10 лепшых праграм для кліентаў для развіцця бізнесу

Кліенты кіруюць вашым бізнесам, і вы павінны радаваць іх сваімі паслугамі, прадуктамі, кантэнтам і іншымі прапановамі.

Тым не менш, праграмнае забеспячэнне Customer Experience Software распрацавана, каб дапамагчы вам забяспечыць лепшы вопыт для вашых кліентаў, каб яны маглі прытрымлівацца вашага брэнда. Выкарыстоўваючы гэта, вы таксама можаце ўтрымаць больш кліентаў і павысіць іх лаяльнасць.

Гэта дапамагае вам зразумець, як кліенты ўспрымаюць вашыя прадукты/паслугі і ці задаволеныя яны вашымі прапановамі ці не. І калі вы не ведаеце гэтых рэчаў, як вы можаце палепшыць сваю дастаўку?

Такім чынам, калі вы мяркуеце, што яны задаволеныя, проста гледзячы на ​​продажы, вы нешта прапускаеце. Вы можаце атрымаць яшчэ большы аб’ём продажаў і прыбытак, калі зможаце адлюстраваць вопыт кліентаў, тое, што яны думаюць аб вашых прапановах, і тое, як прайшоў іх шлях. У сваю чаргу, вы можаце лепш сфарміраваць свае прадукты/паслугі, каб павысіць узровень задаволенасці кліентаў, прапаганду брэнда і лаяльнасць.

У гэтым артыкуле будзе расказана, што такое праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентамі, якую карысць яно можа прынесці вашаму бізнесу і якое лепшае праграмнае забеспячэнне для кліентаў можна паспрабаваць.

Такім чынам, пачнем!

Што такое праграмнае забеспячэнне для кліентаў?

Праграмнае забеспячэнне Customer Experience – гэта інструмент, які дапамагае вам забяспечыць выключны вопыт кліентаў, дазваляючы збіраць, арганізоўваць, кіраваць і адсочваць водгукі кліентаў. У выніку вы можаце аптымізаваць адносіны з кліентамі, продажы і якасць прадукцыі/паслуг.

Ён абсталяваны такімі каштоўнымі магчымасцямі, як аналітыка кліентаў, зваротная сувязь, кантэкстная дапамога і сістэма кіравання кантэнтам. Акрамя таго, праграмнае забеспячэнне можа прагназаваць утрыманне кліентаў, хуткасць выкупу і лаяльнасць да вашага брэнда. Ён таксама аб’яднае асноўныя кампаненты, такія як стратэгія, рэсурсы і тэхналогіі, каб дапамагчы вам палепшыць стандарты вашага бізнесу.

Праграмнае забеспячэнне для кліентаў захоўвае ўсе даныя аб кліентах, іх узаемадзеянні з вашым брэндам, пакупках, апытаннях і г.д., каб даць вам уяўленне аб іх шляху ад наведвальніка да кліента і ўзроўні іх задаволенасці. Вы можаце вызначыць, якая стратэгія працуе ці не працуе, і даведацца, якія вобласці патрабуюць паляпшэння.

Чым кіраванне вопытам кліентаў адрозніваецца ад абслугоўвання кліентаў?

Кіраванне вопытам кліентаў адрозніваецца ад абслугоўвання кліентаў, як і іх адпаведныя інструменты. Першы рэактыўны і прыдатны, калі кліенты сутыкаюцца з праблемамі з вашымі прадуктамі/паслугамі. З іншага боку, апошняя, як правіла, актыўная, задавальняе патрэбы кліентаў і гарантуе, што яны не сутыкаюцца з праблемамі, апярэджваючы падзеі.

Навошта патрэбна праграмнае забеспячэнне Customer Experience?

Праграмнае забеспячэнне для кліентаў ліквідуе разрывы паміж бізнесам і яго кліентамі. Прыцягненне кліентаў важна, але іх утрыманне забяспечвае працяг бізнесу, што магчыма толькі ў тым выпадку, калі вы забяспечваеце лепшыя ў сваім класе паслугі або прадукты, якія падабаюцца кліентам.

Такім чынам, вось якія перавагі можа атрымаць ваш бізнес, выбраўшы праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентамі:

Павышэнне задаволенасці кліентаў

Праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентамі дапамагае вам вызначыць узровень задаволенасці кліентаў, іх праблемы і чаканні праз сапраўдную зваротную сувязь. Вы можаце прааналізаваць водгукі, каб палепшыць свае прапановы і пераканацца, што яны больш не сутыкнуцца з такімі праблемамі. Гэта, у сваю чаргу, павысіць узровень вашай задаволенасці, продажу і даходы.

