11 лепшых праграм для кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам [Self-hosted]

Кіраванне праектам патрабуе эфектыўных стратэгій для кожнага працэсу, ад планавання і рэалізацыі праекта да яго канчатковага выканання. Праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі адыгрывае важную ролю ў арганізацыі і апрацоўцы розных аспектаў праекта на кожным этапе яго жыццёвага цыкла.

Агульны працэс – гэта не проста; гэта патрабуе намаганняў ад кожнага члена каманды, каб працаваць эфектыўна і своечасова вырабляць якасны праект. Для гэтага менеджэры і лідэры праектаў марнуюць шмат намаганняў, каардынуючы ўсё.

Нават адна дэзінфармацыя або памылка могуць прывесці да таго, што ўся каманда пацерпіць ад наступстваў якасці і часу выканання, не кажучы ўжо пра бізнес-імідж і культуру кампаніі.

Выкарыстанне інструмента кіравання праектамі можа пазбавіць вас ад гэтых рызык і неэфектыўнасці і гарантаваць, што вы своечасова завяршыце свой праект з задавальненнем кліентаў.

Давайце абмяркуем, што гэта за інструменты і чым яны могуць вам дапамагчы.

Што такое праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі?

Праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі – гэта інструмент, які дапамагае ў планаванні праекта, размеркаванні рэсурсаў, планаванні задач і паляпшае каардынацыю паміж членамі каманды. Гэта таксама дазваляе кіраўнікам праектаў, карыстальнікам і зацікаўленым бакам кіраваць складаннем бюджэту і коштам, дакументацыяй, кіраваннем якасцю і належным адміністраваннем.

Інструмент кіравання праектамі распрацаваны спецыяльна, каб дапамагчы павысіць прадукцыйнасць вашай каманды і гарантаваць своечасовае і якаснае выкананне праектаў. Некаторыя з агульных функцый праграмнага забеспячэння для кіравання праектамі ўключаюць:

  • Планаванне праекта
  • Планаванне задач
  • Размеркаванне рэсурсаў
  • Адсочванне прагрэсу
  • Стварэнне дарожных карт
  • Адсочванне памылак
  • Бюджэтаванне
  • Забеспячэнне бяспекі і прыватнасці даных
  • Планаванне выпуску
  • Справаздачнасць і аналітыка

Навошта патрэбна праграма для кіравання праектамі?

Арганізацыі са шматлікімі праектамі і вялікімі камандамі могуць сутыкнуцца з праблемамі пры рэалізацыі сваіх праектаў. Многія задачы патрабуюць вашай увагі, такія як ідэя, планаванне, рэалізацыя і выкананне. І кожны крок мае вырашальнае значэнне для рэалізацыі якаснага праекта і таго, каб вашы кліенты былі шчаслівыя кіраваць вашым бізнесам.

Рабіць усё ўручную патрабуе шмат часу, грошай і працы. Вы таксама можаце сутыкнуцца з рызыкай прапусціць тэрміны або пагоршыць якасць з-за неэфектыўнага кіравання праектам.

Праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі дапамагае ўпарадкаваць агульны працэс завяршэння праекта. Гэта дазваляе вам аптымізаваць кожны этап, каб вы маглі выконваць праекты своечасова без шкоды для якасці. Гэта ўмацоўвае сувязь з вашымі кліентамі і ўмацоўвае давер, а таксама дапамагае падтрымліваць трывалы імідж брэнда.

Вось некаторыя з пераваг выкарыстання інструмента кіравання праектамі:

Аптымізуе працоўны працэс

Выкарыстоўваючы інструмент кіравання праектамі, вы можаце ўпарадкаваць працоўны працэс на працягу ўсяго жыццёвага цыкла праекта. Гэта пазбавіць вас ад выканання ручных, паўтаральных задач, якія раздражняюць і патрабуюць шмат часу. Замест гэтага інструмент можа аўтаматызаваць розныя працэсы.

