад начнога неба, заўсёды добрая ідэя.

Доўгая вытрымка

Як згадвалася вышэй, звычайны здымак мае вытрымку ад 1/100 да 1/4000 секунды, але калі вы павялічваеце вытрымку да некалькіх секунд і больш, гэта становіцца тэрмінам фатаграфіі, здымак з доўгай вытрымкай. Выкарыстанне здымкаў з доўгай вытрымкай асабліва карысна ў асяроддзі, калі аб’екты ў асноўным нерухомыя і некалькі рухаюцца. Доўгая экспазіцыя аўтаматычна размывае рухомыя аб’екты, ствараючы эфект, які нагадвае рухомыя аб’екты на фота. Фатографы звычайна выкарыстоўваюць здымкі з доўгай вытрымкай, каб націснуць на вадаспады, акіяны, аблокі, начное неба і многае іншае.

Выкарыстанне доўгай вытрымкі стварае эфект руху на фотаздымках

Макра

Працэс пстрычкі выявы значна адрозніваецца ў залежнасці ад аб’екта; вам можа спатрэбіцца шырокавугольны аб’ектыў, каб пстрыкнуць пейзаж. Сапраўды гэтак жа вам трэба наблізіцца да аб’екта, пстрыкнуўшы нешта накшталт кветкі, жучка або дробязі. Націсканне такіх здымкаў буйным планам часта называюць макраздымкай.

Тэхнічна кажучы, пстрычка па малюнку з павелічэннем адзін да аднаго (аб’ект выглядае таго ж памеру, што і ў рэальным жыцці) або больш – гэта макраздымка. Тым не менш, вытворцы лінзаў нават вырабляюць лінзы з удвая меншым павелічэннем адзін да аднаго і называюць іх макра-лінзамі.

Праверце гэта:  Чаму Firefox не працуе?

Макрамалюнак насякомага

Макраздымка – адзін з нямногіх жанраў фатаграфіі, які не патрабуе ад вас падарожнічаць па экзатычных месцах або шукаць ідэальны фон. Ваш задні двор або суседні сад цалкам могуць стаць месцам для вашай наступнай макра-магіі.

Шум

Нават калі ў вас няма глыбокіх ведаў аб тэрміналогіі фатаграфіі, вы, верагодна, можаце здагадацца, што такое шум па яго назве. У агульных рысах мы выкарыстоўваем шум для абазначэння любой выпадковасці ў навакольным асяроддзі. Тое ж самае тычыцца і свету фатаграфіі, дзе шум з’яўляецца сінонімам візуальнай выпадковасці. Слаба асветлены фон больш шумны, бо менш святла падае на датчык камеры. Гэта з’ява, у сваю чаргу, прыводзіць да з’яўлення цёмных і абескаляроўваюцца пікселяў на канчатковым малюнку, якія мы ўспрымаем як шум.

Шумны малюнак

Вы таксама можаце павялічыць шум у вашых малюнках падчас здымкі з больш высокімі наладамі ISO. Датчык спрабуе сабраць як мага больш святла, але памылка ў пост-апрацоўцы становіцца шумам на канчатковым малюнку. Аналагічным чынам, выкарыстанне асабліва нізкай налады ISO таксама з’яўляецца спосабам візуалізацыі шуму. Аднак, як фатограф, вы павінны спадзявацца на памяншэнне шуму, а не на павелічэнне яго пстрычкамі.

Існуе мноства праграм для зніжэння шуму, якія могуць паменшыць шум у пост-апрацоўцы вашых малюнкаў. Нягледзячы на ​​тое, што гэтае праграмнае забеспячэнне працуе добра, часам яно можа змяніць першапачатковы знешні выгляд або яго часткі, каб зрабіць яго непрыемным. Як фатограф, вы павінны імкнуцца паменшыць як мага больш шуму на першым здымку.

Правіла трэціх

Вы, напэўна, бачылі опцыю ўключэння сеткі 3X3 на любой сучаснай камеры. Гэтая сетка 3X3 дапамагае фатографам кіраваць кампазіцыяй выявы ў адпаведнасці з правілам трацін. Правіла трацін абвяшчае, што фатограф павінен трымаць аб’ект у любой з чатырох кропак перасячэння, якія знаходзяцца ў цэнтры сеткі. У далейшым трэба весці гарызонт па верхняй або ніжняй лініі.

