Што рабіць, калі ваша прылада Android не спампоўвае або не ўсталёўвае праграмы

Многія мабільныя аперацыйныя сістэмы выйшлі з ладу з-за сумяшчальнасці прыкладанняў і абмежаванняў у мінулыя гады. Ваша магчымасць карыстацца тэлефонам або планшэтам без прыкладанняў неверагодна абмежаваная.

Тое ж самае тычыцца памылак і збояў, якія ўплываюць на вашу прыладу AndroidOS. Нягледзячы на ​​тое, што аперацыйная сістэма падтрымлівае шырокі спектр прыкладанняў, усё яшчэ магчымыя памылкі, якія, калі іх не вырашыць, могуць зрабіць ваш смартфон амаль бескарысным. Такім чынам, што вы можаце зрабіць, калі ваша прылада Android не спампоўвае або не ўсталёўвае праграмы?

Гэты артыкул правядзе вас праз некаторыя крокі па ліквідацыі непаладак і выпраўленняў, каб вы маглі адразу вярнуцца да ўсталёўкі прыкладанняў на прыладзе Android.

Прылада Android не спампоўвае і не ўсталёўвае прыкладання

Google Play Store даволі надзейны, таму рэдка сутыкаюцца з сур’ёзнымі ўскладненнямі. Але калі вы не можаце загрузіць прыкладання прама зараз, нешта дзесьці не так. Перш чым перайсці да больш інтуітыўна зразумелых рашэнняў, давайце разгледзім некаторыя рэчы, якія вы павінны спачатку праверыць.

Калі вы не можаце спампоўваць праграмы, спачатку адзначце іх у спісе:

  • Ваша прылада зараджана? – Некаторыя прылады могуць не дазволіць вам спампоўваць новыя праграмы, пакуль ваша прылада не будзе зараджана больш за 15% ці нават 30%.
  • У вас стабільнае інтэрнэт-злучэнне? – Магчыма, вы выкарыстоўваеце сотавыя дадзеныя, ці вы падключаны да Wi-Fi, але сігнал слабы. Паспрабуйце іншую сетку Wi-Fi, калі гэта магчыма.
  • Вы адключылі прыладу? – Хуткі перазапуск тэлефона часта вырашае большасць праблем; у тым ліку праблемы з крамай Google Play.
  • У краме Google Play ёсць агульнасістэмныя праблемы? – Праверце вэб-сайт downdetector. Магчыма Google ёсць вялікая праблема, і вам проста трэба пачакаць, пакуль распрацоўшчыкі яе выправяць.

Цяпер, калі мы разгледзелі асновы хуткага выпраўлення, паспрабуйце загрузіць прыкладанне з Play Store. Калі ваша прылада Android па-ранейшаму не можа загружаць або ўсталёўваць праграмы, вы можаце паспрабаваць некалькі рашэнняў.

Праверце свабоднае месца

Кожны раз, калі вы займаецеся ліквідацыяй непаладак прылады, варта пачаць з асноў. Спампоўкі залежаць ад наяўнасці месца для спампоўкі. Большасць прыкладанняў маюць усяго некалькі мегабайт, але некаторыя з іх большыя. У вас дастаткова месца на прыладзе? Вам трэба правесці вясновую ўборку, перш чым дадаваць новыя рэчы?

Праверце гэта:  Як ператварыць стары тэлефон Android у камеру бяспекі

Спачатку праверце сховішча вашых прылад, выканаўшы наступныя дзеянні:

Заўвага: Паколькі інтэрфейс Android адрозніваецца ў залежнасці ад вытворцы і версіі, наш падручнік ахоплівае агульныя асаблівасці, якія павінны працаваць для ўсіх.

  • Адкрыйце налады на прыладзе і выкарыстоўвайце лупу для пошуку сховішча.
  • Націсніце на Сховішча ў спісе, які з’явіўся.
  • Праглядзіце ўказаны аб’ём даступнага сховішча.
  • Калі ваша сховішча запоўнена, вы можаце хутка выдаліць рэдка выкарыстоўваныя прыкладання, націснуўшы на Праграмы, выбраўшы праграмы, якія вы хочаце выдаліць, а затым націснуўшы на Выдаліць.

    Цяпер вярніцеся ў Google Play Store і паспрабуйце зноў загрузіць патрэбную праграму. Аднак, калі ў вас ёсць шмат месца для захоўвання, працягвайце чытаць, каб знайсці дадатковыя рашэнні.

    Праверце сваю сетку

    Мы коратка згадвалі пра гэта вышэй, але ваша сеткавае злучэнне мае шмат агульнага з магчымасцю спампоўкі прыкладанняў. Незалежна ад таго, ці ідуць вашы спампоўкі вельмі павольна, ці яны не адбываюцца зусім, давайце больш глыбока разгледзім ваша інтэрнэт-злучэнне.

