Як выправіць праблемы з гукам сустрэчы ў Zoom

Інструменты і праграмы для онлайн-канферэнцый, незалежна ад таго, якімі вы карыстаецеся, усе залежаць ад апаратнага забеспячэння вашай сістэмы. Усе яны будуць выкарыстоўваць прыладу ўводу і вываду аўдыя ў вашай сістэме (і вэб-камеру, калі вы хочаце). Аўдыёпрылады Ліпень быць простым у падключэнні і выкарыстанні, калі справа даходзіць да прайгравання музыкі або запісу голасу, але інструменты для сустрэч часта маюць праблемы з падключэннем да іх.

Выпраўце праблемы з гукам сустрэч Zoom

Zoom можна выкарыстоўваць з сучаснага настольнага браўзера або праз спецыяльныя настольныя праграмы. Праблемы з гукам з дапамогай Zoom звычайна ўзнікаюць на настольных кампутарах. Мабільныя прыкладання значна радзей сутыкаюцца з праблемамі. Калі ў вас узніклі праблемы з гукам падчас сустрэчы ў Zoom, паспрабуйце наступнае.

1. Адключыць/уключыць гук сябе

Пераканайцеся, што вы не далучыліся да сустрэчы з адключаным мікрафонам або што налады сустрэчы не выключаюць усіх удзельнікаў па прыбыцці.

Звярніцеся да гаспадара каманды (выкарыстоўвайце функцыю чата) або націсніце значок мікрафона ўнізе злева, каб уключыць сябе.

2. Выйсці і зноў далучыцца

Калі вы далучыліся да сустрэчы ў Zoom і не чуеце іншых удзельнікаў або яны не чуюць вас, вы можаце пакінуць і зноў далучыцца да сустрэчы.

Націсніце кнопку End у правым ніжнім куце.
Выберыце варыянт пакінуць.
Пасля таго, як вы пакінулі сустрэчу, выйдзіце і зноў адкрыйце Zoom (або перазапусціце браўзер).
Далучайцеся да сустрэчы яшчэ раз і праверце аўдыё.

Праверце гэта:  Як перакрыжаваць ячэйкі паміж табліцамі Microsoft Excel

3. Праверце дазволы прыкладання

Zoom патрабуе дазволу на доступ як да мікрафона, так і да дынамікаў у вашай сістэме, перш чым вы зможаце чуць або гаварыць на сустрэчы. Калі вы выкарыстоўваеце Zoom у браўзеры, браўзер павінен мець доступ да дынамікаў і мікрафона, а вэб-сайту павінна быць дазволена выкарыстоўваць яго (дазволы ў браўзеры).

Каб праверыць дазволы праграмы Zoom у Windows 10;

Адкрыйце праграму «Настройкі» з дапамогай спалучэння клавіш Win+I.
Перайсці да Канфідэнцыяльнасць.
Выберыце ўкладку Мікрафон.
Пераканайцеся, што доступ да мікрафона ўключаны.
Пракруціце ўніз і пераканайцеся, што Zoom можа выкарыстоўваць мікрафон.

Каб праверыць дазволы праграмы Zoom на macOS;

Адкрыйце сістэмныя налады.
Перайдзіце ў раздзел Бяспека і канфідэнцыяльнасць.
Абярыце ўкладку Канфідэнцыяльнасць.
У слупку злева абярыце Мікрафон.
Праверце панэль справа, і ў спісе павінен быць паказаны маштаб.
Калі Zoom няма ў спісе, націсніце кнопку плюс і дадайце яго.

Каб праверыць дазволы ў браўзеры для Zoom;

Пераканайцеся, што браўзеру дазволены доступ да мікрафона з сістэмных налад (macOS) або праграмы “Настройкі” (Windows 10).
Наведайце Zoom і ўвайдзіце.
Пстрыкніце значок замка ў радку URL і абярыце Налады сайта ў меню.
Дазволіць доступ да мікрафона.

4. Праверце прыладу ўводу/вываду аўдыё

У Zoom ёсць убудаваны тэст для аўдыёпрылад. Выкарыстоўвайце яго, каб пераканацца, што аўдыё працуе ў дадатку. Вы можаце запусціць тэст, калі сустрэча пачалася або да яе пачатку.

На сустрэчы Zoom націсніце кнопку выпадальнага меню побач з мікрафонам.
Выберыце опцыю Тэст дынаміка і мікрафона.

Калі гук не працуе, паспрабуйце гэтыя парады па ліквідацыі непаладак для Windows 10 і азнаёмцеся з іншымі пералічанымі намі рашэннямі.

Праверце гэта:  Спампаваць бясплатна: GarageBand для iPhone і iPad вельмі неабходны

5. Змяніць гукавое прылада

Калі ў вас ёсць некалькі аўдыёпрылад, падлучаных да вашай сістэмы, паспрабуйце пераключыцца на іншую. Павялічыць Ліпень не выкарыстоўваць тую ж аўдыёпрыладу, што і актыўная.

Пстрыкніце выпадальнае меню да мікрафона.
У меню выберыце іншую аўдыёпрыладу, якая падключана да сістэмы.

Заключэнне

Праблемы з гукам у Zoom не складаныя, бо сама праграма даволі простая. Ён будзе падключацца да прылад аўдыё ўводу / вываду з невялікімі намаганнямі. Пераканайцеся, што праграма настроена на выкарыстанне патрэбнай прылады і што вы не адключылі гук падчас сустрэчы.