14 відаў рэкламы, якія павінен ведаць кожны маркетолаг

Рэклама дазваляе прадпрыемствам звяртацца да сваёй мэтавай аўдыторыі для павелічэння продажаў. Гэта таксама дапамагае кампаніі пераканаць кліентаў купіць іншыя спадарожныя паслугі або прадукты.

Але не ўсе віды рэкламы падыходзяць для ўсіх прадпрыемстваў, і выбіраць трэба з розумам.

Рэклама тут спрадвеку. Яго асноўная мэта – публікаваць паведамленні, звязаныя з распродажамі або іншымі важнымі падзеямі. Сучасныя прадпрыемствы маюць доступ да перадавых формаў сістэм прасоўвання тавараў/паслуг, такіх як тэлебачанне, мабільныя праграмы, YouTube, вэб-сайты і электронная пошта.

Аднак разумныя арганізацыі выкарыстоўваюць эфектыўную рэкламную стратэгію, даследуючы рынак сваіх прадуктаў/паслуг, спажыўцоў і канкурэнтаў. Вы можаце стварыць эфектыўную тактыку толькі тады, калі ведаеце розныя формы рэкламы.

Працягвайце чытаць, пакуль мы пазнаёмім вас з найбольш папулярнымі формамі рэкламы, якія сёння выкарыстоўваюць прадпрыемствы.

Што такое рэклама?

Рэклама – гэта асноўны інструмент маркетынгу, які выкарыстоўваецца камерцыйнымі арганізацыямі для продажу тавараў або паслуг новым і існуючым спажыўцам. У першую чаргу, гэта маркетынгавая камунікацыя, якая перадае масам неасабістае паведамленне для распаўсюджвання ідэі, паслугі або прадукту. Камерцыйная рэклама часта суправаджаецца адкрытай спонсарскай падтрымкай арганізацыі-бенефіцыяра.

Рэклама накіравана на павышэнне кошту брэнда. Ён выкарыстоўвае некалькі тактык успрымання, такіх як колер, візуальныя эфекты, знакамітасці, ежа, ілюстрацыі і музыка, каб узбудзіць розум кліента. Такім чынам, на наступны дзень, калі спажывец наведае мясцовы магазін, ён адчуе прыцягненне да прадукту, які рэкламаваўся напярэдадні па тэлебачанні ці радыё.

Адрозненні паміж рэкламай і маркетынгам

#1. Рэклама – гэта проста частка маркетынгавай стратэгіі любога бізнесу. Гэта асноўнае адрозненне паміж гэтымі двума бізнес-практыкамі.

#2. Маркетынг кантралюе, як ваш бізнес будзе ўзаемадзейнічаць з трыма асноўнымі тыпамі сродкаў масавай інфармацыі: платнымі сродкамі масавай інфармацыі, уласнымі сродкамі масавай інфармацыі і заробленымі сродкамі масавай інфармацыі. Наадварот, рэклама – гэта складнік платных СМІ.

#3. Паспяхова прасоўваць свае тавары і паслугі мэтавай аўдыторыі можна толькі з дапамогай маркетынгавай стратэгіі. Прагная да інвестыцый рэклама не важная для прасоўвання паслуг/прадуктаў.

#4. Кампаніі павінны стварыць асобны аддзел, які будзе займацца маркетынгам. З іншага боку, ім не трэба ствараць незалежную каманду для рэкламы. Каманда маркетынгу справіцца з гэтым.

Адрозненні паміж традыцыйнай і лічбавай рэкламай

#1. Традыцыйная сістэма рэкламы не абапіраецца на такія перадавыя тэхналогіі, як Інтэрнэт, смартфон і вэб-сайты. Такім чынам, калі Інтэрнэт не працуе, вы ўсё яшчэ можаце звяртацца да сваіх спажыўцоў праз традыцыйную тэле- і радыёрэкламу.

#2. Лічбавая рэклама цалкам залежыць ад Інтэрнэту. Такім чынам, ваша маркетынгавая стратэгія можа пацярпець хіт, калі Інтэрнэт недаступны.

#3. Традыцыйная рэклама, напрыклад прамая паштовая рассылка, мае больш высокі каэфіцыент канверсіі, чым маркетынгавыя электронныя лісты. Таму што большасць рэкламных электронных лістоў, лічбавага рэкламнага кампанента, трапляюць у папку спаму або рэкламных паведамленняў электроннай пошты аўдыторыі. Наадварот, паштоўка дойдзе да кліентаў у паштовую скрыню, і яны абавязкова яе прачытаюць, бо заўсёды сочаць за паштовымі скрынямі за рахункамі.

