Як атрымаць сертыфікацыю плана Meta (Facebook) у 2022 годзе?

На гэтай планеце вельмі мала людзей, якія не чулі пра Facebook. Facebook з’яўляецца не толькі гігантам сацыяльных сетак, але і ператварыўся ў кангламерат, які паглынае іншыя платформы сацыяльных сетак, такія як WhatsApp і Instagram.

Кампаніі спяшаюцца стварыць свой партфель на платформе, і ўсё па правільных прычынах. Улічваючы рост папулярнасці, Facebook запусціў сертыфікаты Blueprint, каб прапанаваць больш сваім карыстальнікам.

Перш чым мы разбярэмся з лепшымі спосабамі атрымання (мета) сертыфікатаў Blueprint Facebook, давайце спачатку разбярэмся, што азначае гэты тэрмін і чаму ён павінен для вас мець значэнне.

Што такое сертыфікаты Meta (Facebook) Blueprint?

Сертыфікаты Meta Blueprint – гэта навучальныя онлайн-курсы і навучальныя праграмы, якія дазваляюць атрымаць максімальную аддачу ад маркетынгавых платформаў Facebook. Як ужо згадвалася раней, прадпрыемствы спяшаюцца стварыць свой партфель на Facebook. Кожны чалавек, асобны чалавек, а таксама малыя, сярэднія і буйныя прадпрыемствы імкнуцца прасунуць свой прадукт наперадзе сваіх канкурэнтаў правільным шляхам. Meta Blueprint дазваляе менавіта гэта без удзелу пасярэднікаў.

Прапануемыя бясплатныя, хуткія, самастойныя курсы, створаныя для адточвання вашых навыкаў маркетынгу ў Facebook, Instagram, Messenger і WhatsApp.

Увесь Meta Blueprint падзелены на два раздзелы: праграмы навучання і сертыфікаты Blueprint. Навучальныя праграмы даступныя для малых прадпрыемстваў, брэндаў, агенцтваў, тых, хто шукае працу, выкладчыкаў, некамерцыйных арганізацый, лідэраў суполак, распрацоўшчыкаў і амаль усіх, хто жадае вучыцца.

Сертыфікаты Meta Blueprint дапамогуць вам зрабіць след у лічбавым маркетынгу, стаўшы сертыфікаваным спецыялістам Meta. Праграмы сертыфікацыі, якія прапануе Meta Blueprint, прызнаюць павышаны ўзровень валодання ўсімі праграмамі і сэрвісамі ў групе Facebook.

У дадатак да гэтых курсаў, якія прапануе Meta на сваім вэб-сайце, яны таксама прадастаўляюцца некаторымі з вядучых платформаў онлайн-курсаў, якія можна праверыць, калі зручна карыстальнікам.

Meta Blueprint ад Meta

Паколькі мы гаворым пра курсы для Meta Marketing, неабходна спачатку пагаварыць пра курсы, якія прапануе Facebook. Мы ўжо абмяркоўвалі, як Meta падзяліла свае курсы на дзве часткі: навучальныя праграмы і сертыфікацыйныя курсы. Для гэтага мы будзем засяроджвацца на сертыфікатах Blueprint.

Кампанія Facebook Inc. нядаўна пераўтварылася ў Meta з мэтай уключыць віртуальную рэальнасць пад свой парасон. Наступнае праграмы сертыфікацыі прапаноўваюцца.

  • Супрацоўнік па лічбавым маркетынгу: Супрацоўнік 100-101: Супрацоўнік па лічбавым маркетынгу
  • Прафесіянал па маркетынгу: прафесійны 200-101
  • Творчая стратэгія Professional: Professional 300-101
  • Media Planning Professional: Professional 400-101
  • Media Buying Professional: Professional 410-101
  • Распрацоўшчык маркетынгу: Professional 500-101
  • Advanced Marketing Developer: Professional 510-101
  • Распрацоўшчык рэкламнага API: прафесійны 520-101

Вы можаце выбраць сертыфікаты, якія захапляюць вас і адначасова дапамагаюць будаваць кар’еру. Вы можаце здаць 90-хвілінны онлайн-экзамен на вэб-сайце, тым самым атрымаўшы сертыфікат. Так, гэта так проста.

