10 лепшых праграм для вэб-семінараў для развіцця вашага бізнесу

Праграмнае забеспячэнне для вэб-семінараў забяспечвае просты і лёгкі спосаб кіраваць вашымі анлайн-мерапрыемствамі і супрацоўніцтвам.

Гэта дапаможа вам узаемадзейнічаць са сваёй аўдыторыяй, зразумець яе балючыя моманты і праблемы і прапанаваць для іх лепшае рашэнне. Гэта, у сваю чаргу, дапаможа вам атрымаць больш патэнцыйных кліентаў і развіць ваш бізнес з больш глыбокім і працяглым уплывам вашага брэнда на аўдыторыю.

Але ёсць шмат праблем з бесперашкодным правядзеннем вебинаров.

Гэта можа быць звязана з дрэнным падключэннем да сеткі, занадта абмежаванымі функцыямі на агульных платформах для відэаканферэнцый, цяжкасцямі з вымярэннем прадукцыйнасці і многім іншым. І ёсць шмат сцэнарыяў, калі людзі забываюць запісаць відэа і потым шкадуюць аб гэтым.

Простае рашэнне гэтай праблемы – праграмнае забеспячэнне для правядзення вэб-семінараў.

Ён аб’ядноўвае функцыі відэаканферэнцый з аўтаматызацыяй маркетынгу, каб прынесці вам выдатныя вынікі з пункту гледжання брэндынгу, колькасці патэнцыйных кліентаў, большага ўзаемадзеяння і большага даходу.

але,

Што такое вебинар?

Простымі словамі,

Вебинар = Інтэрнэт-семінар

Магчыма, вы пайшлі на адзін з тых семінараў, якія праводзіліся фізічна, дзе праводзіліся лекцыі, семінары або прэзентацыі, ці, па меншай меры, чулі пра іх. Гэтыя семінары часта звязаны з бізнесам і арганізуюцца для абмену ідэямі, ведамі і абнаўленнямі па пэўнай тэме.

Такія ж мерапрыемствы цяпер праводзяцца ў Інтэрнэце, і гэта тое, што мы называем вэбінарамі. Слова «вэбінар» паходзіць ад двух слоў: «вэб» і «семінар». І я ўпэўнены, што цяпер вы ведаеце прычыну!

Якія перавагі правядзення вэбінара?

У нашы дні прадпрыемствы, маркетолагі і індывідуальныя прадпрымальнікі шырока праводзяць вэбінары. Гэта робіцца для ўстанаўлення і развіцця адносін з вашай мэтавай аўдыторыяй і стварэння аўтарытэту вакол вашага брэнда.

Пасля таго, як вы прадэманстравалі свой аўтарытэт, вы таксама можаце выкарыстоўваць вэб-семінары для прасоўвання сваіх прадуктаў і/або паслуг, ад якіх ваша аўдыторыя можа выйграць.

Вось некалькі яго пераваг:

Падвышаная зручнасць

У адрозненне ад фізічных вебинаров, людзям не трэба ехаць на вялікія адлегласці і марнаваць грошы, каб наведаць семінар. Усё, што вам трэба, гэта ноўтбук, мабільны тэлефон або Smart TV з падключэннем да Інтэрнэту, каб далучыцца да вебинара.

Гэта зручна, эканамічна і пасільна як для наведвальнікаў, так і для арганізатараў. І самае лепшае, што вы можаце запрасіць каго заўгодна з любой кропкі зямнога шара, незалежна ад колькасці 100 ці 50 тысяч.

Дапамагае пазіцыянаваць вас як эксперта

Калі вы кажаце пра сваю сферу ведаў і дапамагаеце людзям з цяжкасцямі, вы пазіцыянуеце сябе як эксперта і лідэра думкі ў прасторы. Усё больш і больш людзей будуць слухаць вас, калі ваш кантэнт дапаможа ім вырашыць іх праблемы.

