Як карыстацца новай студыяй стваральнікаў YouTube

Новая Студыя стваральнікаў YouTube выйшла з бэта-версіі і цяпер вызначана студыяй па змаўчанні для ўсіх карыстальнікаў. Ён выкладзены значна па-іншаму і мае значна больш функцый і аналітыкі, з якімі вы можаце азнаёміцца.

Прыборная панэль

Прыборная панэль не надта карысная ў цяперашнім стане. Зараз гэта проста паказвае, наколькі добра працуе ваша апошняе відэа, а таксама агляд вашага канала. Ёсць больш картак для навін YouTube і інфармацыйнага бюлетэня Creator Insider, які, здаецца, проста займае месца.

Будзем спадзявацца, што YouTube дадасць больш картак і магчымасць наладзіць прыборную панэль у будучыні. Да гэтага часу вы, верагодна, захочаце рухацца далей па бакавой панэлі, каб знайсці што-небудзь карыснае.

Новая старонка аналітыкі

Магчыма, самае вялікае і лепшае змяненне ў новай студыі, старонка Analytics – гэта значнае абнаўленне ад жахлівай аналітыкі, якую раней меў YouTube. Старая аналітыка была не вельмі падрабязнай і абнаўлялася за дзень-два. Новая аналітыка абнаўляецца ў асноўным у рэжыме рэальнага часу, хутчэй, чым колькасць праглядаў відэа. Усё, што не абнаўляецца ў рэжыме рэальнага часу, штогадзінна, за выключэннем прыбытку, на вызначэнне якога звычайна патрабуецца дзень.

Старонка агляду – гэта першае, што вы ўбачыце. Гэта паказвае асноўныя статыстычныя дадзеныя аб вашым канале ў графіку з цягам часу. Перыяд па змаўчанні – «Апошнія 28 дзён», але вы можаце змяніць часовыя рамкі ў меню ў правым верхнім куце.

Сам графік падзелены на чатыры ўкладкі, паміж якімі вы можаце пераключацца па сваім меркаванні. Усе астатнія аналітычныя старонкі размешчаны такім жа чынам, з некалькімі графікамі па кожнай тэме. Вы таксама можаце навесці курсор на графік, каб праглядзець канкрэтную статыстыку за гэты дзень.

Праверце гэта:  Як захаваць відэа YouTube на Linux з дапамогай YouTube-DL

Далей ідзе ўкладка «Ахоп гледачоў», якая ўключае статыстыку пра паказы і каэфіцыент клікаў, але вельмі добра абагульнена на гэтай дыяграме пад асноўным графікам.

Гэта піраміда ўражанняў, праглядаў і часу прагляду, па сутнасці, як працуе алгарытм YouTube. Павялічце свой працэнт клікаў і сярэднюю працягласць прагляду, і YouTube дасць вам больш уражанняў, што дасць вам больш праглядаў, што дасць вам больш часу прагляду. Важны час прагляду, а не прагляды; у рэшце рэшт, калі нехта застаецца на YouTube даўжэй, ён будзе падвяргацца большай колькасці рэкламы.

Наступная ўкладка – “Цікавасць гледачоў”, якая адсочвае сярэднюю працягласць прагляду.

Унізе ёсць карта, якая паказвае, якія відэа з канцавога экрана працуюць лепш за ўсё, але, акрамя гэтага, гэта не самая карысная старонка.

На ўкладцы «Стварыць аўдыторыю» паказваюцца статыстычныя дадзеныя аб вашых гледачах і адсочваюцца падпісчыкі. Прыемна глядзець на дэмаграфію вашых гледачоў, але гэтая старонка ў асноўным статычная.

Часцей за ўсё націскаеце на ўкладку “Даход”. Ён паказвае розныя статыстычныя дадзеныя аб манетызацыі вашага канала, колькасці гледачоў, якія бачаць рэкламу на вашых відэа, і колькі вы зарабляеце за тысячу прайграванняў (CPM).

Тут важна адзначыць, што ваша CPM не з’яўляецца вашай рэальнай CPM. Ён заснаваны на тым, колькі манетызаваных прайграванняў дае вам YouTube, а гэта толькі невялікі працэнт вашых праглядаў. Такім чынам, матэматыка не мае сэнсу, калі вы проста памнажаеце CPM на прагляды.

