11 лепшых праграм для кіравання рэсурсамі для малога і сярэдняга бізнесу

Кіраванне рэсурсамі – гэта працэс, які выкарыстоўваецца кіраўнікамі рэсурсаў або кампаніямі для кіравання сваімі рэсурсамі для дасягнення мэтаў арганізацыі або праекта. Рэсурсамі могуць быць людзі, час, прылады і фінансы.

Пры належным кіраванні рэсурсамі вы можаце эфектыўна кіраваць рэсурсамі і рэалізаваць праект з меншымі выдаткамі і ў межах бюджэту.

Інструмент кіравання рэсурсамі можа дапамагчы размеркаваць правільныя рэсурсы для правільнай задачы або праекта, каб выканаць працу ў рамках бюджэту і ў тэрмін, без сур’ёзных праблем або эскалацыі ў праекце.

Крэдыт выявы: wikimedia.org

У чым важнасць кіравання рэсурсамі?

У кіраванні рэсурсамі адным з найбольш важных крытэрыяў адпаведнасці рэсурсаў з’яўляецца правільнае размеркаванне рэсурсаў. Калі супрацоўнікі празмерна або недастаткова выкарыстоўваюцца, гэта выклікае велізарнае выгаранне, што можа прывесці да высокага ўзроўню скарачэння.

Дзякуючы інтэграцыі працэсаў і тэхналогій у аўтаматызацыю, кіраванне рэсурсамі можа быць распрацавана эфектыўна і вынікова. Калі ўсё зроблена правільна, кіраўнікі могуць ідэальна распараджацца людзьмі і рэсурсамі з абмежаваным бюджэтам. Па словах а даследаванне PMI Pulse, Дрэннае кіраванне рэсурсамі можа страціць да 11,4% рэсурсаў кампаніі.

Падчас гэтай глабальнай пандэміі Covid і культура працы дома прымушаюць кампаніі выкарыстоўваць інструменты кіравання рэсурсамі для кіравання рэсурсамі і выканання праектаў у межах аб’ёму і ў вызначаныя тэрміны.

Карацей кажучы, планаванне рэсурсаў з’яўляецца адным з найважнейшых крытэрыяў, якія павінны выконвацца для выканання абавязацельстваў падчас рэалізацыі праекта. Гэта дапамагае ў планаванні праектаў, забяспечвае бачнасць неабходных рэсурсаў і навыкаў, дапамагае перамяшчаць рэсурсы па іх выкарыстанні і магутнасці, а таксама дазваляе расстаўляць прыярытэты дзейнасці для выканання тэрмінаў праекта.

Як ажыццяўляецца кіраванне рэсурсамі?

З-за прагрэсу ў тэхналогіях папярэднія метады кіравання рэсурсамі былі адменены або, па меншай меры, пераважней у цяперашнім сцэнарыі.

Раней для кіравання, прызначэння і планавання рэсурсаў выкарыстоўваліся традыцыйныя календары, аркушы Excel, Microsoft Access, дакументы Word.

Крэдыт выявы: quickscrum.com

Традыцыйны або любы ручной метад кіравання рэсурсамі забярэ шмат часу і можа не даць чаканых вынікаў, асабліва пры кіраванні некалькімі праектамі і камандамі ў розных месцах і культуры WFH (праца з дому).

Сучасныя інструменты кіравання рэсурсамі даюць лепшую бачнасць праектаў або задач, над якімі яны працуюць, іх даступнасці і графікаў. Яго механізм падключэння ў рэжыме рэальнага часу дазваляе кіраўнікам, супрацоўнікам і зацікаўленым бакам заставацца ў курсе і атрымліваць дакладнае ўяўленне аб бягучых праектах і праектах у стадыі распрацоўкі, што дапамагае прымаць абгрунтаваныя рашэнні і вызначаць этапы.