Адным з важных правілаў кампазіцыі ў фатаграфіі з’яўляецца правіла траціны

Нягледзячы на ​​тое, што правіла трацін дапамагае вам пабудаваць уяўленне аб захаванні добрай кампазіцыі выявы ў першыя дні фатаграфавання, я б не рэкамендаваў вам прымаць яго як жорсткае правіла. Было б лепш, калі б вы замест гэтага разглядалі правіла трацін як трэніровачныя колы, вывучаючы асновы ў галіне фатаграфіі. Але вы таксама павінны быць гатовыя прыбраць гэтыя навучальныя колы і выпрацаваць свой унікальны стыль кампазіцыі вобраза, а не чапляцца за правіла трацін.

Прамежак часу

Time Lapse – гэта метад здымкі фону некалькі разоў без змены налад. Ідэя тут заключаецца ў тым, каб паказаць змяненне фону пасля кожнага праходжання інтэрвалу часу. Працэс націскання пакадравай здымкі адносна просты; вы, як фатограф, размяшчаеце камеру ў месцы, якое ідэальна фіксуе наваколле. Далей вам трэба альбо наладзіць таймер, які на некаторы час будзе націскаць выявы праз рэгулярныя прамежкі часу, альбо зрабіць тое ж самае ўручную.

Прамежак часу растучага грыба

Прамежкі часу выглядаюць лепш за ўсё, калі вы аб’ядноўваеце фотаздымкі, націснутыя ў розныя прамежкі часу, і робіце іх у слайд-шоў. Аднак вы таксама можаце выбраць лепшы маршрут, запісаць пакадравае відэа і паскорыць яго, каб скараціць яго да 5-10-секунднага кліпа. Пакадравае відэа паказвае значна лепшыя пераходы паміж рознымі момантамі ў відэа і, безумоўна, выглядае лепш, чым слайд-шоў з пакадравых фатаграфій.

Баланс белага

Прырода надзяліла нас, людзей, выдатнымі візуальнымі магчымасцямі ў выглядзе нашых вачэй. У нас ёсць фенаменальныя магчымасці пры слабым асвятленні і магчымасць рэгуляваць вочы ў залежнасці ад яркасці фону. Нават самыя інавацыйныя камеры не могуць у поўнай меры паўтарыць неверагоднасць чалавечага вока. Вось чаму вытворцы камер дадаюць параметры ручной рэгулявання параметраў, такіх як баланс белага.

Параўнанне каляровай тэмпературы

Тэрмін фатаграфіі, баланс белага – гэта налада камеры, якая дазваляе рэгуляваць каляровую тэмпературу вашых здымкаў. Для тых, хто не ведае, каляровая тэмпература – гэта спосаб вызначэння каляровай кампазіцыі выявы; больш цёплы малюнак мае больш аранжавы тон, а больш халодны малюнак мае больш блакітнаваты тон. Рэгуляванне балансу белага дазваляе змяняць гэтую каляровую тэмпературу і рабіць яе больш цёплай або халоднай у адпаведнасці з вашымі патрабаваннямі.

Лепшыя камеры для прафесіяналаў фатаграфіі

Цяпер, калі мы азнаёміліся з асноўнай фатаграфічнай тэрміналогіяй, вы, напэўна, зразумелі, што наяўнасць цудоўнага фатаграфічнага рыштунку з’яўляецца найважнейшай часткай практыкі мастацтва фатаграфіі. Добрая камера дае вам масу налад да і пасля выявы, каб значна палепшыць вашыя здымкі. Больш за тое, добрая камера становіцца яшчэ больш важнай для пачаткоўцаў, паколькі якасныя камеры могуць аўтаматычна наладжваць свае налады ў розных умовах. Гэта дапамагае спрасціць складанасць атрымання правільных налад выявы.

