Як запусціць сайт партнёрскага маркетынгу і зарабіць грошы

Партнёрскі маркетынг – гэта новы тэрмін у свеце маркетынгу. Ён уключае як традыцыйныя, так і сучасныя ўзроставыя маркетынгавыя стратэгіі.

Большасць кампаній раней абмяжоўвалі маркетынг газетамі, рэкламнымі шчытамі і іншымі метадамі рэкламы ў прэсе. З увядзеннем камп’ютэраў і тэхналагічных дасягненняў маркетынгавая дзейнасць таксама пачалася на тэхнічных платформах.

Партнёрскі маркетынг – гэта адна з форм маркетынгу, пры якой кампаніі ажыццяўляюць сваю маркетынгавую дзейнасць з дапамогай блогаў, мікрасайтаў, спісаў электроннай пошты, відэамаркетынгу і г. д. Ён таксама выкарыстоўвае староннія кампаніі і вэб-сайты.

У гэтым артыкуле будзе разгледжана, што такое партнёрскі маркетынг, яго праца, плюсы і мінусы. Мы таксама абмяркуем тыпы партнёрскага маркетынгу, парады, якія трэба мець на ўвазе, і як стварыць вэб-сайт партнёрскага маркетынгу.

Змест

Што такое партнёрскі маркетынг?

Згодна з Google, сэнс філіяла заключаецца ў злучэнні арганізацыі з большай. Як гэта звязана з партнёрскім маркетынгам? Што ж, давайце разбярэмся ў дакладным значэнні партнёрскага маркетынгу. Гэта азначае, што кампанія наймае або плаціць староннім выдаўцам або прыватным асобам для прасоўвання або прасоўвання тавараў і паслуг кампаніі.

Мы ведаем, што маркетынг – гэта генерацыя трафіку і павелічэнне даходаў. У гэтай форме маркетынгу філіял зарабляе праз маркетынг прадуктаў іншага чалавека або кампаніі. Партнёрскі маркетынг дапамагае чалавеку або кампаніі зарабляць грошы за кошт прададзенай прадукцыі або колькасці наведвальнікаў вэб-сайта.

Партнёрскі маркетынг – гэта новая форма маркетынгу, якая шырока выкарыстоўваецца ў нашы дні, паколькі амаль усе людзі выкарыстоўваюць платформы сацыяльных сетак і разумныя прылады. Гэта залежыць ад выкарыстання Інтэрнэту і вэб-сайта. «Партнёр» у партнёрскім маркетынгу рэкамендуе прадукты на любой тэхналагічнай платформе або платформе сацыяльных сетак. Яны займаюцца маркетынгам праз блогі, паведамленні ў сацыяльных сетках, уласныя вэб-сайты, каналы YouTube або відэамаркетынг.

Як працуе партнёрскі маркетынг?

Праца партнёрскага маркетынгу даволі простая. Выкажам здагадку, што кампанія электроннай камерцыі хоча ахапіць больш шырокую аўдыторыю інтэрнэт-карыстальнікаў і кліентаў. Але сетка гэтай электроннай камерцыі невялікая. Гэтая кампанія можа наняць партнёра. Спіс вэб-сайтаў або маркетынгу па электроннай пошце, якімі валодае партнёр, вызначае памер яго сеткі.

Большасць рэкамендуе наняць партнёра з большай колькасцю вэб-сайтаў або спісаў адрасоў электроннай пошты, паколькі гэта шырокая сетка. Затым партнёр па кантракце паведамляе і заклікае сваю сетку набыць тавары, якія пастаўляюцца на сайце электроннай камерцыі.

Партнёр можа размяшчаць плакат, рэкламаваць тэкст, размяшчаць спасылкі на сваіх сайтах або адпраўляць кліентам электронныя лісты. Кампаніі выкарыстоўваюць артыкулы, відэа і фатаграфіі ў якасці рэкламы, каб прыцягнуць увагу кліентаў да паслугі або тавару.

Наведвальнікі, якія націскаюць на рэкламныя аб’явы або спасылкі, згаданыя Партнёрам, трапляюць на сайт электроннай камерцыі. Кампанія зарабляе на колькасці наведвальнікаў. Пры здзяйсненні пакупкі кампанія электроннай камерцыі пералічвае на рахунак Партнёра ўзгодненую кампенсацыю ў памеры ад 5% да 10% ад цаны продажу, калі наведвальнік вырашае набыць тавар або паслугу.