The курсы, прапанаваныя Meta цалкам бясплатныя, самастойныя і незалежныя ад прылады, што робіць іх аднымі з самых запатрабаваных і папулярных курсаў у Інтэрнэце. Дыяпазон курсаў і сертыфікатаў, якія мы абмяркоўвалі раней, можа што прапанаваць кожнаму, ад пачаткоўца да прасунутага распрацоўшчыка.

Праверце гэта:  Як перадаць відэа з Facebook на Chromecast

Прафесіяналы, студэнты і ўладальнікі бізнесу цяпер могуць планаваць свае курсы і навучальны час у зручны для іх час, максімальна выкарыстоўваючы гэтую магчымасць.

Супрацоўнік 100-101: Супрацоўнік па лічбавым маркетынгу

Мета-сертыфікаваны супрацоўнік па лічбавым маркетынгу ахоплівае асноўныя канцэпцыі рэкламы ў Facebook, Messenger і Instagram.

Лічбавы маркетынг Associate лічыцца прыдатным для маркетолагаў пачатковага ўзроўню з невялікім або без адпаведнага вопыту ў гэтай галіне. Гэта значыць, што шукаюць працу, студэнты або прафесіяналы, якія жадаюць змяніць галіну.

Працягласць сертыфікацыйнага іспыту складае 90 хвілін. Ён правярае ваша разуменне розных прадуктаў, якія ўваходзяць у метасямейства, знаёмства з прысутнасцю платформы, асновы рэкламы, дасведчанасць аб стварэнні і кіраванні рэкламай і справаздачнасцю.

Мета-сертыфікаваны спецыяліст па маркетынгу

The Маркетынгавая навука сертыфікацыі экзамен – гэта выкарыстанне даных, разумення і вымярэнняў для прыняцця абгрунтаваных маркетынгавых рашэнняў. Гэта лічыцца актуальным для кандыдатаў з больш чым 3-гадовым вопытам работы ў галіне кансультавання па стратэгіях вымярэння і правядзення даследаванняў, ведаў статыстыкі і навыкаў апрацоўкі дадзеных.

Прыдатныя ролі для іспыту Meta Certified Marketing Science Professional: медыяаналітык, спецыяліст па апрацоўцы дадзеных, колькасны даследчык, партнёр па вымярэннях, аналітык па вымярэннях FMP і кансультант (тэхнічны).

Сертыфікацыя ахоплівае ацэнку бізнес-мэтаў праз ключавыя паказчыкі эфектыўнасці (KPI), гіпотэзы і вызначэнне зменных для тэсціравання і вымярэння, прымяненне канцэпцый для пацверджання/несапраўднасці, прадукцыйнасць аналізу, генерацыю разумення і рэкамендацыю аптымальных вымяральных рашэнняў для дасягнення падыход, які кіруецца дадзенымі.

Мета-сертыфікаваны спецыяліст па творчай стратэгіі

Сертыфікат па крэатыўнай стратэгіі СМІ by Meta вызначае і прызнае перадавыя кампетэнцыі кандыдатаў у прыняцці стратэгічных рашэнняў. Ён сертыфікуе праніклівыя, эфектныя творчыя запісы. З дапамогай такой сертыфікацыі кандыдаты могуць шукаць магчымасці ў творчай прасторы Facebook, Messenger і Instagram Marketing.

Экзамен падыходзіць для спецыялістаў па стратэгіі, якія набываюць вопыт крэатыўнай рэкламы ў Facebook і звязаных з імі платформах сацыяльных сетак, такіх як Messenger і Instagram.

