Як, што, чаму і інструменты для выкарыстання

Стварэнне попыту – гэта вызначэнне вашых ідэальных патэнцыйных кліентаў і стварэнне маркетынгавага канала, каб ператварыць іх у кліентаў.

Успрымайце гэта як стратэгію, якая адказвае на пытанні кліентаў і прыцягвае іх да вашых прадуктаў ці паслуг.

Перш чым мы паглыбімся ў нашы комплексныя стратэгіі стварэння попыту, давайце даведаемся больш пра стварэнне попыту, чаму мы павінны выкарыстоўваць яго і як гэта дапаможа вам атрымаць больш патэнцыйных кліентаў у доўгатэрміновай перспектыве.

З улікам сказанага, давайце пачнем.

Што такое стварэнне попыту?

Стварэнне попыту – гэта маркетынгавы працэс, накіраваны на павышэнне дасведчанасці і павышэнне попыту на вашы прадукты і паслугі. Прасцей кажучы, канчатковая мэта складаецца ў тым, каб распрацаваць доўгатэрміновыя канвееры патэнцыйных кліентаў і ператварыць патэнцыйных кліентаў у кваліфікаваных бізнес-кліентаў.

Стварэнне патэнцыйных кліентаў і стварэнне попыту можна лёгка пераблытаць, але паміж імі ёсць тонкая мяжа дыферэнцыяцыі.

Такім чынам, калі вы хочаце зразумець розніцу паміж попытам і стварэннем патэнцыйных кліентаў, працягвайце чытаць гэты артыкул.

Генерацыя попыту супраць генерацыі патэнцыйных кліентаў

Нягледзячы на ​​​​тое, што стварэнне попыту і стварэнне патэнцыйных кліентаў выкарыстоўваюцца ўзаемазаменна, абедзве з’яўляюцца рознымі маркетынгавымі стратэгіямі.

Давайце спачатку разбярэмся ў фарміраванні попыту.

Ён больш арыентаваны на прыцягненне аўдыторыі і павышэнне бачнасці вашага бізнесу перад кліентамі. Вы можаце выкарыстоўваць розныя маркетынгавыя каналы, каб прыцягнуць неабходную ўвагу і паведаміць ім аб прадуктах і паслугах вашага бізнесу.

У той час як генерацыя патэнцыйных кліентаў сканцэнтравана толькі на пераўтварэнні кваліфікаваных патэнцыйных кліентаў у кліентаў, якія плацяць. Як правіла, гэта дно маркетынгавай варонкі. Тут кліенты ўжо ведаюць аб вашых прапановах і разглядаюць даступныя рашэнні на рынку.

Не будзе памылкай сказаць, што стварэнне патэнцыйных кліентаў – гэта вынік вашых намаганняў па фарміраванні попыту.

Чаму мы так гаворым?

Бо цяпер кліенты ўжо перакананыя і гатовыя зрабіць пакупку. Усё, што вам трэба зрабіць, гэта перадаць гэтых кліентаў вашай камандзе продажаў, каб ператварыць іх у кліентаў, якія плацяць.

Перш чым перайсці да падрабязнага кіраўніцтва, вельмі важна зразумець розныя этапы фарміравання попыту, якія складаюць аснову шляху кліента.

Розныя этапы фарміравання попыту

Як спецыяліст па маркетынгу, вы павінны ведаць розныя этапы фарміравання попыту, каб зразумець болевыя моманты вашых кліентаў.

Перш чым зрабіць пакупку, кліенты трацяць разумную колькасць часу на вывучэнне даступных рашэнняў і разгляд таго, што адпавядае іх бюджэту.

Маючы добрыя веды аб гэтых розных этапах, праз якія праходзіць патэнцыйны кліент, вы можаце стварыць больш прывабны і мэтанакіраваны кантэнт, каб накіроўваць патэнцыйных кліентаў праз працэс пакупкі.

Такі падыход паэтапна вырашае праблемы кліентаў і стварае плаўны паток праз маркетынгавую варонку, перш чым вы апрацуеце патэнцыйных патэнцыйных кліентаў для вашай каманды продажаў.

Праверце гэта:  Лепшыя калькулятары камісій PayPal для выкарыстання перад адпраўкай рахунку

Этап 1: Ведайце аватар свайго кліента

Перш чым вы нават пачнеце расказваць аб сваіх прадуктах або паслугах, вельмі важна зразумець ваш аватар кліента (асобу пакупніка). Калі вы не ўпэўнены ў сваім патэнцыйным кліенце, адкажыце на такія пытанні, як:

  • Хто будзе купляць вашу прадукцыю?
  • Якая іх асноўная прафесія?
  • У якой галіны яны працуюць?
  • З якімі праблемамі яны цяпер сутыкаюцца?

