11 рашэнняў для чата ў дадатку для большага ўзаемадзеяння карыстальнікаў

Хочаце быць у курсе ўзаемадзеяння карыстальнікаў з вашым дадаткам для прадуктаў ці паслуг? Вы павінны ўбудаваць у дадатак рашэнне чата. І вы можаце атрымаць найлепшыя вынікі, паспрабаваўшы звышэфектыўныя інструменты, згаданыя ніжэй.

Функцыя чата ў праграме расце, таму што яна дазваляе кампаніям звязвацца са сваімі кліентамі, аўдыторыяй і патэнцыяльнымі кліентамі 24 на 7. Карыстальнікі таксама развіваюць давер і лаяльнасць да вашага бізнесу, каб гарантаваць падтрымку кліентаў пры неабходнасці.

Аднак распрацоўка і кіраванне такімі сістэмамі патрабуе значнага ўкладу каманд распрацоўшчыкаў інтэрфейсу і сервераў. Замест гэтага вы можаце проста атрымаць рашэнне для чата ў праграме ад любога з наступных пастаўшчыкоў і засяродзіцца на рэчах, якія найбольш важныя.

Што такое чат у праграме?

Чат у праграме – гэта тэкставы інтэрфейс у мабільных праграмах або вэб-праграмах, які дазваляе спажыўцам узаемадзейнічаць з камандай кліентаў кампаніі.

Вы павінны выкарыстоўваць такія праграмы, як WhatsApp або Facebook Messenger, каб мець зносіны з сябрамі, членамі сям’і і прафесійнымі сувязямі. Уявіце, як уключыць гэтую функцыю ў такія праграмы, як Amazon, eBay, Walmart, AT&T, Uber і г.д.

Розніца толькі ў тым, што вы зараз размаўляеце з прадстаўнікамі службы падтрымкі кліентаў, а інтэрфейс паказвае брэндынг адпаведных кампаній. Але агульная тэма тая ж, двухбаковая размова.

Такія сістэмы ўжо існуюць для вышэйзгаданых праграм для падтрымкі карыстальнікаў і кліентаў адпаведных кампаній. Гэта практычныя прыклады чата ў праграме.

Розніца паміж чатам у праграме і абменам паведамленнямі ў праграме

Абмен паведамленнямі ў праграме і чаты ў праграме – прынцыпова розныя паслугі. Але абодва яны спрыяюць прыцягненню карыстальнікаў і стварэнню каштоўнасці брэнда.

Двухбаковая сувязь

Чат у дадатку – гэта зносіны 1:1 паміж кампаніяй і яе кліентамі, пастаўшчыкамі, кліентамі, партнёрамі па дастаўцы, прадстаўнікамі службы падтрымкі кліентаў і г.д. І наадварот, абмен паведамленнямі ў дадатку паказвае багатую і аднабаковую інфармацыю ад бізнесу кліентам.

Групавое зносіны

Чаты ў праграме могуць садзейнічаць групавому абмену паведамленнямі паміж групамі кліентаў, супольнасцю, працоўнымі групамі і г.д. Але абмен паведамленнямі ў праграме не можа спрыяць гэтай паслугі.

Пазнавальны

Абмен паведамленнямі ў праграме – гэта інфармацыйнае рашэнне, якое інфармуе кліентаў або карыстальнікаў аб такіх дзеяннях, як статус заказу, акцыі, зніжкі, будучыя распродажы і г.д. Наадварот, чат у праграме сканцэнтраваны на вырашэнні запытаў карыстальнікаў і праблем, звязаных з прадуктамі або паслугамі.

Чаму чат у праграме вельмі неабходны для праграм?

Сёння большасць прадпрыемстваў маюць прыкладанні, а таксама службу падтрымкі. Але не ўсе маюць інтэграванае абслугоўванне кліентаў са сваімі праграмамі. Такія буйныя брэнды, як Amazon і Uber, прапануюць бездакорны вопыт кліентаў праз чаты ў дадатку.