Праверце гэта:  Вычарпальны спіс руд Minecraft і дзе іх знайсці

Якія плюсы партнёрскага маркетынгу?

Паколькі партнёрскі маркетынг шырока распаўсюджваецца, ён прапануе шмат пераваг староннім кампаніям (філіялам) і кампаніі. З гэтых шматлікіх пераваг мы абмеркавалі тут 5 лепшых плюсаў партнёрскага маркетынгу.

Даступны кошт працы

Значныя выдаткі на навучанне звязаны з наймам маркетолагаў унутры ў дадатак да аплаты працы і льгот. Кампаніі, якія выкарыстоўваюць стратэгію партнёрскага маркетынгу, плацяць толькі за вынікі, эканомячы грошы. Даход афіліраванага маркетолага вызначаецца колькасцю патэнцыйных кліентаў або канверсій, якія яны ствараюць. Калі параўноўваць перавагі і недахопы партнёрскага маркетынгу для кампаній, нізкія выдаткі на персанал аказваюцца значнай перавагай.

Нізкі ўваходны кошт

Адной з яго асноўных пераваг з’яўляецца тое, што сектар партнёрскага маркетынгу прапануе людзям прадпрымальніцкі настрой і паўнавартаснае навучальнае асяроддзе. Аднак у параўнанні са стварэннем прадукту з нуля і яго продажам партнёрскі маркетынг значна прасцей і не патрабуе ніякіх папярэдніх ведаў.

Хуткае і эфектыўнае кіраванне рухам

Новыя кампаніі могуць пашырыць сваю аўдыторыю некалькімі спосабамі: ад лічбавага маркетынгу да маркетынгу відэа і сацыяльных сетак. Нават калі гэтыя маркетынгавыя стратэгіі могуць даць вынікі, прыцягненне выдаўцоў, якія зараз выкарыстоўваюць розныя маркетынгавыя стратэгіі, можа дапамагчы кампаніі значна хутчэй пашырыць ахоп і прыбытак. Такім чынам, партнёрскі маркетынг з’яўляецца адным з найбольш эфектыўных спосабаў павялічыць трафік.

Дапамога ў паляпшэнні прадуктаў

Партнёры могуць прапанаваць разуменне, сумленна параўноўваючы прадукт з іншым або акрэсліваючы яго недахопы, калі яны адпраўляюць агляд прадукту на любы сайт. Рознічныя гандляры могуць выкарыстоўваць каментарыі, каб палепшыць свае тавары і атрымаць канкурэнтную перавагу на рынку.

У партнёрскіх маркетолагаў няма столі заробку

Каб набыць навыкі інтэрнэт-маркетынгу, трэба прыкласці нямала намаганняў, але калі яны ў вас ёсць, вы можаце рэкламаваць любы тавар. Было б лепш, каб у вас былі адпаведныя інструменты, праграмы і стымулы для гэтага. Партнёры звычайна выкарыстоўваюць маштабаваныя платныя інструменты, блогі, інтэрнэт-сеткі, спісы адрасоў электроннай пошты і іншыя крыніцы платнага трафіку. Па меры пашырэння аўдыторыі прадукту або паслугі расце іх брэнд і даход Партнёра.

Якія мінусы партнёрскага маркетынгу?

Як і любая іншая стратэгія, партнёрскі маркетынг таксама мае свой набор недахопаў. Ніжэй мы абмеркавалі чатыры агульныя недахопы, з якімі сутыкаюцца філіялы або кампаніі ў партнёрскім маркетынгу.

Высокая верагоднасць адмовы

Перавага партнёрскіх праграм неэфектыўная, і ёсць некалькі выпадкаў партнёрскіх праграм, якія пацярпелі няўдачу, таму што партнёры не адпавядалі ўнутраным мэтам. Нізкае прыцягненне філіялаў можа быць выклікана нежыццяздольнай стаўкай камісій і дрэнна распрацаванай мэтавай старонкай. У выніку рознічны гандляр можа не прыцягнуць дастаткова філіялаў, каб пакрыць выдаткі.

