Як аб’яднаць дакументы Microsoft Word

Аб’яднанне двух тыпаў аднаго файла звычайна проста. Фармат лёгка перакладаецца з аднаго дакумента ў іншы. Калі вы аб’яднаеце PDF з файлам DOCX, тэкст будзе выглядаць няправільна. Ён можа быць абрэзаны, у большасці выпадкаў фарматаванне парушаецца, і вам трэба будзе выдаліць канчатковыя прабелы і разрывы радкоў. Калі вы аб’яднаеце файл DOCX з іншым файлам DOCX, у вас не ўзнікне гэтых праблем.

Аб’яднанне дакументаў Microsoft Word

Вы можаце адкрыць дакумент Microsoft Word, выкарыстоўваць клавіятуру Ctrl+A, каб выбраць усё, Ctrl+C, каб скапіяваць усё, і Ctrl+V, каб уставіць яго ў іншы дакумент. Гэта досыць проста, але Microsoft Word значна палягчае аб’яднанне дакументаў.

Як аб’яднаць дакументы Microsoft Word

Каб аб’яднаць два або больш дакументаў Microsoft Word з дапамогай убудаванага інструмента аб’яднання, выканайце наступныя дзеянні. Вашы дакументы могуць знаходзіцца ў любым месцы на вашым лакальным дыску. Вам трэба толькі адкрыць дакумент, у які вы хочаце аб’яднаць іншы дакумент. Дакумент, які вы аб’ядноўваеце ў іншы дакумент, не павінен быць адкрытым.

Адкрыйце дакумент Microsoft Word, у які вы будзеце аб’ядноўваць іншы дакумент.
Перайдзіце на ўкладку Устаўка на стужцы.
Знайдзіце кнопку Аб’ект і націсніце яе.
У спісе абярыце З файла.
У акне выбару файла, якое адкрылася, абярыце дакумент, які вы хочаце аб’яднаць.
Націсніце Уставіць.
Змест дакумента будзе ўстаўлены.
Паўтарыце для ўсіх дакументаў, якія вы хочаце аб’яднаць у бягучы дакумент Microsoft Word.

Аб’яднанне супраць капіявання/ўстаўкі

Вы заўсёды можаце скапіяваць і ўставіць змесціва аднаго дакумента Microsoft Word у іншы. Гэта можа здацца больш простым для выканання, і гэта так, улічваючы, што ён выкарыстоўвае знаёмыя спалучэнні клавіш. Метад капіявання/ўстаўкі прасцей выкарыстоўваць толькі тады, калі ў вас ёсць невялікія дакументы. З вялікімі дакументамі, якія маюць выявы і табліцы, будзе добрай ідэяй выкарыстоўваць інструмент аб’яднання.

Праверце гэта:  Як сінхранізаваць параметры about:config з Firefox Sync

Інструмент аб’яднання пераканаецца, што нічога не засталося ззаду. Калі вы аб’ядноўваеце групавую працу ў адзін файл, гэта прадухіліць закідванне малюнкаў, тэксту, загалоўкаў, табліц і г.д.

Заключэнне

Інструмент аб’яднання дакументаў дазваляе карыстальнікам таксама ўстаўляць іншыя тыпы дакументаў. Гэта будзе працаваць так, што ўсё будзе скапіравана, але калі дакумент не з’яўляецца файлам DOCX, вам, магчыма, прыйдзецца выправіць фарматаванне тэксту пасля. Калі ў вас узніклі праблемы з капіяваннем тэксту з файла PDF, паспрабуйце зліццё дакументаў. Microsoft Word мае выдатны інструмент для малявання фарматаў, які вы можаце выкарыстоўваць, каб выправіць фарматаванне аб’яднанага тэксту.