Ніжэй даведайцеся, чаму рашэнне чата ў дадатку становіцца неабходным:

Пастаянны карыстацкі досвед

Кліенты могуць ініцыяваць чат або званкі з праграмы, якую яны лепш ведаюць. Калі вы накіруеце карыстальніка на інтэрфейс трэцяга боку, гэта можа стаць для яго складанай задачай. Некаторыя таксама могуць адмовіцца ад вашай праграмы.

Праверце гэта:  Як стварыць GIF-файлы з тэлешоу

Персаналізаваная падтрымка кліентаў

Калі чат або тэлефонная падтрымка знаходзяцца ў дадатку, вашы прадстаўнікі могуць лёгка наладзіць зносіны ў залежнасці ад пераваг кліента адносна мовы, гадзін кантактаў, прыярытэту і г.д.

Выяўленне праблем з прадуктам/паслугамі

Калі вы інтэгруеце праграму, арыентаваную на кліентаў, з функцыяй чата ў праграме, стане прасцей выяўляць праблемы з заказамі, паслугамі або праграмамі непасрэдна з боку прадстаўніка службы падтрымкі.

Пошук непаладак

Служба тэхнічнай падтрымкі або службы падтрымкі другога ўзроўню могуць лёгка накіроўваць кліента праз выдаленую падтрымку, застаючыся з імі на сувязі праз вашу праграму. Карыстальнікі больш схільныя давяраць запытам аддаленай падтрымкі ад вашай праграмы, чым трэцім асобам, якія могуць быць ашуканцамі.

Інтэграцыя з бізнес-праграмамі

Вы можаце лёгка імпартаваць размовы аб сеансах падтрымкі ў CRM і аналізаваць даныя, каб палепшыць свае праграмы, прадукты ці паслугі.

Медыя-ўкладанні

Кліенты могуць лёгка адпраўляць скрыншоты, відэа, выявы, дакументы і многае іншае з дапамогай чатаў у дадатку.

Магчымасці павышэння продажаў

Паколькі прадстаўнікі могуць бачыць выбар і перавагі карыстальнікаў, яны могуць прапаноўваць мадэрнізацыі, дапаўненні і многае іншае.

Гэта былі асновы абмену паведамленнямі і чата ў праграме, каб вы пачалі. А цяпер знайдзіце ніжэй некаторыя незвычайныя інструменты для стварэння унікальнага вопыту для кліентаў:

OneSignal

OneSignal – адно з самых папулярных рашэнняў для абмену паведамленнямі ў вэб-праграмах, мабільных праграмах і г. д. Гэта рашэнне можа стаць вашым выдатным сябрам, калі вам трэба прыцягнуць новых кліентаў, адправіць рэкламныя прапановы, растлумачыць абноўленыя функцыі прадукту і многае іншае.

Дадатак пастаўляецца з папулярнымі ўнутрыпраграмнымі шаблонамі паведамленняў, якія можна выкарыстоўваць у мабільным дадатку. Усе рашэнні не маюць кода, таму кожны, хто мае базавыя веды аб функцыянальнасці мабільных прыкладанняў з бэкэнда, можа выкарыстоўваць большасць функцый OneSignal.

Асноўныя функцыі абмену паведамленнямі ў праграме:

  • Рэалізацыя абмену паведамленнямі ў праграме без кода
  • Вам не трэба атрымліваць адабрэнне ў App Store або Google Play
  • Ён пастаўляецца з убудаванай аналітыкай даных для маркетынгу і паляпшэння прадукту
  • Падыходзіць для абмену паведамленнямі ў праграме, такіх як каляскі электроннай камерцыі, прапановы, апытанні, рэйтынгі, запыты на дазвол, рэфералы і г.д.

Вы можаце паспрабаваць бясплатны план, каб хутка азнаёміцца ​​з сэрвісам. Паспрабуйце сваю праграму і паглядзіце, як адрэагуюць кліенты. Калі гэта падабаецца вам і вашым кліентам, вы можаце выбраць платныя планы, такія як Growth, Professional або Enterprise.