    Нягледзячы на ​​​​тое, што вы спампоўваеце свае праграмы (з дапамогай Wi-Fi або сотавай сувязі), пераканайцеся, што сетка, да якой вы падлучаны, мае дастаткова магутнасці для падтрымання злучэння. Калі ваш Wi-Fi перагружаны, вы амаль па-за межамі зоны дзеяння або ў вас ёсць толькі адзін-два палоскі сігналу, вы можаце пачакаць, пакуль вы лепш размясціцеся, перш чым спампоўваць прыкладанне.

    Адным з першых паказчыкаў таго, што ў вас ёсць праблемы з падключэннем да сеткі, з’яўляецца тое, што вэб-сайты і праграмы не загружаюцца належным чынам. Вы можаце бегчы тэст хуткасці з дапамогай браўзера вашага тэлефона або калі ў вас ужо ёсць прыкладанне, каб праверыць надзейнае злучэнне.

    Калі вы падключаны Wi-Fi, паспрабуйце пераключыцца на сотавыя перадачы дадзеных. Ці вы можаце паспрабаваць іншую сетку Wi-Fi, калі яна даступная. Калі сотавая перадача даных – ваш адзіны варыянт, праверце налады на прыладзе Android, каб пераканацца, што выкарыстанне фонавых дадзеных уключана. Вы можаце зрабіць гэта, перайшоўшы ў раздзел Налады> Праграмы> Крама Google Play> Мабільныя дадзеныя і Wi-Fi. Уключыце пераключальнік побач з фонавымі данымі.

    Перазагрузіце прыладу

    Адным з самых простых і эфектыўных метадаў ліквідацыі праблем з праграмным забеспячэннем з’яўляецца перазагрузка прылады. Магчыма, вашы праблемы выкліканыя простым збоем. Перазагрузка прывядзе да таго, што тэлефон скіне ўвесь код, які апрацоўваў, і пачне зноўку. Новыя працэсы будуць загружаныя ў памяць, і вы зможаце спампаваць праграму без памылак.

    Праверце налады часу і даты

    Аўтэнтыфікацыя – гэта мабільны працэс, які патрабуе правільнага часу для аўтэнтыфікацыі вашай прылады з дапамогай Google Play і сервера загрузкі. Большасць нашых тэлефонаў аўтаматычна сінхранізуюць дату і час з сеткай, але гэта варта праверыць.

    Праверце гэта:  Як усталяваць розныя шпалеры для экрана блакіроўкі і галоўнага экрана ў Android 7.0

    Усё, што вам трэба зрабіць, гэта праверыць, што ваша АС знаходзіцца ў правільным гадзінным поясе. Калі гэта правільна, рухайцеся далей. Калі гэта не так, выпраўце гэта або ўсталюйце аўтаматычна. Вось як:

  • Адкрыйце налады на прыладзе Android і ўвядзіце дату і час у радок пошуку.
  • Пераключыце пераключальнік для аўтаматычнай даты і часу, каб ён уключыўся.
  • Выключыце тэлефон, а затым зноў уключыце і пераканайцеся, што час абноўлены.
  • Ачысціце кэш крамы Google Play

    Калі ваша прылада Android не спампоўвае і не ўсталёўвае прыкладання нават пасля ўсіх гэтых крокаў, магчыма, варта ачысціць кэш крамы. Кэш – гэта часовае сховішча, дзе Google Play Store захоўвае ўсе даныя, якія ён выкарыстоўвае і/або неабходныя для працы. Ён можа пашкодзіцца, таму варта праверыць.

  • Выберыце Налады і Праграмы і апавяшчэнні.
  • Выберыце краму Google Play.
  • Выберыце Storage і Clear cache.
  • Паўтарыце для сэрвісаў Google Play і Google Services Framework, калі ёсць.
  • Змяніце дазволы ў краме Google Play

    Дазволы звычайна ўсталёўваюцца аўтаматычна, таму не заўсёды ёсць прычына для іх змены. Аднак, калі вы зайшлі так далёка і ўсё яшчэ не можаце спампаваць або ўсталяваць прыкладанне, варта паспрабаваць.

  • Выберыце Налады і Праграмы і апавяшчэнні.
  • Выберыце краму Google Play.
  • Выберыце Дазволы.
  • Пераканайцеся, што SMS і тэлефон уключаны. Кантакты і Месцазнаходжанне неабавязковыя, але ўключыце іх, каб праверыць.
  • Выберыце Сэрвісы Google Play у раздзеле Праграмы і дазволы.
  • Пераканайцеся, што дазволы ўстаноўлены ў значэнне “Дазволіць” для датчыкаў цела, журналаў выклікаў, камеры, кантактаў, файлаў і медыя, месцазнаходжання, мікрафона, SMS і тэлефона.
  • Паўторна пратэстуйце загрузку праграмы.
  • Некаторыя праграмы бяспекі будуць уплываць на гэтыя налады, перашкаджаючы належнай працы Google Play Store. Калі вы не хочаце, каб усе гэтыя службы былі даступнымі, вы можаце адключыць іх пасля тэставання.

