Што вялікія дадзеныя робяць з лічбавым маркетынгам?

Як толькі вы згадваеце лічбавы маркетынг, большасць людзей пачынаюць закатваць вочы, калі чуюць толькі гэты тэрмін.

За гэтым ёсць некалькі прычын, і самая галоўная з іх, напэўна, той факт, што большасць людзей не разумеюць, як працуе свет лічбавага маркетынгу.

Калі вы мала ведаеце пра гэта, праца лічбавага маркетолага можа здацца сумнай, складанай або занадта заблытанай, але гэта не так.

Па сутнасці, гэта магчымасць для творчага бізнесу, і як толькі вы зразумееце, як гэта працуе, вы можаце сур’ёзна актывізаваць свае рэкламныя і маркетынгавыя кампаніі і пашырыць свой ахоп у Інтэрнэце.

Каб сапраўды ствараць дасведчаныя стратэгіі і эфектыўныя кампаніі, лічбавыя маркетолагі павінны выкарыстоўваць розныя інструменты і падыходы, каб звяртацца да кліентаў і заказчыкаў.

Паколькі інтэрнэт-свет працуе з мноствам і тонамі інфармацыі, адным з самых карысных інструментаў для сучасных маркетолагаў з’яўляецца належны аналіз усіх гэтых даных.

Вось тут і ўваходзіць маркетынг вялікіх даных.

Віртуальнае мора разумення

Калі вы думаеце пра старыя формы рэкламы, становіцца зразумелым, чаму ўкараненне аналізу вялікіх даных было неабходным для свету маркетынгу.

Раней вам даводзілася шмат здагадвацца і ўсляпую спадзявацца, што канкрэтныя кампаніі падыдуць большасці фокус-груп.

Даследаванне павінна было быць шырокім, але яно ніколі не магло паказаць, як тэндэнцыі змяняюцца ў рэальным часе. У эпоху лічбавых тэхналогій інтэрнэт-маркетолагі нарэшце атрымліваюць усе дадзеныя, неабходныя для таго, каб цалкам зразумець, што адчуваюць іх кліенты.

Адзіная праблема ў гэтым заключаецца ў тым, што велізарны аб’ём даных неверагодна велізарны, і наяўнасць столькі інфармацыі не дапаможа вам атрымаць тое, што вам трэба, калі вы не ведаеце, як яе аналізаваць.

Праверце гэта:  Што такое Slack і чаму яго любяць людзі?

Асноўныя прычыны выкарыстання вялікіх даных

Калі вы ўсё яшчэ не ўпэўнены, для чаго можна выкарыстоўваць усе гэтыя даныя, вось толькі некаторыя асноўныя прычыны таго, што вялікія даныя сталі незаменнымі ў свеце інтэрнэт-маркетынгу.

  • Даступная аналітыка даных – шмат гавораць аб аналізе ўсіх гэтых даных і разуменні таго, што патрэбна вашым кліентам і кліентам, і ўсё гэта гучыць занадта складана і, магчыма, занадта дорага, так? Няправільна. Большасць паслуг хостынгу цяпер прадастаўляюць розныя спосабы аналізу дадзеных, напрыклад DaaS і падобныя. Яшчэ больш цікавым з’яўляецца той факт, што большасць паслуг хостынгу прапануюць гэтыя паслугі аналітычных даных бясплатна, што ідэальна падыходзіць для невялікіх кампаній.
  • Выкарыстанне мінулых дадзеных для вызначэння будучыні – яшчэ адна фантастычная рэч, якую маркетолагі атрымалі з вялікімі дадзенымі, – гэта тое, што ўсе адпаведныя даныя захоўваюцца, каб пры неабходнасці іх можна было перагледзець. Гэта азначае, што маркетолагі могуць зразумець, што для іх працавала ў мінулым і чаму гэта было, таму яны могуць паспрабаваць узнавіць той жа эфект у будучыні. Каб дасягнуць найлепшага вопыту для кліентаў, маркетолагі могуць наладзіць дэталі, якія працавалі ў мінулым, каб дасягнуць сваёй мэты лягчэй.
  • Візуалізацыя даных – адзін з найбольш эфектыўных спосабаў стварэння паспяховай маркетынгавай кампаніі – гэта разуменне даных, і лепшы спосаб зрабіць гэта – іх візуалізацыя. Інструменты для візуалізацыі даных дапамагаюць стварыць дзейсную інфармацыю, дапамагаючы маркетолагам распазнаваць патэнцыйныя праблемы і праблемы з патокам. Яны вырашаюць гэтыя праблемы найлепшым чынам і з найлепшым разуменнем справы.

Што ўсё гэта значыць?

Давайце разгледзім гэтыя прычыны ў перспектыве. Напрыклад, Slam Tracker ад IBM выкарыстоўваецца для вымярэння папулярнасці тэнісістаў падчас буйных спаборніцтваў і дае гледачам праекцыю ў рэальным часе таго, як Інтэрнэт бачыць гульца ў гэты момант. Ён аналізуе вялікія дадзеныя і дае гледачам карысную інфармацыю.