Вы можаце лёгка прызначаць задачы, эфектыўна планаваць задачы, кантраляваць выкананне, адсочваць прагрэс, інтэграваць іншыя інструменты, якімі вы ўжо карыстаецеся, і выкарыстоўваць іншыя функцыі для паспяховага завяршэння вашых праектаў у больш кароткія тэрміны і з найвышэйшай якасцю.

Цэнтралізуе ўсю інфармацыю ў інструменце

Калі пачынаецца фактычная праца над праектам, існуе верагоднасць дэзінфармацыі або няправільнага кіравання. У выніку супрацоўнікі могуць адчуваць сябе перагружанымі рабочай нагрузкай, колькасцю файлаў, а мэты завяршэння праекта здаюцца вельмі далёкімі.

Але выкарыстоўваючы эфектыўны інструмент кіравання праектамі з цэнтралізаванай прыборнай панэллю, кожны член каманды можа быць на адной старонцы, абменьваючыся інфармацыяй праз гэты інструмент. Такім чынам, ваша каманда працуе без перапынкаў, блытаніны або выгарання.

Спрыяе бесперабойнай камунікацыі

Прабелы ў сувязі могуць прывесці да неэфектыўнасці праекта. Гэта можа выклікаць дэзінфармацыю або спрэчкі, і ніхто не хоча гэтага ў сярэдзіне працы (або ў любы час). Абмен інфармацыяй праз электронную пошту адбываецца павольна, і часам вы нават не атрымаеце адказы, калі яны вам патрэбны тэрмінова.

Інструмент кіравання праектамі спрыяе развіццю камунікацыі ў вашай камандзе, дазваляючы ім непасрэдна каментаваць праект, весці здаровыя дыскусіі і хутка забяспечваць зваротную сувязь, забяспечваючы бяспеку даных.

Павышае празрыстасць каманды

Падтрыманне празрыстасці ў вашай камандзе стварае давер і адкрывае дзверы для лепшага супрацоўніцтва. Калі задачы, працэсы і прагрэс бачныя не ўсім, гэта прыводзіць да сумневаў і накладных выдаткаў з-за адсочвання працэсаў на кожным этапе.

Маючы побач інструмент кіравання праектамі, вы можаце забяспечыць большую празрыстасць, і кожны, хто ўдзельнічае ў праекце, будзе ведаць пра статус і працэсы праекта. Гэта дапаможа ім зразумець наступныя крокі і эфектыўна арганізаваць задачы.

Павышае рэнтабельнасць

Ручныя і паўтаральныя працэсы адымаюць не толькі час, але і намаганні, і грошы. Калі вы выкарыстоўваеце адно праграмнае забеспячэнне для планавання і арганізацыі задач, супрацоўніцтва з людзьмі і прагрэсу з цэнтралізаванай інфармацыяй, гэта зэканоміць вашы грошы і час.

Праверце гэта:  Як абараніць свой разумны дом ад нападу

Перавагі самастойных інструментаў кіравання праектамі 👍

Калі вы пачнеце пошук лепшага праграмнага забеспячэння для кіравання праектамі, вы атрымаеце мноства варыянтаў. У гэты час складайце кароткі спіс праграмнага забеспячэння з улікам памеру вашай каманды, бюджэту і патрабаванняў. Тут вы можаце выбраць праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі, якое размяшчаецца самастойна або на базе SaaS.

Перавагі, звязаныя з першым, заключаюцца ў тым, што зыходны код даступны бясплатна для ўсіх, і вы таксама можаце змяняць і распаўсюджваць яго ў залежнасці ад вашых патрэбаў. Бясплатныя інструменты кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам дазваляюць маніпуляваць кодам для аптымізацыі праграмнага забеспячэння шляхам дадання дадатковых функцый, выдалення памылак і г.д.

Такім чынам, вось некаторыя бясплатныя інструменты кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам, якія вы можаце разгледзець.