Памяншэнне адтоку

Канкурэнцыя ўзмацняецца ва ўсіх бізнес-вертыкалях, і вы ніколі не захочаце губляць кліентаў з-за горшых прадуктаў/паслуг. Адзіны спосаб зразумець, ці будуць яны прытрымлівацца вашага брэнда, – гэта атрымаць іх сапраўдныя водгукі з дапамогай праграмнага забеспячэння. Гэта дапаможа вам палепшыць вашыя прапановы і стварыць уражанне, што вы насамрэч клапоціцеся пра сваіх кліентаў і жадаеце зрабіць для іх паляпшэнні. Такім чынам, вы можаце знізіць адток кліентаў.

Дадатковыя паказчыкі ўдзелу

Калі вы зможаце палепшыць свае прадукты/паслугі, вы ўбачыце бачныя змены ва ўзроўні ўзаемадзеяння. Вы можаце прыцягнуць больш кліентаў, захаваўшы папярэдніх. Праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентамі таксама адсочвае паказчыкі ўтрымання, прыцягнення новых кліентаў і агульныя каэфіцыенты канверсіі, каб дапамагчы вам вымераць паказчыкі поспеху.

Палепшаная рэпутацыя брэнда

Адсочваючы агляды ў рэжыме рэальнага часу, праграмнае забеспячэнне дазваляе вам хутка вырашаць адмоўныя водгукі і паляпшаць якасць дастаўкі. У той жа час вы можаце прасоўваць станоўчыя водгукі, каб прыцягнуць больш кліентаў. Гэтыя спосабы важныя для ўмацавання даверу вашай мэтавай аўдыторыі і кліентаў і павышэння рэпутацыі вашага брэнда. Акрамя таго, калі вашы кліенты задаволены вамі і давяраюць вам, яны становяцца вашымі лаяльнымі кліентамі і найбуйнейшымі абаронцамі брэнда.

Праверце гэта:  Як атрымаць Microsoft Excel для разліку нявызначанасці

Такім чынам, давайце паглядзім на лепшае праграмнае забеспячэнне для кліентаў, якое дапаможа вам скарыстацца гэтымі перавагамі.

Працоўны стол Zoho

Задаволіце кожнага кліента сваім абслугоўваннем, выкарыстоўваючы моц кліенцкага кантэксту для павышэння прадукцыйнасці, прасоўвання і кіравання з Працоўны стол Zoho. Гэта дазваляе вам забяспечыць выдатны вопыт кліентаў, адсочваючы кожны запыт па брэндах, каналах, аддзелах, прадуктах і г.д., а таксама кіруючы білетамі.

Гэта дазваляе вам быць даступнымі для кліентаў па некалькіх каналах, такіх як тэлефон, чат, электронная пошта, вэб-сайт і сацыяльныя сеткі, каб хутчэй рэагаваць. Стварыце розныя сэрвісныя парталы для розных брэндаў і арганізуйце службу падтрымкі, каб паказаць структуру вашай кампаніі.

Дайце больш сіл вашай камандзе з дапамогай кантэкстнага штучнага інтэлекту, г.зн. Zia. Вы можаце задаць рашэнні так, каб Zia размаўляла з вашымі кліентамі і знаходзіла для іх рашэнні, а таксама навучала Zia выконваць неабходныя дзеянні для вашых бізнес-аперацый. Акрамя таго, сачыце за статыстыкай, аналізуйце настроі і выбірайце апавяшчэнні Zia, калі гэта неабходна.

Акрамя таго, вы можаце прапанаваць кліентам самаабслугоўванне, убудаваўшы базу ведаў і супольнасць карыстальнікаў. Пашырце магчымасці агентаў з рэжымамі працы, рэдактарам адказаў, інтэграцыяй CRM і многімі іншымі опцыямі для павышэння росту. Акрамя таго, аўтаматызуйце ўсе паўтаральныя дзеянні, каб зэканоміць сілы і час.

Вы можаце інтэгравацца з іншым праграмным забеспячэннем, якое выкарыстоўвае ваш бізнес, і пашырыць службу падтрымкі для задавальнення патрэб бізнесу. Пакеты SDK ад Zoho Desk дапамогуць вам ствараць мабільныя прыкладанні, і вы можаце атрымаць усю інфармацыю аб вашай камандзе праз панэлі кіравання і справаздачы.