Некаторыя з пераваг інструментаў кіравання рэсурсамі пералічаны ніжэй:

  • Усталюйце чаканні і прытрымлівайцеся, каб закрыць
  • Павышэнне гнуткасці ў кіраванні аддаленымі групамі
  • Лёгка планаваць і планаваць дзеянні з кароткімі сустрэчамі
  • Адсочванне стану працы супрацоўнікаў у рэжыме рэальнага часу
  • Наяўнасць і сувязь каманды і мэнэджэра ў адпаведнасці з іх патрэбамі ўзнікае
  • Мікракіраванне можа быць ліквідавана, што прывядзе да агульнага задавальнення

Чаму малыя і сярэднія прадпрыемствы (МСП) павінны прыняць праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі (RMS)

Рэсурсы з’яўляюцца актывам любой арганізацыі, незалежна ад памеру. Калі рэсурсы размеркаваны належным чынам, не павінна быць эскалацыі, збояў, паломак і, самае галоўнае, страты даходаў. RMS і іншыя інструменты CRM дапамогуць кампаніям дасягнуць сваіх бізнес-мэтаў і заставацца канкурэнтаздольнымі на сучасным канкурэнтным рынку.

Перш за ўсё, кошт, навыкі і адсутнасць бачнасці ўкаранення з’яўляюцца фактарамі, якія прымушаюць МСП выкарыстоўваць RMS для кіравання сваімі бізнес-аперацыямі. З увядзеннем RMS на аснове SaaS (праграмнае забеспячэнне як паслуга) і простых у выкарыстанні платформаў сітуацыя сёння змянілася.

Новая магчымасць цэнаўтварэння RMS на аснове падпіскі таксама заахвочвае МСП да ўкаранення RMS для павышэння эфектыўнасці бізнесу.

RMS дапамагае МСП правільна планаваць рэсурсы і прызначаць задачы, павышаць празрыстасць, уключаць аўтаматызацыю, падтрымліваць лічбавую трансфармацыю, быць канкурэнтаздольнымі, паляпшаць працоўны працэс, вырашаць праблемы размеркавання рэсурсаў, зніжаць складанасць некалькіх праектаў, адзіную кропку падсправаздачнасці, высокі кантроль і г.д.

У раздзеле ніжэй мы ўбачым лепшае праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі галіны, карыснае для малога і сярэдняга бізнесу.

Камандная калода

Teamdeck – гэта шырока выкарыстоўваная RMS “усё ў адным”. Кампанія сцвярджае, што яе прыкладанні для кіравання рэсурсамі выкарыстоўваюцца камандамі з Паўночнай Амерыкі, Паўднёвай Амерыкі, Еўропы, Аўстраліі, Блізкага і Далёкага Усходу і Афрыкі.

Праверце гэта:  8 падсумаванняў артыкулаў, каб скараціць час чытання

Інструмент уключае ўсе параметры доступу, неабходныя для кіравання рэсурсамі, такімі як планаванне, расклад, адлік часу, кіраванне адпачынкамі і многае іншае. Яго просты выгляд календара дазваляе вам выконваць важныя задачы па адсочванні неразмеркаваных рэсурсаў, прызначэнні ім дзеянняў і маніторынгу іх раскладу.

Менеджэры могуць разлічыць KPI (ключавыя паказчыкі эфектыўнасці) і рэнтабельнасць інвестыцый (рэнтабельнасць інвестыцый), а іх адаптыўныя справаздачы дапамогуць вызначыць прыхільнасць каманды.

Панэль праграмнага забеспячэння дапамагае прагназаваць патрабаванні да будучых праектаў на аснове праектаў, якія знаходзяцца ў стадыі распрацоўкі.