OpenProject

OpenProject гэта гнуткае, эфектыўнае, класічнае і гібрыднае праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам. У вас будзе доступ да абароны вашай канфідэнцыяльнасці ў адпаведнасці з самымі высокімі стандартамі прыватнасці і бяспекі даных. Усталяванне яго ў вашай інфраструктуры дапаможа вам атрымаць поўны кантроль і права ўласнасці на даныя.

Выкарыстанне інструмента дасць вам зразумець усе вашы даныя і іх захоўванне без усялякага знешняга ўздзеяння. Гэта таксама дазволіць вашай камандзе працаваць больш прадуктыўна, прыемней і прасцей. Акрамя таго, ваша каманда зможа адсочваць іх працу, каб атрымаць лепшыя вынікі, хутка арганізоўваючы задачы і раздаючы задачы ўсім у камандзе.

У OpenProject ёсць усё ў адным месцы, каб вы маглі лепш мець зносіны. Аптымізуйце творчы патэнцыял і вопыт таварышаў па камандзе з дапамогай агульных графікаў для візуалізацыі і стварэння планаў праектаў.

Прааналізуйце падрабязныя дзеянні для распрацоўкі плана і паведаміце ўсім, як дзейнічаць і калі рэалізаваць праект, разумеючы аб’ём. Спрытныя каманды таксама будуць вымяраць, вучыцца і будаваць, каб забяспечваць больш хуткую і лепшую працу з кожнай ітэрацыяй.

OpenProject забяспечвае неабходныя інструменты для атрымання такіх метадалогій, як Kanban і Scrum, і гнуткай распрацоўкі прадуктаў. Гэта вялікая супольнасць для распрацоўшчыкаў, энтузіястаў з адкрытым зыходным кодам, прадпрыемстваў і г.д., дзе яны могуць знайсці ідэальную наладу для выбару паміж памяшканнямі і гнуткімі варыянтамі хостынгу.

Лакальнае прадпрыемства забяспечвае прэміум-клас, прафесійную падтрымку і функцыі бяспекі для OpenProject, які размяшчаецца самастойна. У залежнасці ад колькасці карыстальнікаў разлічыце сваю цану. Выберыце варыянты падтрымкі і перыяд падпіскі, каб атрымаць ваша прыкладанне ад 405 долараў у год для 5 карыстальнікаў.

Калі вам патрэбен хостынг OpenProject, вы можаце паспрабаваць Платформа Каматэра.

Focalboard

Вы шукаеце альтэрнатыву Notion, Asana і Trello?

Ну, можна пайсці Focalboard, якое ўяўляе сабой праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам і самастойнае размяшчэнне. Гэта дапамагае арганізоўваць, кіраваць, адсочваць і вызначаць працу ў вашых камандах з дапамогай прагляду дошкі Kanban. Ён мае дзве рэдакцыі:

  • Персанальны працоўны стол Focalboard: Гэта настольнае прыкладанне для асабістых праектаў і праектаў, якія трэба зрабіць. Гэта адзін арандатар, які працуе на лакальным серверы, каб атрымаць аптымальную прадукцыйнасць і хуткасць.
  • Персанальны сервер Focalboard: Гэта ўласны сервер, які дапамагае лепш супрацоўнічаць з вашай камандай.

Націсніце на «дадаць новыя дошкі», каб выбраць праектныя задачы з розных шаблонаў.

Змяніце дату стварэння, прыярытэт, налады сартавання, налады фільтра і групоўкі па наладах у адпаведнасці з вашымі перавагамі. Вы таксама можаце перацягваць карты з аднаго слупка ў іншы, каб змяніць уласцівасць групы. Акрамя таго, рэдагуйце карткі кожны раз, калі захочаце ведаць набор уласцівасцей і змесціва, а таксама спіс каментарыяў.

