Як выправіць памылку Netflix UI3010

Калі вы знаходзіцеся ў карантыне ў сваім доме або не можаце пакінуць сваё месца, Netflix, безумоўна, стане правільным выбарам для баўлення часу. Netflix вядомы сваім неабмежаваным сэрвісам струменевай трансляцыі фільмаў, серыялаў і праграм высокай якасці для сваіх абанентаў. Да яго можна атрымаць доступ на некалькіх прыладах з дзіўным каталогам і субтытрамі. Аднак вы не можаце атрымаць доступ да свайго ўліковага запісу Netflix, калі атрымліваеце код памылкі Netflix UI3010. Гэты код памылкі UI3010 узнікае з-за сеткавых абмежаванняў і канфліктаў браўзера. Тым не менш, існуе вельмі шмат метадаў ліквідацыі непаладак, якія дапамогуць вам выправіць памылку. Гэта вельмі частая праблема, з якой сутыкаюцца карыстальнікі ў розных браўзерах Windows 10. Такім чынам, чаго вы чакаеце? Працягвайце чытаць артыкул, бо мы тут, каб дапамагчы вам выйсці з барацьбы.

Як выправіць памылку Netflix UI3010

Вось некалькі прычын, якія выклікаюць код памылкі Netflix UI3010. Глыбока прааналізуйце іх, каб прытрымлівацца адпаведных метадаў ліквідацыі непаладак.

  • Праблемы ў сетцы Wi-Fi.
  • Канфлікты маршрутызатараў.
  • Абмежаванні па сетцы.
  • Несумяшчальныя/састарэлыя драйвера.
  • Пашкоджаны кэш у вашым браўзеры.
  • Перашкоды ў сеткі VPN або проксі.
  • Пашкоджаныя файлы cookie і кэш у Netflix.

У гэтым раздзеле мы сабралі спіс метадаў, якія дапамогуць вам выправіць код памылкі Netflix UI3010. Метады арганізаваны такім чынам, што вы можаце дасягнуць больш лёгкіх і хуткіх вынікаў. Выконвайце іх у тым жа парадку, каб хутка ліквідаваць праблему.

Спосаб 1: асноўнае ўхіленне непаладак

Перад тым, як прытрымлівацца перадавых метадаў, вось некалькі асноўных крокаў па ліквідацыі непаладак, якія дапамогуць вам выправіць код памылкі з дапамогай простых хакаў.

1. Пераканайцеся, што ў вас ёсць суперхуткая хуткасць інтэрнэту, каб карыстацца відэапаслугамі 4K. Выканаць а Тэст хуткасці. Калі вы выявіце, што ваша сетка працуе вельмі павольна, звярніцеся да інтэрнэт-правайдэра.

2. Палепшыце магутнасць Wi-Fi, размясціўшы прыладу як мага бліжэй да маршрутызатара.

3. Пераканайцеся, што ваша прылада не мае электрычных або магнітных перашкод.

4. Падключыцеся да іншай сеткі з дапамогай кропкі доступу Wi-Fi.

Калі вы не атрымалі ніякага выпраўлення кода памылкі UI3010, выканаўшы гэтыя асноўныя крокі па ліквідацыі непаладак, пераходзіце да наступнага метаду.

Спосаб 2: паўторны ўваход у Netflix

Любыя часовыя збоі ў ўваходзе ў Netflix можна ліквідаваць шляхам паўторнага ўваходу ў сістэму. Гэта ліквідуе большасць агульных праблем, звязаных з версіяй браўзэра Netflix. Каб паўторна ўвайсці ў праграму, выконвайце прыведзеныя ніжэй інструкцыі.

1. Запусціце Netflix і ў правым верхнім куце экрана націсніце Выйсці.

2. Пасля выхаду з уліковага запісу Netflix пачакайце 30 секунд або перазагрузіце кампутар. Націсніце на Увайсці.

3. Увядзіце свае ўліковыя дадзеныя і праверце, ці не сутыкаецеся вы зноў з кодам памылкі UI3010.

Спосаб 3: Перазагрузіце маршрутызатар

Перазапуск маршрутызатара дапаможа вам вырашыць усе праблемы з інтэрнэтам, звязаныя з Netflix. Гэты працэс таксама называецца цыклам харчавання маршрутызатара. Выконвайце пералічаныя ніжэй інструкцыі, каб скінуць налады злучэння, выключыць шкоднасныя сеткавыя атакі і выдаліць іншыя непажаданыя падключаныя прылады з сеткі.

Праверце гэта:  Як рэдагаваць фатаграфіі і відэа з вашай камеры

Заўвага: калі вы выкарыстоўваеце камбінаваны кабельны мадэм/маршрутызатар Wi-Fi, выконвайце інструкцыі толькі для адной прылады.

