Як выправіць паўторную адпраўку формы пацверджання пры памылцы абнаўлення

Калі вы запаўняеце форму ў Інтэрнэце, і форма ўключае ў сябе персанальны адказ, які вы ўвялі непасрэдна ў браўзеры, добрая ідэя скапіяваць і захаваць яго ў файл, перш чым адпраўляць форму. Гэта тлумачыцца тым, што ў выпадку няўдачы адпраўкі формы па якой-небудзь прычыне ўведзеныя вамі даныя могуць быць страчаны. Некаторыя формы захоўваюць інфармацыю, якую ўводзіць карыстальнік, а іншыя – не.

Выпраўлена Пацвердзіць паўторную адпраўку формы пры абнаўленні

Памылка пацвердзіць паўторную адпраўку формы пры абнаўленні азначае, што калі вы адправілі форму, інфармацыя не была адпраўлена на сервер, на які яна павінна была быць адпраўлена. Гэта можа быць праблемай з вашага боку, напрыклад, вы не падлучаныя да Інтэрнэту або ваша інтэрнэт-злучэнне нестабільна і абрываецца, перш чым інфармацыя можа быць адпраўлена. Гэта можа быць праблема з боку вэб-сайта, напрыклад, сервер не рэагуе, аналіз дадзеных займае занадта шмат часу, сервер чакае іншыя дадзеныя і г.д.

У некаторых выпадках карыстальнік можа выправіць памылку паўторнай адпраўкі формы пацверджання пры абнаўленні, але ў іншых выпадках гэта можа быць праблемай з вэб-сайтам, і вам трэба будзе звязацца з вэб-адміністратарам. Паспрабуйце прыведзеныя ніжэй выпраўленні ў якасці канчатковага карыстальніка, каб ліквідаваць памылку.

Праверце гэта:  Як усталяваць Open Snitch на Ubuntu

1. Праверце сеанс браўзера

Сеанс вашага браўзера можа быць адной з прычын, па якой вы бачыце паведамленне пра памылку “Пацвердзіць паўторную адпраўку формы” пры абнаўленні. Паведамленне можа з’явіцца ў любым браўзеры з крыху іншай мовай, аднак пераканайцеся;

Вы не выкарыстоўваеце акно прагляду ў рэжыме інкогніта
Вы не абнаўляеце форму ўручную пасля націску на адправіць/адправіць
У вас не ўстаноўлены прыкладанні або пашырэнні, якія могуць перапыніць сеанс, напрыклад, VPN, манітор сеткавага трафіку, проксі-сервер, пераключальнік карыстальніцкіх агентаў і г.д.

Варта выкарыстоўваць іншы браўзер, чым той, які вы выкарыстоўваеце, калі памылка не ўзнікае. Выкарыстоўвайце сучасны браўзер, напрыклад Chrome або Opera, замест Firefox або Safari. Калі вы бачыце гэтую памылку ў мабільным браўзеры, пераключыцеся на настольны браўзер.

2. Ачысціце дадзеныя браўзера і адпраўце іх паўторна

Праблема пацверджання паўторнай адпраўкі формы пры абнаўленні можа быць на серверы, таму што сервер знаходзіцца пад вялікай нагрузкай, калі адначасова з вы адпраўляеце занадта шмат формаў. Вы можаце паспрабаваць пачакаць, пакуль сервер не будзе перагружаны, але тым часам ачысціце даныя браўзэра і паспрабуйце адправіць форму яшчэ раз.

Chrome

Каб ачысціць дадзеныя браўзэра ў Chrome;

Адкрыйце Chrome.
Націсніце кнопку дадатковых параметраў у правым верхнім куце і абярыце Налады.
У раздзеле Канфідэнцыяльнасць і бяспека націсніце Ачысціць даныя прагляду.
Выберыце Cookies і іншыя даныя прагляду, а таксама Кэшуе выявы і файлы.
Націсніце Ачысціць даныя.

Firefox

Каб ачысціць даныя прагляду ў Firefox;

Адкрыйце Firefox.
Націсніце кнопку дадатковых параметраў у правым верхнім куце і абярыце Налады.
Перайдзіце ў раздзел Канфідэнцыяльнасць і бяспека.
Націсніце Ачысціць даныя.
Выберыце Cookies і даныя сайта і Кэшаваны вэб-кантэнт.
Націсніце Ачысціць дадзеныя і перазапусціце браўзэр.
Адпраўце форму яшчэ раз.

Праверце гэта:  Як знайсці нядаўна дададзены кантэнт на Netflix

3. Адключыць пашырэнне браўзэра

Пашырэнні браўзэра могуць перашкаджаць сеансу браўзэра і адпраўцы формы. Калі вы лічыце, што няма нічога дрэннага ў форме або на вэб-сайце, на якім вы адпраўляеце інфармацыю, адключыце ўсе ўсталяваныя пашырэнні і паўтарыце спробу.

Chrome

Каб адключыць пашырэнні ў Chrome;

Адкрыйце Chrome.
Націсніце кнопку дадатковых параметраў у правым верхнім куце і абярыце Дадатковыя інструменты>Пашырэнні.
Уключыце пераключальнік побач з кожным пашырэннем.

Firefox

Каб адключыць дапаўненні ў Firefox;

Адкрыйце Firefox.
Націсніце кнопку дадатковых параметраў у правым верхнім куце і выберыце Дадаткі і тэмы.
Уключыце пераключальнік побач з кожным дадаткам.

4. Выпраўце Пацвердзіць паўторную адпраўку формы пры абнаўленні для адміністратараў вэб-сайта

Гэтыя выпраўленні прымяняюцца, калі вы можаце рэдагаваць код формы. Паўторная адпраўка формы пры абнаўленні з’яўляецца ў адным з двух выпадкаў, пры ўмове, што ваш сервер не адчувае праблем.

POST супраць GET

PHP формы могуць адпраўляць дадзеныя адным з двух спосабаў; POST або АТРЫМАЦЬ. Калі вы выкарыстоўваеце метад POST, вы сутыкнецеся з памылкай пацверджання паўторнай адпраўкі формы пры абнаўленні, тады як пры метадзе GET вы не ўбачыце яе.

Гэта азначае, што існуе праблема з тым, як каманда POST была дададзена ў форму, або карыстальнік абнаўляе форму перад яе адпраўкай. Метад POST павінен выкарыстоўвацца толькі пры неабходнасці, напрыклад, з палямі скіду пароля, а не для звычайных палёў формы.

Адключыць пацверджанне паўторнай адпраўкі ў браўзеры

Браўзэры могуць выкарыстоўваць свае ўласныя праверкі формы. Звычайна гэта функцыя, але вы можаце прымусіць старонку ігнараваць праверку браўзера. Для гэтага вы можаце выкарыстоўваць форму AJAX. Вы па-ранейшаму зможаце выкарыстоўваць з ім функцыю POST, калі не хочаце пераходзіць на GET.

Праверце гэта:  Што такое апаратнае паскарэнне і ці варта яго выкарыстоўваць?

Заключэнне

Памылка “Пацвердзіць паўторную адпраўку формы пры абнаўленні”, верагодна, з’явіцца, калі вы абнавіце форму перад яе адпраўкай. Калі вы бачыце памылку пры адпраўцы формы, больш чым верагодна, што праблема на баку сервера. Магчыма, выправіць гэта не ў вашых сілах.