Лепшае прыцягненне аўдыторыі

Пастаяннае правядзенне вэб-семінараў і прадастаўленне каштоўнасці спрыяюць уцягванню вашай аўдыторыі. Гэта таксама перашкаджае ім перайсці да іншых брэндаў, паколькі ў наш час канкурэнцыя становіцца ўсё больш жорсткай. Вы можаце дзяліцца цікавым зместам, задаваць пытанні паміж імі, праводзіць хуткія апытанні і апытанні з дапамогай праграмнага забеспячэння для правядзення вэб-семінараў, каб зацікавіць іх.

Дапамагае атрымаць больш патэнцыйных кліентаў

Вэб-семінар – гэта выдатная маркетынгавая стратэгія, якая глыбока ўплывае на вашу аўдыторыю з вашым тварам. Яны пачынаюць давяраць вам і, у рэшце рэшт, вашым прадуктам або паслугам. Вы можаце атрымаць больш рэгістрацый і прыцягнуць людзей на сваю мэтавую старонку, каб стварыць больш высакаякасных патэнцыйных кліентаў.

Усе гэтыя перавагі з’яўляюцца ключавымі фактарамі для развіцця вашага бізнесу. Такім чынам, давайце паглядзім на лепшае праграмнае забеспячэнне для вэб-семінараў для вашага бізнесу і зразумеем, чаму вэб-семінары з’яўляюцца такой вялікай тэндэнцыяй у нашы дні.

Дэміо

Эфектыўнае выкарыстанне вэб-семінараў Дэміо не турбуючы сябе вялікай колькасцю фонавай працы. Гэта дае вам просты вопыт правядзення вэб-семінараў, які не патрабуецца спампоўваць, адначасова выкарыстоўваючы сучасныя інструменты маркетынгу і павялічваючы ўзровень наведвальнасці вэб-семінараў.

Demio прызначаны для развіцця вашага бізнесу і дапаможа вам вывесці свой брэнд на першы план, выкарыстоўваючы свой лагатып і наладжвальныя старонкі ў пакоях для вебинаров. Кіруйце ўсім у адным месцы, такім як аўтаматызаваныя і жывыя вэб-семінары, паўторы, рэгістрацыйныя старонкі і многае іншае.

Demio прадастаўляе вам асноўныя інструменты для стварэння бесперашкоднага працэсу рэгістрацыі, запісу рэгістрацый і прасоўвання мерапрыемства. Вы атрымліваеце інтуітыўна зразумелую і чыстую пакой непасрэдна з дапамогай вашага браўзера з агульным доступам да экрана, трансляцыяй HD, слайдамі прэзентацыі, прамым абменам відэа з Demio і многім іншым.

Аўтаматычна нагадвайце сваім зарэгістраваным аб маючых адбыцца сесіях з дапамогай наладжвальных апавяшчэнняў па электроннай пошце. Дасягніце лепшых вынікаў з дапамогай гнуткіх запісаў HD і прайгравання старонак. Павялічце ўзаемадзеянне, задаючы пытанні, чаты, інтэрактыўныя апытанні, заклікі да дзеяння і абмен бонусамі, падарункамі і раздатачнымі матэрыяламі, дазваляючы аўдыторыі спампоўваць іх.

Demio дазваляе вам лёгка кіраваць сесіямі пытанняў і адказаў з дапамогай спецыяльных функцый. Вы можаце ў любы час пераключацца паміж публічным і прыватным чатам, каб пачаць размовы. Дазвольце вашай аўдыторыі ўзаемадзейнічаць праз @mentions і эмодзі, а таксама дазволы вэб-камеры або мікрафона.

Вы таксама можаце вымераць эфектыўнасць сваіх вебинаров з дапамогай дзейснай, глыбокай аналітыкі. Заплануйце любыя вэбінары, такія як жывыя, аўтаматызаваныя, серыйныя, па запыце і гібрыдныя. Ён падтрымлівае некалькі прылад і браўзераў, у тым ліку Android, iOS, Chrome, Firefox, Edge і г. д. Лёгка інтэграваць Demio з такімі інструментамі, як Mailchimp, Drip, ConvertKit, Ontraport, Zapier і інш.

Праверце гэта:  Background Burner дапамагае выдаліць фон з фатаграфій

LiveWebinar

Прасунутая платформа LiveWebinar спецыяльна для задавальнення патрабаванняў вашага бізнесу. Гэта палягчае лёгкі доступ у браўзеры, дазваляе стварыць унікальны вопыт вэб-семінара і мае свабоду дадаваць/выдаляць функцыі па жаданні.

