11 метадаў росту для прасоўвання вашага бізнесу без платнай рэкламы

Маркетынг з’яўляецца асноўнай прычынай росту любога прадукту або паслугі на рынку.

Маркетынг з’яўляецца важнай часткай росту бізнесу. Ад росту пазнавальнасці брэнда да прыцягнення кліентаў, ад павелічэння продажаў да пашырэння бізнесу, маркетынг адыгрывае цэнтральную ролю. Гэта гарантуе, што людзі ведаюць пра тонкасці прадукту і пра тое, якую розніцу гэты прадукт зробіць у іх жыцці.

Самае галоўнае, што гэта робіць бізнес вуліцай з двухбаковым рухам, прыцягваючы спажыўцоў. З дапамогай маркетынгу кампанія прымае водгукі кліентаў, працуе над наладкай і стварае трывалую базу. Ён таксама прымяняе эфектыўныя стратэгіі камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю для фарміравання рэпутацыі бізнесу на працягу пэўнага перыяду часу.

Усе імкнуцца да простых і даступных метадаў бізнес-маркетынгу. Тым не менш, большасць дзелавых людзей звяртаюцца да імгненна аплачанай рэкламы, якая каштуе шмат.

Замест гэтага праявіце творчы падыход да прасоўвання бізнесу з дапамогай наступных хакаў росту.

Ўзлом бэта-версіі

Гэта малавядомы сакрэт, якім карыстаюцца многія прадпрыемствы. Перад тым, як запусціць свой вэб-сайт або прадукт на рынак, аб’явіце аб яго бэта-версіі. Як бы дзіўна гэта ні здавалася, гэта сапраўды дапаможа стварыць у вашай аўдыторыі пачуццё жадання. Гэта таксама дасць вам ацэнку першапачатковай прадукцыйнасці прадукту.

Выкарыстоўвайце сваю бэта-версію, каб сабраць сваю першапачатковую кліенцкую базу, а затым адпаведна сфармуйце маркетынгавую стратэгію вашага прадукту. Акрамя распрацоўкі і ўдасканалення прадукту, выкарыстоўвайце бэта-версію для збору водгукаў аб саміх маркетынгавых метадах. Гэта таксама створыць атмасферу эксклюзіўнасці вакол прадукту, паколькі кліенты будуць доўга паспрабаваць яго.

Больш за тое, тыя, хто ўдзельнічае ў тэсціраванні вашай бэта-версіі, будуць адчуваць гонар быць часткай «інсайдэраў», якія атрымліваюць першы шарык марожанага раней за ўсіх. Калі ўсё атрымаецца, вы нават можаце разлічваць на лаяльную аўдыторыю, сабраную з вуснаў у вусны, перш чым сапраўдны прадукт з’явіцца на сцэне.

Вы можаце запусціць свой бэта-прадукт на Product Hunt і іншых.

Праверце гэта:  7 стваральнікаў арганізацыйнай схемы для вызначэння іерархіі каманды

Забытыя форумы

Самы просты спосаб стварыць доўгатэрміновую аўдыторыю – гэта выкарыстоўваць спецыяльныя маркетынгавыя форумы для прасоўвання вашага бізнесу. Майце зносіны з іншымі прамыслоўцамі, дадатковымі прадпрыемствамі і калегамі па маркетынгу. Чым больш вы будзеце мець зносіны з лепшымі з іншых галін, тым больш у вас будзе шанцаў прасоўваць свой бізнес і арганічна развівацца.

Маючы належную маркетынгавую стратэгію на форуме, вы можаце ўдзельнічаць у дыскусіях па канкрэтнай вобласці і перадаць свой вопыт зацікаўленай кліенцкай базе. Усё добра, гэтая аўдыторыя можа хутка ператварыцца ў лаяльную надоўга!

Публікацыйныя платформы

Калі вы хочаце, каб ваш прадукт дасягнуў заўзятых чытачоў, паспрабуйце паказаць яго ў буйных маркетынгавых часопісах. Будзьце ў курсе апошніх тэндэнцый і рыхтуйце падрабязныя справаздачы для рэкламных гандлёвых выданняў.