Асаблівасці

  • Пашыраная справаздачнасць, напрыклад, справаздачы аб бюджэце або заробках
  • Правільнае кіраванне рэсурсамі, уключаючы штогадзінныя назіранні і адпачынак каманды.
  • Кіраванне водпускамі рэсурсаў, уключаючы зацвярджэнне/адхіленне, дзяржаўныя святы, адсутнасць рэсурсаў і прычыны.
  • Кантралюйце выкарыстанне рэсурсаў шляхам маніторынгу выкарыстання ў розных праектах

У двух словах, усю камандную працу можна планаваць і кантраляваць з дапамогай гэтага праграмнага забеспячэння, а рашэнні на аснове даных можна прымаць на аснове перадавых структур справаздачнасці. Ён заснаваны на падпісцы на праграмнае забеспячэнне і з’яўляецца самым танным у гэтай катэгорыі, пачынаючы з 0,9 долара ў месяц, але па гэтай цане доступ да мабільнай прылады і дадатку Teamdeck не прадастаўляецца.

Wrike

Wrike праграмнае забеспячэнне з’яўляецца часткай сусветна вядомай віртуалізацыі і хмарнай кампаніі Citrix. Ён мае шырокую функцыянальнасць, якая гарантуе, што рэсурсы і кіраўнікі каманд застаюцца структураванымі на працягу ўсяго жыццёвага цыкла праекта.

Праграмнае забеспячэнне стварае візуальныя праекты праз дошкі Kanban і дыяграмы Ганта і працуе разам у разрозненым асяроддзі і некалькіх праектах.

Панэль кіравання падзяляе працу на тры раздзелы: задачы, праекты і тэчкі. Тэчкі – гэта іерархічная структура для арганізацыі задач у праектах. Кожнаму праекту даручана пэўная структура. Кіраўнік праекта можа размеркаваць канкрэтныя задачы па асобных рэсурсах з дадзенымі і тэрмінамі выканання.

Праграмнае забеспячэнне мае ўбудаваныя шаблоны, якія дапамагаюць максымізаваць прадукцыйнасць рэсурсаў і праектаў некалькімі спосабамі, у тым ліку стварэнне дарожных карт прадукту, бачнасць ўваходных праектаў, эфектыўныя планы сувязі, разбіццё складаных праектаў на простыя ў рэалізацыі фазы і г.д.

Асаблівасці

  • Аўтаматызацыя праектаў і ацэнка рызыкі
  • Забяспечвае 360-градусную бачнасць канчатковых дзеянняў
  • Індывідуальныя інструменты для кожнай каманды і кожнай галіны
  • Такія магутныя інструменты, як галасавыя каманды і разумныя адказы

Платформа Wrike дазваляе 400+ інтэграцый, такіх як Salesforce, розныя інструменты CRM, Slack, Microsoft Teams і многія іншыя, якія не спыняць і не перашкаджаюць паспяховаму выкананню абавязацельстваў. Праграмнае забеспячэнне працуе па падпісцы, і яго кошт пачынаецца ад 9,8 долараў за карыстальніка ў месяц. Ён таксама мае 14-дзённы пробны перыяд.

гэта павінна перайсці да №3

Smartsheet

Smartsheet робіць вас прафесіяналам у кіраванні рэсурсамі з птушыным поглядам на руцінную дзейнасць вашай арганізацыі.

Яго магутнае ўлічэнне часу дазваляе адсочваць да хвіліны ўзровень, каб атрымаць максімальную аддачу ад вашай працоўнай сілы. Раздзел «Людзі» дазваляе доступ на аснове роляў і можа дапамагчы кіраваць штатнымі супрацоўнікамі і падрадчыкамі.

Акрамя таго, вы можаце праверыць агляд кожнага праекта і атрымаць лічбы, якія паказваюць на недастатковае або празмернае выкарыстанне рэсурсаў.

Акрамя таго, Smartsheet падтрымлівае 100 аперацый планавання адмены і паўтарэння ў актыўным сеансе браўзера.

З яго шаблонамі праектаў можна адначасова абнаўляць або імпартаваць некалькі праектаў.

У рэшце рэшт, справаздачы аб часе, выдатках, бюджэце і выкарыстанні дазваляюць лёгка аналізаваць агульную прадукцыйнасць і адпаведна паляпшаць для будучых праектаў.