LiveWebinar створаны з выкарыстаннем самых сучасных тэхналогій і якасці злучэння з выразнымі HD-відэа, так што вы і ўдзельнікі не адчуеце ніякіх праблем падчас вебинара. LiveWebinar можна лёгка ўбудаваць на ваш сайт з дапамогай простых і хуткіх варыянтаў інтэграцыі.

Няхай гэта будзе налада брэндынгу, аналітыка ўзаемадзеяння або вяшчанне ў сацыяльных сетках, LiveWebinar вылучаецца ва ўсіх сферах. Ён дае магчымасць тысячам бізнес-лідэраў і прадпрымальнікаў па ўсім свеце праводзіць плаўныя вэбінары з аўтаматызацыяй маркетынгу, бясплатнымі нумарамі і пашыранай інтэграцыяй API.

Ён бесперашкодна працуе з любымі прыладамі, уключаючы мабільныя тэлефоны, ПК і Smart TV. Арганізуйце вэбінары, гандлёвыя прэзентацыі, сустрэчы і навучанне ў розных фарматах. Вы можаце запісваць іх і дзяліцца ў HD, а таксама выкарыстоўваць віртуальную дошку, каб пісаць, маляваць і тлумачыць свае думкі.

У іх 42+ цэнтры апрацоўкі дадзеных з даступнасцю больш за 99% і ўстойлівай інфраструктурай. Праводзіце прамыя трансляцыі і дзяліцеся імі ў сацыяльных сетках. Палепшыце свае лічбы з дапамогай пашыраных справаздач, адсочвання і аналітыкі. Інтэгруйце яго з CRM і інструментамі аўтаматызацыі, такімі як Mailchimp, Moodle, ActiveCampaign, AWeber, Zapier, HubSpot і інш.

Націсніце Сустрэча

Націсніце Сустрэча дапамагае ўпарадкаваць вашы вэб-семінары, відэаканферэнцыі і анлайн-сустрэчы, каб сабраць членаў вашай каманды, кліентаў і студэнтаў. Вы можаце лёгка прадэманстраваць свае паслугі і прадукты, дэманстрацыі і маркетынгавыя матэрыялы, каб палепшыць шанцы на продаж.

Дзяліцеся ведамі са сваёй суполкай і навучайце студэнтаў онлайн праз навучальныя сесіі і курсы лёгка з любога месца. ClickMeeting дапамагае бесперашкодна запускаць усе вашы праекты і мерапрыемствы, супрацоўнічаць з людзьмі і праводзіць дзелавыя сустрэчы ў інтэрнэце для развіцця вашага бізнесу.

Гэтая платформа забяспечвае вам лёгкае пашырэнне вэбінараў, каб ахапіць тысячы людзей па ўсім свеце. Акрамя сумеснага выкарыстання экрана, выкарыстоўвайце вэб-канферэнцыі, новую пакой, трансляцыю на YouTube або Facebook, аўдыя і відэа, дошку, прэзентацыі, апытанні і апытанні, мадэраваныя пытанні і адказы, пераклады чатаў, розныя тыпы падзей і многае іншае.

Запісвайце свае вэбінары і праводзіце тэсты і апытанні, каб захаваць цікавасць мерапрыемства. Пачніце працу з ClickMeeting на працягу некалькіх хвілін і пачніце наладжваць пакой для вэб-семінараў, каб вырабіць бездакорнае першае ўражанне, якое прыцягне большую аўдыторыю.

Выкарыстоўвайце платныя вэбінары, субакаўнты, аўтаматызаваныя вэбінары, віртуальныя падзеі, шматкарыстальніцкую функцыю, адрасную кнігу, старонку профілю, залу чакання, наладжвальныя запрашэнні і старонку рэгістрацыі, індывідуальны брэндынг і карысныя дадаткі. Атрымлівайце карысныя тэндэнцыі і прагнозы, аналізуючы свае вэбінары са статыстыкай, рэйтынгам прадукцыйнасці, старонкай падзякі і выкарыстоўваючы абмен у сацыяльных сетках.