Вось некаторыя люстраныя фотаапараты, якія пышна апраўдваюць сваю цану:

Canon EOS Rebel T7

Калі вы пачатковец і хочаце набыць сваю першую люстраную фотакамеру, Canon EOS Rebel T7 можа быць ідэальным варыянтам. T7 прапануе набор адметных функцый у даступным цэнавым дыяпазоне крыху менш за 500 долараў. Карыстацкі інтэрфейс камеры Canon заўсёды быў важным пунктам продажу з-за таго, што ён просты ў выкарыстанні, і T7 нічым не адрозніваецца. Вы атрымаеце асобны пераключальнік уключэння/выключэння і прыдатны стары чатырохпалосны кантролер для навігацыі па наладах T7.

Што тычыцца якасці выявы, T7 можа рабіць некалькі фантастычных здымкаў з прадусталяванымі наладамі Auto і Standard. Не кажучы ўжо пра тое, што якасць выявы з’яўляецца адной з лепшых камер у сваім класе. Магчымасць рабіць добрыя здымкі без лішніх маніпуляцый робіць яго зручным для пачаткоўцаў.

Праверце гэта:  14 лепшых праграм для крыпта-падаткаў, каб палегчыць вам разлікі і выконваць патрабаванні

Аднак вам варта пазбягаць T7, калі вам патрэбна люстраная люстраная камера з выдатнымі якасцямі запісу відэа. Rebel T7 не падтрымлівае запіс відэа 4K і мае агульную млявасць у бесперапыннай здымцы. Больш за тое, чакаць сэнсарнага экрана і выдатнай якасці зборкі будзе несправядліва, улічваючы цану DSLR.

Лічбавая камера Panasonic LUMIX FZ80 4K

LUMIX FZ80 ад Panasonic – гэта фантастычны варыянт для фатографаў-пачаткоўцаў, якім патрэбна надзейная партатыўная камера для здымкі спорту і дзікай прыроды. Цікава, што FZ80 працуе значна добра ў тых галінах, дзе T7 змагаецца; павольныя бесперапынныя здымкі і адсутнасць варыянтаў відэа 4K.

FZ80 мае адну з лепшых хуткасцей серыйнай здымкі ў сегменце, што дазваляе рабіць некалькі фенаменальных і надзейных фатаграфій за кароткі час. Аўтафокус у камеры даволі прыстойны, улічваючы яе коштавы дыяпазон, але менавіта функцыі Post Focus і Focus Shaking робяць вашы здымкі бліскучымі. Дыяпазон маштабавання гэтай камеры таксама з’яўляецца адным з яе шматлікіх пераваг.

Пераходзячы да абласцей, дзе камера змагаецца, фатаграфія пры слабым асвятленні не з’яўляецца моцным бокам FZ80. Вы бачыце шум і зярністасць на малюнках пры слабым асвятленні, чаго не чакаеце ад камеры прафесійнага ўзроўню.

Акрамя таго, гэтая камера не вельмі партатыўная з-за сваіх грувасткіх памераў. Акрамя таго, відашукальнік на FZ80 здаецца танным нават пасля таго, як ён электронны з-за невялікага памеру і нізкага дазволу.

Nikon Coolpix B500

Nikon Coolpix B500 – гэта бюджэтная прапанова ад Nikon у сегменце моставых камер. Камера прапануе 16-мегапіксэльны датчык з прыстойным 40-кратным аптычным зумам, які можна павялічыць да 80-кратнага з дапамогай опцыі лічбавага зуму.

Гэта люстраная люстраная камера пачатковага ўзроўню ад Nikon лепш за ўсё падыходзіць для звычайных фатографаў, якія жадаюць атрымаць лепшыя выявы, чым на сваіх смартфонах або партатыўных фотаапаратах, без асаблівых праблем з наладамі. Фактычна, Coolpix B500 не падтрымлівае ручное кіраванне; вы можаце пераключацца толькі паміж існуючымі рэжымамі для захопу выявы.

Стрэлка Nikon мае выдатную функцыю SnapBridge, якая дазваляе лёгка перадаваць апошнія выявы з камеры на смартфон. Тэхналогія SnapBridge падтрымлівае пастаянную сувязь паміж вашым смартфонам і B500 з дапамогай адпаведнага Bluetooth.