Нарэшце, у вас ёсць усё і многае іншае, каб выпрабаваць з першых вуснаў з 14-дзённай бясплатнай пробнай версіяй без крэдытнай карты.

Прагноз

Прагноз платформа з’яўляецца ўзнагародамі праграмнага забеспячэння. Ён атрымаў шмат тытулаў ад вядучай сусветнай платформы ацэнкі G2 за лепшае кіраванне праектамі, кіраванне рэсурсамі, кіраванне задачамі і многія іншыя.

Гэта поўнае праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі, якое дапамагае забяспечыць канчатковае выкананне мерапрыемстваў і паглынанне магутнасці ўсіх рэсурсаў. Яго іншыя модулі, такія як кіраванне праектамі, сумесная праца ў камандзе, кіраванне часам, бізнес-аналітыка і аўтаматызацыя працы са штучным інтэлектам, можна лёгка інтэграваць з платформай кіравання рэсурсамі.

Адна з яго ўнікальнасці ў тым, што гэта адно з самых хуткіх праграм, якое дапамагае камандам малога і сярэдняга бізнесу ўкараніць яго хутчэй і пачаць працу. Ён мае больш высокі ўзровень прыняцця карыстальнікамі, чым любое іншае праграмнае забеспячэнне ў гэтай катэгорыі.

Асаблівасці

  • Больш хуткае адсочванне часу рэсурсаў на аснове прапаноў штучнага інтэлекту
  • Забяспечвае ў рэжыме рэальнага часу прагляд выкарыстання і ёмістасці ўсіх рэсурсаў
  • Адрэгулюйце нагрузку, каб пазбегнуць праблем
  • Аўтаматычна разлічвае выкарыстанне рэсурсаў, каб лепш зразумець час, затрачаны на выкарыстанне.
Праверце гэта:  Як выдаліць гарызантальную лінію ў MS Word

Праграмнае забеспячэнне для прагназавання дапамагае кіраўнікам рэсурсаў і праектаў планаваць і карэктаваць дзейнасць для ліквідацыі вузкіх месцаў і ўстанаўлення стандартаў для захавання тэрмінаў. Кошт пачынаецца ад 29 долараў за месца ў месяц пры мінімуме 10 месцаў. Гэта праграмнае забеспячэнне даступна для 14-дзённай пробнай версіі.

Актыўнае супрацоўніцтва

Актыўнае супрацоўніцтва гэта яшчэ адно простае ў выкарыстанні праграмнае забеспячэнне, якое апрацоўвае ўсе этапы кіравання праектамі, уключаючы кіраванне працай, каманднае супрацоўніцтва, кіраванне часам і рэсурсамі, кіраванне кліентамі і прыбытковасць.

Менеджэры або дырэктары могуць выкарыстоўваць гэта праграмнае забеспячэнне для планавання праектнай дзейнасці і кіравання рэсурсамі ад пачатку да завяршэння.

Гэта лёгкае асяроддзе для стварэння эфектыўнай камунікацыі і супрацоўніцтва з вашай камандай, іншымі кіраўнікамі і кліентамі. Гэта бясплатна для невялікіх праектаў з абмежаваннем у 3 карыстальнікаў.

Асаблівасці

  • Аўтаматызаванае планаванне заданняў
  • Імпарт праектаў з іншых праграм і інтэграцыя Zapier, Slack, Webhooks
  • Спіс задач і прагляд Kanban
  • Інтэграцыя воблачнага сховішча

Простая платформа для ацэнкі статусу праекта, часу, затрачанага на рэсурсы, і прыбытковасці бізнесу, якая дапамагае гарантаваць, што абавязацельствы знаходзяцца ў межах бюджэту. Цана пачынаецца ад 7,5 долараў за трох карыстальнікаў. Вы можаце бясплатна праверыць гэта праграмнае забеспячэнне на працягу 14 дзён, перш чым выкарыстоўваць яго ў працоўным асяроддзі.

