11 лепшых платформ даных кліентаў для росту бізнесу

Дадзеныя працуюць як паліва лічбавай эканомікі 21-га стагоддзя. Вось чаму даныя кліентаў бясцэнныя для прадпрыемстваў, арыентаваных на кліентаў. Тут уступае ў сілу платформа дадзеных кліентаў (CDP).

CDP дапаможа вам атрымаць каштоўную інфармацыю аб патэнцыяльных перспектывах і кліентах. Такім чынам, вы можаце лепш прадбачыць наступны крок кліента і распрацаваць прыдатныя стратэгіі для іх выхавання і ўтрымання.

Давайце паглыбімся, каб даведацца больш пра CDP, іх перавагі і, вядома, лепшыя платформы, якія варта паспрабаваць вашай арганізацыі.

Што такое платформа дадзеных кліентаў (CDP)?

Перш чым рухацца далей, давайце прама асновы CDP. Платформа дадзеных кліентаў (CDP) – гэта маркетынгавая сістэма, якая збірае дадзеныя кліентаў з розных маркетынгавых і іншых каналаў.

Ён таксама змяшчае даныя аб узаемадзеянні з вашым сэрвісам і прадуктам у базу дадзеных, якая змяшчае асобныя профілі для кожнага кліента. Кампаніі, якія займаюцца платформамі даных кліентаў, дапамагаюць кампаніям уключыць мадэляванне кліентаў і аптымізаваць час мэтавых кампаній, такіх як паведамленні і прапановы.

Як CDP дапамагаюць кампаніям павялічваць кліенцкую базу?

Кампаніі, якія займаюцца платформамі даных кліентаў, прапануюць шырокія перавагі для вашага бізнесу. Акрамя прадстаўлення поўнага ўяўлення аб вашых кліентах, вось некаторыя іншыя перавагі, якія вы можаце атрымаць ад CDP.

Арганізацыя даных кліентаў

Увесь працэс кіравання данымі аб кліентах ўключае ў сябе збор, арганізацыю і выкарыстанне даных вашых кліентаў. Функцыя CDP заключаецца ў тым, каб зрабіць гэты шматэтапны працэс бясшвоўным шляхам арганізацыі даных у зручным выглядзе.

Нягледзячы на ​​тое, што наладжванне CDP можа заняць некаторы час, вам не трэба турбавацца аб яго абслугоўванні, як толькі вы пачнеце.

Аналітычныя даныя кліентаў

Аналітыка даных кліентаў дапамагае вам зразумець паводзіны кліентаў, і, такім чынам, вы можаце прымаць лепшыя бізнес-рашэнні па распрацоўцы прадукту, маркетынгу і продажах. Асноўныя элементы аналізу кліентаў – гэта збор, арганізацыя, захоўванне і аналіз.

Гэтыя кампаненты могуць быць некарыснымі паасобку, але вы можаце аб’яднаць іх з дапамогай платформы даных кліентаў для магутнай аналітыкі кліентаў. Больш за тое, CDP будуць выдатным падмогай для павышэння лаяльнасці кліентаў і ўзроўню іх утрымання.

Палепшаная канфідэнцыяльнасць даных

Свет стаў больш свядомым аб абароне даных спажыўцоў і канфідэнцыяльнасці, чым калі-небудзь раней, і, такім чынам, вы павінны паважаць канфідэнцыяльнасць даных кліентаў. Калі вы выкарыстоўваеце платформу даных кліентаў, гэта абмяжоўвае збор даных для маркетынгу і абараняе канфідэнцыяльнасць даных.

Больш высокі даход

Павелічэнне даходаў з’яўляецца канчатковай мэтай кожнай арганізацыі. CDP забяспечыць рост даходаў за кошт разумнага таргетынгу і павышэнне задаволенасці кліентаў, калі вы зможаце выкарыстоўваць яго праз правільны падыход.

Праверце гэта:  Як скінуць параметры карыстальніка і налады рэестра ў Word

Паколькі ён паказвае вам поўнае ўяўленне пра кліента, вы можаце прапанаваць яму правільнае маркетынгавае паведамленне ў патрэбны час. Усё гэта прывядзе да павелічэння прыцягнення кліентаў, павышэння каэфіцыента канверсіі і, не кажучы ўжо пра, павелічэння даходаў.