Нічога страшнага, калі ў вас зараз няма адказаў на гэтыя пытанні, але гэта дапаможа вам знайсці мэтавы рынак і дасць вам дакладнае ўяўленне аб тым, з кім вы размаўляеце.

Пасля таго, як вы даведаецеся свой аватар кліента, вы можаце пачаць думаць аб тым, каб уключыць яго ў сваю галоўную маркетынгавую варонку і прадэманстраваць свае паслугі як рашэнне іх праблем.

Этап 2: Стварыце маркетынгавую варонку

Прыйшоў час закрануць важнасць адлюстравання шляху вашага кліента.

Разглядайце гэта як стварэнне маркетынгавай варонкі для аватара вашага кліента. І потым, што б вы зрабілі, каб ператварыць іх у кліентаў, якія плацяць?

Як правіла, маркетынгавая варонка складаецца з трох частак:

  • Стадыя ўсведамлення
  • Этап ацэнкі
  • Канверсія

Цяпер вы можаце намаляваць ідэю таго, як стварыць паслядоўнасць крокаў, каб кліент стаў бліжэй да вашага брэнда і давяраў вам, чым вашым канкурэнтам.

Этап 3: Усталюйце вымерную канчатковую мэту

Пастаноўка вымерных канчатковых мэтаў важная для адсочвання эфектыўнасці вашых маркетынгавых кампаній.

Гэтыя мэты могуць быць такімі ж канкрэтнымі, як продаж, загрузка электроннай кнігі або спалучэнне розных KPI. Як правіла, гэтыя мэты дапамагаюць вам вызначыць паводзіны вашай мэтавай аўдыторыі і зрабіць выснову.

Каб разлічыць рэнтабельнасць інвестыцый вашых кампаній, вам таксама неабходна добра разумець аналітыку і разуменне кліентаў. Акрамя таго, наяўнасць правільных інструментаў для адсочвання KPI мае вырашальнае значэнне для поспеху ў гэтым працэсе.

Калі вы атрымаеце кваліфікаваных патэнцыйных кліентаў у канцы вашых маркетынгавых кампаній, ваша каманда продажаў можа ініцыяваць званкі і пераўтвараць інфармацыю ў плацежаздольных кліентаў.

Стварэнне попыту: крок за крокам

Стварэнне попыту сканцэнтравана на набліжэнні кліентаў да вашай прадукцыі і пабудове доўгатэрміновай сувязі з вашай кампаніяй.

Можна сказаць, што гэта спалучае ў сабе маркетынг прывабнасці B2B і стварэнне вашай кампаніі як брэнда ў галіны.

З улікам сказанага, давайце разгледзім крокі, якія варта ўлічваць пры стварэнні паспяховай стратэгіі стварэння попыту для вашага бізнесу.

#1. Пачніце павышаць пазнавальнасць брэнда

Ва ўмовах росту канкурэнцыі вельмі важна ператварыць свой бізнес у брэнд і зарэкамендаваць сябе як аўтарытэт. Нягледзячы на ​​​​тое, што спачатку гэта можа выглядаць проста і менш выгадна, у канчатковым выніку гэта стварае працяглы імідж, прыцягваючы ўвагу кліентаў.

Просты спосаб – выкарыстоўваць кантэнт-маркетынг для стварэння неабходнай цягі, але гэта шырокая тэма; такім чынам, мы разгледзім гэта ў наступным пункце.

Яшчэ адзін сапраўдны спосаб вылучыцца сярод канкурэнтаў – атрымаць сапраўдныя рэйтынгі і водгукі ад існуючых карыстальнікаў. Кліенты часта правяраюць водгукі, перш чым выбраць той ці іншы прадукт, і станоўчыя водгукі з’яўляюцца правераным каталізатарам.

Вы можаце выкарыстоўваць станоўчыя водгукі ў якасці водгукаў, каб павялічыць давер кліентаў да вашага брэнда.

Праверце гэта:  Чаму беззеркальныя камеры не меншыя?

#2. Выкарыстоўвайце кантэнт-маркетынг

Кантэнт-маркетынг – гэта найбольш распаўсюджаная маркетынгавая стратэгія для прыцягнення і прыцягнення кліентаў.

Тут ідэя складаецца ў тым, каб ствараць фрагменты кантэнту, такія як артыкулы, паведамленні ў блогах, відэа, выявы, аўдыё і г.д., і распаўсюджваць іх на каналах, якія прыцягваюць кліентаў.