Паплавок

Паплавок быў спецыяльна распрацаваны для кіравання рэсурсамі, планавання і планавання магутнасці. Гэта дапамагае ствараць і прызначаць задачы за лічаныя секунды, дадаваць этапы і тэрміны праекта, прызначаць рэсурсы і кіраваць патэнцыялам каманды.

Па словах кампаніі, ён выкарыстоўваецца ў розных галінах, у тым ліку ў агенцтвах, кансалтынгавых фірмах, архітэктурных фірмах, ІТ-фірмах і інш.

Платформа дазваляе інтэграваць існуючыя карпаратыўныя працоўныя працэсы для кіравання праектамі, планавання, непрацяглых абнаўленняў і шмат іншага. Акрамя візуалізацыі ёмістасці рэсурсаў і справаздач аб праекце, гэта праграмнае забеспячэнне можа таксама кіраваць складанымі патрабаваннямі праекта.

Асаблівасці

  • Гэтая платформа забяспечвае прагнозы рэсурсаў, якія паказваюць ацэнкі праекта ў параўнанні з фактычнымі.
  • Папярэдне запоўнены ўбудаваны табель дапамагае рэсурсам лёгка выконваць працу.
  • Гнуткасць планавання рэсурсаў для кіраўнікоў і рэгістрацыя часу для рэсурсаў з любога месца
  • Абарона асабістых даных, падмацаваная адпаведнасцю GDPR і SOC2

Float – адна з самых папулярных платформаў для кіравання рэсурсамі ў гэтай катэгорыі. Просты ў выкарыстанні і просты ў рэалізацыі, пачынаючы з 6 долараў у месяц. Таксама ёсць 30-дзённы пробны перыяд.

Савіём

Савіём гэта ўдасканаленае праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі з нестандартнымі параметрамі канфігурацыі, якія можна наладзіць у адпаведнасці з патрабаваннямі праекта. Кажуць, што праграмнае забеспячэнне дапамагае знізіць выдаткі на рэсурсы на 10-30% і павялічыць выкарыстанне рэсурсаў на 10-20%.

Адна з яго унікальнасцяў заключаецца ў тым, што платформа прагназуе поўную празрыстасць рэсурсаў, уключаючы патрабаванні, неаплачаныя рэсурсы, празмернае і недастатковае выкарыстанне, планаванне магутнасці з выкарыстаннем шматмернай аналітыкі ў рэжыме рэальнага часу.

Гэта комплексная платформа для кіравання рэсурсамі, якая дапамагае малым і сярэднім прадпрыемствам загадзя прагназаваць патрабаванні да рэсурсаў на аснове аналізу попыту і прапановы.

Праграмнае забеспячэнне дапамагае хутка вызначаць і своечасова размяркоўваць патрэбныя рэсурсы ў залежнасці ад магчымасцей, месцазнаходжання, сферы інтарэсаў і г.д.

Асаблівасці

  • Разумець праектныя фінансы, такія як выдаткі, даходы, прыбытак,
  • Аптымізуйце неаплачаныя рэсурсы для паляпшэння выкарыстання рэсурсаў
  • Гэта дапамагае вызначыць разрывы паміж фактычнымі і прагнознымі паказчыкамі, падобнымі да матрыцы рэсурсаў
  • Інтэлектуальная бізнес-панэль для аналізу і справаздачнасці

Калі вы шукаеце скразное праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі для інжынірынгу, бухгалтарскага ўліку, ІТ, будаўніцтва, кансалтынгу, Saviom – ваш лепшы выбар. Гэта дапамагае ў планаванні рэсурсаў, планаванні ёмістасці, справаздачнасці і аналізе, а таксама ў інтэграцыі з іншымі платформамі працоўных працэсаў. Цэны даступныя па запыце цытаты.