1. Знайдзіце кнопку харчавання на задняй панэлі маршрутызатара.

2. Націсніце кнопку адзін раз, каб выключыць яго.

3. Цяпер адключыце кабель сілкавання маршрутызатара і пачакайце, пакуль сілкаванне з кандэнсатараў цалкам не высіцца.

4. Затым зноў падключыце кабель харчавання і ўключыце яго праз хвіліну.

5. Пачакайце, пакуль сеткавае злучэнне не будзе адноўлена, і паспрабуйце ўвайсці яшчэ раз.

Спосаб 4: Адключыць VPN

Віртуальная прыватная сетка (VPN) можа перашкаджаць серверам Netflix і падключэнню да сеткі. Паспрабуйце адключыць сетку VPN на вашым кампутары з Windows 10, выконваючы прыведзеныя ніжэй інструкцыі.

1. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце налады VPN у радку пошуку. Націсніце на Адкрыць.

2. Адключыце актыўную службу VPN і адключыце параметры VPN.

Спосаб 5: Адключыць проксі

Проксі-сервер дзейнічае як прамежкавае злучэнне паміж вашым кампутарам і Інтэрнэтам. Проксі-сервер запытвае вэб-сайты, серверы і іншыя паслугі ў сетцы на аснове вашых уводаў. Тым не менш, гэта можа перашкаджаць доступу да інтэрнэту прыкладанняў або праграм, такіх як Netflix. Таму паспрабуйце адключыць гэты проксі-сервер, вынікаючы прыведзеным ніжэй інструкцыям.

1. Выйдзіце з Netflix і пераканайцеся, што вы зачынілі ўсе фонавыя працэсы, звязаныя з Netflix, з Дыспетчара задач.

2. Націсніце клавішу Windows, увядзіце Проксі і націсніце Адкрыць.

3. Тут адключыце наступныя налады.

  • Аўтаматычна вызначаць налады
  • Выкарыстоўвайце скрыпт ўстаноўкі
  • Выкарыстоўвайце проксі-сервер

4 . Цяпер зноў запусціце Netflix і паспрабуйце, ці зможаце вы атрымаць доступ да яго без памылак.

Спосаб 6: выдаліце ​​файлы cookie Netflix

Калі ў браўзэрнай версіі Netflix ёсць пашкоджаны кэш або файлы cookie, вы сутыкнецеся з памылкай Netflix UI3010. Выконвайце прыведзеныя ніжэй інструкцыі, каб выдаліць файлы cookie Netflix з любых браўзераў, якімі вы карыстаецеся.

1. Перайдзіце да Netflix ачысціць печыва старонку ў вашым вэб-браўзэры.

2. Усе кукі-файлы будуць выдалены з сайта, і цяпер вам трэба зноў увайсці ў сістэму з вашымі ўліковымі дадзенымі.

3. Нарэшце, праверце, ці выправілі памылку Netflix UI3010 на вашым ПК.

Спосаб 7: Ачысціць кэш браўзэра

Каб палепшыць вашыя даныя прагляду, браўзеры захоўваюць кэш-памяць. Такім чынам, у наступны раз, калі вы зноў наведаеце той жа вэб-сайт, вам прыйдзецца доўга чакаць адказаў. Але калі гэтыя кэшы браўзэра пашкоджаны, вы можаце сутыкнуцца з вялікай колькасцю памылак і праблем. У гэтым выпадку ачысціце кэш браўзера, выконваючы інструкцыі. Паколькі карыстальнікі ў асноўным аддаюць перавагу Google Chrome, Microsoft Edge і Firefox, мы сабралі крокі для ўсіх з іх. Выканайце інструкцыі ў адпаведнасці з вашым браўзерам.

Варыянт I: у Google Chrome

1. Націсніце клавішу Windows, увядзіце Chrome і націсніце Адкрыць.

2. Затым націсніце на значок з трыма кропкамі > Дадатковыя інструменты > Ачысціць даныя прагляду… як паказана ніжэй.

3. Праверце наступныя параметры.

  • Файлы cookie і іншыя дадзеныя сайта
  • Кэшаваныя выявы і файлы

4. Цяпер абярыце опцыю За ўвесь час для Дыяпазон часу.

5. Нарэшце, націсніце на Ачысціць дадзеныя.

Варыянт II: на Microsoft Edge

1. Запусціце браўзэр Microsoft Edge і націсніце на значок з трыма кропкамі.

Заўвага: вы можаце непасрэдна перамяшчацца па старонцы, каб выдаліць гісторыю праглядаў у Edge, увёўшы edge://settings/clearBrowserData ў радку пошуку.

2. Перайдзіце да опцыі Канфідэнцыяльнасць, пошук і паслугі.

Праверце гэта:  Як адмяніць падпіску на iPhone

3. Пракруціце правы экран уніз і націсніце Выберыце, што ачысціць.