Што тычыцца якасці выявы, вы можаце чакаць прыстойнай якасці выявы ад B500 пры ўмове, што вы робіце здымкі ў сярэднім і добрым асвятленні. Вы не можаце сказаць тое ж самае пра яго працу ва ўмовах нізкай асветленасці. Акрамя таго, 40-кратны аптычны зум з’яўляецца каштоўным дадаткам, асабліва калі вы хочаце націснуць далёкі аб’ект.

OLYMPUS Tough TG-6

Вы ўжо ведаеце, чаго чакаць ад камеры з надпісам “Tough” у назве. На самай справе, Olympus Tough TG-6 не падвядзе вас сваёй трывалай канструкцыяй і добрай камерай, якую ён прапануе. Вы можаце кінуць на гэтую камеру ўсё (як літаральна, так і фізічна), і TG-6 не пакажа ніякіх прыкмет пашкоджання.

Што тычыцца якасці выявы, TG-6 з’яўляецца адным з лепшых воданепранікальных шутэраў і працягвае спадчыну свайго папярэдніка, TG-5. Камера мае 12-мегапіксельны датчык памерам 1/2,3 цалі, што можа здацца меншым у параўнанні з 16-мегапіксельным датчыкам на TG-4, але выявы атрымліваюцца лепш, чым ва ўсіх яго папярэднікаў. Падводная фатаграфія з’яўляецца важным пунктам продажу для TG-6, і там, як правіла, менш святла. Вось чаму гэтая камера мае ўражлівыя магчымасці пры слабым асвятленні.

TG-6 таксама выдатна спраўляецца з запісам відэа ў высокім раздзяленні з выдатнай частатой кадраў; ён падтрымлівае 1080p пры 120 кадрах у секунду і даходзіць да 480 кадраў у секунду пры дазволе 360p. Вы таксама можаце запісваць відэа 4K на гэтую камеру; аднак частата кадраў фіксуецца на максімум 30 кадраў у секунду.

Sony Cyber-Shot DSC-H300

Sony Cyber-Shot DSC пастаўляецца з 20-мегапіксельным датчыкам CCD у спалучэнні з 35-кратным аптычным зумам. Для тых, хто не ведае, прылада з зарадавай сувяззю (ПЗС) – гэта складаны электронны кампанент, які можа захопліваць больш святла без павелічэння памеру датчыка. Гэта вельмі даступная камера ў стылі люстраной камеры ад Sony – абсалютная прыгажосць, улічваючы яе кошт і якасць выявы, якую яна прапануе.

H300 – гэта камера, арыентаваная на даступнасць; аднак Sony робіць усё магчымае, каб даць вам столькі функцый, колькі трэба. Ён дае вам як ручны, так і аўтаматычны рэжымы для відарысаў, якія рэдка сустракаюцца па гэтай цане. Вы таксама атрымліваеце некаторыя фантастычныя рэжымы, такія як “Панарама” і “Сюжэтны рэжым”, якія вельмі карысныя пры правільных абставінах.

Ёмістасць акумулятара гэтай камеры з’яўляецца невялікай праблемай, таму што вам можа спатрэбіцца паўсюль насіць з сабой адаптар падчас падарожжа з гэтай камерай. Больш за тое, нізкая хуткасць серыйнай перадачы можа стаць праблемай, але ў гэтым коштавым дыяпазоне нельга шмат прыдзірацца.

Заключэнне

Фатаграфія – гэта мастацтва, і вывучэнне яе асноў – гэта першы крок, які павінен зрабіць любы фатограф, перш чым развіваць свае веды ў гэтай галіне. У артыкуле вышэй пералічаны некаторыя асноўныя тэрміны фатаграфіі, якія вы, як пачатковец фатограф, можаце баяцца спытаць у сваіх аднагодкаў. Артыкул таксама змяшчае некаторыя з лепшых камер, якія вы абавязкова павінны разгледзець як пачатковец.

Цяпер вы можаце праверыць лепшыя рашэнні для кіравання фатаграфіямі ад techking.by.