    Выдаліце ​​абнаўлення Google Play

    Не сакрэт, што абнаўленні праграмнага забеспячэння маюць тэндэнцыю прыносіць новыя праблемы. Калі праблема ў Play Store ўзнікла пасля абнаўлення праграмнага забеспячэння, вы можаце выдаліць апошнюю версію. Часам, каб вырашыць праблему, усё, што вам трэба зрабіць, – гэта вярнуцца да папярэдняй версіі праграмнага забеспячэння.

    Вось як выдаліць абнаўленне Google Play Store:

  • Адкрыйце налады на тэлефоне і націсніце на Праграмы і апавяшчэнні.
  • Пракруціце ўніз і націсніце на Google Play Store.
  • Націсніце на тры вертыкальныя кропкі ў правым верхнім куце.
  • Праверце гэта:  Wordbase - гэта гульня ў словы, якая спалучае Scrabble і высокі друк [Android]

  • Націсніце на Выдаліць абнаўлення.
  • Цяпер перазапусціце Play Store і паспрабуйце загрузіць прыкладанне.

    Частыя пытанні

    Праблемы з прыладай не прыносяць задавальнення, асабліва калі вы не можаце выкарыстоўваць такія асноўныя функцыі, як Google Play Store. Калі ў вас засталіся пытанні, працягвайце чытаць.

    Што мне рабіць, калі я выпадкова выдалю краму Google Play на сваёй прыладзе Android?

    Google Play Store – гэта папярэдне загружанае прыкладанне на большасці прылад з АС Android. Магчыма, вы шукалі ў скрыні прыкладанняў і галоўным экране, і нідзе не можаце знайсці маленькі значок Play Store. Калі вы не выкарыстоўваеце прыладу AndroidOS, якая не пастаўляецца з роднай праграмай Google Play Store, добрая навіна заключаецца ў тым, што вы не выдалілі яе.

    Вось што рабіць, калі вы больш не можаце знайсці праграму Google Play Store на сваёй прыладзе:

    1. Адкрыйце Налады і націсніце на Праграмы і апавяшчэнні.

    2. Пракруціце спіс уніз, пакуль не ўбачыце Google Play Store. Затым націсніце на яго.

    3. Унізе гэтай новай старонкі вы ўбачыце опцыю Уключыць або Уключыць. Націсніце яго.

    4. Перайдзіце ў скрыню прыкладання і знайдзіце Google Play Store. Ён павінен з’явіцца, але вам трэба будзе вярнуць яго на галоўны экран.

    Калі ваша прыкладанне ў краме Google Play знікне, хутчэй за ўсё, яно адключана, а не выдалена.

    Што мне рабіць, калі я не магу абнавіць праграмы?

    Сярод іншых праблем з Play Store, вы можаце сутыкнуцца з памылкай, якая не дазваляе абнаўляць праграмы. Аперацыйная сістэма Android абапіраецца на Google Play Store для загрузкі большасці вашых прыкладанняў. Большасць крокаў, якія мы пералічылі вышэй, дастасавальныя да гэтай праблемы, а таксама да немагчымасці ўсталёўваць праграмы. Але вы таксама павінны паспрабаваць прымусова спыніць разгляданую праграму ў якасці дадатковага кроку.

    Вось як прымусова спыніць прыкладанне на Android:

    1. Адкрыйце налады на сваёй прыладзе і націсніце на Праграмы і апавяшчэнні.

    2. Націсніце на праграму, з якой у вас узніклі праблемы.

    3. Націсніце на Force Stop з правага боку.

    Цяпер паспрабуйце яшчэ раз абнавіць прыкладанне. Калі ні адзін з пералічаных намі крокаў не працуе, вы можаце выдаліць і пераўсталяваць праблемнае прыкладанне. Але бываюць выпадкі, калі прыкладання больш не падтрымліваюцца распрацоўшчыкамі. Перайдзіце ў краму Google Play і праверце наяўнасць абнаўленняў для распрацоўшчыкаў.

    Калі ваша прылада Android не спампоўвае або не ўсталёўвае праграмы, адна з прыведзеных вышэй крокаў абавязкова дапаможа. Ці ведаеце вы якія-небудзь іншыя спосабы, каб загрузкі працавалі? Раскажыце нам пра гэта ніжэй, калі вы робіце!