Дазвольце нам вывучыць некаторыя папулярныя практыкі маркетынгу кантэнту, якія можна выкарыстоўваць для павышэння дасведчанасці аб вашым бізнэсе.

Уваходны маркетынг

Уваходны маркетынг прадугледжвае напісанне інфарматыўнага кантэнту і публікацыю яго ў блогу вашага вэб-сайта, каб прыцягнуць арганічных кліентаў. Працэс можна падзяліць на тры асноўныя напрамкі:

  • прыцягваць,
  • Займацца, і
  • Захапленне.
  • Вам трэба ўкараніць SEO, стварыць зваротныя спасылкі і распаўсюдзіць кантэнт на платформах сацыяльных сетак, каб атрымаць пачатковую цягу.

    Вы таксама можаце выкарыстоўваць інструменты аўтаматызацыі маркетынгу для электроннага маркетынгу і CRM, каб утрымліваць кліентаў і павялічваць узаемадзеянне.

    Сацыяльныя сеткі

    Сацыяльныя сеткі бясплатныя, і вы можаце разгледзець гэтыя платформы для ідэнтыфікацыі вашага аватара кліента. Гэтыя платформы дазваляюць лёгка праводзіць платныя сацыяльныя кампаніі і ствараць спецыяльнае супольнасць вакол вашых прадуктаў.

    Маркетынг на аснове акаўнта

    Маркетынг на аснове акаўнта адносіцца да абслугоўвання пэўнай групы кліентаў з высокай каштоўнасцю, якая забяспечвае перыядычны прыбытак і патрабуе спецыяльнай падтрымкі.

    Выкарыстоўвайце свінцовыя магніты

    Свінцовыя магніты могуць быць любымі, што можна бясплатна прапанаваць вашым магчымым кліентам у абмен на іх кантактныя дадзеныя. Напрыклад, вы можаце прадастаўляць бясплатныя электронныя кнігі, тэхнічныя дакументы або прэзентацыі ў сваім бізнес-блогу, калі хтосьці адпраўляе свой адрас электроннай пошты.

    Відэамаркетынг

    Відэа дамінуюць у інтэрнэце і атрымліваюць найбольш высокі ўзровень узаемадзеяння ў параўнанні з выявамі, інфаграфікай і тэкставым кантэнтам. Напрыклад, вы, напэўна, заўважылі рост вашых любімых каналаў Youtube у параўнанні з выдаўцамі ў блогах.

    Партнёрскі маркетынг

    Партнёрскі маркетынг расце, бо ўсё больш і больш людзей хочуць выкарыстоўваць тыя ж прадукты і паслугі, якія дапамаглі ім дасягнуць вынікаў. Як правіла, кліенты глядзяць на аўтарытэтных асоб у індустрыі і выкарыстоўваюць рэкамендаваныя імі прадукты.

    #3. Распаўсюджванне каналаў

    Калі вы пачнеце ствараць кантэнт для сваіх блогаў, простая яго публікацыя не прынясе жаданых вынікаў. Вам трэба пачаць распаўсюджваць свой кантэнт на розных каналах, каб атрымаць неабходную цягу.

    Адзін з лепшых спосабаў – стварыць спіс адрасоў электроннай пошты і правесці маркетынгавыя кампаніі па электроннай пошце. Адпраўка электронных лістоў вашым кліентам дае ім інфармацыю аб вашых нядаўна апублікаваных артыкулах і ўзаемадзейнічае з вашым брэндам.

    З цягам часу гэта створыць стабільны паток старых карыстальнікаў, якія вяртаюцца на ваш вэб-сайт, і вы зможаце атрымаць інфармацыю пра бізнес ад пастаянных кліентаў.

    Іншы спосаб – перапрафіляваць свой кантэнт для такіх каналаў, як сацыяльныя сеткі, барабаны YouTube і Instagram, слайды з выявамі, прасторы ў Twitter і шмат іншага.

    #4. Выхаванне вядзе

    Як толькі вы пачынаеце публікаваць і распаўсюджваць добры кантэнт, які дадае каштоўнасць карыстальнікам, кліенты пачынаюць абменьвацца сваімі адрасамі электроннай пошты.

    Вы можаце падштурхнуць гэтых патэнцыйных патэнцыйных кліентаў, запусціўшы кропельныя кампаніі па электроннай пошце і павольна набліжаючы іх да канчатковай мэты: здзяйснення пакупкі.

    Вы таксама можаце перанакіраваць гэтых патэнцыйных кліентаў з дапамогай кампаній у сацыяльных сетках у доўгатэрміновай перспектыве і зацікавіць іх тым, як вашы паслугі могуць вырашыць іх праблемы.