Adobe Connect

Просты і сучасны інструмент вэб-семінараў Adobe Connect гэта выдатны варыянт для лепшага вопыту вэб-семінара, палепшанага кантролю хоста і лепшай даступнасці. Гэта дазваляе вам расказваць свае гісторыі без перапынкаў з яго універсальнай сцэнай, каб паказаць зорнае выступленне перад вашай аўдыторыяй.

Вы можаце выкарыстоўваць капсулы для распрацоўкі індывідуальнай віртуальнай раскадроўкі ў пакоях для вэб-семінараў, дадаўшы імя і пасаду. Вы можаце накіроўваць візуальную ўвагу наведвальнікаў куды заўгодна, выкарыстоўваючы выявы, інтэрактыўныя курсы, мультымедыя, апытанні, чаты, нататкі і віктарыны.

Наладзьце свае пакоі з элементамі вашага брэнда і тэмай вашай гісторыі. Выкарыстоўвайце шаблоны для распрацоўкі вэб-семінара і выкарыстоўвайце яго паўторна, каб зэканоміць час. Выкарыстоўваць малюнкі і анатацыі з дапамогай віртуальнай дошкі; бакавая панэль для павелічэння магчымасцяў вядучага; падзяліце асноўны клас на меншыя пакоі і запусціце некалькі чатаў для павышэння ўзаемадзеяння.

Adobe падтрымлівае шматмерныя апытанні, такія як некалькі варыянтаў, адкрытыя кароткія адказы і некалькі адказаў. Яны спрыяюць мадэрацыі пытанняў і адказаў і дазваляюць прыпыніць вэб-камеру, калі вам гэта спатрэбіцца. Вы таксама можаце выкарыстоўваць віртуальныя кулуары, каб эфектыўна супрацоўнічаць з некалькімі вядучымі і вядучымі.

Сярод іншых уключаных функцый – падрыхтаваны рэжым, панэлі кіравання ўзаемадзеяннем і падтрымка апісальнага аўдыя і ўбудаваных субтытраў MP4 для ўключэння больш шырокай аўдыторыі. У дадатак да гэтага выкарыстоўвайце воблачную бібліятэку змесціва, каб падзяліцца дакументам, выкарыстоўваць электронныя акцыі, напамінкі, пацверджанні; мытні экспарт; і аналітыка падзей. І не хвалюйцеся; усе вашы даныя абаронены ў цеснай інфраструктуры Adobe.

GoToWebinar

Адчуйце больш сіл і ўпэўненасці, каб расказаць сваю гісторыю GoToWebinar. Ён ужо выкарыстоўваецца больш чым 50 тысячамі кліентаў і штогод праводзіць каля 2,7 мільёна вебинаров. Гэта дапамагае вам ахопліваць больш людзей, ствараць свой брэнд і развіваць свой бізнес.

Гэты інструмент выдатна падыходзіць для маркетолагаў для эфектыўнага і простага стварэння попыту і стымулявання іх бізнесу. Карпаратыўныя трэнеры і каманды абслугоўвання кліентаў таксама могуць выкарыстоўваць яго для забеспячэння прывабнага навучання ў Інтэрнэце. Нават унутраныя камунікатары давяраюць GoToWebinar праводзіць беспраблемныя онлайн-сустрэчы з усімі, каб натхніць і інфармаваць сваіх супрацоўнікаў.

Гэта скарачае праблемы з правядзеннем вебинаров незалежна ад вашага ўзроўню кваліфікацыі або мэты. GoToWebinar спрашчае ўсе дзеянні ад падрыхтоўкі да прэзентацыі вебинара ў некалькі этапаў. Платформа напоўнена карыснымі функцыямі і простым інтэрфейсам, у якім вам трэба выбраць дату падзеі, і яны дапамогуць вам прайсці праз тое, як гэта працуе.

Вы можаце кіраваць падзеямі, праглядаючы іх і наладжваючы налады, а таксама наладжваць падзеі ў прамым эфіры, па запыце або серыі вэбінараў з дапамогай гібкага планавання. Вы можаце выкарыстоўваць шаблоны вэб-семінараў з папярэдніх вэб-семінараў і трохі іх наладзіць, каб стварыць новую падзею і зэканоміць час.