CometChat

Вы хочаце садзейнічаць значнаму і плённаму асабістаму ўзаемадзеянню і размове ў вашым бізнэсе? Вы шукаеце простае ў выкарыстанні рашэнне для чата ў праграме, якое павінна быць маштабаваным? Затым вы павінны паспрабаваць камунікацыйнае рашэнне CometChat у дадатку.

Яго камплект распрацоўкі праграмнага забеспячэння (SDK) пастаўляецца для большасці папулярных фрэймворкаў і моў распрацоўкі мабільных дадаткаў. Напрыклад, распрацоўшчыкі вашых мабільных праграм могуць выкарыстоўваць SDK у праектах, створаных на Swift, Kotlin, React, React Native, Laravel, PHP і іншых.

Асноўныя магчымасці гэтага SDK для чата ў праграме:

  • Распрацоўшчыкам проста трэба ўсталяваць SDK, падключыцца з дапамогай аднаго радка кода і пачаць ствараць цудоўныя ўражанні.
  • Адпраўка тэкставых паведамленняў адзін на адзін
  • Групавыя тэкставыя паведамленні
  • Галасавыя званкі
  • Відэазванкі
  • Медыяўкладанні

У цяперашні час CometChat прапануе бясплатныя магчымасці для стварэння з выкарыстаннем асноўных функцый, загадзя створаных набораў карыстацкага інтэрфейсу і віджэтаў. Вы можаце падтрымліваць да 25 актыўных карыстальнікаў у месяц у бясплатным плане. Для маштабавання можна атрымаць платныя падпіскі.

Праверце гэта:  Здымайце рухомыя фатаграфіі з дапамогай iPhone і захоўвайце ў выглядзе GIF-файлаў

Фрешчат

Freshchat – гэта не проста рашэнне для зручных сістэм чата ў дадатку. Гэта таксама надзейнае рашэнне для падтрымкі кліентаў. Акрамя інтэрфейсу чата, ён прапануе наступныя магутныя функцыі:

  • Чат-боты абслугоўваюць простыя пытанні і звычайныя запыты ад карыстальнікаў і кліентаў.
  • Інтэграцыя ўліковага запісу WhatsApp Business для чат-бота.
  • Сучасны абмен паведамленнямі праз вэб-віджэты.
  • Вы можаце наладзіць мову мессенджера на 33+ мовах.
  • Freshchat SDK дазваляе рэалізаваць усе надзейныя функцыі вэб-праграм у мабільных праграмах.
  • Вы можаце захоўваць стандартныя адказы і зэканоміць час і намаганні для вашых прадстаўнікоў абслугоўвання кліентаў.
  • Для падтрымкі кліентаў на ўзроўні прадпрыемства вы можаце выкарыстоўваць функцыю IntelliAssign, каб аўтаматычна накіроўваць чаты да патрэбнага агента.

Лепш за ўсё тое, што Freshchat прапануе бясплатны план для пачатку з да 100 агентаў. Калі вам падабаецца паслуга, вы можаце павялічыць яе, атрымаўшы прыдатны цэнавы план.

PubNub

Рэгулярныя функцыі абмену паведамленнямі PubNub дазваляюць ствараць індывідуальныя, групавыя і буйнамаштабныя чаты ў праграме для вашай аўдыторыі і карыстальнікаў. Акрамя таго, вам не трэба падтрымліваць серверную інфраструктуру для чата або бэкэнд чата.

Характэрныя асаблівасці гэтага пастаўшчыка рашэнняў для чата ў праграме:

  • Усе віды абмену мультымедыя
  • Падлік непрачытаных паведамленняў
  • Рэакцыі ў чатах у праграме
  • Падказка ўводу і індыкатары
  • Метададзеныя карыстальніка, групы і канала
  • Кантроль ненарматыўнай лексікі, спам-фільтры, забарона карыстальнікаў і г.д.
  • Выдаленне і абнаўленне паведамленняў
  • Push-паведамленні ў праграме
  • Налады карыстальніка

PubNub таксама прапануе бясплатны план абслугоўвання, які вы можаце выкарыстоўваць для стварэння першапачатковай канцэпцыі чата ў праграме. Ён мае большасць асноўных функцый для абмежаванай колькасці MAU. Яго платныя падпіскі ўключаюць пакеты Starter і PRO.