Працэс

Працэс гэта праграмнае забеспячэнне для працы і кіравання рэсурсамі. Гэта простае ў выкарыстанні праграмнае забеспячэнне для стварэння некалькіх працоўных працэсаў, прызначэння розных рэсурсаў і адсочвання прагрэсу.

Адным з ключоў да кіравання працоўным працэсам з’яўляецца арганізацыя дакументаў, і гэта праграмнае забеспячэнне забяспечвае просты інтэрфейс для стварэння, арганізацыі і абмену дакументамі паміж камандамі.

Інтэрфейс перацягвання дазваляе менеджэрам ствараць і прызначаць задачы камандам за лічаныя хвіліны, адсочваць прагрэс і атрымліваць апавяшчэнні праз панэлі кіравання. Адной з яго унікальнасці з’яўляецца тое, што вы можаце ствараць задачы на ​​аснове ўмоў, якія выконваюцца, напрыклад: if / then.

Асаблівасці

  • Стварэнне працоўнага працэсу на аснове матрыцы зацвярджэння, адна- або шматступеннай
  • Магчымасць інтэграцыі больш за 1000 прыкладанняў
  • Аўтаматычна плануйце і прызначайце працоўныя працэсы, а таксама абнаўляйце іншыя праграмы
  • Інтэграваныя формы для аўтаматычнага збору даных з іншых праграм
Праверце гэта:  Як друкаваць з Chrome, выкарыстоўваючы дыялогавае акно сістэмнай друку

Гэта поўнае праграмнае забеспячэнне для каманднага супрацоўніцтва і кіравання працоўнымі працэсамі з мноствам функцый, такіх як аўтаматызацыя задач, убудаваныя запланаваныя працоўныя працэсы і іншыя модулі аўтаматызацыі, якія дазваляюць лёгка ствараць, прызначаць і адсочваць працоўныя працэсы і рэсурсы. Праграмнае забеспячэнне можна выкарыстоўваць бясплатна на працягу 14 дзён з коштам ад 25 долараў ЗША ў месяц за карыстальніка.

Імгненны

Імгненны гэта платформа дыяграмы Ганта для кіравання праектамі. Дыяграма Ганта – гэта метад гістаграмы, які можна выкарыстоўваць для планавання, раскладу і адсочвання праектаў любога памеру.

Акрамя таго, што гэта платформа гістаграмы, яна таксама мае розныя ўбудаваныя функцыі, якія дапамагаюць кіраваць задачамі, камандамі і бюджэтамі і робяць праекты паспяховымі.

Гэта поўнае праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі, якое дапамагае планаваць тэрміны выканання праекта, усталёўваць залежнасці і базавыя паказчыкі, размяркоўваць рэсурсы і выконваць камандную працу.

Яго функцыя працоўнай нагрузкі гарантуе, што рэсурс не будзе перагружаны або недастаткова выкарыстаны, ствараючы збалансаваную каманду і працоўную нагрузку.

Асаблівасці

  • Больш хуткія дыяграмы Ганта з інтуітыўна зразумелай платформай
  • Інтэрактыўная прыборная панэль для візуалізацыі тэрмінаў, прагрэсу і рэсурсаў для кожнага праекта
  • Лёгкая інтэграцыя праекта Asana

Калі вы шукаеце узнагароджанае праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі і праектамі на аснове платформы дыяграмы Ганта, гэтага праграмнага забеспячэння дастаткова. Гэта перадавое рашэнне дыяграмы Ганта даступна па даступных цэнах, пачынаючы з 5 долараў у месяц. Вы нават можаце паспрабаваць пробную версію за 7 дзён да пакупкі.

Mavenlink гэта ўзнагароджанае праграмнае забеспячэнне для дынамічнай аптымізацыі рэсурсаў. G2 Grids у 2021 годзе прызнала яго першым у галіне кіравання рэсурсамі, праектамі і працамі.