Праверце гэта:  Якія камеры бяспекі Wi-Fi дазваляюць запісваць лакальна?

Рэкламуйце свае вэбінары, выкарыстоўваючы іх карыстальніцкую старонку рэгістрацыі на вэбінары, аўтаматычныя напаміны па электроннай пошце і запрашэнні. Прадэманструйце свой брэнд з гонарам, выкарыстоўваючы свой лагатып, колеры брэнда і звязаныя выявы на старонках вебинаров. Выкарыстоўвайце панэль узаемадзеяння, каб кантраляваць удзельнікаў, час, які прайшоў, і паднятыя рукі.

Выкарыстоўвайце вэб-камеры вядучых, каб прадставіць сябе і ўдзельнікаў дыскусіі перад удзельнікамі. Вы нават можаце ствараць апытанні і апытанні, каб зацікавіць вашу аўдыторыю. Запісвайце свае падзеі і выкарыстоўвайце іх паўторна, каб павялічыць колькасць гледачоў.

Выкарыстоўвайце інтэграцыю CRM і іншую інтэграцыю сістэмы аўтаматызацыі маркетынгу для перадачы інфармацыі аб удзельніках, каб вы былі інфармаваныя аб тым, да каго звяртаецеся, і павялічылі верагоднасць плённых наступных крокаў. Стварайце падрабязныя справаздачы пра ўдзельнікаў, іх узровень цікавасці, пытанні, зададзеныя падчас вебинара і адказы на іх, і многае іншае.

Вы можаце спампаваць справаздачы з карыснымі паказчыкамі і даведацца, якія каналы прынеслі больш запісаў на вэбінар. Вы таксама можаце інтэграваць GoToWebinar з такімі інструментамі, як Marketo, UnbounceZapier, Zoho CRMSalesforce і многае іншае.

Зохо

Навучайце і ўплывайце на сваю аўдыторыю ва ўсім свеце, выкарыстоўваючы праграмнае забеспячэнне для вэб-семінараў Зохо. Гэта дапаможа вам лёгка ўзаемадзейнічаць з імі, каб распаўсюджваць добрую волю і інфармаванасць, праводзіць заняткі ў Інтэрнэце, наладжваць супрацоўнікаў, прадаваць прадукты і/або паслугі або супрацоўнічаць з прафесіяналамі ў вашым дамене.

Арганізаваць вэбінар лёгка з дапамогай Zoho, дзе вы можаце запланаваць яго на адзін раз, а потым наладзіць яго на паўтор у залежнасці ад абранага раскладу праз функцыю перыядычнага вэбінара. У вас ёсць магчымасць зацікавіць вашу аўдыторыю з дапамогай відэаканферэнцый і сумеснага выкарыстання экрана.

Дадайце запрошаных дакладчыкаў або калег у якасці суарганізатараў вашых вебинаров. Гэта дазволіць ім сумесна праводзіць прэзентацыі, запускаць апытанні, адказваць на пытанні, дазваляць удзельнікам выступаць і запісваць бягучы вэбінар. Zoho дазваляе прасоўваць ваш брэнд, уключаючы лагатып і назву кампаніі ў рэгістрацыйныя формы, наладжваючы пытанні і палі для збору праніклівых даных удзельнікаў.

Вы таксама можаце наладзіць дызайн і змест запрашэнняў, электронных лістоў і пацверджанняў рэгістрацыі. Лёгка адпраўляйце напаміны перад пачаткам вэбінара і прасоўвайце вэбінары ў Інтэрнэце ў сацыяльных сетках, блогах або вэб-старонках, устаўляючы спасылкі або рэгістрацыйныя формы.

Мадэруйце наведвальнікаў, кіруючы імі як прафесіяналам; зацвярджаць, адмяняць або адмаўляць у рэгістрацыі і фільтраваць якасную аўдыторыю. У выніку вы можаце забараніць спамерам наведваць ваш вэбінар у дадатак да тых, хто не адпавядае патрабаванням, такім як аплата, запаўненне апытанняў і г.д.