Чат у праграме

In-App Chat прапануе рашэнні наступнага пакалення для размоў па абслугоўванні кліентаў мабільных і вэб-прыкладанняў. Ён прапануе чат-ботаў для кіравання поўным абслугоўваннем кліентаў і аддзелам падтрымкі. Вы можаце выкарыстоўваць адзін чат-бот для задавальнення простых запытаў, даступных для вашай базы ведаў.

Вы можаце прызначыць некалькі чат-ботаў для аднаго выпадку, калі вам патрэбна надзейная сістэма для задавальнення складаных запытаў. Гэтыя чат-боты ажыццяўляюць сувязь машына-машына і сувязь машына-кліент для вырашэння ўваходных пытанняў.

І ў тыя моманты, калі машыны не могуць вырашыць запыты, вы можаце выклікаць свайго прадстаўніка службы падтрымкі кліентаў.

Выкарыстоўваючы бясплатны план, вы можаце паспрабаваць яго функцыі чата ў дадатку да 5000 карыстальнікаў. Калі вы будзеце гатовыя абнавіць план падпіскі, вы можаце выбраць Premium Starter або Professional.

Чат ад Twilio

Чат ад Twilio – гэта важны інтэрфейс прыкладнога праграмавання (API), які дазваляе дадаваць функцыі індывідуальнага чата ў вашу вэб-праграму або мабільную праграму. Акрамя чата, гэта таксама дае вам магчымасць стварыць сістэму абмену паведамленнямі ў праграме.

Conversations API апрацоўвае службу абмену паведамленнямі, а Programmable Messaging API абслугоўвае службы абмену паведамленнямі ў дадатку. Акрамя таго, вы можаце інтэграваць гэтыя функцыі ў свой уліковы запіс WhatsApp Business, калі вы зараз абслугоўваеце кліентаў, якія выкарыстоўваюць WhatsApp.

І не толькі WhatsApp, вы таксама можаце кіраваць абслугоўваннем кліентаў для бізнесу на іншых каналах, такіх як Facebook Messenger для бізнесу, бізнес-паведамленні Google, звычайныя чаты, MMS і мабільны сэрвіс кароткіх паведамленняў (SMS).

Firebase ад Google

Як наконт таго, каб Google дапамог вам стварыць сучаснае рашэнне для абмену паведамленнямі ў праграме для вашай праграмы Google Play? Вы правільна пачулі! Google Firebase – гэта інструмент для стварэння магутных сістэм абмену паведамленнямі ў праграмах, якія атрымліваюць больш зваротаў і клікаў.

Праверце гэта:  5 спосабаў зарабіць больш грошай у 'Stardew Valley'

Вы можаце дастаўляць кантэкстныя і мэтавыя паведамленні з дапамогай Google Firebase. Напрыклад, калі карыстальнік праходзіць пэўны ўзровень, вы можаце падзякаваць яго або паказаць аднаразовую зніжку ў выглядзе ўсплываючага акна.

Большая частка працэсу ўстаноўкі візуальная. Такім чынам, вы можаце праверыць гэта, перш чым абмяркоўваць стварэнне кліенцкага вопыту з любым распрацоўшчыкам.

MirrorFly

MirrorFly – гэта надзейнае рашэнне API у дадатку, якое вы можаце інтэграваць у любое прылажэнне для лепшага карыстання. Гэта дазваляе вам дадаць больш за 150 сучасных функцый абмену паведамленнямі ў вашу бягучую праграму. Робячы гэта, вы можаце цалкам кантраляваць карыстацкі досвед і дадзеныя.