4. У наступным акне ўсталюйце палі ў адпаведнасці з вашымі перавагамі, такімі як Гісторыя прагляду, Кукі і іншыя даныя сайта, Кэшаваныя выявы і файлы і г.д., і націсніце Ачысціць зараз.

5. Нарэшце, усе вашыя даныя прагляду будуць ачышчаны.

Варыянт III: у Mozilla Firefox

1. Адкрыйце браўзер Mozilla Firefox.

2. Націсніце на значок меню ў правым верхнім куце экрана.

3. Выберыце параметр Налады з выпадальнага меню.

4. Перайдзіце да раздзела Канфідэнцыяльнасць і бяспека і націсніце Ачысціць даныя ў меню Cookies і Даныя сайта.

5 . Зніміце сцяжок з кукі і даныя сайта і пастаўце галачку ў кэшаваны вэб-кантэнт.

6. Нарэшце, націсніце кнопку Ачысціць, каб ачысціць кэшаваныя файлы cookie Firefox.

Спосаб 8: Адключыць пашырэнне браўзера (калі ёсць)

Пашырэнні для браўзэра дапамогуць вам карыстацца вялікай колькасцю дадатковых функцый на вашым кампутары з дапамогай адпаведных дапаўненняў. Тым не менш, калі гэтыя пашырэнні састарэлыя або несумяшчальныя з прылажэннем браўзера, якое вы выкарыстоўваеце, вы можаце сутыкнуцца з вялікай колькасцю памылак, напрыклад памылкай Netflix UI3010. Каб вырашыць гэтую праблему, выканайце прыведзеныя ніжэй дзеянні, каб адключыць пашырэнні ў вашых браўзерах.

Варыянт I: адключыць пашырэнні Chrome

1. Запусціце Chrome і ўвядзіце chrome://extensions у радок URL. Націсніце клавішу Enter, каб атрымаць спіс усіх усталяваных пашырэнняў.

2. Выключыце пераключальнік для пашырэння (напрыклад, Grammarly для Chrome), каб адключыць яго.

3. Абнавіце браўзер і паглядзіце, з’яўляецца памылка зноў ці не.

4. Паўтарыце вышэйпералічаныя дзеянні, каб адключыць пашырэнні па адным, каб праверыць, выпраўлена памылка ці не.

Варыянт II: адключыць Edge Extensions

1. Запусціце браўзэр Edge і націсніце на значок з трыма кропкамі.

Заўвага: Каб прапусціць доўгія крокі, каб перайсці на старонку пашырэнняў, увядзіце edge://extensions/ у радок пошуку і націсніце Enter.

2. Націсніце на Пашырэнні.

3. Выберыце любое пашырэнне і націсніце на Упраўленне пашырэннямі.

4. Выключыце пашырэнне і праверце, ці зноў вы сутыкаецеся з памылкай.

5. Сапраўды гэтак жа адключыце ўсе пашырэнні па адным і адначасова праверце, ці паўтараецца памылка. Калі вы выявіце, што памылка не з’яўляецца пасля выдалення якога-небудзь канкрэтнага пашырэння, то выдаліце ​​яго цалкам з вашага браўзера.

6. Выберыце адпаведнае пашырэнне і націсніце на значок з трыма кропкамі. Выберыце опцыю Выдаліць з Microsoft Edge.

7. Пацвердзіце запыт, націснуўшы на Выдаліць.

Варыянт III: Адключыць пашырэнне Firefox

1. Запусціце Firefox і націсніце на значок меню.

2. Выберыце опцыю Дапаўненні і тэмы.

3. Націсніце на Пашырэнні і адключыце пашырэнні.

4. Адключыце ўсе пашырэнні па адным і праверце, што выклікае праблему, правяраючы яго некалькі разоў.

5. Нарэшце, калі вы вызначылі, якое пашырэнне выклікае ў вас праблемы, націсніце на значок з трох кропак, які адпавядае яму, і абярыце опцыю Выдаліць.

Спосаб 9: адключыце «Не адсочваць» у браўзэрах

Браўзеры і сайты адсочваюць вашу дзейнасць і даныя прагляду, каб рэкламаваць падобнае змесціва на вэб-старонцы, якую вы наведваеце ў Інтэрнэце. Гэта адбываецца, калі вы ўключылі налады “Не адсочваць” у сваім браўзеры. Нешматлікія карыстальнікі паведамілі, што адключэнне гэтай налады дапамагло ім вырашыць код памылкі Netflix UI3010.

Варыянт I: у Google Chrome

1. Адкрыйце Chrome і націсніце на значок з трыма кропкамі.

2. Націсніце на Настройкі.

3. Націсніце на Бяспека і канфідэнцыяльнасць.

