Як праверыць, ці нехта пераслаў вашу электронную пошту

Ведаць, што адбываецца з вашай электроннай поштай пасля яе адпраўкі, з’яўляецца неацэннай інфармацыяй. Гэта можа даць вам зразумець, які кантэнт генеруе найбольшы трафік і дапаможа палепшыць вашу бізнес-стратэгію. Аднак большасць папулярных паштовых сэрвісаў, такіх як Gmail і Outlook, не дазваляюць карыстальнікам адсочваць пераадрасаваныя электронныя лісты. Гэта можа перашкодзіць вашым планам. Але ёсць некалькі праграм іншых вытворцаў, якія могуць дапамагчы вам абыйсці гэтую праблему.

У гэтым кіраўніцтве будзе абмяркоўвацца, як вы можаце выкарыстоўваць такія праграмы, як SalesHub і ContactMonkey, каб кантраляваць пераадрасаваныя электронныя лісты і цалкам кантраляваць вашу дзейнасць па электроннай пошце.

Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту праз Sales Hub

Платформы электроннай пошты не прапануюць убудаваных функцый, якія дапамогуць вам праверыць, ці нехта пераслаў ваша паведамленне. У той час як убудовы электроннай пошты не апавяшчаюць карыстальнікаў, калі іх электронная пошта была перанакіравана, яны маюць магчымасці адсочвання электроннай пошты. Калі вы наладжваеце паведамленне для адсочвання, вы ўстаўляеце невызначаны піксель выявы ў яго структуру. Піксэль дзейнічае як трэкер і рэгіструе, калі атрымальнік прагледзеў або націснуў паведамленне.

Праграмы адсочвання пошты прымяняюць той жа прынцып да перасланых лістоў.

Калі хтосьці перадае вашу пошту, праграма чакае, пакуль не адкрыецца перасланая версія. Пасля таго, як нехта ўвядзе электронную пошту, яна з’явіцца як дадатковы выгляд ад першапачатковага атрымальніка. Аднак вы не ўбачыце, хто атрымаў вашу электронную пошту і колькі разоў яна была абагулена. Замест гэтага піксель выявы вымярае цягу, якую атрымлівае ваша электронная пошта. Такім чынам, павелічэнне колькасці праглядаў электроннай пошты з’яўляецца добрым паказчыкам пераадрасацыі.

Адным з выдатных варыянтаў адсочвання з’яўляецца SalesHub, бясплатнае рашэнне для маніторынгу электроннай пошты HubSpot. HubSpot распрацоўвае праграмнае забеспячэнне, якое задавальняе патрэбы маркетынгавых і гандлёвых кампаній, і SalesHub не з’яўляецца выключэннем. Праграма не будзе папярэджваць вас, калі электронны ліст быў адкрыты, але павелічэнне колькасці праглядаў будзе сігналізаваць аб тым, што яго атрымалі некалькі чалавек.

Давайце паглыбімся і паглядзім, як вы можаце выкарыстоўваць SalesHub, каб лепш кантраляваць вашу сувязь па электроннай пошце!

Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту ў Gmail з дапамогай SalesHub

Адсочванне электроннай пошты ў Gmail з дапамогай SalesHub – гэта адносна просты працэс, які дазваляе ацаніць цікавасць, якую выклікала паведамленне. Вось як гэта зрабіць:

  • Перайсці да афіцыйная вэб-старонка пашырэння і ўсталяваць убудова SalesHub.
  • Увайдзіце ў свой уліковы запіс Gmail.
  • Увядзіце паштовую скрыню і націсніце на значок «Напісаць» у левым верхнім куце.
  • Выберыце атрымальніка вашага паведамлення.
    Убудова аптымізуе вашу кантактную інфармацыю, каб дапамагчы вам ствараць цікавыя паведамленні. Калі вы выбіраеце атрымальніка, вы можаце сканаваць яго працоўную інфармацыю, сферы інтарэсаў і гісторыю зносін. Гэтыя дэталі дазволяць вам увесці больш асабісты ліст электроннай пошты, які можна націснуць.
  • Напішыце ліст.
  • Усталюйце сцяжок «Адсочваць» у радку меню Gmail, каб уключыць адсочванне электроннай пошты.
  • Націсніце кнопку «Адправіць».
  • Вы паспяхова адправілі паведамленне з адсочваемым пікселем. Любыя маніпуляцыі з электроннай поштай будуць спасылацца на першага атрымальніка. Калі колькасць адкрыццяў павялічваецца, ваш атрымальнік, верагодна, падзяліўся паведамленнем з іншымі. І яны цяпер займаюцца поштай.