Прагляды табліц дапамагаюць праглядаць карткі ў адным месцы, каб адкрыць адну з іх, навёўшы курсор на назву. Акрамя таго, кожная дошка мае шаблоны картак і шаблоны дошак, каб наладзіць кожную дошку ў адпаведнасці з вашай камандай. Атрымайце персанальны працоўны стол на вашым Mac і Windows або персанальны сервер на Ubuntu.

Рэсця

Атрымайце платформу кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам Рэсця для кіравання задачамі, чатам, справамі і г. д. Restya – гэта канбан-дошка, падобная на Trello, якая прапануе пашыраную катэгорыю Extend Restyaboard і незлічоныя параметры, такія як сцэнарыі, стылі карыстальніка, віджэты, інтэграцыі і г.д.

У іх ёсць дадатак MyRestyaboards, сумяшчальнае з аперацыйнымі сістэмамі iPadOS і iOS. Ён адсочвае шматлікія дошкі Restya, і вы можаце лёгка імпартаваць існуючыя дошкі з Asana, якая выкарыстоўваецца ў кіраванні праектамі і працамі.

Гэта воблачнае рашэнне для кіравання праектамі, у якое вы таксама можаце імгненна імпартаваць сваю працу з Kantree, гнуткага інструмента кіравання, які дапамагае арганізоўваць, сумесна працаваць над праектамі, кіраваць імі і планаваць. Акрамя таго, вы можаце лёгка перанесці дошкі з Pipefy, Taiga, Taskwarrior, Trello і Wekan на Restya Board.

Асобная дошка кіруе кожным праектам, і вы можаце ствараць мноства дошак і кіраваць імі адначасова. Выкарыстоўвайце існуючыя шаблоны для імгненнага і хуткага запуску і дублюйце адну дошку некалькі разоў з рознымі назвамі. Акрамя таго, спалучэнні клавіш дазваляюць выконваць некаторыя дзеянні, такія як выдаленне і даданне ўдзельнікаў, адкрыццё карт, галасаванне і г.д.

Праверце гэта:  Усё пра распазнаванне твараў для бізнесу

Стварыце адну лічбавую платформу з сакрэтнымі праектамі і апісаннямі. На гэтай лічбавай платформе вы атрымаеце інтэрактыўны інтэрфейс, лепшую бачнасць арганізацыі і магчымасць рэдагавання, дадання ўдзельніка, выдалення ўдзельніка, змены дазволаў, сартавання і выдалення.

Праглядвайце простыя дошкі або ўжывайце фільтры, каб убачыць спіс дошак і наладзіць яго бачнасць як публічную або прыватную. Вы таксама можаце бачыць карты ў фармаце сеткі або ў выглядзе спісу. Restya дае вам прагляд календара разам з каляровымі варыяцыямі, каб зрабіць яго выразным і вылучаным.

У вас будуць дадатковыя функцыі: выгляд Ганта, выгляд справаздачы, запрашэнне членаў, спіс удзельнікаў, рэдагаванне рэжыму бачнасці, змяненне фону, змяненне тэкстур і ўзораў, карыстальніцкі фон, аўтаматычная падпіска, павышэнне прадукцыйнасці і многае іншае.

ERPNext

Абнавіце свой штодзённы стыль працы з дапамогай праграмнага забеспячэння для кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам ERPNext. Гэта дазваляе вам арганізаваць свае задачы, графік, план і аналіз праектаў, супрацоўнічаючы з вашай камандай, каб паскорыць працу.

ERPNext можа адсочваць тэрміны выканання вашых праектаў з дакладнай інфармацыяй аб плане. Вы можаце кіраваць усім з адной працоўнай прасторы і спрасціць праекты, выявіўшы падыход, арыентаваны на задачы.

ERPNext прапануе лёгкае супрацоўніцтва, дазваляючы падзяліць праект на невялікія задачы і прызначыць іх сваім таварышам па камандзе. Вы таксама атрымаеце доступ да прагрэсу вашага праекта і яго эфектыўнасці з дапамогай прыярытэтаў і дакладнага аб’ёму, этапаў і меркаваных тэрмінаў.