Ён выкарыстоўваецца для разгортвання каманд у рэжыме рэальнага часу на аснове бізнес-сцэнароў з рознымі патрэбамі. Праграмнае забеспячэнне дазваляе бачыць уплыў на прадукцыйнасць і прыбытак пры ўнясенні карэкціровак на ўзроўні рэсурсаў.

Ён мае унікальнасць прагназавання рэсурсаў, неабходных для будучых праектаў. Гэта таксама дапамагае аналізаваць патрабаванні і рэнтабельнасць бягучых праектаў.

Гэта праграмнае забеспячэнне мае ўсё неабходнае для кіравання рэсурсамі ў рэжыме рэальнага часу і задавальнення пастаянна растучых чаканняў.

Асаблівасці

  • Распрацаваны, каб дэманстраваць бесперапыннае паляпшэнне з адказам у рэжыме рэальнага часу
  • Вызначэнне напрамкаў устойлівага развіцця
  • Дапамажыце збалансаваць кампетэнцыі рэсурсаў на аснове попыту праекта
  • Ацэнка некалькіх планаў адначасова

Mavenlink атрымаў мноства ўзнагарод. Гэта не толькі пашыранае праграмнае забеспячэнне для кіравання рэсурсамі, але і забяспечвае платформу для комплекснага кіравання праектамі і задачамі з прагназаваннем будучых патрабаванняў да рэсурсаў. Цэны даступныя, калі вы запытваеце прапанову.

Хабпланіроўшчык

Хабпланіроўшчык прапануе поўнае рашэнне з некалькімі ключавымі функцыямі, такімі як кіраванне рэсурсамі, планаванне задач, улік часу і планаванне праекта на адной прыборнай панэлі, якую лёгка ўкараніць і выкарыстоўваць.

Яго простая прыборная панэль забяспечвае поўную празрыстасць раскладу ўсёй каманды па праектах і мерапрыемствах. Структура справаздачнасці была распрацавана з улікам дызайну на ўзроўні прадпрыемства, які забяспечвае поўныя індыкатары для адсочвання выкарыстання.

Ён мае асобны модуль планавання для планавання, які можа быць інтэграваны ў кіраванне рэсурсамі. Яе ўнікальнасць у тым, што менеджэр можа планаваць бюджэт праекта, уводзіць тарыфы і разлічваць выдаткі праекта.

Асаблівасці

  • Лёгкі графік перацягвання для праектных груп
  • Ён можа кантраляваць рэалізацыю асобных рэсурсаў або праектаў
  • Ён можа паказваць аналітыку ўсіх вашых праектаў і рэсурсаў у рэжыме рэальнага часу
  • Рэсурс пакідае і адпачынак, працоўны працэс запытаў і зацвярджэння

Гэта праграмнае забеспячэнне можна выкарыстоўваць бясплатна на працягу 60 дзён. Калі вы шукаеце дзейнасць па скразным кіраванні рэсурсамі, планіроўшчык цэнтра справіцца з гэтай задачай. Яго кошт пачынаецца ад 7 даляраў за рэсурс у месяц.

Заключэнне

Кіраванне рэсурсамі – адна з самых складаных задач на любым этапе кіравання праектамі, але з правільнымі інструментамі і праграмным забеспячэннем гэта можа стаць значна прасцей.

Амаль усе інструменты кіравання рэсурсамі, разгледжаныя вышэй, адзначаны ўзнагародамі, маюць амаль аднолькавую функцыянальнасць і заснаваныя на SaaS з невялікімі адрозненнямі ў функцыях. Прадпрыемствы малога і сярэдняга бізнесу могуць праверыць гэтыя інструменты, а затым дасягнуць пагаднення перад завяршэннем пакупкі.

Хочаце атрымаць віртуальнага памочніка? Зірніце на віртуальных памочнікаў для вашага бізнесу з гэтых платформаў.

Стварыце прыборную панэль KPI з дапамогай гэтых інструментаў.