Як выправіць, што Outlook працягвае адпраўляць электронныя лісты ў папку непажаданай або спаму

Паштовыя кліенты і сэрвісы маюць убудаваныя фільтры спаму. Гэтыя фільтры неабходныя, бо спам паступае рэгулярна, і немагчыма па-чалавечы ўручную адсартаваць усё гэта. Заўсёды лепш дазволіць фільтрам выконваць сваю працу.

Outlook працягвае адпраўляць электронныя лісты ў непажаданую або спам

Outlook мае папку непажаданай інфармацыі, якую ён назваў сваёй тэчкай са спамам. Ён фільтруе паведамленні на аснове дамена, з якога яно паходзіць, і на аснове змесціва паведамлення. Фільтр нядрэнны; Вы знойдзеце большасць паведамленняў, якія адпраўляюцца ў папку з непажаданай паведамленьнем або ў папку са спамам. Вы ўбачыце, што некаторыя паведамленні сапраўды праходзяць праз яго фільтры і трапляюць у вашу асноўную паштовую скрыню. Важныя электронныя лісты таксама могуць часам адпраўляцца ў папку непажаданай паведамленьня або спаму. Калі ў вас занадта шмат важных лістоў, якія трапляюць у непажаданую або спам, паспрабуйце выпраўленні ніжэй.

1. Белы спіс электроннай пошты

Калі Outlook адпраўляе важную электронную пошту ў папку з непажаданай паведамленьнем або спамам, першае, што вам трэба зрабіць, гэта ўнесці ў белы спіс адрас электроннай пошты. Вы можаце ўручную пазначыць паведамленне як “не спам” і перамясціць яго ў галоўную скрыню. Гэта паведаміць Outlook, што адпраўнік у бяспецы, і Outlook таксама даведаецца, што змесціва паведамлення не з’яўляецца спамам. Гэта будзе прымяняцца да будучых уваходных паведамленняў.

Адкрыйце Outlook.
Выберыце тэчку Junk з слупка злева.
Выберыце паведамленне, якое было памылкова адпраўлена ў папку непажаданай інфармацыі.
На ўкладцы Галоўная пстрыкніце значок смецця і абярыце Ніколі не блакаваць дамен адпраўніка.

Праверце гэта:  Чаму нататнік па-ранейшаму выдатна падыходзіць для нататак

2. Захаваць электронную пошту як кантакт

Вы можаце дадаць адрас электроннай пошты ў якасці кантакту. Outlook не будзе адпраўляць электронныя лісты з кантакту ў папку непажаданай інфармацыі.

Адкрыйце Outlook.
Выберыце тэчку Junk.
Выберыце паведамленне.
Пстрыкніце правай кнопкай мышы электронную пошту адпраўніка.
Выберыце Дадаць у кантакты Outlook.

3. Стварыце правіла для перазапісу фільтра непажаданай інфармацыі

Вы можаце стварыць правілы, каб важныя паведамленні не траплялі ў папку «Непажаданая». Гэта шлях, калі вы не ўпэўненыя, з якога адраса электроннай пошты/дамена прыйдзе паведамленне, але ў вас ёсць некаторае ўяўленне, якая мова будзе выкарыстоўвацца, або вы ведаеце слова, якое будзе ў тэме або ў целе паведамлення.

Адкрыйце Outlook.
Перайдзіце ў меню Файл>Правілы і абвесткі.
Націсніце Новае правіла.
Выберыце Перамясціць паведамленні з пэўнымі словамі ў тэме ў тэчку.
Націсніце Далей.
Націсніце Канкрэтнае слова.
Увядзіце слова, якое вы хочаце ўнесці ў белы спіс.
Націсніце Вызначаная тэчка і абярыце Уваходныя.
Націсніце Далей, а затым зноў.
Дайце правілу назву.
Скончыце наладжванне.

Заключэнне

Калі вы наладзілі ўліковы запіс не Microsoft у Outlook, праверце фільтры непажаданай / спаму, якія наладзіла ваша служба электроннай пошты. Фільтраванне можа быць прыменена службай электроннай пошты, і Outlook проста сінхранізуе яго з непажаданай папкай.