Праверце гэта:  Virtru дазваляе адпраўляць бяспечныя паведамленні электроннай пошты з Gmail, Outlook і Yahoo Mail

4. Выберыце файлы cookie і іншыя даныя сайта.

5. У акне Агульныя налады адключыце наладу Ачысціць файлы cookie і даныя сайта пры закрыцці ўсіх вокнаў.

Варыянт II: на Microsoft Edge

1. Перайдзіце ў раздзел Налады ў Edge, націснуўшы на значок з трыма кропкамі.

2. Перайдзіце ў раздзел Канфідэнцыяльнасць, пошук і службы.

3. Пракруціце ўніз правы экран і ў меню Канфідэнцыяльнасць адключыце Адпраўляць запыты «Не адсочваць».

Варыянт III: у Mozilla Firefox

1. Запусціце Firefox і націсніце на меню, як паказана на малюнку.

2. У выпадальным меню абярыце опцыю Налады.

3. Націсніце на ўкладку Канфідэнцыяльнасць і бяспека і пракруціце ўніз, каб націснуць на пераключальнік Заўсёды.

Спосаб 10: пераўсталяваць браўзэр

Калі вы не выправілі код памылкі Netflix UI3010 пасля выдалення кэша браўзера і несумяшчальных пашырэнняў, паспрабуйце пераўсталяваць браўзер у якасці апошняй спробы. Крокі па пераўсталёўцы любога браўзера з’яўляюцца агульнымі, таму для ілюстрацыі мы выкарыстоўвалі Google Chrome у якасці прыкладу. Выканайце інструкцыі ў адпаведнасці з вашым браўзерам.

Заўвага: тут у якасці прыкладу ўзяты Google Chrome.

1. Націсніце клавішу Windows, увядзіце праграмы і функцыі і націсніце Адкрыць.

2. Шукаць Chrome у поле Пошук у гэтым спісе.

3. Затым абярыце Chrome і націсніце кнопку Выдаліць, паказаную вылучанай.

4. Зноў націсніце на Выдаліць, каб пацвердзіць.

5. Цяпер націсніце клавішу Windows, увядзіце %localappdata% і націсніце кнопку Адкрыць, каб перайсці ў лакальную тэчку AppData.

6. Адкрыйце тэчку Google, двойчы пстрыкнуўшы па ёй.

7. Пстрыкніце правай кнопкай мышы па тэчцы Chrome і абярыце опцыю Выдаліць, як паказана ніжэй.

8. Зноў націсніце клавішу Windows, увядзіце %appdata% і націсніце кнопку Адкрыць, каб перайсці ў папку AppData Roaming.

9. Зноў перайдзіце ў тэчку Google і выдаліце ​​тэчку Chrome, як паказана ў кроках 6 – 7.

10. Нарэшце, перазагрузіце ПК.

11. Далей загрузіце файл Апошняя версія Google Chrome, як паказана.

12. Запусціце файл ўстаноўкі і выконвайце інструкцыі на экране, каб усталяваць Chrome.

Спосаб 11: Скід сеткі

Метад скіду сеткі варта разглядаць як апошні варыянт вырашэння кода памылкі Netflix UI3010. Любыя карыстальніцкія змены DNS у сетцы выклічуць праблемы з падключэннем у браўзерах. Гэта выдаляе ўсе сеткавыя адаптары, усталяваныя на вашым ПК, разам з іх наладамі. Усе захаваныя налады захоўваюцца ў наладах па змаўчанні.

Заўвага: Каб выканаць скід сеткі, пераканайцеся, што ваш кампутар працуе ў Windows 10 версіі 1607 або больш позняй. Каб праверыць вашу версію, ідзіце па гэтым шляху. Налады > Сістэма > Аб. Пасля скіду сеткі неабходна пераўсталяваць усё сеткавае праграмнае забеспячэнне, напрыклад VPN-кліенты або віртуальныя камутатары.

1. Націсніце і ўтрымлівайце клавішы Windows + I разам, каб адкрыць налады Windows.

2. Націсніце на Сетка і Інтэрнэт.

3. Пстрыкніце на ўкладцы Стан і націсніце на Скід сеткі.

4. Пацвердзіце запыт, націснуўшы на Скінуць зараз.

Тым не менш, калі вы зноў сутыкнецеся з памылкай, выканайце аднаўленне сістэмы вашага ПК з Windows 10 і, калі вы лічыце, што ёсць якія-небудзь ненармальныя праблемы з падключэннем, неадкладна звярніцеся да пастаўшчыка паслуг Інтэрнэту (ISP).

***

Мы спадзяемся, што гэта кіраўніцтва было карысным, і вы змаглі выправіць памылку Netflix UI3010. Дайце нам ведаць, які метад спрацаваў вам лепш за ўсё. Не саромейцеся звяртацца да нас з вашымі запытамі і прапановамі праз раздзел каментарыяў ніжэй.