Вы можаце разглядаць такія тэмы, як сувязі з грамадскасцю, брэндынг, магчымасці кар’ернага росту, лічбавы маркетынг, аўтаматызацыя, галіновыя падзеі, тэматычныя даследаванні і распрацоўка стратэгіі. Акрамя таго, калі вы забяспечваеце каштоўнасць праз рэдакцыйныя артыкулы, інфармацыйныя бюлетэні і публікацыі, ваш прадукт атрымлівае прывабнасць у эліце прамыслоўцаў.

Канчатковы карыстальнік

Людзі больш давяраюць дзеянням, чым словам. Незалежна ад таго, наколькі гучна і часта вы распавядаеце людзям пра свой прадукт, сапраўднае ўздзеянне дасягне іх толькі тады, калі яны ўбачаць, што вы самі ім карыстаецеся. Усё проста: станьце галоўным карыстальнікам, які стаў амбасадарам вашага ўласнага брэнда.

Больш за тое, калі вы станеце найбуйнейшым карыстальнікам прадукту, які вы распрацоўваеце, вы даведаецеся пра яго перавагі і абмежаванні і ўдасканаліце ​​яго.

Рэферальны рэцэпт

Адзін з самых даступных маркетынгавых планаў – пабудаваць ланцужок распаўсюджвання з вуснаў у вусны з удзелам існуючых кліентаў. На самой справе, 78% Эксперты B2B выкарыстоўваюць гэты тып маркетынгу ў сацыяльных сетках, каб стварыць выдатныя патэнцыйныя кліенты.

Рэфералы ўключаюць вопытных карыстальнікаў вашага прадукту, якія распаўсюджваюць інфармацыю праз сетку сваіх сяброў і сваякоў, каб прыцягнуць больш кліентаў. Вы можаце прапаноўваць узнагароды за кожную рэкамендацыю, ператвораную ў кліента, каб заахвоціць іх.

Аднак, каб выкарыстоўваць гэты маркетынгавы хак, заснаваны на даверы, выкарыстоўвайце рэферальную праграму, напрыклад GrowSurf.

Праверце гэта:  Як уключыць двухфакторную аўтэнтыфікацыю ў Slack

Разлічвайце на конкурсы

Правядзенне конкурсу з узнагародай у якасці вашых уласных прадуктаў – выдатны спосаб пашырыць пазнавальнасць брэнда і стварыць прывабную аўдыторыю. Конкурсы таксама могуць дапамагчы прадпрыемствам у даследаванні рынку і інфармаванасці аб канкурэнтах.

Вы можаце ладзіць конкурсы на Дзень святога Валянціна, Дзень ахвяравання органаў або ў святочныя дні ў залежнасці ад вашай мэтавай аўдыторыі. Сапраўды гэтак жа вы можаце арганізаваць апытанні для збору прамой інфармацыі аб перавагах вашай кліенцкай базы. Вы можаце падключыць прыз у рэшце рэшт, што яны, зноў жа, можа выбраць з некалькіх варыянтаў.

Больш цікавым варыянтам конкурсу з’яўляецца правядзенне віктарыны з спалучэннем простых і складаных пытанняў, каб прыцягнуць аўдыторыю да вашага брэнда і дробязяў вакол яго. Яшчэ лепш, запусціце конкурс у сацыяльных сетках з задачамі, якія патрабуюць ад людзей загрузіць сваю фатаграфію з вашым прадуктам у рамцы. Вы не толькі больш даведаецеся аб сваёй спажывецкай базе, але і атрымаеце кліентаў праз розныя каналы сацыяльных сетак.

Захоп з наяўнымі

Лепшы стымул, які вы можаце даць сваім кліентам, – гэта наяўныя грошы. Прапануйце ім грашовыя ўзнагароды або эквівалент, калі яны прывядуць у вашу аўдыторыю новага ўдзельніка. Гэта можа быць прымус кагосьці зарэгістравацца на вашым вэб-сайце, загрузіць ваша мабільнае прыкладанне, зарэгістравацца на ваш прадукт ці нават размясціць інфармацыю аб вашай кампаніі ў сацыяльных сетках.