Праверце гэта:  Тлумачэнне матчыных поплаткаў: што такое ATX, MicroATX і Mini-ITX?

Яшчэ адзін выдатны прыклад выкарыстання вялікіх аб’ёмаў дадзеных можна знайсці ў інтэрнэт-краме кампаніі Gilt Groupe. Тое, што яны робяць, гэта аналіз мадэляў і паводзін сваіх наведвальнікаў, кліентаў і кліентаў, і праз гэты аналіз ім удаецца атрымаць неабходныя даныя, неабходныя для наступнага кроку. Наступным крокам з’яўляецца адаптацыя даных да 3000 розных версій паведамленняў, якія будуць рассылацца сваім кліентам з указаннем пакупніцкіх пераваг, памераў і інтарэсаў. Такім чынам яны трымаюць сваіх кліентаў у курсе адпаведных матэрыялаў.

Вялікія крыніцы даных, якія выкарыстоўваюцца для стымулявання кампаніі

Інтэрнэт хутка расце, і аналіз даных – адна з самых важных рэчаў, на якой маркетолагі павінны засяродзіцца, на думку прафесіянала вэб-распрацоўшчыкі Сіднэй прапановы. У віртуальным моры праграм і крыніц аналітыкі даных некаторыя вылучаюцца сваёй эфектыўнасцю.

  • Сацыяльныя сеткі – амаль такія ж вялікія, як і сам Інтэрнэт. Мільёны карыстальнікаў наведваюць сацыяльныя сеткі штодня, і даволі шмат з іх праводзяць у сацыяльных сетках больш за 2,5 гадзіны ў дзень. Гэта дазваляе маркетолагам збіраць масу розных дадзеных. Ад асабістых пераваг да лаяльнасці да брэнда, маркетолагі могуць адсочваць кліентаў і кліентаў праз сацыяльныя сеткі і выкарыстоўваць гэта ў сваіх інтарэсах, калі яны пачынаюць наступную кампанію.
  • Вэб-майнинг – аўтаматызаваны працэс атрымання дадзеных з Інтэрнэту – яшчэ адна рэч, якую маркетолагі выкарыстоўваюць даволі часта. Выкарыстанне пэўных інструментаў для вэб-майнинга дазваляе маркетолагам зразумець як структураваныя, так і неструктураваныя даныя, сабраныя з дзеянняў карыстальнікаў у браўзерах, журналаў сервераў і структуры іх сайта.
  • Транзакцыі – адсочванне транзакцый, якія праводзіліся праз бізнес, дасць маркетолагам выдатную інфармацыю аб сваіх кліентах і кліентах. Адсочванне і аналіз гэтых транзакцый можа дапамагчы ім зразумець шаблоны сваіх карыстальнікаў і планаваць кампаніі адпаведна.
Праверце гэта:  Як выкарыстоўваць Google Home Hub у якасці лічбавай фотарамкі

Да ўсіх гэтых аспектаў трэба падыходзіць з адпаведнымі інструментамі. Аналіз вялікіх аб’ёмаў даных, каб атрымаць тое, што вам трэба, можа быць даволі складаным, калі вы не ведаеце, як гэта зрабіць. Вось некаторыя з найбольш часта выкарыстоўваюцца інструментаў у аналізе вялікіх дадзеных сёння.

  • Hadoop – Гэты прадукт ад Apache у асноўным выкарыстоўваецца буйнымі карпарацыямі з-за яго вылічальнай магутнасці і шырокай бібліятэкі праграмнага забеспячэння. Ён рэгулярна абнаўляецца і выдатна падыходзіць для апрацоўкі вялікіх аб’ёмаў даных.
  • Клаудэра – Гэты інструмент надзвычайны для стварэння вялікіх сховішчаў даных, да якіх можа атрымаць доступ кожны, каму патрэбныя даныя для розных мэтаў. Ён выдатна працуе з Hadoop і дазваляе добра зазірнуць у свет аналітыкі дадзеных.
  • Rapidminer – Гэты інструмент у асноўным выкарыстоўваецца спецыялістамі як платформа з адкрытым зыходным кодам, якая працуе праз прынцыпы візуальнага праграмавання. Гэта дазваляе даволі шмат маніпуляваць, мадэляваць, аналізаваць і інтэграваць дадзеныя ў бізнес-працэсы і працоўныя працэсы.

Па меры развіцця Інтэрнэту развіваюцца і яго карыстальнікі. Выкарыстанне вялікіх даных стала свайго роду стандартам, бо гэта магутны інструмент, калі справа даходзіць да лічбавага маркетынгу.

Так ужо здаралася неаднаразова – кампанія інвеставала ў вялікія дадзеныя, і праз некаторы час ім удалося даволі добра расці. Засяроджванне ўвагі на правільным аналізе вялікіх даных і ўкараненні іх у вашу маркетынгавую кампанію можа запатрабаваць некаторы час і планаванне, але ў доўгатэрміновай перспектыве гэта адна з лепшых рэчаў, якія вы можаце зрабіць для сваёй кампаніі.

Спадабалася чытаць артыкул? Як наконт таго, каб падзяліцца з усім светам?