Як выправіць iPhone, які паказвае «не абслугоўванне» з iOS 15

У iOS 15 узнікаюць праблемы з падключэннем да радыёпераключальнікаў. У карыстальнікаў узніклі праблемы з падключэннем да Wi-Fi, Bluetooth і сеткавых сігналаў. Карыстальнікі могуць бачыць поўныя паласы сігналу, але паведамленне «No Service» у радку стану паказвае, што няма падключэння да сеткі. Гэта не дазваляе карыстальнікам рабіць званкі і выкарыстоўваць 3G/4G/5G.

Выпраўце iPhone, які паказвае «без службы» з iOS 15

Калі вы не атрымліваеце ніякіх сігналаў на тэлефон, а ў радку стану бачна паведамленне аб адсутнасці службы пасля абнаўлення да iOS 15, гэта даволі частая памылка. Вось некалькі рэчаў, якія вы можаце паспрабаваць выправіць, аднак спачатку пераканайцеся, што вы стварылі рэзервовую копію тэлефона.

1. Перазагрузіце тэлефон

Калі ў вас ёсць праблемы з сеткавымі сігналамі, вы заўсёды павінны спачатку спрабаваць перазагрузіць тэлефон.

Націсніце кнопку павелічэння гучнасці, а затым кнопку памяншэння гучнасці.
Націсніце і ўтрымлівайце кнопку сну/абуджэння.
Выключыце паўзунок харчавання.
Націсніце кнопку сну/абуджэння, каб зноў уключыць тэлефон.

2. Перазагрузіце тэлефон у рэжыме палёту

Калі перазапуск тэлефона не ліквідуе праблему, перавядзіце яго ў рэжым палёту, а затым перазапусціце яго.

Правядзіце пальцам уніз з правага верхняга вугла, каб адкрыць Цэнтр кіравання.
Націсніце пераключальнік рэжыму палёту.
Націсніце кнопку павелічэння гучнасці, а затым кнопку памяншэння гучнасці.
Націсніце і ўтрымлівайце кнопку сну/абуджэння.
Выключыце паўзунок харчавання.
Націсніце кнопку сну/абуджэння, каб зноў уключыць тэлефон.
Правядзіце пальцам уніз з правага верхняга кута, каб адкрыць Цэнтр кіравання.
Выключыце рэжым палёту.

Праверце гэта:  Джэйлбрейк iOS 7.1.2 з дапамогай Pangu

3. Патэлефануйце свайму аператару сеткі

У некаторых краінах і ў некаторых пастаўшчыкоў сеткі, калі ўбудаванае праграмнае забеспячэнне тэлефона абнаўляецца, сетка павінна ўвесці новыя налады на прыладу. Гэта павінна адбыцца аўтаматычна, але вы можаце патэлефанаваць пастаўшчыку сеткі, і яны дапамогуць вам з наладамі. Налады сеткі будуць перанесены на ваш нумар, і вам, верагодна, спатрэбіцца перазагрузіць тэлефон пасля іх імпарту.

4. Скінуць налады сеткі

Паспрабуйце скінуць налады сеткі. Гэта не прывядзе да страты даных, але вам трэба будзе зноў падключыцца да сетак Wi-Fi (дадайце пароль яшчэ раз).

Адкрыйце праграму Налады.
Перайдзіце ў Агульныя>Перадача або Скінуць iPhone>Скід.
Выберыце Скінуць налады сеткі.

5. Устаўце SIM-карту зноўку

Выміце SIM-карту з латка SIM і ўстаўце яе зноўку. Вы можаце выкарыстоўваць ключ SIM, калі ён у вас усё яшчэ ёсць, або выкарыстоўваць шпільку.

Выключыце тэлефон.
Дастаньце латок SIM.
Выдаліце ​​SIM-карту.
Устаўце латок SIM і ўключыце тэлефон.
Пачакайце некалькі хвілін (падключыцеся да сеткі WiFi).
Зноў выключыце тэлефон.
Дастаньце латок SIM і ўстаўце SIM-карту.
Устаўце латок SIM і зноў уключыце тэлефон.

Заключэнне

Праблемы з сігналам і падключэннем не з’яўляюцца новымі для iPhone або iOS. Некалькі версій таму, калі Apple прадставіла новы iPhone 6 з дызайнам паласы, гэта перашкаджала сігналам. Абнаўленне iOS гэта выправіла. Калі ў вас ёсць абнаўленне iOS 15, якое чакаецца для ўстаноўкі, вы павінны ўсталяваць яго. На дадзены момант даступная iOS 15.1.