Праверце гэта:  Як вырашыць праблемы з загрузкай і драйверамі PCIe NVMe SSD

Віды рэкламы: Традыцыйная

Друк

У той час як друкаваная рэклама можа адносіцца да брашур і ўлётак, яна ў першую чаргу азначае рэкламу ў газетах і часопісах. У залежнасці ад мэтавай аўдыторыі кампаніі могуць размяшчаць рэкламу ў мясцовых, нацыянальных або дзяржаўных газетах.

Акрамя таго, большасць газет прапануе аўдыторыі інтэрнэт-версію. Такім чынам, размяшчэнне там рэкламы азначае, што вы можаце дасягнуць большай аўдыторыі. Калі справа даходзіць да размяшчэння аб’явы ў газеце, арганізацыі могуць выбраць раздзел з аб’явамі або размясціць яе на звычайных старонках, каб кожны мог яе бачыць.

Кампаніі часта размяшчаюць рэкламу ў часопісах для больш мэтавай аўдыторыі. Напрыклад, кампаніі, якая гандлюе касметыкай, будзе больш выгадна размясціць сваю рэкламу ў часопісах аб стылі жыцця.

Пошта

Пошта – гэта яшчэ адзін від прамой рэкламы, які ў асноўным выкарыстоўваецца малым бізнесам для паспяховага дасягнення спажыўцоў. У гэтай традыцыйнай рэкламе вы выбіраеце патэнцыйную групу аўдыторыі і адпраўляеце ёй кідкія брашуры па звычайнай пошце.

Каб запусціць такую ​​рэкламу, кампаніі павінны знайсці аўдыторыю, а потым разаслаць ёй улёткі з выгаднымі прапановамі. Акрамя таго, яны могуць праверыць, які адказ яны атрымліваюць у адказ ад аўдыторыі.

На жаль, гэтая рэклама ўжо не з’яўляецца звычайнай з’явай і працуе толькі для мясцовых прадпрыемстваў. Алічбаваная версія паштовай рэкламы – гэта рэклама па электроннай пошце, дзе патэнцыйныя кліенты атрымліваюць электронныя лісты ад кампаній, якія рэкламуюць свае тавары і паслугі.

Тэлебачанне

Тэлевізійная рэклама – гэта тып традыцыйнай рэкламы, які дамінуе і сёння. Паколькі СМІ маюць шырокі ахоп, кампаніі, якія абслугоўваюць вялікі або агульнанацыянальны рынак, палічаць іх ідэальным варыянтам. З дапамогай зроку, гуку і руху гэтая рэклама дастаткова пераканаўчая, каб прымусіць гледачоў купіць прадукт або падпісацца на паслугу.

Кошт стварэння рэкламы і пакупкі слотаў для яе на ТБ празмерна высокі. Звычайна слоты прадаюцца ў секундах (20, 30, 60.) Прычым цэны на слоты залежаць ад працягласці, частаты, часу сутак, тэлеперадачы і г.д.

радыё

Радыё з’яўляецца адным з найстарэйшых відаў рэкламы, і яно па-ранейшаму шырока папулярна для ахопу мэтавай дэмаграфічнай групы. Галоўным чынам, калі ваша мэтавая аўдыторыя слухае канкрэтнае шоу або станцыю, пастаянная рэклама будзе мець высокія шанцы прыцягнуць новых спажыўцоў.

Адным недахопам радыёрэкламы з’яўляецца тое, што яна дасягае аўдыторыі толькі праз гук. Людзі могуць забыцца, пра што ідзе гаворка ў рэкламе, бо ў ёй няма візуальных элементаў. Таму на радыёстанцыях часта можна пачуць адну і тую ж рэкламу. Без дастатковага бюджэту для частай рэкламы на радыё вы не атрымаеце жаданых вынікаў.

OOH або Outdoor

Магчыма, вы сутыкнуліся з гіганцкімі рэкламнымі шчытамі з ашаламляльнай рэкламай, едучы па шашы, або ўбачылі назапашвальнікі з рэкламай, чакаючы на ​​аўтобусным прыпынку. Яны называюцца вонкавай або OOH (Out-Of-Home) рэкламай. Вы можаце ўбачыць іх у аўтобусах, метро, ​​таксі, залах адпачынку аэрапорта і г.д.

Гэтая традыцыйная рэклама перайшла ў лічбавы фармат, і трансфармацыя, несумненна, зрабіла яе больш эфектнай. Гэтыя аб’явы звычайна сканцэнтраваны на кідкіх візуальных элементах з мінімальным тэкстам, так што аўдыторыя можа лёгка зразумець паведамленне без неабходнасці чытаць доўгія радкі. Гэтыя аб’явы могуць быць даволі дарагімі, у залежнасці ад месца і колькасці аўдыторыі.