    Праверце гэта:  Як шукаць і ўсталяваць праграмы на Apple Watch

    #5. Аптымізацыя кампаній

    Каб атрымаць максімальны вынік ад вашых маркетынгавых кампаній, вам неабходна пастаянна іх аптымізаваць. Вы можаце адсочваць ключавыя паказчыкі і аналізаваць даныя, каб зразумець сваю эфектыўнасць.

    Некаторыя з важных ключавых паказчыкаў эфектыўнасці, на якія варта звярнуць увагу:

    • Арганічны трафік
    • Сесіі
    • Новыя карыстальнікі супраць старых карыстальнікаў
    • Мэты і канверсіі
    • Дэмаграфія трафіку
    • Патэнцыйныя кліенты

    Пасля таго, як вы атрымаеце важную інфармацыю з дадзеных, вы можаце наладзіць налады сваіх маркетынгавых кампаній і аптымізаваць іх для атрымання больш мэтанакіраваных вынікаў.

    З часам гэтыя змены павялічаць рэнтабельнасць вашых маркетынгавых выдаткаў і дапамогуць вам зразумець, што вам падыходзіць, а што не.

    #6. Аптымізуйце маркетынгавы паток з дапамогай інструментаў генерацыі попыту

    Па меры таго, як ваш працэс стварэння попыту расце, упарадкаванне рэчаў замест выканання важных задач будзе займаць шмат вашага часу.

    Аднак вырашыць праблему можна з дапамогай сродкаў аўтаматызацыі фарміравання попыту. Гэтыя платформы распрацаваны для аўтаматызацыі паўтаральных задач, каб вы маглі засяродзіцца на развіцці свайго бізнесу.

    Напрыклад, Ortto можа палегчыць вашы маркетынгавыя намаганні B2B з дапамогай такіх простых у выкарыстанні функцый, як адлюстраванне шляху кліента, інтэграцыя з CRM, адпраўка электроннай пошты і SMS, стварэнне ўсплывальных вокнаў для генерацыі патэнцыйных кліентаў і адсочванне ўсяго на прыборных панэлях.

    Выкажам здагадку, што вы плануеце запусціць платную рэкламу для стварэння попыту. У такім выпадку вы выдаткуеце шмат часу на адсочванне сваіх бюджэтаў, клікаў і CTR на платформах сацыяльных сетак, такіх як Facebook, LinkedIn і Google.

    Замест таго, каб апрацоўваць рэкламныя кампаніі на розных платформах, вы можаце праверыць такія інструменты, як Metadata.io, які аўтаматызуе рэчы для вас і зводзіць усе кампаніі на адзіную прыборную панэль.

    #7. Стварэнне справаздач аб эфектыўнасці

    Мы ўжо разглядалі важнасць пастаноўкі вымерна канчатковых мэтаў.

    Цяпер, калі вы ведаеце, што вашай канчатковай мэтай з’яўляецца стварэнне штотыднёвых, раз у два тыдні або штомесяц справаздач для вымярэння вашай эфектыўнасці, вельмі важна.

    Як правіла, маркетынгавыя каманды выбіраюць сістэму штомесячнай справаздачнасці, таму што ў некаторых выпадках можа быць недастаткова дадзеных. Прычынамі можа быць мноства знешніх фактараў, такіх як святы ці іншыя геапалітычныя падзеі.

    Гэтыя справаздачы дапамогуць вам адсочваць найбольш эфектыўныя ключавыя словы, створаныя новыя зваротныя спасылкі, выконваць звычайныя праверкі SEO, правяраць хуткасць вэб-сайта, рэйтынг клікаў і многае іншае. Гэта таксама дазваляе вам стварыць радок будучых задач, якія могуць палепшыць вынікі ў бліжэйшыя месяцы.

    Рэзюмэ

    Калі канчатковай мэтай з’яўляецца атрыманне даходу ад бізнесу, стварэнне попыту з’яўляецца апрабаваным спосабам поспеху ў маркетынгу.

    Якімі б ні былі вашыя патрэбы, вельмі важна ведаць, дзе і як вы можаце выкарыстоўваць стратэгіі стварэння попыту, каб павялічыць патэнцыйных кліентаў і павялічыць продажы.

    Стратэгіі, выкладзеныя вышэй, – гэта правераныя спосабы, якія вы можаце выкарыстоўваць для плаўнага перамяшчэння кліентаў праз маркетынгавую варонку з мінімальнымі перашкодамі.

    І, нарэшце, перш чым пачаць сваю стратэгію стварэння попыту, не забудзьцеся азнаёміцца ​​з нашым спісам лепшых канструктараў усплывальных вокнаў для атрымання кваліфікаваных патэнцыйных кліентаў для вашага бізнесу.