Падтрымлівайце належны статус кожнага білета ад стварэння да закрыцця. Вы можаце выкарыстоўваць або ствараць шаблоны для электронных лістоў, форм білетаў і апавяшчэнняў. Абараняйце ўсе дадзеныя кліента, паведамляючы сваёй камандзе, што ім трэба. Выбірайце з розных планаў і карыстайцеся БЯСПЛАТНАЙ пробнай версіяй на 15 дзён.

Freshdesk

Freshdesk гэта магутнае і простае шматканальнае праграмнае забеспячэнне для кліентаў. Гэта дазваляе кантэкстныя размовы ў чаце, інтэрнэце, сацыяльных сетках, тэлефоне і электроннай пошце з платформы, дзе б вы ні карысталіся мабільным тэлефонам або ноўтбукам.

Аўтаматызацыя Freshdesk будзе клапаціцца аб аперацыях падтрымкі, каб вы выдаткоўвалі больш на забеспячэнне лепшай падтрымкі кліентаў. Наладзьце ботаў і стварыце віджэты базы ведаў, каб дапамагчы кліентам або агентам хутка знайсці неабходныя адказы.

Вы можаце адсочваць прадукцыйнасць каманды, выяўляць вузкія месцы, вымяраць задаволенасць кліентаў з дапамогай справаздач і наладжвальных прыборных панэляў з ацэнкі. Яго інтуітыўна зразумелы працэс дапамагае вашай камандзе працягваць працу без празмернага трымання рук.

Інтуітыўна зразумелы і зразумелы карыстальніцкі інтэрфейс дапамагае павысіць прадукцыйнасць, дазваляючы камандзе падтрымліваць кліентаў, не адцягваючы ўвагі. Укажыце падрабязную інфармацыю, каб пачаць 21-дзённую БЯСПЛАТНУЮ пробную версію і даведацца больш аб праграмным забеспячэнні, выпрабоўваючы яго функцыі і выкарыстанне.

Zendesk

Атрымайце поўнае рашэнне падтрымкі кліентаў, каб забяспечыць лепшы вопыт працы з Zendesk і развіваць свой бізнес. Zendesk дапамагае вашым кліентам, а таксама вашым камандам зрабіць працу прасцейшай і маштабаванай. Гэта дазваляе прапанаваць падтрымку кліенту зручным спосабам, які ён шукае.

Дазвольце вашым кліентам выкарыстоўваць любыя сродкі сувязі, такія як жывы чат, сацыяльныя сеткі, электронная пошта, галасавая сувязь, абмен паведамленнямі і г.д., каб яны маглі звязвацца з вамі ў любы час і дзе б яны ні знаходзіліся. Вы можаце скараціць час вырашэння для агентаў, стварыўшы форум супольнасці і даведачны цэнтр, каб кліенты маглі вырашаць свае праблемы ў сваім уласным тэмпе.

Выкарыстоўвайце ботаў і аўтаматызацыю на аснове штучнага інтэлекту, каб атрымліваць кантэкст і гарантаваць, што кліенты не паўтараюцца. Zendesk прапануе просты ў выкарыстанні і хуткі ў наладжванні, што дазваляе адміністратарам, унутраным камандам і агентам выконваць сваю працу належным чынам. Акрамя таго, адказвайце і кіруйце кліенцкім кантэкстам з уніфікаванай працоўнай прасторы, уключаючы больш за 1000 загадзя створаных інтэграцый.

Працуйце разумней з інтэлектуальнай інфармацыяй і маршрутызацыяй, каб збіраць падрабязныя звесткі, каб скараціць увод даных. Павысьце эфектыўнасць агента з дапамогай інструментаў супрацоўніцтва, якія падключаюцца да знешніх і ўнутраных партнёраў. Вы таксама можаце інтэграваць усе даныя кліентаў з дапамогай опцый інтэграцыі, уключаючы функцыянальнасць без кода і кода.

Стварыце адзіны ўніфікаваны выгляд і кіруйце ім на працягу ўсяго шляху кліента. Зрабіце гэта больш сенсацыйным з дапамогай дзейных інфармацыйных матэрыялаў для аналізу, кантролю і прыняцця неабходных мер у адпаведнасці з патрэбамі кліентаў.

Праверце гэта:  Як злачынцы заказваюць тэлефоны на ваша імя (і як іх спыніць)

Цэны пачынаюцца ад 49 долараў у месяц на агента, рахунак выстаўляецца штогод, а таксама даступная БЯСПЛАТНАЯ пробная версія.