Праверце гэта:  Як дадаць нумары слайдаў у PowerPoint

Размяшчэнне прадукту

Ваш любімы тэлевядучы п’е каву з кружкі з адбіткам брэнда? Гэта адзін з класічных прыкладаў размяшчэння прадукту. У гэтай традыцыйнай рэкламе кампаніі размяшчаюць сваю прадукцыю або брэнд у тэлевізійных шоу, навінах або фільмах.

Часам кампаніі хочуць непрыкметна дасягнуць мэтавай аўдыторыі. У такіх выпадках яны выбіраюць прадакт-плейсмент, дзе назва прадукту не згадваецца прама, але гледачы могуць яе бачыць. Напрыклад, у фільме можна паказаць, што героі абедаюць у месцы, дзе бачна назва рэстарана.

Віды рэкламы: лічбавая

Рэклама з аплатай за клік (PPC)

Калі вы выконваеце пошук, выкарыстоўваючы любое слова або фразу ў пошукавай сістэме, вы можаце ўбачыць рэкламу, якая з’яўляецца паверх арганічных вынікаў пошуку. Гэтыя аб’явы вядомыя як PPC або платны пошук. Вы павінны ўключыць PPC-рэкламу ў сваю стратэгію пошукавай аптымізацыі (SEO), каб дапоўніць вашы намаганні па арганічным дасягненні аўдыторыі.

Акрамя непасрэднага дасягнення мэтавай аўдыторыі, гэта зніжае выдаткі на рэкламу, паколькі кампаніі павінны рабіць гэта толькі ў тым выпадку, калі хтосьці націскае на рэкламу. Тым не менш, прадпрыемствы павінны ўдзельнічаць у таргах, каб выйграць пазіцыю аб’явы і мэтавыя ключавыя словы.

З ростам сацыяльных сетак рэкламадаўцы перайшлі на гэтыя платформы, каб прадэманстраваць свае прадукты і прапановы спажыўцам.

Сацыяльныя платформы, такія як Facebook і Instagram, дазваляюць фільтраваць аўдыторыю па краіне, узросту і перавагам, таму вам не трэба марнаваць грошы на рэкламу шырокай аўдыторыі. На сацыяльных каналах ёсць два выгляду рэкламы: платная і бясплатная.

#1. Бясплатныя аб’явы: гэта арганічны спосаб прыцягнення кліентаў, калі вы размяшчаеце паведамленні аб сваіх прадуктах, паслугах і прапановах праз афіцыйныя акаўнты або акаўнты вашай кампаніі.

#2. Платная рэклама: гэта спонсарская рэклама, якую людзі бачаць у сваёй стужцы падчас пракруткі.

Мабільны/у дадатку

Мабільная рэклама стала самым распаўсюджаным відам рэкламы. Калі вы карыстаецеся смартфонам або планшэтам з падключэннем да Інтэрнэту, вы напэўна бачылі гэтую рэкламу. Гэтая рэклама можа з’яўляцца, калі вы праглядаеце сацыяльныя сеткі, наведваеце вэб-сайт, карыстаецеся праграмай або гуляеце ў гульню.

У абмен на прагляд рэкламы ў праграме кліенты атрымліваюць узнагароды ад гульняў або праграм. Перавага гэтай рэкламы ў тым, што яна даходзіць да кліентаў незалежна ад таго, дзе яны знаходзяцца. Таксама можна арыентавацца на людзей у залежнасці ад іх геаграфічнага становішча і дэмаграфіі.

Родны

Натыўная рэклама спалучае ваш рэкламны кантэнт з вэб-сайтам або мабільным дадаткам. Гэта дапамагае палепшыць вопыт дастаўкі змесціва, паколькі натыўная рэклама не перашкаджае змесціву хоста, і чытачы могуць працягваць чытанне.

Кампаніі ў асноўным арыентуюцца на прафесійныя і тэхналагічныя блогі і часопісы для размяшчэння ўласнай рэкламы. Напрыклад, калі вы праглядаеце прафесійны кантэнт з пункту гледжання бухгалтарскага ўліку, вы, верагодна, сутыкнецеся са спонсарскім кантэнтам ад распрацоўшчыкаў бухгалтарскага праграмнага забеспячэння. Тут гэты рэкламны кантэнт не парушыць ваш паток, і вы можаце знайсці карысныя рашэнні для бухгалтарскага ўліку для вашага бізнесу або працы.

Відэа

Індустрыя лічбавай рэкламы разглядае відэарэкламу як рэкламу прэміум-класа, паколькі яна можа прыцягнуць вас да многіх. Відэарэклама размяшчаецца паміж кантэнтам на YouTube, Vimeo, Metacafe, Dailymotion, Facebook, Twitter і г. д. Некаторыя манетызаваныя вэб-сайты могуць таксама паказваць відэарэкламу да, паміж і пасля вэб-кантэнту.