Сертыфікацыя ахоплівае асновы мабільнай сувязі, даследаванні і разуменне, кароткія распрацоўкі, а таксама ацэнку і вымярэнне як частку іх вучэбнай праграмы. Чакаецца, што студэнты змогуць акрэсліць пераход спажыўцоў да мабільных прылад і зразумець пазіцыю facebook у рамках пераходу да творчых каманд.

Мета-сертыфікаваны спецыяліст па медыяпланаванні

Прафесійная сертыфікацыя медыяпланавання за кампетэнтнасць у распрацоўцы скразной маркетынгавай стратэгіі для Meta. Гэта павінна адпавядаць бізнес-мэтам, а таксама павінна дапаўняць цэласны маркетынгавы план. Сертыфікацыя медыяпланавання накіравана на тое, каб маркетолагі Meta маглі дасягнуць маркетынгавых мэтаў, арыентаваных на дадзеныя.

Працягласць экзамену складае 105 хвілін і лічыцца прыдатным для лічбавых планіроўшчыкаў, медыяпланіроўшчыкаў, праграмных планіроўшчыкаў, агульных планіроўшчыкаў, кансультантаў па маркетынгу, а таксама для гібрыдных роляў па планаванні і куплі.

Падрыхтоўка да Media Planning Professional можа быць зроблена з дапамогай рэсурсаў, рэкамендаваных і прапанаваных Facebook/Meta на сваіх платформах у выглядзе онлайн-курсаў, практычных тэстаў і навучальных дапаможнікаў. Вы можаце скарыстацца дапамогай усіх гэтых рэсурсаў, каб зразумець патрабаванні да іспыту і даць больш высокія вынікі ў рэальным тэсце.

Перад спробай атрымаць сертыфікат Media Planning Professional кандыдатам рэкамендуецца набыць такія навыкі, як ацэнка патрэбаў, навучанне і разуменне, маніторынг эфектыўнасці кампаніі, медыястратэгія і рэкамендацыі па СМІ. Яны павінны быць у стане перавесці праблемы рэкламадаўцаў у канкрэтныя, вымерныя ключавыя індэксы эфектыўнасці бізнесу. Яны павінны мець магчымасць выкарыстоўваць галіновыя даследаванні і метаінструменты для выяўлення і выкарыстання новых магчымасцей.

Праверце гэта:  Ці можаце вы стварыць Instagram без Facebook?

Мета-сертыфікаваны спецыяліст па куплі і пакупцы медыя

Прафесійная сертыфікацыя медыязакупкі by Meta вызначае кандыдатаў з перадавымі навыкамі ў галіне інструментаў, палітык і практык, неабходных для пакупкі рэкламы ў Facebook, Messenger і Instagram. Гэты экзамен пацвярджае веды кандыдатаў аб рэкламе і кампаніях у Facebook.

Працягласць экзамену складае 105 хвілін і лічыцца прыдатным для пакупнікоў лічбавых медыя, прадаўцоў, менеджэраў па акаўнтах, кіраўнікоў па акаўнтах, кіраўнікоў па маркетынгу, менеджэраў у сацыяльных сетках, брэнд-маркетолагаў і кансультантаў па маркетынгу.

Сертыфікат Media Shopping Certification адкрывае магчымасць для кандыдатаў атрымаць значок спецыяліста Digital Commerce пасля атрымання прафесійнай сертыфікацыі Meta Media Buying.

Праграма іспыту ахоплівае планаванне кампаніі, наладку, аптымізацыю, а таксама вымярэнне і справаздачнасць. На экзамене правяраецца разуменне асноў Meta Buying, бізнес-мэтаў, сцэнарыяў, аўдыторыі і палітык.

Meta Certified Marketing Developer

Сертыфікат распрацоўшчыка маркетынгу вымярае кампетэнтнасць студэнтаў у тэхнічнай рэалізацыі маркетынгавых рашэнняў. Сертыфікацыя ўключае ў сябе экзамен з некалькімі варыянтамі адказаў разам з ацэнкай кадавання.