HubSpot

HubSpot Праграмнае забеспячэнне для кіравання абслугоўваннем кліентаў дапамагае вам пашыраць падтрымку кліентаў, аб’ядноўваць вашы каманды на простай у выкарыстанні і магутнай платформе і прапануе паслугі, якія ўтрымліваюць і радуюць кліентаў. Ён уключае аўтаматызацыю службы падтрымкі, інструменты размовы, базу ведаў, справаздачнасць, апытанні водгукаў кліентаў і г.д., якія працуюць на базе CRM, каб даць уніфікаванае ўяўленне аб узаемадзеянні кожнага кліента.

HubSpot аб’ядноўвае кожны сэрвісны канал і даныя ў адным месцы і дапамагае маштабаваць вашу падтрымку з дапамогай самаабслугоўвання і аўтаматызацыі. Гэта дае вам больш часу для актыўнага абслугоўвання, што дапамагае павялічыць вашу кліенцкую базу. Акрамя таго, вы можаце дадаць аўтаматызацыю і маршрутызацыю да білетаў, каб стварыць службу падтрымкі, у першую чаргу аддаючы прыярытэт крытычным праблемам.

Акрамя таго, разгарніце CSAT, карыстальніцкія апытанні, NPS і CES для збору зваротнай сувязі для павышэння якасці абслугоўвання кліентаў. Вы таксама можаце кантраляваць стан свайго бізнесу, ствараючы перакрыжаваныя аб’екты, асобныя аб’екты або карыстальніцкія справаздачы аб варонках.

Вы можаце выбраць БЯСПЛАТНЫ або прэміум-план, пачынаючы з 45 долараў у месяц.

Adobe

Атрымлівайце змесціва і персаналізацыю з Adobe Experience Manager які спалучае магутнасць кіравання лічбавымі актывамі з сістэмай кіравання кантэнтам. Гэта дапаможа вам забяспечыць паслядоўнае, персаналізаванае змесціва для вашых кліентаў з дапамогай сайтаў Adobe Experience Manager. Акрамя таго, вы можаце ствараць і кіраваць лічбавым вопытам у розных каналах з дапамогай аўтаматызаваных інструментаў для лёгкага маштабавання.

Adobe Experience Manager Assets дазваляе засяродзіцца на забеспячэнні лепшага вопыту замест таго, каб пастаянна шукаць змесціва і адаптаваць яго. Ён прапануе разумныя інструменты і аўтаматызацыю для пошуку, адаптацыі і прадастаўлення лічбавых актываў па каналах і аўдыторыі.

Вы можаце ствараць адаптыўныя формы, якія карыстальнікі могуць лёгка электронна падпісваць і запаўняць, каб зрабіць падарожжа кліента радасным. Гэтая воблачная сістэма кіравання кантэнтам карпаратыўнага ўзроўню з’яўляецца эканамічна эфектыўнай і прапануе аптымальную прадукцыйнасць, бяспеку і пагадненне аб высокім узроўні абслугоўвання (SLA).

Кватрыкі

Кватрыкі дапаможа вам ператварыць кліентаў у верных сцяганосцаў, прапаноўваючы ім высакаякасны сэрвіс, якога яны чакаюць ад вас. Qualtrics CustomerXM дае вам найлепшую сістэму праслухоўвання, аналітыку і інтэлект прагназавання, а таксама магчымасці дзеянняў у замкнёным цыкле, каб вы маглі разумець вопыт кліентаў і прымаць значныя дзеянні.

Маючы 128 крыніц даных і 27 каналаў на адной платформе, вы можаце сустракацца з кліентамі онлайн, дзе б яны ні знаходзіліся. Гэта дапаможа вам атрымаць праўдзівую зваротную сувязь і атрымаць поўнае ўяўленне аб пачуццях і жаданнях кліентаў. CustomerXM аўтаматычна адпраўляе рэкамендаваныя дзеянні камандам у інструментах, якія яны выкарыстоўваюць. Інтэграцыя перацягвання аўтаматычна запускае дзеянні ў сістэмах продажу квіткоў, CRM, праграмах абмену паведамленнямі і г.д.

Платформа карпаратыўнага ўзроўню забяспечвае адпаведнасць, бяспеку і кіравальнасць для бесперабойнай працы бізнесу. Акрамя таго, інструменты кіравання кантралююць аддзел і доступ каманды, каб забяспечыць паток патрэбных даных патрэбнаму чалавеку. Праграма CX таксама ўключае прыборную панэль, збор водгукаў, дарожныя карты праграмы і тэстуецца і настроена для розных галін.