Акрамя таго, ERPNext дазваляе абменьвацца і загружаць мультымедыйныя файлы, такія як выявы, дакументы і відэа. Дасягніце гладкай сувязі з усімі з дапамогай аўтаматычных адказаў на ўваходныя электронныя лісты.

Атрымлівайце актуальную і дакладную інфармацыю ў любы час, калі вам трэба быць у курсе выдаткаў і бюджэтаў, лепш планаваць кожны праект і бачыць, як быў выдаткаваны бюджэт. Гэта таксама дазваляе ствараць праграмнае забеспячэнне для праектаў з адкрытым зыходным кодам.

Тасккафэ

Тасккафэ гэта інструмент кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам, які дапамагае кіраваць рознымі задачамі праз інтэрфейс дошкі Kanban, усталёўваючы тэрміны выканання і дадаючы кантрольныя спісы і этыкеткі. Пасля таго, як вы трапіце ў прагляд «Мае задачы», вы ўбачыце кожнае прызначанае заданне.

Вы таксама атрымаеце такія параметры, як асабістыя праекты, каментарыі да задач, задачы і г.д. Калі вы шукаеце альтэрнатыву NextCloud, Trello і г.д., вы можаце мець Taskcafe, які будзе адпавядаць вашаму працоўнаму працэсу і дапаможа вам лёгка кіраваць кожным праектам. Ён знаходзіцца ў альфа-стадыі распрацоўкі і мае шмат карысных і унікальных функцый.

Апельсінскрам

Атрымайце маштабаваны і бяспечны інструмент кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам – Апельсінскрам кіраваць гнуткімі і простымі праектамі для вашых каманд. Гэта дапамагае вам распрацоўваць стратэгіі, добра спланаваць гэта, выканаць ваш план і дазволіць вашай камандзе скончыць у вызначаны тэрмін для паспяховага завяршэння праекта.

Orangescrum дапамагае вам усё спланаваць стратэгічна для дасягнення больш высокай эфектыўнасці і аптымальных вынікаў. Акрамя стварэння планаў праектаў, вы таксама можаце кантраляваць і бесперашкодна выконваць іх. Гэта таксама дапамагае ў супрацоўніцтве ў рэжыме рэальнага часу і мінімальным выкарыстанні рэсурсаў, калі вы размяркоўваеце ролі сваім таварышам па камандзе.

Orangescrum аб’ядноўвае ваш працоўны працэс з візуальным планаваннем праекта, каб павялічыць узровень поспеху. Атрымлівайце інфармацыю аб эфектыўнасці партфеля і ініцыятывах з дапамогай даных у рэжыме рэальнага часу на вашых прыборных панэлях. Акрамя таго, вы можаце кіраваць фінансавай дзейнасцю і бюджэтам, кантралюючы выдаткі па праекце і выдаткі на рэсурсы, каб дасягнуць большай маржы прыбытку.

Абараніце свае даныя з дапамогай кантролю доступу на аснове роляў (RBAC) і сістэмы адзінага ўваходу. Вы таксама можаце загрузіць Orangescrum на прылады Android або iOS, каб кіраваць той жа працай на вуліцы. Акрамя таго, цэнтралізуйце інфармацыю аб вашым праекце для лёгкага доступу з любога месца.

Калі вы стартап і хочаце сачыць за працай, выберыце стартавы план усяго за 9 долараў у месяц для 10 карыстальнікаў і скарыстайцеся такімі перавагамі, як неабмежаваная колькасць задач, праекты, дыяграма Ганта, статус, напамін аб задачах, 5 ГБ памяці і 5 гасцей карыстальнікаў.