    Калі вы ўжо звязваліся з абраным атрымальнікам, адсочванае паведамленне будзе паспяхова перададзена. Аднак, калі вы звяртаецеся да патэнцыйнага кліента або новага кантакту, вам варта зрабіць дадатковы крок. Пераканайцеся, што яны адкрыты для атрымання электронных лістоў з невядомых адрасоў. У адваротным выпадку паведамленне застанецца неадкрытым.

    Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту ў Outlook з дапамогай SalesHub

    Пошту Outlook таксама можна наладзіць з дапамогай пікселяў і даць багатую інфармацыю аб дзейнасці электроннай пошты. Каб убачыць, што адбываецца пасля адпраўкі паведамлення ў Outlook:

  • Увайдзіце старонка SalesHub і спампуйце пашырэнне.
  • Увайдзіце ў свой уліковы запіс Outlook.
  • Выберыце опцыю «Новае паведамленне», каб стварыць сваё паведамленне.
  • Выберыце атрымальніка.
    Пры націску на значок кантакту з’явяцца каштоўныя звесткі пра чалавека, з якім вы спрабуеце звязацца. Гэта функцыя SalesHub дапаможа вам напісаць прывабны кантэнт, які генеруе шмат клікаў.
  • Увядзіце змесціва паведамлення ў поле пошты.
  • Пстрыкніце поле «Адсочваць» на панэлі інструментаў Outlook, каб кантраляваць актыўнасць узаемадзеяння электроннай пошты.
  • Націсніце «Адправіць».
  • Кожны раз, калі хтосьці націскае на вашу электронную пошту, вы ўбачыце ўсплёск колькасці «адкрыццяў» або «націсканняў». Чым больш клікаў, тым часцей паведамленне было абагулена з іншымі ўліковымі запісамі.

    Перш чым адпраўляць адсочваемую пошту, праверце, ці дазволіў атрымальнік атрымліваць паведамленні ад новых кантактаў. Калі вы ўжо звязваліся з гэтым адрасам, гэта не будзе праблемай.

    Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту ў Office 365 з дапамогай SalesHub

    Маніторынг электроннай пошты SalesHub таксама цалкам сумяшчальны з Microsoft Office 365. Каб выкарыстоўваць яго:

  • Усталюйце праграмнае забеспячэнне SalesHub з вэб-сайт прадукту.
  • Адкрыйце паштовую скрыню Outlook, увёўшы інфармацыю для ўваходу.
  • Націсніце «Новае паведамленне», каб напісаць паведамленне.
  • Увядзіце адрас электроннай пошты атрымальніка.
    Націск на значок кантакту атрымальніка адкрывае ўсплывальнае акно, якое дасць каштоўную інфармацыю аб асабістым і працоўным жыцці атрымальніка. Гэта зручная функцыя для шліфоўкі вашага паведамлення, каб яно было больш даступным для абмену і ахоплівала больш шырокую аўдыторыю. Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту ў Office 365 з дапамогай SalesHub.
  • Старанна распрацуйце электронную пошту.
  • Адзначце опцыю «Адсочваць» на панэлі інструментаў, каб уставіць піксель выявы ў ліст.
  • Выберыце «Адправіць».
  • Апавяшчэнні аб «адкрыцці» і «націсканні» дапамогуць вам вызначыць, колькі ўвагі прыцягнула ваша электронная пошта. Калі часта адбываецца ўзаемадзеянне з паведамленнем, малаверагодна, што яно зыходзіць ад першапачатковага атрымальніка.

    Як праверыць, ці нехта пераслаў вашу электронную пошту з ContactMonkey

    Яшчэ адна праграма, якая дазваляе карыстальнікам адсочваць паведамленні электроннай пошты ContactMonkey. Ён пастаўляецца з двума унікальнымі функцыямі адсочвання: індывідуальнае адсочванне і агульнае адсочванне.

    Індывідуальны варыянт вымярае, колькі розных прылад націснула на электронную пошту. У цэлым адсочвае, колькі разоў электронны ліст быў адкрыты, і звязвае гэтыя прагляды з першапачатковым атрымальнікам. Нягледзячы на ​​​​тое, што гэта платны варыянт, ContactMonkey прапануе функцыі, недаступныя ў іншым праграмным забеспячэнні для адсочвання.

