Як праверыць статус прэтэнзіі FedEx

FedEx з’яўляецца адной з многіх кампаній, якія вы можаце выкарыстоўваць для адпраўкі і атрымання практычна чаго заўгодна. Сэрвіс з’яўляецца адным з найбуйнейшых у сваім родзе і надзейным. Тым не менш, ні адна служба дастаўкі не застрахаваная ад праблем. Элементы могуць згубіцца, яны могуць не адпраўляцца, або яны могуць быць пашкоджаны падчас транспарціроўкі. У выпадку пашкоджаных або страчаных рэчаў вы можаце падаць скаргу ў FedEx. На разгляд скаргі спатрэбіцца час, але вы можаце праверыць яе, каб убачыць прагрэс.

Праверце статус прэтэнзіі FedEx

Вы можаце падаць прэтэнзію ў FedEx онлайн. Прэтэнзія можа быць пададзена да 200 пунктаў адначасова, і яго можна падаць у Інтэрнэце. Вам трэба будзе дадаць пацвярджаючыя дакументы для прэтэнзіі, і вы можаце падаваць прэтэнзіі на мясцовыя (унутры краіны) адпраўкі і на міжнародныя перавозкі (у краіну або за яе межы).

Для таго, каб падаць пазоў, вам неабходна;

Нумар для адсочвання адпраўкі
Квітанцыя або рахунак-фактура
Любая дакументацыя, якая пацвярджае, што вы купілі тавар, на які вы прэтэндуеце, быў страчаны або пашкоджаны

Прэтэнзію можна падаць у Інтэрнэце, яе можна падаць, запоўніўшы і адправіўшы па электроннай пошце форму для запампоўкі. Незалежна ад таго, як вы падаеце прэтэнзію, для праверкі яе стану можна выкарыстоўваць наступны метад.

Нумар для адсочвання прэтэнзіі

Калі вы падаеце скаргу, FedEx адпраўляе вам па электроннай пошце, каб пацвердзіць, што скарга атрымана. Ліст з пацвярджэннем змяшчае код/нумар адсочвання. Гэты нумар неабходны для адсочвання прэтэнзіі. Калі вы падалі прэтэнзію і не атрымалі электроннага ліста з пацвярджэннем, вы павінны падаць яго яшчэ раз або патэлефанаваць у службу падтрымкі FedEx, каб даведацца, што здарылася (пераканайцеся, што ўсе дакументы былі пастаўленыя разам з прэтэнзіяй).

Праверце гэта:  Што такое аператыўная памяць? Усё, што вам трэба ведаць

Знайдзіце статус прэтэнзіі FedEx

Каб праверыць стан вашай прэтэнзіі FedEx, выканайце наступныя дзеянні.

Наведайце Сайт прэтэнзій FedEx.
Увайдзіце ў свой уліковы запіс FedEx.
Перайдзіце на ўкладку Мае прэтэнзіі.
Выкарыстоўвайце фільтры, каб знайсці сваю прэтэнзію.
Перайдзіце на ўкладку Справаздачы, каб праглядзець справаздачы па вашых прэтэнзіях.

Заключэнне

Вы можаце бачыць, як прасоўваецца ваша прэтэнзія, але FedEx не дае вам дакладнага тэрміну, калі прэтэнзія будзе вырашана. Для міжнародных прэтэнзій час можа быць значна большым, чым звычайна. FedEx павінен будзе прайсці праз розныя каналы для ўрэгулявання міжнародных прэтэнзій. Мясцовыя (унутры краіны) прэтэнзіі могуць быць вырашаны раней. Вырашаная прэтэнзія не абавязкова азначае, што FedEx кампенсуе вам пашкоджаны тавар. Калі ён не выявіў памылак у працэсе дастаўкі, і няма нічога, што сведчыць аб пашкоджанні тавару падчас транспарціроўкі, ваша прэтэнзія не абавязкова можа прывесці да вяртання грошай.