Медальёны

Медальёны гэта праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентам, якое забяспечвае лаяльнасць на кожным этапе шляху кліента. Гэта дапамагае вам аналізаваць і фіксаваць сігналы, прагназаваць паводзіны і ствараць уражанні, якія дазваляюць кліентам жадаць больш вашых прадуктаў/паслуг.

Узаемадзейнічайце з кліентамі па розных каналах, такіх як SMS, абмен паведамленнямі, сацыяльная зваротная сувязь, агляды, вэб-перахопы, зваротная сувязь у мабільных праграмах, сістэмы IVR, чат і стэнаграмы званкоў і прылады IoT. Захоплівайце галасы кліентаў праз супрацоўніка, дазваляючы супрацоўнікам на першым месцы даваць ідэі, прапановы і водгукі аб кожным уражанні.

Вы знойдзеце мноства прадуктаў, такіх як кіраванне зваротнай сувяззю, Medallia social, Medallia digital, ідэі для супрацоўнікаў, размовы ў Medallia, інтэграцыі, Medallia digital anywhere і Zingle. Вы таксама можаце стварыць профіль для кліентаў, каб атрымаць 360-градусны агляд усяго.

Атрымлівайце падрабязную інфармацыю, каб даведацца пра ўзаемадзеянне кліентаў, прагназаваць паводзіны, зразумець рызыку выбыцця мадэлі і атрымаць магчымасці для паляпшэння. Згрупуйце падобных кліентаў у сегменты, каб вырашыць іх праблемы. З профілямі CX і падарожжамі CX вы таксама можаце атрымаць інфармацыю аб жыццёвым цыкле кліента.

Medallia Athena дапамагае вам прымяняць машыннае навучанне і штучны інтэлект для выяўлення тэндэнцый і заканамернасцей, прагназавання паводзін кліентаў і аналізу паездак. Тэкставая аналітыка дазваляе прапаноўваць дзеянні для паляпшэння кожнага вопыту і павышэння росту бізнесу. Вы можаце стварыць прыборныя панэлі, каб пачаць адсочваць настроі і вопыт кліентаў.

Праверце гэта:  У чым сэнс торэнта?

Дазволіць бесперапынную сінхранізацыю, каб своечасова атрымліваць кожнае папярэджанне, дастаўляць зваротную сувязь і правяраць, ці правільна адлюстроўваюцца даныя ў рэжыме рэальнага часу для ўсіх карыстальнікаў. Дазвольце супрацоўнікам неадкладна адказваць кліентам з дапамогай загадзя створанага шаблону і пераканайцеся, што яны вырашаюць усе праблемы своечасова. Вы можаце мець вопыт кліентаў B2C або B2B, вопыт супрацоўнікаў і вопыт прадукту.

Квадрат змесціва

Прааналізуйце справаздачу, каб убачыць прадукцыйнасць вашай кампаніі, правяраючы шляхі кліентаў Квадрат змесціва. Адкрыйце для сябе поўны вопыт кліента, напрыклад, як яны прасоўваюцца па сайце, ад уваходу да выхаду, і старонка за старонкай. З картай паездак вы можаце візуалізаваць зводныя даныя са ста працэнтаў паездак.

Сукупныя дадзеныя будуць паказваць старонкі, якія яны наведалі, а таксама заказы, якія яны размясцілі. З першага погляду вы можаце ўбачыць тыповыя адхіленні ў падарожжы, такія як цыклічныя паводзіны і нечаканыя высадкі. У вас таксама ёсць магчымасць выкарыстоўваць сегменты, каб засяродзіцца на пэўных рэчах у дэталях.

Непасрэдна перайдзіце да аналізу паводзін або цеплавых карт на аснове зон, каб атрымаць інфармацыю. Праверце старонкі, якія наведалі наведвальнікі, перш чым перайсці на пэўную старонку, і такія падзеі, як памылкі сайта 404, водгукі кліентаў, пераўтварэнне або пакіданне сайта.

Усабіла

Аптымізуйце лічбавыя каналы, збіраючы сапраўдную зваротную сувязь, каб палепшыць вопыт кліентаў з дапамогай Усабіла. Ведайце праблемы кліентаў у патрэбны момант, каб палепшыць іх падарожжа і прымаць лепшыя рашэнні.