Працягласць іспыту MCQ складае 90 хвілін, а працягласць ацэнкі кадавання – каля 1 гадзіны. Сертыфікат лічыцца прыдатным для распрацоўшчыкаў праграмнага забеспячэння, інтэрфейсных інжынераў, распрацоўшчыкаў вэб-сайтаў, ІТ-кансультантаў, тэхналагічных інтэгратараў, кансультантаў па тэхналогіях, тэхнічных менеджэраў па працы і тэхнічных партнёраў.

Хоць большасць сертыфікатаў шматмоўныя, сертыфікаты Meta Certified Marketing Developer Certification даступныя толькі на англійскай мове. Падобна папярэдняй сертыфікацыі, Marketing Developer адкрывае студэнтам магчымасці атрымаць значкі тэхнічнага спецыяліста па мабільнай рэкламе і спецыяліста па API рэкламы. Гэтая магчымасць, аднак, даступная толькі пасля завяршэння сертыфікацыі.

Чакаецца, што перад здачай іспыту студэнты растлумачаць свае канцэпцыі стварэння бізнес-менеджара, кіравання актывамі, пікселяў, каталога прадуктаў, рашэнняў і стужкі прадуктаў. Чакаецца, што студэнты таксама асвояцца з канцэпцыямі ліквідацыі непаладак, звязанымі з інтэграцыяй пікселяў, стужкай прадукту, супадзеннем прадукту і пашыраным супастаўленнем.

Meta Certified Ads API распрацоўшчык

The Сертыфікат распрацоўшчыка Meta Ads API ацэньвае кампетэнтнасць у наладзе і ліквідацыі непаладак інтэграцыі Marketing API. Парасонавая сертыфікацыя ахоплівае пытанне з некалькімі варыянтамі і ацэнку кадавання, аналагічную папярэдняму сертыфікату, які мы абмяркоўвалі.

Працягласць іспыту з некалькімі варыянтамі адказаў складае 90 хвілін і прыкладна 2 гадзіны для ацэнкі кадавання. Тэст і ацэнка лічацца прыдатнымі для распрацоўшчыкаў праграмнага забеспячэння, інжынераў поўнага стэка, інжынераў бэкэнда і архітэктараў рашэнняў. Аднак, каб мець магчымасць з’явіцца на сертыфікацыю, трэба атрымаць сертыфікацыю распрацоўшчыка маркетынгу Facebook. Тэст даступны толькі на англійскай мове.

Рэсурсы, даступныя для студэнтаў, каб прывыкнуць іх да структуры і зместу іспыту, даступныя ў форме онлайн-курсаў, пляцовак для практыкі кадавання, дакументацыі для распрацоўшчыкаў і практычных набораў.

Цяпер, калі вы ведаеце пра ўсе экзамены, вось некаторыя рэсурсы, якія дапамогуць вам падрыхтавацца да сертыфікацыі Meta Blueprint.

Facebook ЖЖ

Мы пачнем адразу з вытворцы. У дадатак да прадастаўлення сертыфікатаў, Facebook таксама прапануе бясплатныя онлайн-курсы для размяшчэння вашага бізнесу ў Інтэрнэце, стварэння прысутнасці і прыцягнення ўвагі аўдыторыі з дапамогай інтэрактыўных паведамленняў і рэкламы. Яны таксама дапамагаюць уладальнікам бізнесу будаваць лічбавыя адносіны з кліентамі з дапамогай удасканаленых і аптымізаваных творчых стратэгій.

Праверце гэта:  Як аднавіць выдаленыя паведамленні ў Facebook

Навучальныя праграмы Facebook Business Learn могуць шмат чаго прапанаваць, калі справа даходзіць да зместу. Паколькі кантэнт належыць і кіруецца Facebook, ён пастаянна абнаўляецца апошнімі зменамі ў алгарытме і іншымі абнаўленнямі.