Выкарыстоўвайце іх запісвальнік вэб-семінараў і захоўвайце яго ў воблаку, каб запісваць, дзяліцца і прайграваць запіс вэб-семінара ў Інтэрнэце. Вы нават можаце спампаваць яго для выкарыстання ў аўтаномным рэжыме. Zoho Meeting, відэа і аўдыя цалкам бяспечныя з дапамогай моцнага шыфравання DTLS-SRTP.

У выпадку нізкага падключэння да Інтэрнэту выкарыстоўвайце іх бясплатныя нумары і нумары далучэння, каб далучыцца да вебинаров. Ён можа прыняць удзельнікаў з больш чым 100 краін. Паменшыце клопаты сваёй аўдыторыі і дазвольце ёй далучыцца да вэб-семінара прама з браўзера, які яны выкарыстоўваюць.

Адпраўленыя важныя спасылкі і паведамленні ўдзельнікам з дапамогай функцыі трансляцыі паведамленняў. Вы нават можаце адказваць на пытанні ў прыватным рэжыме або паказваць іх усім удзельнікам. Zoho таксама мае магчымасць падняць руку, каб прысутныя маглі прыцягнуць увагу вядучага і атрымаць адказы на свае пытанні.

У канцы вэбінара дазвольце аўдыторыі выканаць пэўнае дзеянне, накіраваўшы іх на старонку падзякі, вэб-сайт, спасылку на апытанне, форму зваротнай сувязі і г. д. Прааналізуйце прадукцыйнасць вэбінара з дапамогай падрабязных справаздач у фарматах CSV і XLS. Спампуйце гэтыя справаздачы для зарэгістраваных з указаннем іх адраса электроннай пошты, краіны, часу рэгістрацыі, статусу ўдзелу і г.д.

маштабаванне

Адбыўся рэзкі рост колькасці маштабаванне карыстальнікаў у нашы дні. Ён даволі вядомы відэазванкамі, але ён таксама выдатна падыходзіць для вебинаров. Гэта дапамагае гуманізаваць ваша ўзаемадзеянне з вялікай колькасцю аўдыторыі.

Вы можаце з гонарам вывесці сваіх дакладчыкаў на першы план і ў цэнтр падчас вэбінара, каб стварыць лепшае ўздзеянне, а не проста слайды прэзентацыі. Вы можаце мець зносіны як з знешняй, так і з унутранай аўдыторыяй, падзяліўшыся жывым HD-відэа.

Zoom дазваляе выкарыстоўваць віртуальны фон, падаўленне фонавага шуму і студыйныя эфекты, каб забяспечыць найлепшае ў сваім класе гучанне і якасць адлюстравання. Атрымайце цалкам кантраляванае асяроддзе, мінімізуючы перапынкі аўдыторыі. Вы можаце бяспечна і надзейна маштабаваць да 50 тысяч чалавек на вашым вэбінары.

У дадатак да гэтага, павялічце сваю аўдыторыю знешняй трансляцыяй падзеі ў прамым эфіры на Facebook Live, YouTube Live і іншых наладжаных струменевых сэрвісах. Для прасоўвання брэнда Zoom дазваляе вам наладжваць электронныя лісты з напамінамі і старонку рэгістрацыі, спрыяць абмену ў сацыяльных сетках, наносіць вадзяныя знакі на жывое струменевае відэа вашым брэндам і дапамагае ствараць мэтавую старонку пасля вэбінара.

Падтрымлівайце матывацыю сваёй аўдыторыі і дайце ёй шмат прычын заставацца з вамі праз займальныя сесіі пытанняў і адказаў і падняцце рук, дазвольце ёй выкарыстоўваць відэа ці аўдыя і вылучыцца, а таксама збірайце іх водгукі з дапамогай аўтаматычнага апытання пасля вебинара.

Збярыце кантактныя дадзеныя зарэгістраваных, выхоўвайце іх з дапамогай аўтаматызацыі маркетынгу, падштурхоўвайце іх у якасці патэнцыйных кліентаў і ўносіце іх дадзеныя ў вашу CRM, а таксама манетызуйце вэбінары з платнай рэгістрацыяй. Ацаніце поспех мерапрыемства з дапамогай поўнай справаздачы аб вебинаре, прыцягнення аўдыторыі, аналізу вашых сеансаў пытанняў і адказаў разам з апытаннямі і апытаннямі і экспарту дадзеных у фармат CSV.