Аптымізаваныя кампаніі і доўгатэрміновая інфармацыя

Кампаніі таксама могуць атрымаць уяўленне аб выніках канкрэтнай кампаніі з дапамогай CDP. Паколькі гэта дазваляе ўбачыць эфектыўнасць і вынік кампаніі, вы даведаецеся, як палепшыць стратэгію кампаніі.

Акрамя вырашэння непасрэдных маркетынгавых праблем, гэта прынясе вам карысць у доўгатэрміновай перспектыве, зэканоміўшы ваш бюджэт і дапамагаючы распрацоўваць лепшыя кампаніі.

Адпаведнасць

Калі вы выкарыстоўваеце CDP для захоўвання даных кліентаў, вам не трэба турбавацца аб забеспячэнні адпаведнасці розных платформаў і інструментаў патрабаванням GDPR. Акрамя таго, што ваша кампанія дазваляе ананімізаваць кантакты, яна таксама падтрымлівае партатыўнасць даных і запыты прагляду даных з зыходнай платформы.

Нягледзячы на ​​​​тое, што існуе мноства платформаў для даных кліентаў, вось спіс лепшых платформаў з вельмі карыснымі функцыямі.

Адрэзак

Адрэзак гэта платформа даных кліентаў, якая дазваляе збіраць, ачышчаць і актываваць даныя кліентаў і накіроўваць іх у некалькі інтэграваных пунктаў прызначэння. Плаўная налада, адсочванне ў рэжыме рэальнага часу і наладжвальныя панэлі кіравання – гэта асаблівасці, адказныя за яго папулярнасць.

Значнай асаблівасцю гэтай платформы з’яўляецца яе магутная інтэграцыя, з дапамогай якой вы можаце лёгка ўключыць новы сэрвіс у аналітыку вашай кампаніі. Акрамя гэтага, вы можаце карыстацца такімі магчымасцямі, як індывідуальныя канвееры даных, ручная аналітыка, загрузка і пераўтварэнне даных кліентаў і міжканальны дызайн узаемадзеяння.

Джытсу

Калі ваша арганізацыя складаецца з сучасных груп апрацоўкі дадзеных, вам варта выбраць механізм прыёму даных з цалкам даступнымі сцэнарыямі пад назвай Джытсу. Каб стварыць канвеер дадзеных у рэжыме рэальнага часу на гэтым CDP з адкрытым зыходным кодам, вам спатрэбіцца ўсяго некалькі хвілін.

Ён падтрымлівае больш за 140 знешніх крыніц даных, у тым ліку Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Redis, Amazon Ads і Amplitude.

Гэта азначае, што гэтая платформа можа ствараць 100% дакладныя профілі для вашых кліентаў. Jitsu таксама можа фільтраваць ботаў і вызначаць геаграфічнае месцазнаходжанне, аналізуючы IP-адрас. Ён таксама можа накіроўваць дадзеныя ў розныя пункты прызначэння, такія як Google Analytics, Facebook Pixels і розныя папулярныя базы дадзеных.

Паколькі Jitsu з’яўляецца адкрытым зыходным кодам, а таксама даступны ў якасці самастойнага рашэння, вы можаце разгарнуць яго на вашых любімых платформах хмарнага хостынгу. Ён таксама падтрымлівае разгортванне Docker.

CareCloud

CareCloud стварае сапраўдны 360-градусны агляд кліента дзякуючы збору як лічбавых, так і пазасеткавых дадзеных кліентаў з моцным акцэнтам на рознічным гандлі і электроннай камерцыі.

Уласныя праграмы дазваляюць фільтраваць мэтавую аўдыторыю і неадкладна праводзіць кампаніі па электроннай пошце, SMS або PUSH. Вы можаце аўтаматызаваць увесь шлях кліента з аўтаматызацыяй працоўных працэсаў. Вялікай перавагай з’яўляецца загадзя падрыхтаваны пакет працоўных працэсаў, які дапаможа вам хутка пачаць аўтаматызацыю.