Можа нанесці шкоду рэпутацыі брэнда

Партнёры, якія не прытрымліваюцца правілаў брэнда, могуць быць рызыкоўнымі ў фінансавым плане і з пункту гледжання рэпутацыі. Калі філіялы не належным чынам прадаюць паслугі кампаніі, ёсць шмат шанцаў, што рэпутацыя брэнда кампаніі будзе заплямлена.

Партнёры не маюць паўнамоцтваў над прадуктам або аплатай

Партнёры практычна не ўплываюць на прадукцыйнасць прадукту, абслугоўванне кліентаў і брэндынг. Яны не могуць змяніць тактыку гандляроў і толькі накіроўваюць трафік на прапанову. Акрамя таго, той факт, што філіялы не могуць кантраляваць выплаты, адштурхоўвае многіх людзей, якія ў адваротным выпадку могуць быць зацікаўлены ў партнёрскім маркетынгу.

Моцная канкурэнцыя

Шматлікія людзі штодня падпісваюцца, каб стаць афіляванымі маркетолагамі, прыцягнутыя перспектывай вялікіх выплат ад практыкі. Іншымі словамі, існуе вялікая канкурэнцыя.

Якія парады трэба мець на ўвазе падчас партнёрскага маркетынгу?

Мы ўжо ведаем, што партнёрскі маркетынг – гэта расце сектар маркетынгавай індустрыі. Мы пералічылі некалькі саветаў, якія вы павінны мець на ўвазе падчас партнёрскага маркетынгу, каб дапамагчы вам развівацца ў вашай кар’еры.

Праверце гэта:  22 лепшых бясплатных онлайн-загрузчыкаў відэа

Стварыце давер на рынку

Вашы партнёрскія маркетынгавыя намаганні павінны ўлічваць аўтарытэт, паколькі патэнцыйныя кліенты павінны адчуваць сябе дастаткова ўпэўнена ў вас, каб прытрымлівацца вашых парад. У залежнасці ад вашага сектара і таго, што вы падтрымліваеце, вам спатрэбіцца аўтарытэт, каб стварыць партнёрскія продажу. Стварэнне даверу патрабуе часу.

Такім чынам, калі вы пачынаеце стварэнне кантэнту для партнёрскага маркетынгу, не варта чакаць поспеху адразу. Пабудова даверу патрабуе настойлівасці, паслядоўнасці і цярпення.

Зразумейце нішу, перш чым пачаць іх прасоўванне

Перш чым прыступіць да прасоўвання тавару, варта ўважліва разабрацца ў яго нішы. Інтэрв’ю з іншымі карыстальнікамі тавару або паслугі, ці нават з тым, хто іх стварае або прадае, – гэта магчымасць, якую вы можаце разгледзець, каб лепш зразумець ваш кантэнт.

Сапраўдны вопыт карыстальніка прадукту і прадметныя веды спецыяліста па прадуктах надаюць вашым рэкамендацыям большую вагу. Гэта можа даць вашай прапанове больш сутнасці і дапамагчы вам данесці апавяданне да вашай аўдыторыі.

Прапануйце каштоўнасць, а не змест

Акрамя прапановы кантэнту, вы таксама можаце прапанаваць дадатковыя каштоўнасці, такія як бонусы, коды і г.д. Маркетолагі час ад часу прадастаўляюць бонусы ўсім, хто купляе для прасоўвання сваіх партнёрскіх праграм. Вы можаце заключыць пагадненне з прасоўваючай кампаніяй, каб забяспечыць спецыяльны стымул для вашай аўдыторыі, калі ў вас ёсць адпаведная аўдыторыя і высокая актыўнасць.

Паколькі вы можаце заахвоціць сваю аўдыторыю купляць па вашых спасылках са спецыяльнымі зніжкамі, кампаніі могуць больш паспяхова арыентаваць свае продажу на патрэбную аўдыторыю. Гэта, безумоўна, бяспройгрышная сітуацыя для вас і кампаніі.

Прывабныя CTA

Вы павінны старанна прадумаць, дзе і як устаўляць партнёрскія спасылкі і коды ў свой матэрыял. Заінтрыгаваны карыстальнік не павінен прапусціць іх, нават калі вельмі важна не быць назойлівым. CTA могуць выратаваць сітуацыю ў гэтай акалічнасці. У параўнанні з URL-адрасамі, апублікаванымі на вашым вэб-сайце або ў блогу, кнопкі CTA спрыяюць большай колькасці канверсій.