Удэмы

Маркетынгавы курс бізнес-сертыфікацыі Facebook Бенджамін Уілсан з Акадэміі прадпрымальнікаў навучае сваіх абітурыентаў аптымізацыі хатняй старонкі брэнда ў Facebook, ідэнтыфікацыі і правільнага спосабу ўзаемадзеяння з кліентамі. Сертыфікаваны курс Udemy па маркетынгу Facebook таксама звяртае пільную ўвагу на платную рэкламу для прасоўвання брэндаў на Facebook, а таксама выкарыстоўвае кантэнт груп Facebook. Вы таксама можаце навучыцца выкарыстоўваць інфармацыю Facebook у сваім стратэгічным планаванні.

Маркека

Маркека прапануе некалькі практычных пытанняў, якія ахопліваюць шэраг тэм і прадметаў, якія маюць дачыненне да (мета) сертыфікацыйнага экзамену Facebook Blueprint. Яны навучаюць сваіх студэнтаў планаванню, куплям і асацыяцыям праз запісаныя і жывыя заняткі.

HubSpot

HubSpot не з’яўляецца натуральным рэсурсам для экзамену. Тым не менш, вы ўсё яшчэ можаце даведацца шмат новага аб рэкламе ў Facebook праз HubSpot. Лічыцца, што ён падыходзіць для менеджэраў сацыяльных сетак, менеджэраў па маркетынгу і дырэктараў прадпрыемстваў. Курсы HubSpot распрацаваны для вас, каб навучыцца прыцягваць патэнцыйных кліентаў і развіваць свой бізнес праз рэкламу ў Facebook, распрацоўваць выйгрышныя кампаніі і запускаць эфектыўную рэкламу.

Вучэбная праграма HubSpot Facebook (Meta) сертыфікацыі Blueprint ахоплівае падручнік Facebook Lead Generation; Пачатак працы з рэкламай у Facebook і рэкламай у Facebook за долар у дзень за 3 урокі, 15 відэа, 2 віктарыны, якія працягваюцца 1:24 гадзіны.

Coursera

Coursera, падобна HubSpot, не з’яўляецца прамым рэсурсам для экзамену. Але гэта выдатная платформа, каб даведацца пра рэкламу ў Facebook, паколькі яна навучае сваіх студэнтаў паняццям Facebook у цэлым. Курс «Рэклама ў Facebook», прапанаваны Coursera, з’яўляецца часткай прафесійнага сертыфіката маркетынгу Meta Social Media з рэйтынгам больш за 4,8, прагледжаным больш чым 1250 карыстальнікамі.

Нягледзячы на ​​тое, што вы даведаецеся ўсё, што вам трэба для сертыфіката Facebook, на Coursera, гэтая платформа лічыцца лепшай для структуравання кампаній у Meta Ads, усталявання бюджэту, размяшчэння і раскладу для рэкламы.

LinkedIn навучанне

Калі мы гаворым пра прафесійныя сертыфікаты, такія платформы, як LinkedIn нельга пакінуць ззаду. Нягледзячы на ​​​​тое, што гэта можа не падрыхтаваць вас спецыяльна для іспыту, Меган Адамс, інструктар на курсах Linked Learning, поўная канцэпцый і ўрокаў, неабходных для сертыфікацыі.

Самае лепшае ў праграме LinkedIn Learning для сертыфікацыі Facebook – гэта тое, што яна таксама прапануе свой сертыфікат аб заканчэнні курса. На LinkedIn Learning вы навучыцеся пашыраць сваю рэкламу на Facebook і ствараць і кіраваць рэкламнымі кампаніямі Facebook.

Заключнае слова

Сертыфікацыя Facebook Blueprint – выдатны спосаб прабіцца ў прастору лічбавага маркетынгу, якая, здаецца, будзе толькі расці ў бліжэйшыя гады. Станьце прафесіяналам, сертыфікаваным Facebook, наперадзе іншых і атрымайце працу мары, якой вы заўсёды хацелі.

Вось яшчэ некалькі курсаў, якія дапамогуць вам стаць менеджэрам сацыяльных сетак.