Праверце гэта:  Як выканаць апаратны скід PSP Vita

Функцыі надзейнай аналітыкі і прагназавання дапамогуць вам заставацца ў курсе даных кліентаў і правільна манетызаваць іх – вялікай перавагай CareCloud з’яўляюцца ўласныя сегменты RFM, дапоўненыя рэкамендаванымі дзеяннямі для павышэння CLV і ўзроўню ўтрымання ўсёй кліенцкай базы.

Яшчэ адным прыемным дадаткам з’яўляецца механізм лаяльнасці, які дазваляе наладжваць кліенцкую праграму на аснове балаў або ўзроўню сяброўства ў зручнай для карыстальніка асяроддзі.

CareCloud з’яўляецца ідэальным CDP для прадпрыемстваў, якія жадаюць наўпрост манетызаваць даныя на платформе без неабходнасці выкарыстання знешніх маркетынгавых сістэм.

Аналітыка кучы

Бізнес-арганізацыі часта не бачаць рэальнага лічбавага вопыту сваіх кліентаў з-за памылковых даных. Аналітыка кучы можа дапамагчы вам у гэтым плане, даючы поўную карціну, якая ўключае ўсе дзеянні карыстальніка на вашым вэб-сайце або ў прадукце.

Паводніцкія даныя, сабраныя гэтай платформай даных аб кліентах, дадуць вам напрамкі для паляпшэння вашага бізнесу, прапаноўваючы вашым карыстальнікам лепшае ўражанне ад кліентаў. Ён таксама пастаўляецца з інтуітыўна зразумелымі інструментамі візуалізацыі, якія дазваляюць камандам хутка знаходзіць неабходную інфармацыю.

Тэаліум

Тэаліум AudienceStream – ідэальны CDP для кампаній, якія хочуць сабраць фрагментаваныя фрагменты даных з усіх крыніц на адной платформе. Прадстаўляючы вам прагназуючую інфармацыю на аснове машыннага навучання, гэта дапамагае вам у прыняцці стратэгічных рашэнняў.

Гэтая платформа даных кліентаў укараняе кіраванне згодай і захаванне нарматыўных патрабаванняў для забеспячэння юрыдычнай бяспекі вашай кампаніі. Больш за тое, ён можа без асаблівых высілкаў ідэнтыфікаваць мадэлі паводзін наведвальнікаў і дапамагае вам павялічыць узаемадзеянне з кліентамі з дапамогай Audience Emotional Intelligence. Вы можаце выкарыстоўваць любую з яго больш чым 1300 гатовых інтэграцый, каб уключыць любы інструмент у вашу сістэму.

CustomerLab

CustomerLab з’яўляецца адной з кампаній, якія распрацоўваюць платформу даных кліентаў без кода, якую можна выкарыстоўваць для збору ўласных даных на вэб-сайтах, CRM і серверах. Акрамя таго, ён аб’ядноўвае ўсе дадзеныя для стварэння адзінага профілю для кліента і адпраўляе сінхранізаваныя дадзеныя ў любы інструмент вашага стэка MarTech.

На аснове прыкмет і падзей вы таксама можаце ствараць дэталёвыя сегменты карыстальнікаў. Незалежна ад таго, належыце вы да галіны электроннай камерцыі, SaaS, агенцтваў, вядучых кампаній B2B/B2C або малога і сярэдняга бізнесу, ваша кампанія можа атрымаць выгаду з гэтага CDP.

WebEngage

Утрыманне кліентаў гуляе жыццёва важную ролю ў развіцці бізнесу. WebEngage гэта бясшвовая АС з захаваннем поўнага стэка, якая працуе як магутная платформа даных кліентаў, механізм персаналізацыі, механізм аналітыкі і менеджэр міжканальных кампаній.

Выносячы даныя і аналітыку на першы план, гэта дапаможа вам пабудаваць моцную культуру даных, каб вы маглі распрацоўваць свае маркетынгавыя стратэгіі на аснове разумення. Таксама можна адправіць правільнае паведамленне патрэбнай аўдыторыі з дапамогай маркетынгавых кампаній.