    Як праверыць, ці нехта пераслаў вашу электронную пошту ў Gmail з ContactMonkey

    ContactMonkey працуе з вашай паштовай скрыняй Gmail, каб даць вам падрабязную інфармацыю аб адсочванні. Каб атрымліваць апавяшчэнні аб адсочванні:

  • Наведаць вэб-сайт ContactMonkey каб убачыць, які з іх трох планаў лепш за ўсё падыходзіць вам. Усе планы ContactMonkey пастаўляюцца з функцыямі, якія кантралююць прадукцыйнасць электроннай пошты.
  • Перайдзіце ў паштовую скрыню Gmail, як толькі вы выбралі і актывавалі найбольш аптымальны план.
  • Стварыце сваё паведамленне і выберыце атрымальніка.
  • Уключыце «Індывідуальнае адсочванне» або «Агульнае адсочванне» ва ўсплываючым акне ContactMonkey.
  • Націсніце на кнопку «Адправіць».
  • Вы зможаце праглядаць дзейнасць электроннай пошты з прыборнай панэлі ContactMonkey. Калі вы выбралі выкарыстанне індывідуальнага адсочвання пошты, вы ўбачыце колькасць унікальных праглядаў паведамленняў. Гэта сведчыць аб тым, што некалькі чалавек адкрываюць паведамленне з дапамогай розных прылад. Калі вы ўключылі агульнае адсочванне, на прыборнай панэлі будзе адлюстроўвацца агульная колькасць «адкрытых» або «націскаў».

    Для больш дбайнага аналізу пераадрасацыі паведамленняў вы можаце выкарыстоўваць опцыю адсочвання месцазнаходжання на прыборнай панэлі. Ён паказвае, дзе адкрываецца ліст. Калі вы падазраяце, што гэтае паведамленне шырока распаўсюджана, гэта ўкажа, колькі разоў людзі выкарыстоўвалі яго ў розных сферах.

    Як праверыць, ці нехта перанакіраваў вашу электронную пошту ў Outlook з ContactMonkey

    Вы таксама можаце ўбачыць, што адбываецца з вашымі адпраўленымі паведамленнямі электроннай пошты Outlook з дапамогай ContactMonkey. Каб зрабіць гэта:

  • Выберыце тарыфны план ContactMonkey і спампуйце версія праграмы Outlook.
  • Калі вы ўсталявалі пашырэнне, адкрыйце паштовую скрыню Outlook.
  • Увядзіце адрас электроннай пошты і ўвядзіце адрас атрымальніка.
  • Пераканайцеся, што вы выбралі «Індывідуальнае адсочванне» або «Агульнае адсочванне» ва ўсплывальным інтэрфейсе.
  • Націсніце «Адправіць».
  • Ваша прыборная панэль ContactMonkey будзе адсочваць ўзаемадзеянне па электроннай пошце; Вы можаце праглядзець, колькі людзей адкрылі электронную пошту, і вызначыць, колькі разоў было абагулена паведамленне. Таксама ў раздзеле адсочвання месцазнаходжання адлюстроўваюцца вобласці, дзе быў адкрыты ліст. Напрыклад, вы будзеце мець доступ да таго, колькі людзей націснулі на паведамленне ў пэўным горадзе.

    Дадатковыя параметры адсочвання

    Многія кампаніі зразумелі, наколькі важна ведаць, што адбываецца з вашай электроннай поштай пасля выхаду з паштовай скрыні. Вось некалькі бясплатных альтэрнатыў адсочвання, якія могуць задаволіць вашыя патрэбы ў маніторынгу электроннай пошты:

    Hunter.io Mailtracker

    Разам з колькасцю клікаў па электроннай пошце, Mailtracker рэгіструе дату і час, калі нехта адкрыў паведамленне. Ён таксама рэгіструе іх месцазнаходжанне. Дадатак лёгка інтэгруецца з уліковымі запісамі Gmail.

    Mailtrack

    Яшчэ адно карыснае пашырэнне Gmail, Mailtrack, аптымізуе вашу паштовую скрыню. Яго прыборная панэль выкарыстоўвае галачкі, каб паказаць, калі іншыя карыстальнікі атрымалі доступ да адпраўленых паведамленняў.

    Intelliverse Email Tracker

    Гэта праграмнае забеспячэнне працуе як з Outlook, так і з Gmail. Ён рэгіструе дату і час адкрыцця ліста, а таксама дэталі месцазнаходжання.

    Будзьце ў курсе таго, куды ідуць вашыя электронныя лісты

    Пакуль буйныя пастаўшчыкі электроннай пошты не прыдумаюць больш пашыраныя функцыі для адсочвання электроннай пошты, карыстальнікам давядзецца звяртацца да рашэнняў трэціх бакоў. Гэтыя праграмы не скажуць вам, каму было перанакіравана паведамленне, але яны дазволяць вам даведацца, які кантэнт робіць вашыя электронныя лісты больш даступнымі.

    Спадзяемся, гэта кіраўніцтва дапамагло вам зразумець, як вызначыць, ці была пераслана ваша электронная пошта з дапамогай такіх праграм, як SalesHub і ContactMonkey.

    Якую праграму вы выкарыстоўваеце для адсочвання электроннай пошты? Ці згадваецца гэта ў гэтым артыкуле? Гук выключаны ў раздзеле каментарыяў.

    Праверце гэта:  Як правільна ачысціць свой ноўтбук