Тайга

Выканайце свой праект, як абяцалі, у рамках бюджэту Тайга – Інструмент кіравання праектамі з багатымі функцыямі і прастатой з інтуітыўна зразумелым інтэрфейсам для шматфункцыянальных гнуткіх каманд. Гэта дазваляе вам супрацоўнічаць са сваёй камандай, каб вызначыць вынікі і выкарыстоўваць іх веды.

Пачніце ўзгадняць задачы і расстаўляйце прыярытэты для вынікаў, каб даць магчымасць кожнаму члену своечасова іх выканаць. Паколькі зносіны з’яўляюцца важным момантам у кожным кіраванні, Taiga дапамагае вам хутка ўзаемадзейнічаць з таварышамі па камандзе, каб дзяліцца ходам выканання задач. Акрамя таго, дазвольце сваім таварышам па камандзе праглядаць бягучыя дзеянні і правяраць выкананыя заданні.

З дапамогай Taiga вы можаце забяспечыць большую празрыстасць сваёй каманды адносна бягучага стану і размеркавання рэсурсаў і лепш зразумець намаганні, неабходныя для завяршэння праекта. Ён мае просты ў выкарыстанні інтэрфейс, які дапамагае палепшыць спосаб працы і выканання задач.

Праверце гэта:  7 зручных калькулятараў падсетак для закладкі

Вы можаце змяніць працоўныя працэсы і дадаць больш функцый без якіх-небудзь складаных налад паміж праектам. Taiga таксама прапануе надзейнасць, незалежнасць, адаптыўнасць, гнуткасць, бяспеку, прадукцыйнасць і стабільнасць, якія дапамогуць вам рэалізаваць выдатныя праекты.

Зарэгіструйцеся бясплатна, каб атрымаць да 5 прыватных праектаў, неабмежаваную колькасць публічных праектаў і да 300 МБ памяці. Калі вы хочаце атрымаць больш пераваг, выбірайце тарыфны план 5 долараў за карыстальніка ў месяц.

Прачнуцца

Прачнуцца гэта адкрытае лічбавае працоўнае месца, якое дазваляе вам павысіць прадукцыйнасць вашай арганізацыі. Гэта дапаможа вам бесперашкодна мець зносіны са сваёй камандай, запрашаць знешніх карыстальнікаў, абменьвацца файламі, сумесна працаваць над дакументамі і пачынаць відэасустрэчу.

Twake дае вам свабоду кіраваць усім праектам, ствараць новыя задачы, перамяшчаць кожную задачу ў адпаведнасці з іх прагрэсам, прызначаць працу разам з дэдлайнамі вашым таварышам па камандзе. Яе дыспетчар файлаў перацягвання дазваляе лёгка атрымаць доступ да захаваных і агульных дакументаў.

Вы можаце лёгка кіраваць этыкеткамі і версіямі, а таксама рэдагаваць свае файлы. Пры неабходнасці стварайце новыя мерапрыемствы каманды, далучайце спасылкі на відэа для сустрэч канферэнцый, наладжвайце апавяшчэнні для ўдзельнікаў, далучайце адпаведныя задачы і файлы і ўстанаўлівайце тэрміны.

Больш за тое, усталюйце неабходнае вам прыкладанне ў працоўны працэс з дапамогай Twake. Кожнае прыкладанне не залежыць ад файлаў, календароў і абмеркаванняў. Вы можаце працаваць з адным і тым жа дакументам у любым фармаце, такім як Google Doc, Libre Office, MS Office і г.д.

База дадзеных Twake зашыфравана, і, такім чынам, вашы файлы ў бяспецы. Акрамя таго, у вас ёсць права вырашаць, хто можа атрымаць доступ да файлаў. Усе вашы даныя і файлы надзейна захоўваюцца ў Францыі. Ён адпавядае GDPR і дазваляе бяспечныя перадачы з дапамогай шыфравання HTTPS/SSL.

Пачніце выкарыстоўваць гэтую платформу кіравання праектамі бясплатна з абмежаванымі функцыямі або плануйце загадзя, каб атрымаць большую карысць.