Калі вы пачынаеце ўзнагароджваць людзей за невялікія дзеянні па прасоўванні брэнда, падобныя гэтым, яны аўтаматычна зацікавяцца вашай кампаніяй і паслугамі. Гэты маркетынгавы сакрэт дае высокую аддачу ад невялікіх інвестыцый.

Сеткавы ўзлом

Стварыце моцную сетку аднадумцаў з розных галін праз гандлёвыя сустрэчы, канферэнцыі, выставы і публічныя шоу. Пасля таго, як вы знойдзеце патэнцыйных інвестараў, кліентаў або дадатковых партнёраў, прадставіце свой прадукт і дальнабачныя планы прасоўвання вашага брэнда.

Вы не толькі зможаце звязацца з кліентамі, але і аб’яднацца з распрацоўшчыкамі, стратэгамі кантэнту, бухгалтарамі і дызайнерамі, якія могуць дапамагчы вам развіць ваш бізнес сваімі паслугамі.

Публічныя памфлеты

Адзін з выдатных спосабаў зрабіць ваш брэнд запамінальным – інвеставаць у брашуры, брашуры, значкі і налепкі для распаўсюджвання. Зразумейце сваю аўдыторыю і стварайце ўлёткі на аснове AIDA (увага, цікавасць, жаданне і дзеянне). Уключыце CTA з прывабнымі тэрмінамі, каб выклікаць у чытачоў пачуццё тэрміновасці. Самае галоўнае, каб чытачы маглі звязацца з вамі праз вэб-сайт або прыкладанне.

Праверце гэта:  Што такое матрыца блытаніны ў машынным навучанні?

Пераканайцеся ў тым, што выкарыстоўваеце першакласныя службы капірайтынгу, дызайну і дыспетчарызацыі, каб стратэгічна рэалізаваць гэты маркетынгавы хак. Калі вы хочаце пайсці яшчэ далей, запэўніце чытачоў флаераў, што няма рызыкі падпісацца на ваш прадукт, уключыўшы варыянт гарантыі вяртання грошай.

Чым больш эфектыўна вам удасца распаўсюдзіць такія брашуры публічна, тым лепш будзе рэакцыя. Акрамя таго, рэкламныя дысплеі брэнда на сценах і білбордах могуць зрабіць ваш прадукт запамінальным і захапляльным для зносін.

Кампанія за справу

Правядзенне кампаніі па сацыяльнай справе, напрыклад, інфармаванасці аб донарстве органаў, ліквідацыі дзіцячага голаду, захаванні вады ад забруджвання і г.д., можа прыцягнуць кліентаў з добрых намераў да вашага брэнда. Калі вы звязваеце сябе з кампаніяй, якая працуе на лепшае грамадства, вас лічаць сацыяльна адказнай кампаніяй.

Такія ініцыятывы могуць нават прынесці вам краўдфінансаванне. У дзень мерапрыемства вы можаце раздаць футболкі з назвай вашага брэнда або раздаць улёткі аб тым, як ваш бізнес адпавядае сацыяльнай справе. Такім чынам, пабудуйце супольнасць, якую пазней вы зможаце ператварыць у спажыўцоў.

Віруснае відэа

Выкарыстанне сацыяльных сетак, такіх як Instagram, YouTube, Facebook і Twitter, павялічваецца з кожным днём. Такім чынам, самы разумны метад росту маркетынгу – стварыць візуальна прывабнае відэа, якое ўплывае. 81% кампаній выбіраюць відэамаркетынг, старанна тлумачачы прадукт і творчае прымяненне.

Вы можаце зрабіць відэа незвычайна вясёлым або ненармальна перабольшаным, каб шырокая публіка распаўсюдзіла яго. Калі гэта відэа стане вірусным, ваш брэнд хутка стане вядомы амаль ва ўсіх сацыяльных колах!

Вы можаце праверыць відэа Intel, каб зразумець гэта лепш.

Заключэнне

Маркетынг выходзіць далёка за межы платнай рэкламы. Выкарыстоўвайце максімальную аддачу ад стратэгіі прасоўвання брэнда і пазнавальнасці прадукту, выкарыстоўваючы ўсе магчымыя ўзломы росту, згаданыя вышэй. Ваш бізнес неўзабаве вырасце!