Тэрмінам па змаўчанні для гэтай укладкі па-ранейшаму з’яўляецца «Апошнія 28 дзён», што вам не хацелася б. Паколькі Adsense выплачвае толькі адзін раз у месяц за ўсё, што вы зарабілі ў гэтым месяцы, вы хочаце пераключыць яго на бягучы месяц, каб убачыць, колькі вы зарабілі з моманту апошняй зарплаты.

Праверце гэта:  Як стварыць хуткі спіс прайгравання YouTube у Chrome

Спіс новых відэа

Націсніце кнопку «Відэа» на бакавой панэлі, каб перайсці да спісу відэа. На гэтай старонцы паказаны агляд усіх вашых відэа, уключаючы прагляды, колькасць каментарыяў і лайкаў, а таксама іншую інфармацыю.

Адно з змяненняў у параўнанні са старой студыяй заключаецца ў тым, што загрузкі аддзелены ад жывых трансляцый. Вам трэба будзе націснуць на ўкладку «Прамы эфір», каб знайсці свае мінулыя жывыя відэа, якія размешчаны такім жа чынам, як і вашыя запампоўкі.

Каб праглядзець дадатковую інфармацыю аб відэа, націсніце на мініяцюру або назву ў спісе.

Новая старонка дэталяў відэа зусім іншая. Бакавая панэль зменіцца, і вы ўбачыце мініяцюру вашага відэа зверху. Вы знойдзеце знаёмыя варыянты змены назвы і апісання, а ніжэй вы знойдзеце варыянты змены мініяцюры, тэгаў, бачнасці і канчатковых экранаў вашага відэа.

На бакавой панэлі вы ўбачыце тры асноўныя старонкі, першая з якіх – аналітыка для відэа.

Гэтая старонка падобная на галоўную старонку аналітыкі, але мае некалькі варыянтаў для відэа. Карысным дадаткам з’яўляецца графік утрымання аўдыторыі – вы можаце ўбачыць, дзе людзі спыняюць прагляд або прапускаюць, што карысна, каб знайсці тое, што падабаецца вашым гледачам.

Далей унізе знаходзіцца старонка рэдактара, якая змяшчае вельмі просты рэдактар ​​відэа. Вы не можаце сапраўды рэдагаваць відэа пасля таго, як яны былі загружаныя, таму гэты рэдактар ​​проста змяшчае варыянты для выразання або размывання кантэнту, які ўжо ёсць у відэа, або для дадання музыкі (або гукаў).

Далей ідзе ўкладка «Каментарыі», якая замяняе ўкладку «Супольнасць» са старой студыі. Гэта паказвае каментарыі да відэа і дазваляе адказваць людзям са студыі.

Праверце гэта:  Як зразумець, што відэа на YouTube мае субцітры з мініяцюры

Каб праглядзець новыя каментарыі, націсніце кнопку сартавання ў правым верхнім куце і адсартуйце па «Новыя каментарыі». Вы таксама можаце шукаць каментарыі з дапамогай поля фільтра або праглядаць каментарыі, якія YouTube лічыць спамам (і часам уключаюць нявінных людзей, якія размяшчаюць спасылкі, таму варта час ад часу праглядаць).

Іншыя асаблівасці

Акрамя відэа і аналітыкі, вы знойдзеце варыянты манетызацыі, налады канала, аўтарскія правы і налады для мадэратараў вашай супольнасці. Студыя даволі шырокая, таму паглядзіце самі, каб зразумець, дзе ўсё знаходзіцца.

Большасць іншых розных налад і старонак са старой прыборнай панэлі стваральніка былі аб’яднаны ў новую студыю. Усё, што яшчэ адсутнічае, вы знойдзеце на ўкладцы «Іншыя функцыі» на галоўнай бакавой панэлі, і вы можаце выкарыстоўваць класічную студыю, пакуль YouTube не пачне ствараць іх новыя версіі.

Калі вам гэта не падабаецца, вы можаце перайсці назад

Калі вы цалкам супраць пераменаў, вы можаце вярнуцца ў студыю “Classic”. Проста націсніце кнопку «Класічная студыя стваральнікаў» унізе бакавой панэлі новай студыі. Гэта будзе ўсталяваць класічную студыю па змаўчанні, але вы заўсёды можаце выкарыстоўваць новую, выбраўшы «Студыя Beta» у меню ўліковага запісу.