Праверце гэта:  Выпраўце, што сервер Minecraft не можа паспяваць

ПРОДАЖ манга

ПРОДАЖ манга гэта платформа даных аб кліентах, якая кіруецца штучным інтэлектам і дазваляе максімальна выкарыстоўваць даныя ад першых асоб для дасягнення аптымальнага росту вашай арганізацыі. Ён збірае даныя з розных кропак кантакту і крыніц, каб стварыць поўны профіль кліента ў пастаяннай базе дадзеных кліентаў.

На гэтай платформе вы можаце лёгка кіраваць структураванымі і неструктураванымі дадзенымі кліента, выкарыстоўваючы адзіны ідэнтыфікатар кліента. Гэта таксама дазваляе выконваць персаналізаваную шматканальную сувязь у залежнасці ад пераваг і паводзін кліента. Вы таксама можаце выкарыстоўваць яго функцыю AI Predictive Analytics, каб знайсці наступны крок.

Аўтапілот

Аўтапілот з’яўляецца адной з лепшых кампаній па платформе даных кліентаў, якая аб’ядноўвае ўсе даныя кліентаў, маркетынгавыя каналы, аўдыторыю і аналітыку даных на адной платформе. З аглядам на 360° кожнага кліента вы можаце знайсці найбольш каштоўную аўдыторыю і арыентавацца на яе.

Гэты CDP падтрымлівае інтэграцыю з такімі платформамі, як Facebook, Shopify, Zapier, WooCommerce, Recurly і HelpScout, для падлучэння даных кліентаў. Паглядзіце на статыстыку на яго прыборнай панэлі і прымайце меры, выкарыстоўваючы аналітыку і справаздачы.

BlueConic

Выкарыстоўваючы BlueConic CDP, кампаніі могуць пераўтварыць адносіны з кліентамі і дасягнуць мэтавага даходу, атрымліваючы доступ да даных аб кліентах з любога месца і ў любы час.

Ён можа ператварыць кожныя сабраныя даныя ў дзеючы атрыбут і захоўваць іх у адзіным профілі кліента. Гэтая платформа выкарыстоўвае унікальны ідэнтыфікатар для прадстаўлення кожнага кліента і прадастаўлення вам высакаякасных даных для паляпшэння бізнес-вынікаў. Тут вы таксама можаце ствараць шматмерныя сегменты і разгортваць прагнастычныя мадэлі.

БлюВэнн

Вы хочаце стварыць персаналізаваны маркетынг 1:1 для сваіх кліентаў? Калі так, ідзіце БлюВэнн. Гэтая платформа даных кліентаў аб’ядноўвае ўсе пункты ўзаемадзеяння з кліентамі, каб забяспечыць адзінае прагляд кліента без дублікатаў запісаў.

Вы можаце лёгка візуалізаваць шлях кліента з дапамогай надзейных запісаў кожнага кліку, адкрыцця, наведвання, транзакцыі, лайкаў і ўзаемадзеяння. Уніфікаванае прадстаўленне дазволіць ліквідаваць любыя бункеры дадзеных і забяспечыць доступ кожнай камандзе. Акрамя таго, гэта дазваляе вам цэнтралізавана кіраваць перавагамі кліентаў і згодай.

Заключэнне

Калі ў вас узніклі праблемы з кіраваннем некалькімі састарэлымі сістэмамі для ацэнкі кліентаў або вы не атрымліваеце жаданых вынікаў, лепш перайсці на платформу даных кліентаў. Гэтыя платформы функцыянуюць як цэнтралізаваны цэнтр, які атрымлівае даныя з розных крыніц і аб’ядноўвае іх у адзіную базу дадзеных.

Выкарыстоўваючы жыццёва важныя даныя, у тым ліку водгукі карыстальнікаў, даныя абслугоўвання кліентаў і паказчыкі кампаніі, сабраныя CDP, ваша кампанія можа распрацаваць індывідуальную стратэгію лічбавага маркетынгу.

Каб лепш выкарыстоўваць даныя, вы можаце даведацца пра курсы аналітыкі даных.