Праверце гэта:  Як усталяваць Open Snitch на Ubuntu

Сплануйце свае вэбінары з дапамогай эксперта Zoom і стварыце вэбінар. Адрэпеціруйце перад мерапрыемствам, выкарыстоўваючы лепшыя практыкі Zoom. Не хвалюйцеся, калі што-небудзь пойдзе не так, бо ён прапануе спецыяльную падтрымку для жывых падзей, а таксама мадэрацыю і маніторынг. Каб атрымаць дадатковыя паслугі, інтэгруйце Zoom з Marketo, HubSpot, PayPal, Zapier, Salesforce, Eventbrite і інш.

Вялікі Маркер

Праводзіць вэбінары, якія могуць натхніць вашу аўдыторыю на прыбытковыя дзеянні, лёгка Вялікі Маркер. Гэта ўнікальнае праграмнае забеспячэнне для правядзення вэб-семінараў робіць акцэнт на вашым змесце, які цікавіць вашу аўдыторыю, і створана для задавальнення патрабаванняў большай аўдыторыі да навучання і маркетынгу.

Выбірайце з некалькіх фарматаў; вы можаце трансліраваць з дапамогай RTMP або выкарыстоўваць іх студыю, а таксама праводзіць падзеі ў прамым эфіры або планаваць і запісваць іх папярэдне. Вы атрымліваеце надзейнасць карпаратыўнага ўзроўню з пашыранымі функцыямі, да 50 тысяч удзельнікаў і бяспеку найвышэйшага класа, каб атрымаць лепшы прыбытак. BigMarker прапануе поўнае скразное рашэнне для размяшчэння відэа і вэб-семінараў, у адрозненне ад іншых.

Ён падтрымлівае неабмежаваную колькасць жывых, аўтаматызаваных, перыядычных вебинаров па запыце. Вы атрымліваеце на выбар 15+ шаблонаў мэтавых старонак з элементамі брэндынгу і наладамі. Адпраўляйце персаналізаваныя электронныя лісты і лёгка іх аўтаматызуйце.

BigMarker надзейны на такіх прыладах, як Mac, iOS, ПК і Android. Ён працуе ў воблаку і забяспечвае звычайныя, але магутныя інструменты ўзаемадзеяння, такія як пытанні і адказы з галасаваннем за падтрымку, віктарыны і апытанні, раздатачныя матэрыялы, паказ прапаноў, публічны і прыватны чат і запрашэнне ўдзельнікаў на экран.

BigMarker дазваляе максімум 9 дакладчыкам адначасова на струменевай перадачы HD-відэа і аўдыя. Іншыя функцыі, уключаныя ў яго, – гэта сумеснае выкарыстанне экрана HD, да 5 тысяч наведвальнікаў, наладжванне колеру тэмы і лагатыпа, а таксама запісы вебинаров з даступнасцю па патрабаванні.

Падчас вэб-семінараў вы можаце прайграваць відэа ў фармаце MP4 або YouTube, кіраваць імі, як заўгодна, і бесперашкодна прадстаўляць файлы ў пакоі для вэб-семінараў. Вылучыце важныя моманты і пазначце прэзентацыі з дапамогай дошкі, і дазвольце вашым дакладчыкам і ўдзельнікам выкарыстоўваць тэлефонны доступ у вашых вебинарах.

Вы можаце лёгка ўбудаваць формы рэгістрацыі вэб-семінараў, відэа па запыце і жывыя вебінары на свой вэб-сайт, выклікаць усплывальныя вокны прадукту і падштурхнуць аўдыторыю да дзеяння. Аналізуйце прадукцыйнасць з дапамогай магутнай аналітыкі з дапамогай падрабязных, простых для разумення справаздач. Акрамя ўсяго гэтага, вы можаце весці чаты ў Twitter і рабіць YouTube або Facebook Live.