Праверце гэта:  7 інструментаў адміністравання і кіравання Active Directory для сістэмнага адміністратара

Відэарэклама зведала шмат прагрэсу, і цяпер ёсць інтуітыўна зразумелая відэарэклама. Гэта азначае, што спажыўцы могуць узаемадзейнічаць з відэа і купляць прадукты па свайму выбару. Тэхналогіі дапоўненай рэальнасці і віртуальнай рэальнасці таксама ўплываюць на відэарэкламу, каб уплываць на тое, каб аўдыторыя праходзіла вашу варонку продажаў.

Дысплей

Дысплейная рэклама – прыклад высокатэхналагічнай рэкламы. Тут прадпрыемствы выкарыстоўваюць маркетынгавыя даследаванні, рэтаргетынг спажыўцоў і візуальныя элементы, каб пераканаць кліентаў падпісацца або набыць паслугі або прадукты.

Вы можаце паказваць дысплейную рэкламу амаль усюды, пры ўмове, што медыя выкарыстоўвае сістэму дастаўкі анлайн-кантэнту з падтрымкай HTML або іншых моў праграмавання вэб-сайтаў. Такім чынам, вы можаце эфектыўна паказваць адну і тую ж рэкламу аднаму і таму ж кліенту на розных вэб-сайтах, відэа YouTube, мабільных праграмах, онлайн-гульнях, электронных кнігах і многім іншым.

Дысплейная рэклама ў значнай ступені залежыць ад файлаў cookie вэб-сайта. Такім чынам, калі кліенты не прымаюць файлы cookie вэб-старонкі, становіцца цяжка паказаць ім правільную дысплейную рэкламу.

Падкаст Рэклама

Падкаст становіцца ўсё больш папулярным сярод розных узроставых груп і прафесій. Акрамя таго, лепшыя праграмы з музычным кантэнтам, такія як Spotify і Pandora, маюць спецыяльныя раздзелы для платных і бясплатных падкастаў. Такім чынам, падкаст з’яўляецца магутным сродкам для лічбавай рэкламы, а таксама параўнальна танны, чым іншыя віды рэкламы, такія як тэлебачанне і радыё.

Вядучы падкаста можа прачытаць уласны сцэнар, або кампанія-спонсар можа прадаставіць сцэнарый рэкламы. Лепшая частка заключаецца ў тым, што гаспадар звязвае прадукт ці паслугу, якія яны рэкламуюць, са зместам падкаста. Такім чынам, наведвальнікі, падпісчыкі і слухачы знаходзяць прычыну купіць або падпісацца на рэкламуемы тавар або паслугу.

Інфармацыйны бюлетэнь

Інфармацыйны бюлетэнь функцыянуе як інфармацыйная маркетынгавая электронная пошта, якая служыць наступным мэтам:

#1. Гэта дапамагае блогерам вэб-сайтаў узаемадзейнічаць са сваімі патронамі і падпісчыкамі праз штотыднёвыя, раз у два тыдні і штомесячныя паведамленні.

#2. Блогеры і прадпрыемствы могуць персаналізаваць змест рассылкі ў адпаведнасці з выбарам карыстальніка. Гэта дазваляе вашым кліентам адчуваць, што іх выбар важны для вас.

#3. Інфармацыйныя бюлетэні ствараюць дасведчанасць аб паслугах і прадуктах, якія вы прадаеце. Такім чынам, мэтавая аўдыторыя працягвае прыходзіць у ваш магазін у якасці пастаянных пакупнікоў.

#4. Калі кліентам спадабаецца ваш бюлетэнь, яны могуць пераслаць яго сваім сувязям, і вы атрымаеце бясплатнае прасоўванне з вуснаў у вусны.

Тым не менш, вам спатрэбяцца цікавыя і дзейсныя ідэі рассылкі, каб зацікавіць вашых чытачоў і спажыўцоў.

Заключэнне

Рэклама можа зрабіць або зламаць вашы прадукты / паслугі. Гэта таксама можа каштаваць вам шмат, і вы можаце не атрымаць дастатковай рэнтабельнасці інвестыцый (ROI). Такім чынам, даведайцеся пра асноўныя тыпы рэкламы з вышэй.

Затым даследуйце далей і сядзьце са сваёй рэкламнай групай, каб разумна выбраць форму і платформу рэкламы. Ваша стратэгія павінна прытрымлівацца канцэпцыі мінімальных інвестыцый у рэкламу і максімальнага водгуку ад рэкламных кампаній.

Цяпер, калі вы ведаеце, якія тыпы рэкламы падыходзяць для вашага прадукту, даведайцеся пра інструменты, якія дапамагаюць ствараць рэкламныя відэа і выявы.