Wekan

Яшчэ адно бясплатнае праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам у гэтым спісе Wekan з дошкай канбан. Дошка Kanban – гэта непераўзыдзены інструмент, які падтрымлівае вашу працу ў парадку, напрыклад, вядзенне спіса спраў, праца ў камандзе, планаванне адпачынкаў і прагляд бягучага стану праекта.

Wekan дапамагае вам павысіць прадукцыйнасць, вызваляючы час, каб засяродзіцца на тым, што найбольш важна. Ён мае магчымасць усталёўкі ў адзін клік на вашым кампутары або серверы. Wekan выкарыстоўваецца ў многіх краінах і даступны на 63 розных мовах.

Гэты інструмент мае карыстацкі інтэрфейс у рэжыме рэальнага часу, які дазваляе кіраваць усім. Акрамя таго, ён таксама падтрымлівае розныя платформы. Каб мець Wekan на вашым кампутары, вам неабходныя асноўныя патрабаванні.

Было б карысна, калі б у вас быў 64-бітны Linux Snap або Sandstorm/Windows/Mac, працэсары з MongoDB і Node.js, мінімум 1 ГБ вольнай аператыўнай памяці для Wekan, сістэмны сервер з 4 ГБ аператыўнай памяці і дастаткова месца на дыску.

ProjectLibre

Калі вы шукаеце інструмент для вырашэння вашай кіраўніцкай працы, ProjectLibre гэта выдатны варыянт!

Гэта альтэрнатыва з адкрытым зыходным кодам для Microsoft Project, падтрымлівае Mac, Windows і Linux і можа адкрываць файлы MS Project. Ён таксама забяспечвае магчымасці кіравання некалькімі праектамі для каманд.

ProjectLibre можна перакласці на 29 моў, і вы можаце пераключыць мову з выпадальнага меню. Ён прапануе такія функцыі і перавагі, як дыяграмы Ганта, дыяграмы PERT, сеткавыя дыяграмы, дыяграмы RBS/WBS, калькуляцыя заробленага кошту, гістаграмы рэсурсаў і г.д.

Посны час

Як вынікае з назвы, Посны час прапануе «зберагалае» кіраванне праектамі, якое спадабаецца наватарам і стартапам. Ён прызначаны для бездакорнай працы ад ідэі праекта да канчатковай здачы. Гэты інструмент з адкрытым зыходным кодам напісаны на PHP і JavaScript і выкарыстоўвае базу дадзеных MySQL.

Спіс яго функцый уключае дошкі канбан для кіравання задачамі, прагляд календара і табліцы, дыяграмы Ганта для кіравання этапамі і Lean Canvas для даследчых дошак. Акрамя таго, ён прапануе кіраванне раскладам, панэлі праектаў, рэтраспектывы, справаздачы, двухфактарную аўтэнтыфікацыю і некалькі роляў карыстальнікаў.

Вы можаце інтэграваць Leantime са Slack, Zulip і Mattermost; і экспарт задач, этапаў і табеляў у CSV. Ён выкарыстоўвае лакальную файлавую сістэму або AWS S3 для захоўвання файлаў, і гэты інструмент даступны на англійскай, рускай, іспанскай і галандскай мовах.

Выснова 👩‍🏫

Праграмнае забеспячэнне для кіравання праектамі дапамагае паскорыць ваш працоўны працэс, спрыяе лепшай камунікацыі, эканоміі часу і грошай. Я спадзяюся, што разгледжаныя вышэй бясплатныя інструменты кіравання праектамі з адкрытым зыходным кодам дапамогуць вам атрымаць гэтыя перавагі для паспяховага завяршэння кожнага праекта.

У якасці альтэрнатывы, калі вы яшчэ не гатовыя да самастойнай рэалізацыі, вы можаце паспрабаваць кіраваныя рашэнні для кіравання праектамі, такія як Monday.