Як выправіць падсістэму дастаўкі пошты: ваша паведамленне не было дастаўлена

Электронная пошта стала звычайнай з’явай і з’яўляецца стандартным метадам афіцыйнага зносін. Чат-месэнджары выдатна падыходзяць для паўсядзённых размоў, але калі нешта трэба напісаць у пісьмовай форме, гэта афармляецца ў выглядзе электроннага ліста, які можна адправіць усім удзельнікам з CC і BCC. Некаторыя з самых папулярных паслуг электроннай пошты бясплатныя; Google і Microsoft прапануюць бясплатныя ўліковыя запісы, а таксама платныя бізнес-рахункі. Адпраўка або атрыманне электроннага ліста займае крыху больш, чым браўзер і веданне таго, як яго скласці і адправіць.

Электронныя лісты падсістэмы дастаўкі пошты

Электронная пошта аўтаматызавана мноствам спосабаў; карыстальнікі настройваюць паведамленні па-за офісам, калі яны знаходзяцца ў ад’ездзе і не звяртаюць увагу на электронныя лісты, подпісы, правілы сартавання паведамленняў электроннай пошты, перасылку адрасоў і ствараюць спісы блакіроўкі, каб недападобныя паведамленні не траплялі ў іх паштовую скрыню.

Электронныя лісты ад падсістэмы дастаўкі пошты – гэта аўтаматызаваныя лісты, якія адпраўляюцца, калі паведамленне адскоквае. Адхіленае паведамленне – гэта паведамленне, якое было адпраўлена, але не дастаўлена. Збой адпраўкі паведамлення звычайна адбываецца на працягу некалькіх хвілін пасля адпраўкі паведамлення. У некаторых выпадках, у залежнасці ад адраса электроннай пошты, на які вы адправілі паведамленне, збой дастаўкі можа заняць некалькі гадзін.

Выпраўлена падсістэма дастаўкі пошты: ваша паведамленне не было дастаўлена

Калі вы атрымліваеце электроннае паведамленне ад падсістэмы дастаўкі пошты, паведамленне, якое вы адправілі, не ўдалося даставіць. Звычайна гэта адбываецца толькі з адным лістом. Каб выправіць гэта, вам трэба спачатку вызначыць, з якой электроннай пошты адскочыла паведамленне. Каб даведацца, адкрыйце ліст з падсістэмы дастаўкі пошты. Ён пакажа вам, з якой электроннай пошты адскочыла паведамленне. Электронная пошта можа таксама сказаць вам, чаму паведамленне адскочыла.

Праверце гэта:  Як дадаць справаздачу аб трафіку з дапамогай Google Maps

Электронная пошта можа адскочыць па наступных прычынах, і амаль усе гэтыя праблемы патрабуюць ад ўладальніка электроннай пошты, каб вырашыць праблему.

Уваходныя перапоўнены

Паштовыя скрыні электроннай пошты, здаецца, бясконцыя, і гэта можа здацца праўдай, калі ваша паштовая скрыня мае памер 10 ГБ або 15 ГБ, аднак гэта ўсё яшчэ абмежаваны аб’ём сховішча. Як толькі месца для захоўвання скончыцца, уліковы запіс электроннай пошты не зможа атрымліваць паведамленні, пакуль месца не будзе вызвалена.

Калі вашы электронныя лісты на пэўны ўліковы запіс працягваюць адскокваць, гэта можа паказваць на тое, што паштовая скрыня атрымальніка перапоўненая. Папытаеце іх ачысціць яго і вызваліць месца для новых паведамленняў.

Электронная пошта неактыўная/прыпыненая

Уліковыя запісы электроннай пошты можна выдаліць. Карыстальнікі могуць ўручную выдаляць свае электронныя лісты. Уліковыя запісы электроннай пошты могуць быць прыпыненыя, калі будзе выяўлена, што яны парушаюць умовы абслугоўвання дамена, у якім яны знаходзяцца. Калі ліст з’яўляецца дзелавым лістом, уліковы запіс можа быць прыпынены, калі тэрмін падпіскі скончыцца.

Такая праблема звычайна выяўляецца ў выглядзе паведамлення электроннай пошты не знойдзена, якое суправаджае падсістэму дастаўкі пошты: ваша паведамленне не было дастаўлена па электроннай пошце. Зноў жа, вам трэба будзе звярнуцца да атрымальніка праз іншы спосаб сувязі (або іншую электронную пошту) і папрасіць іх выправіць гэта.

Няправільны адрас электроннай пошты

Калі вы адпраўляеце ліст на неіснуючы ўліковы запіс, т. е. вы ўвялі няправільны адрас электроннай пошты, паведамленне адскочыць. Гэтак жа, як адпраўка ліста на несапраўдны адрас, дастаўка паведамлення не атрымаецца. Праверце і пераканайцеся, што вы выкарыстоўваеце правільны адрас электроннай пошты. Магчыма, у вас няправільны дамен або ў адрасе, які вы ўвялі, памылка друку.

Праверце гэта:  Як збалансаваць загрузку сайта паміж GCP і AWS з дапамогай Cloudflare?

Заключэнне

Падсістэма дастаўкі пошты паведамляе вам, што ваша паведамленне не дастаўлена. Гэта можа, а можа і не сказаць вам, чаму дастаўка не атрымалася. Паведамленне таксама можа суправаджацца кодам памылкі або можа ўключаць у сябе адказ з сервера, на які быў адпраўлены ліст. Вы можаце паглядзець адказ сервера, каб даведацца, чаму дастаўка паведамлення не атрымалася.