Увайдзіце ў рэйтынгі і рэцэнзіі (пераканайцеся, што яны застаюцца сапраўднымі)

Даданне ацэнак і аглядаў можа дапамагчы прыцягнуць шмат увагі, паколькі большасць аўдыторыі аддае перавагу бачыць, як прадукт паўплываў на папярэдніх карыстальнікаў. Вы можаце дадаваць рэйтынгі і агляды праз тавар праз сапраўдныя вэб-сайты і гіперспасылкі на іх, каб пацвердзіць дадзеныя. Для захавання аўтарытэту важна абнаўляць рэйтынг і агляды і быць сапраўднымі.

Будзьце адкрытыя для эксперыментаў

Партнёрскі маркетынг не заўсёды абмяжоўваецца напісаннем. Вы можаце паспрабаваць розныя новыя і эксперыментальныя метады маркетынгу, каб прыцягнуць аўдыторыю. Вы можаце здымаць сябе, як выкарыстоўваеце матэрыяльны аб’ект і пажынаеце плён. Гэта дазваляе кліентам лепш зразумець карыснасць прадукту перад пакупкай. Калі вы атрымліваеце тавар праз пасылку, вы можаце падзяліцца сваім вопытам распакавання ў сацыяльных сетках.

Заставайцеся паслядоўнымі (і захоўвайце цярпенне)

Апошні савет – захоўваць паслядоўнасць і мець цярпенне. Працэс партнёрскага маркетынгу патрабуе цярпення, кемлівасці і аднастайнасці. Пачатак партнёрскага маркетынгу часам ашаламляльны, калі вы гэта зробіце, гэта вельмі карысна і лёгка.

Як стварыць вэб-сайт партнёрскага маркетынгу?

Стварыць вэб-сайт партнёрскага маркетынгу проста, і яго можа зрабіць кожны, хто хоча пачаць партнёрскі маркетынг. Ніжэй прыведзены 10-этапны працэс стварэння вэб-сайта партнёрскага маркетынгу, якому вы можаце прытрымлівацца, каб пачаць свой вэб-сайт.

Вызначыцеся з мадэллю – ніша, уплывовая асоба, месцазнаходжанне

Перш чым пачаць свой вэб-сайт, вы павінны дакладна ведаць тэму, якую вы хочаце прадаваць на сваім сайце. Ёсць мноства даступных ніш, такіх як ежа, падарожжа, турызм, гаджэты, спажывецкія тавары і г.д.

Вы можаце выбраць адну або некалькі тэм і пачаць шукаць уплывовых людзей і месцы, прыдатныя для вашай нішы. Галоўнае, на што варта звярнуць увагу – гэта выбар цікавай вам тэмы і тэндэнцый рынку.

Складзіце спіс звязаных з імі партнёрскіх праграм

Вэб-сайт інтэрнэт-гандляра будзе плаціць партнёрскаму сайту камісію ў абмен на адпраўку ім трафіку ў рамках партнёрскай праграмы. Гэтыя партнёрскія вэб-сайты паказваюць спасылкі на вэб-сайт прадаўца і атрымліваюць аплату ў адпаведнасці з канкрэтным кантрактам. Вы павінны шукаць колькасць партнёрскіх праграм, звязаных з тэмай, якая вас цікавіць.

Праверце гэта:  Як ачысціць кэш на айфоне

У асноўным існуе два тыпы партнёрскіх праграм: уласныя і староннія. Ва ўнутранай партнёрскай праграме гандляр падключаецца да Партнёра з дапамогай праграмнага забеспячэння замест сеткі. У той час як у партнёрскіх праграмах іншых вытворцаў, такіх як CJ і ShareASale, гандляр падключаецца да сеткі.

Выберыце дамен і вэб-хост

Наступным крокам з’яўляецца выбар імя вашага сайта, якое з’яўляецца даменным імем. Назва вашага сайта павінна быць кідкім, модным і прывабным для аўдыторыі. Пасля таго, як вы вызначыцеся з даменным імем, выберыце вэб-хост. У Інтэрнэце існуе велізарная колькасць вэб-хостынгаў. Было б лепш, калі б вы выбралі вэб-хостынг у адпаведнасці з вашымі патрабаваннямі і бюджэтам.