Асноўныя функцыі праграмы MirrorFly:

  • Зашыфраваныя паведамленні для пашырэння магчымасцей бізнесу
  • Тэкставыя паведамленні
  • Відэазванкі для карыстальнікаў з усяго свету
  • Афлайн паведамленні
  • Push-апавяшчэнні
  • Жывая трансляцыя і трансляцыя
  • Сумяшчальнасць некалькіх прылад
  • Некалькі каналаў
  • Убудаваны інструмент мадэрацыі
  • Бяспечны абмен файламі
  • Дадзеныя аналітыкі

Вы можаце паспрабаваць яе бясплатна, калі хочаце паглядзець, як працуе гэтая платформа, перш чым выбраць любы з яе планаў платнай падпіскі.

Паток

Stream – адзін з найлепшых API-інтэрфейсаў чата ў праграме для карыстальніцкіх праграм абмену паведамленнямі. Выкарыстоўваючы яго надзейную інфраструктуру чата і шматфункцыянальныя SDK, вы можаце ствараць абмен паведамленнямі ў чаце ў рэжыме рэальнага часу з высокай хуткасцю. Яе вылучаныя функцыі ўключаюць у сябе:

  • Дапамагае стварыць бяспечную інфраструктуру абмену паведамленнямі, сумяшчальную з HIPAA, Soc2 і GDPR
  • Больш за 5 мільёнаў адначасовых падключэнняў без праблем у адным канале
  • Параметры для дадання такіх функцый, як рэакцыі, узбагачэнне URL-адрасоў, патокі, індыкатары ўводу, стан чытання і г.д.
  • Падтрымка некалькіх арэндаў для стварэння прыкладанняў SaaS

Stream прапануе 30-дзённую бясплатную пробную версію для ўсіх з такімі функцыямі, як абмен паведамленнямі ў чаце і гнуткія API. Вы таксама можаце выбраць любы з платных планаў.

ZEGOCLOUD

Калі вы хочаце стварыць маштабаваны чат у дадатку ў рэжыме рэальнага часу, ZEGOCLOUD – ідэальны варыянт. Яго наладжвальны SDK для чата дазваляе хутка ўбудаваць магутны вопыт чата ў вэб-праграмы і мабільныя праграмы. Лепшыя магчымасці ZEGOCLOUD:

  • Падлік непрачытаных паведамленняў для вяртання карыстальнікаў у чат
  • Прыватны чат сам-насам
  • Прыватны групавы чат
  • Мультымедыйныя ўкладанні
  • Афлайн-паведамленне
  • Грамадскі канал
  • Гісторыя паведамленняў
  • Push-апавяшчэнне

Кожны месяц ZEGOCLOUD дае першыя 10 000 хвілін бясплатна, а пасля гэтага трэба плаціць па меры выкарыстання. Вы можаце праверыць цэны на кожную паслугу на гэтай платформе.

Дамафон

Інтэрком дазваляе ўсталяваць прамы канал сувязі паміж вамі і кліентамі з вашага прыкладання або сайта. Гэты канал узаемадзеяння можна выкарыстоўваць для продажаў, маркетынгу і падтрымкі.

Кампаніі могуць атрымаць больш канверсій з дапамогай ABM, чат-ботаў і аўтаматызаваных налад сустрэч. Гэта таксама дазваляе вам праводзіць у прадукце і шматканальныя кампаніі і апытанні, каб павялічыць узаемадзеянне ў кожнай кропцы кантакту. Вы нават можаце забяспечыць персаналізаваную і актыўную падтрымку сваім кліентам.

Заключнае слова

Да гэтага часу вы адкрылі для сябе некалькі дзіўных інструментаў, SDK і API, якія прапануюць выдатныя рашэнні для чата ў праграме па даступнай цане. Большасць функцый таксама даступныя перад вамі, і вам можа не спатрэбіцца ўкладваць больш часу на даследаванне.

Вас таксама можа зацікавіць лепшае праграмнае забеспячэнне для жывога чата з адкрытым зыходным кодам для падтрымкі кліентаў па ўсім свеце.