Як выправіць памылку «Прынтэр патрабуецца ўвага» (Поўнае кіраўніцтва)

Прынтэр з’яўляецца адным з самых цяжкіх перыферыйных прылад для ліквідацыі непаладак. Іх стала лёгка ўсталёўваць на працягу многіх гадоў, калі драйверы для іх усталёўваліся аўтаматычна, але драйверы – гэта толькі адна частка працэсу ўстаноўкі. Вы можаце ўсталяваць патрэбныя драйверы для друкаркі, але яны ўсё роўна могуць працаваць не так.

Праблемы з прынтэрамі выяўляюцца па-рознаму; часам прынтар здаецца ў аўтаномным рэжыме, нават калі ён уключаны і падлучаны, іншы раз заданні друку спыняюцца ў чарзе друку, а часам прынтар ніколі не пераходзіць у стан гатоўнасці да друку.

Патрабуецца ўвага да друкаркі

Праблемы друкаркі могуць быць схаванымі; вы паняцця не маеце, што здарылася, ці яны могуць быць відавочнымі ў выглядзе паведамленняў аб памылках на вашым экране.

Калі вы спрабуеце надрукаваць дакумент і бачыце памылку «Прынтэр патрабуе вашай увагі», паспрабуйце выпраўленні ніжэй.

ВЫПРАВЛЕННЕ (крок за крокам): Памылка прынтара патрабуе вашай увагі

1. Праверка абсталявання

Праверка абсталявання – гэта першае, што вы павінны зрабіць, калі ўбачыце памылку «Прынтэр патрабуе вашай увагі». Звычайна гэта азначае, што панэль адкрыта, папера адсутнічае або затрымалася, ці нешта падобнае.

Праверце, ці не высвечвае сам прынтэр паведамленне або індыкатар, які сведчыць аб праблеме. Калі вы ўпэўненыя, што папера не замяло, і вы не пакінулі панэль адкрытай, праглядзіце інструкцыю да друкаркі і пераканайцеся, што яна настроена так, як мяркуецца. Паспрабуйце змяніць порт, да якога ён падлучаны.

Праверце гэта:  Як перанесці Google Authenticator на новы тэлефон (або некалькі тэлефонаў)

Вы будзеце здзіўлены, што самыя дробныя рэчы могуць выклікаць праблемы. Прайдзіце таксама гэтыя асноўныя праверкі.

2. Праверце чарнільныя картрыджы

Памылка «Прынтэр патрабуе вашай увагі» часта з’яўляецца, калі ўзнікае праблема з чарнільнымі картрыджамі.

Пераканайцеся, што картрыджы поўныя/дастаткова запоўненыя.
Пераканайцеся, што картрыдж усталяваны правільна.
Пераканайцеся, што вы знялі крышку з галоўкі картрыджа пасля яе ўстаноўкі.
Пераканайцеся, што вы выкарыстоўваеце сапраўдныя картрыджы.
Некаторыя прынтары могуць паказваць памылку, калі вы запраўлі картрыдж. Запраўка можа быць заблакаваная, што шкада, але і тое, як некаторыя вытворцы прынтэраў зарабляюць грошы.
Паспрабуйце памяняць картрыджы на новыя/розныя.

3. Раздрукуйце тэставую старонку

Раздрукуйце тэставую старонку з друкаркі.

Адключыце прынтэр ад сістэмы.
Праверце прынтэр на наяўнасць кнопкі або звярніцеся да яго кіраўніцтва, каб даведацца, як раздрукаваць тэставую старонку.
Калі старонка не друкуецца, праблема заключаецца ў прынтары, а не ў Windows 10.
Калі старонка друкуецца, праблема заключаецца ў Windows 10.

4. Запусціце сродак ліквідацыі непаладак прынтара

Запусціце сродак ліквідацыі непаладак Windows 10 для прынтэраў. Калі ёсць праблемы са службай, звязанай з друкаркай, гэта сродак ліквідацыі непаладак зможа іх вырашыць.

Адкрыйце праграму «Настройкі» з дапамогай спалучэння клавіш Win+I.
Перайдзіце ў раздзел Абнаўленне і бяспека.
Выберыце ўкладку «Устраненне непаладак».
Націсніце Дадатковыя сродкі ліквідацыі непаладак.
Выберыце і запусціце сродак ліквідацыі непаладак прынтара.
Прымяніце ўсе рэкамендаваныя выпраўленні.

4. Перазапусціце службу спулера

Служба спулера друкаркі – гэта неад’емная паслуга, неабходная для завяршэння задання друку. Калі ён спыніўся або не працуе належным чынам, гэта можа прывесці да памылкі «Прынтэр патрабуе вашай увагі».

Націсніце спалучэнне клавіш Win + R, каб адкрыць акно выканання.
У поле запуску ўвядзіце services.msc і націсніце Enter.
Знайдзіце службу спулера друку і пстрыкніце яе правай кнопкай мышы.
Выберыце опцыю Перазапуск.
Адключыце прынтэр і падключыце яго зноў.
Паспрабуйце надрукаваць.

Праверце гэта:  Як кіраваць прыладай Roku з дапамогай Amazon Alexa

5. Выдаліце ​​і пераўсталюйце прынтэр

Прынтэры звычайна ўсталёўваюцца аўтаматычна, але ўстаноўка можа пайсці не так. Паспрабуйце выдаліць і пераўсталяваць прынтэр, каб выправіць памылку «Прынтэр патрабуе вашай увагі».

Адкрыйце праграму «Настройкі» з дапамогай спалучэння клавіш Win+I.
Перайдзіце ў раздзел «Прылады».
Абярыце ўкладку Прынтэры і сканеры.
Выберыце прынтэр і націсніце Выдаліць прыладу.
Пасля выдалення адключыце прынтэр ад кампутара.
Выключыце прынтэр.
Перазагрузіце сістэму Windows 10.
Зноў падключыце прынтэр і дайце яму ўсталявацца.
Паспрабуйце надрукаваць.

Заключэнне

Тэхналогія друкаркі не значна палепшылася, што тычыцца друку з працоўнага стала. Прынтар сутыкаецца з рознымі праблемамі, але пакуль у друкаркі няма праблем з абсталяваннем, вы зможаце вырашыць праблемы, выдаліўшы і пераўсталюючы яго.