Выберыце канструктар сайтаў

Стварэнне прывабнага вэб-сайта з’яўляецца неабходнасцю для партнёрскага маркетынгу. Пасля выбару хостынгу і дамена абярыце канструктар вэб-сайтаў. Як і вэб-хостынгі, у Інтэрнэце ёсць мноства канструктараў сайтаў. Такім чынам, калі вы таксама выбіраеце канструктар вэб-сайтаў, памятайце пра свае патрабаванні і бюджэт.

Глыбокае паглыбленне ў тэму і ўбудовы

Вы можаце выбраць тэму для канструктара вашага сайта. Ніша і выгляд вэб-сайта, напрыклад, сайт электроннай камерцыі, асабісты блог і г.д., паўплываюць на даступныя тэмы і ўбудовы. Даданне ўбудоў да тэмы можа дапамагчы ў аптымізацыі вэб-сайта. Акрамя таго, тэма павінна быць прывабнай, каб зрабіць мэтавую старонку прывабнай, а вэб-сайт павінен працаваць гладка, каб сабраць аўдыторыю.

Пачніце ствараць блогі вакол спісу партнёрскіх праграм

Вы павінны пачаць атрымліваць прыбытак ад сваіх маркетынгавых намаганняў, ствараючы захапляльны і карысны кантэнт, які дапамагае вашым чытачам прымаць разумныя рашэнні аб куплі. Каб пачаць працэс стварэння кантэнту, вы можаце выкарыстоўваць інструкцыі, спісы, артыкулы, сацыяльныя сеткі, рэкламу і г.д. Такія матэрыялы даволі папулярныя і могуць пашырыць аўдыторыю вашага сайта.

Працуйце над SEO і стратэгіямі ў сацыяльных сетках

Калі вы хочаце атрымаць максімальную карысць ад свайго партнёрскага сайта, вы павінны аптымізаваць яго для пошукавых сістэм. Такія дапаўненні, як ключавыя словы, знешнія спасылкі, кнопкі абагульвання і г.д., могуць дапамагчы вам зрабіць гэта. Акрамя таго, вы павінны быць актыўнымі ў сацыяльных сетках, каб прадаваць сябе, свае вэб-сайты і блогі больш шырокай аўдыторыі.

Сачыце за канкурэнтамі

У дадатак да маніторынгу агульнай прадукцыйнасці вашага сайта, вам таксама неабходна сачыць за канкурэнтамі. Адсочваючы іх, вы можаце вызначыць, якія кампаненты маюць лепшы каэфіцыент канверсіі, і лепш зразумець перавагі і недахопы вашага сайта.

Ведайце попыт на рынку

Веданне рынкавага попыту можа дапамагчы стварыць кантэнт, які адпавядае бягучым патрэбам. Гэта, у сваю чаргу, дапаможа вам лепш узаемадзейнічаць з наведвальнікамі і павялічыць ахоп вашага сайта.

Сачыце за поспехам партнёрскага маркетынгу

Стварыце некалькі інструментаў аналітыкі, каб адсочваць сваю партнёрскую маркетынгавую стратэгію і прымаць абгрунтаваныя рашэнні. Вы можаце выкарыстоўваць іх для адсочвання колькасці і крыніц наведвальнікаў вашага вэб-сайта, каэфіцыентаў канверсіі, а таксама найбольш і найменш папулярных паведамленняў з кантэнтам.

Заключэнне

Партнёрскі маркетынг у наш час хутка набірае ўвагу. Гэта дае новыя магчымасці працаўладкавання, а таксама дапамагае кампаніям паменшыць іх нагрузку. З дапамогай партнёрскіх праграм, такіх як Amazon Associates і Canva, стала вельмі лёгка наладзіць уласны вэб-сайт, стварыць патрэбны кантэнт і размясціць яго ў адпаведнасці з вашымі перавагамі.

Нягледзячы на ​​тое, што гэта патрабуе шмат цярпення і адказнасці (прадастаўляць лепшыя прадукты вашай аўдыторыі), сфера партнёрскага маркетынгу вельмі цікавая і мае шмат перспектыў!

Вы таксама можаце вывучыць лепшае партнёрскае праграмнае забеспячэнне, якое дапаможа вам запусціць вашу партнёрскую праграму.