Livestorm

Атрымайце незабыўны вэбінар з Livestorm і праводзіць неабмежаваную колькасць вэбінараў у фармаце HD. Гэта дазваляе лёгка весці чат падчас вебинаров, так што вы можаце хутка сабраць водгукі ад удзельнікаў. Пачніце абагульваць увесь свой экран у HD адным націскам кнопкі.

Livestorm працуе ў вашым браўзеры без абмежаванняў па колькасці ўдзельнікаў, незалежна ад таго, выкарыстоўваюць яны настольны кампутар або мабільны, Livestorm гарантуе прадукцыйнасць найвышэйшага класа.

Яго лёгка персаналізаваць і наладзіць у адпаведнасці з вашымі асаблівымі патрэбамі, каб вы маглі выкарыстоўваць вэб-семінар для стварэння патэнцыйных кліентаў, продажу сваіх прадуктаў ці паслуг і г.д. Маштабуйце сваё навучанне з дапамогай аўтаматызаваных функцый і ўзаемадзейнічайце са сваімі кліентамі праз жывое навучанне.

Запісвайце і праводзіце онлайн-курсы, адначасова зацікаўліваючы сваіх студэнтаў пытаннямі і апытаннямі — выдалена запісвайце жывыя інтэрв’ю для панэльных дыскусій і падкастаў. Выкарыстоўвайце Livestorm для правядзення жывых мерапрыемстваў, пытанняў і адказаў у прамым эфіры, каб умацаваць свой аўтарытэт і вопыт у сваёй нішы, адначасова ствараючы сваю супольнасць, падсілкоўваную дыскусіямі ў рэальным часе.

Вы таксама можаце выкарыстоўваць Livestorm, каб правесці грандыёзны сеанс адаптацыі супрацоўнікаў у дадатак да навучання новых членаў вашай каманды. Акрамя таго, гэтую платформу таксама могуць выкарыстоўваць кадравыя супрацоўнікі для маштабавання працэсаў аддаленага найму і павышэння ўзаемадзеяння з кандыдатамі.

Сінія джынсы

Арганізуйце інтэрактыўныя і цікавыя вэбінары з дапамогай Сінія джынсы. Павялічце доступ да вэб-семінараў з дапамогай простых і гнуткіх параметраў трансляцыі на любую прыладу/з любой прылады. Вы можаце мадэраваць і кіраваць кожным вэбінарам праз віртуальную прыборную панэль і цалкам кантраляваць яго.

Стымулюйце цікавасць да брэнда і прадукту, выкарыстоўваючы моц калектыўнага ўдзелу, інтэрактыўнае відэа і цудоўную сувязь. Выкарыстоўвайце багатыя мультымедыйныя дакументы і кантэнт, каб павысіць пазнавальнасць брэнда і захапіць наведвальнікаў. Вы можаце дзяліцца па запыце або трансляваць вэб-семінары з удзелам да 150 дакладчыкаў з HD-відэа, якія вы таксама можаце запісаць пазней.

Інтэгруйце свой вэбінар з партнёрамі па струменевай перадачы, каб пашырыць ахоп. Вы можаце лёгка выбраць час вэб-трансляцыі, налады, час і параметры для пацверджання па электроннай пошце. Выкарыстоўвайце паказчыкі заангажаванасці наведвальнікаў, каб вымераць прадукцыйнасць вашага вебинара і іх уважлівасць на аснове засяроджанасці, удзелу і працягласці.

Ацэньвайце паводзіны пакупнікоў, задаваючы апытанні па канкрэтных прадуктах і адказваючы на ​​гарачыя тэмы з дапамогай галасавання за. Атрымлівайце дадатковы кантроль над сваімі вэбінарамі, мадэруючы і кіруючы зносінамі ўдзельнікаў і дакладчыкаў. Інтэграцыя BlueJeans з Salesforce, Facebook Live, Marketo, Splash і інш.

Заключэнне

Гэта лепшае праграмнае забеспячэнне для правядзення вэб-семінараў, якое можа дапамагчы вам развіць ваш бізнес. Таму, калі ласка, выберыце адзін з іх у залежнасці ад вашага бюджэту і параўнайце яго з прадстаўленымі функцыямі, улічваючы памер вашай аўдыторыі.