Як наладзіць арганізацыйную схему Microsoft Teams

Microsoft Teams мае ўбудаваную арганізацыйную схему або органаграму, якая дазваляе карыстальнікам бачыць ланцужок каманд, г.зн., хто каму паведамляе ў прыгожым графіцы. Арганізацыйную схему можа праглядаць кожны, аднак яна не генеруецца аўтаматычна.

Аўтаматычна стварыць арганізацыйную схему з толькі імёнамі і назвамі пасад немагчыма. Гэта ручной працэс, і хоць яго наладжванне займае шмат часу, яго наяўнасць выгадна ў доўгатэрміновай перспектыве.

Арганізацыйная схема Microsoft Teams

Арганізацыйная схема Microsoft Teams – гэта не столькі функцыя Microsoft Teams, колькі функцыя Azure Active Directory. Дыяграма, ланцужок каманд для кожнага карыстальніка і розныя ўзаемаадносіны паміж ролямі працы – усё гэта наладжваецца ў Active Directory. Microsoft Teams выкарыстоўвае інфармацыю, усталяваную ў AD, і адлюстроўвае яе.

Наладзьце арганізацыйную схему – Active Directory

Каб наладзіць арганізацыйную схему ў Active Directory, вам трэба;

Каб усе карыстальнікі, якія будуць уключаны ў дыяграму, ужо былі дададзеныя ў AD
Правы адміністратара/уліковы запіс адміністратара для доступу да AD

Каб наладзіць арганізацыйную схему, вы павінны дадаць інфармацыю аб вакансіях для ўсіх у AD. Як частка інфармацыі аб вакансіі, вы дадасце менеджэр для карыстальніка. Затым гэтая інфармацыя будзе арганізавана Microsoft Teams у дыяграму.

Наведайце ст Партал Azure і ўвайдзіце з уліковым запісам адміністратара.
Разгарніце слупок злева і абярыце Azure Active Directory.

У слупку злева абярыце Карыстальнікі.
Выберыце карыстальніка справа, каб загрузіць профіль карыстальніка.
Націсніце Рэдагаваць уверсе.
Пракруціце ўніз да раздзела «Інфармацыя аб вакансіі».

Праверце гэта:  Agora's дазваляе параўноўваць прадукты, калі вы купляеце тавары ў Інтэрнэце [Chrome]

Запоўніце розныя палі. Націсніце «Змяніць» у полі мэнэджара.
Выберыце з пералічаных карыстальнікаў менеджара для карыстальніка.
Націсніце Захаваць.
Паўтарыце для ўсіх карыстальнікаў.

Праглядзіце арганізацыйную схему Microsoft Teams

Пасля таго, як вы наладзілі інфармацыю аб вакансіях для ўсіх карыстальнікаў у арганізацыі, вы можаце праглядаць яе для асобных членаў каманды. Выканайце наступныя дзеянні.

Адкрыйце Microsoft Teams.
Перайдзіце на ўкладку Чат з слупка злева.
Выберыце ланцужок чата для карыстальніка і дазвольце яму загрузіцца.
Націсніце на ўкладку Арганізацыя.
Арганізацыйная схема для карыстальніка будзе загружаная. Вы зможаце бачыць, хто падпарадкоўваецца абранаму карыстальніку, а каму абраны карыстальнік.

Заўвага: знешнія карыстальнікі не могуць быць уключаны ў арганізацыйную схему.

Заключэнне

Арганізацыйная схема дапамагае іншым членам каманды вызначаць, хто адказвае за розныя задачы і куды звяртацца, калі ў іх ёсць пытанне або неабходна накіраваць або павысіць што-то. Вы можаце пакінуць некаторых карыстальнікаў па-за арганізацыйнай дыяграмай, але, як правіла, добрай ідэяй будзе адлюстраваць кожнага з іх у AD.