Палепшыце каэфіцыент канверсіі вэб-сайта, даведаўшыся, што не працуе праз зваротную сувязь у рэжыме рэальнага часу. Вымярайце прадукцыйнасць кожнага кантэнту і атрымлівайце інфармацыю, каб палепшыць яго. Вы таксама можаце збіраць водгукі ў дадатку, каб палепшыць прадукцыйнасць мабільнага дадатку. Usabilla таксама дазваляе вам пераканацца, што электронныя лісты накіроўваюцца патрэбнаму наведвальніку/аўдыторыі.

Інтэгруйце Usabilla з рознымі рашэннямі, якімі вы ўжо карыстаецеся, такімі як Slack, Zendesk, Zapier, Google Analytics і г. д. Вы можаце выкарыстоўваць API для лепшай працы і збору водгукаў пасля належнага аналізу. Візуальная зваротная сувязь таксама дапаможа вам ліквідаваць здагадкі і своечасова выявіць патрэбную праблему.

Прыборная панэль справаздач карысная, бо дазваляе збіраць зводны агляд вынікаў зваротнай сувязі. Вы можаце кантраляваць NPS, атрымліваць жывыя элементы зваротнай сувязі, актываваць апавяшчэнні па электроннай пошце і фільтраваць даныя, якія вы хочаце бачыць. Usabilla таксама дазваляе здымаць у прамым эфіры і збірае здымак кліенцкага досведу. Акрамя таго, вы можаце дадаць персаналізаваныя рашэнні зваротнай сувязі ў электронны ліст, каб лёгка збіраць водгукі.

Наладзьце свой уліковы запіс Usabilla ў некалькі клікаў і пачніце атрымліваць каштоўную інфармацыю. Прайдзіце БЯСПЛАТНУЮ дэма-версію, каб атрымаць рэальны вопыт выкарыстання рашэння і прапануйце прапановы ў адпаведнасці з вашымі патрабаваннямі.

Кларабрыдж

Выйдзіце за межы НЛП, катэгарызацыі даных і пачуццяў, каб вымераць эмоцыі, намаганні, аналіз першапрычын і намеры, выкарыстоўваючы машыннае навучанне і заснаваныя на правілах падыходы да ІІ з Кларабрыдж. Ён прапануе тэкставую аналітыку, каб даведацца, што кажа кожны кліент, каб кантэкстуальна разумець каментарыі.

Няхай гэта будзе электронная пошта, званкі, агляды, чаты, апытанні, рэйтынгі, форумы або сацыяльныя ўзаемадзеянні, Clarabridge злучаецца са шматлікімі крыніцамі і збірае ўсе водгукі ў адным месцы. Злучальнікі даных атрымліваюць інфармацыю з кожнай крыніцы зваротнай сувязі, каб падрабязна апісаць увесь шлях кліента.

Clarabridge Effort Score аўтаматычна вызначае ўзровень намаганняў кліентаў, каб вы маглі прымаць абгрунтаваныя рашэнні. Ён таксама мае магчымасць дакладна фіксаваць ступені варыяцый па адзінаццацібальнай шкале пачуццяў. Вы можаце класіфікаваць усе дадзеныя па звязаных праблемах і хутчэй вырашаць праблемы.

У Clarabridge ёсць мноства шаблонаў, якія палягчаюць працу з катэгарызацыі даных і дапамагаюць лёгка ствараць справаздачы і садзейнічаць выяўленню разумення. Выкарыстоўвайце аналіз эмоцый, каб суперажываць кліентам, разумеючы, што яны адчуваюць, узаемадзейнічаючы з вамі і вашымі прадуктамі/паслугамі.

Ён выкарыстоўвае стратэгіі аналізу на аснове штучнага інтэлекту, каб ведаць 21 від намераў, якія адносяцца да аналізу кліенцкага досведу, у тым ліку ізаляваць запыты, крыкі аб дапамозе, пахвалу, раскрыццё юрыдычнай інфармацыі і адток.

Заключэнне

Кліент – гэта кароль, і ён заслугоўвае таго, каб да яго ставіліся як да аднаго. Такім чынам, вельмі важна даведацца іх досвед працы з вашым брэндам і прадуктамі/паслугамі. Выкарыстоўвайце праграмнае забеспячэнне для ўзаемадзеяння з кліентамі, падобнае да тых, што я згадваў вышэй, каб павысіць узровень задаволенасці кліентаў, паменшыць адток кліентаў, павысіць узаемадзеянне і палепшыць рэпутацыю вашага брэнда. Вось як выкарыстоўваць знешнія платформы даных кліентаў, каб развіваць свой бізнес і планаваць шлях кліента, каб палепшыць адаптацыю.