Чаму ў маім электроннай пошце напісана ў чарзе?

Вы калі-небудзь былі расчараваныя лістом у чарзе? І, магчыма, цікава, чаму ў маёй электроннай пошце напісана ў чарзе? У вас можа быць шмат пытанняў, падобных вышэй, і цікавы той факт, што ваша пошта становіцца ў чаргу, хутчэй за ўсё, у Gmail на вашых прыладах Android. Гэта праблема дыскрымінацыйна ставіць у чаргу электронныя лісты ў цыкле, і ў выніку ўсе лісты будуць знаходзіцца ў чарзе ў папцы “Выходныя”. Ваша праграма Gmail паспрабуе паўторна адправіць электронныя лісты пазней. Тым не менш, калі вы шукаеце парады аб тым, што значыць стаяць у чарзе ў Gmail і як гэта выправіць, гэты артыкул дапаможа вам з гэтым. Пачнем!

Чаму ў маім электроннай пошце напісана ў чарзе?

Ёсць так шмат прычын, чаму ў маёй электроннай пошце напісана запыт у чарзе. Некалькі адказных фактараў, якія выклікаюць чэргі Gmail, пералічаны ў гэтым раздзеле. Але заўсёды пажадана прааналізаваць першапрычыну праблемы. Вось некалькі прычын, па якіх Gmail ставіў у чаргу праблемы з Android.

  • Дрэннае падключэнне да сеткі
  • Пашкоджаны серверы Gmail
  • Адсутнасць дастатковага месца ў памяці ў сховішчы вашага ўліковага запісу Gmail
  • Укладанне файлаў, якія перавышаюць ліміты
  • Адпраўка некалькіх лістоў адначасова
  • Састарэлае прыкладанне Gmail і АС Android
  • Магчыма, уліковы запіс Google няправільна сінхранізаваны

Заўвага: вы можаце прытрымлівацца нашага кіраўніцтва па сінхранізацыі некалькіх уліковых запісаў Google Drive.

Цяпер вы ведаеце, што выклікае праблему Gmail у чарзе Android. Перайдзіце да наступнага раздзела, каб даведацца, як выправіць тое ж самае.

Папярэднія праверкі

Перш чым прытрымлівацца апісаных ніжэй метадаў, вы павінны пераканацца, што праблема звязана з вашым мабільным дадаткам або з некаторымі іншымі фактарамі.

  • Адкрыйце працоўны стол або ноўтбук і адпраўце ліст любому са сваіх сяброў. Калі пошта дастаўлена паспяхова, значыць, ёсць праблема з мабільнай праграмай.
  • Калі вы не можаце адправіць пошту ні з адной з вашых прылад, вам прыйдзецца пачакаць, пакуль праблема на баку сервера не будзе вырашана. Вы можаце паспрабаваць яшчэ раз пасля таго, як серверы вернецца ў нармальны стан.
  • Таксама пераканайцеся, што вы адпраўляеце ўкладанне памерам менш за 25 Мб.

Наступныя крокі дапамогуць вам вырашыць праблемы, звязаныя з мабільнымі праграмамі.

Спосаб 1: Праверце статус сервераў Google

Серверы Google амаль не адключаюцца. Тым не менш, у нечаканых сітуацыях, калі вы думаеце пра праблему з серверам, вы можаце праверыць стан Gmail, актыўны ці ён не працуе на абслугоўванне. Выканайце прыведзеныя ніжэй дзеянні, каб выправіць праблему з Gmail у чарзе Android.

1. Наведайце афіцыйную старонку Google Workspace у браўзеры тэлефона.

2. Праверце, ці ёсць якія-небудзь праблемы на баку сервера. Калі так, то ў вас няма іншага варыянту, акрамя як чакаць.

Спосаб 2: Перазагрузіце тэлефон

Тым не менш, калі ў вас ёсць, чаму ў маім электронным лісце гаворыцца пра праблему ў чарзе, вы можаце вырашыць тое ж самае, перазагрузіўшы прыладу Android. Вы можаце альбо перазагрузіць прыладу, альбо выключыць прыладу і ўключыць яе зноў праз некаторы час.

Праверце гэта:  PlayStation 5 супраць Xbox Series X: што купіць?

1. Утрымлівайце кнопку харчавання на баку вашага мабільнага тэлефона.

2. Цяпер у наступным меню націсніце на опцыю Перазагрузка.

Заўвага: вы таксама можаце націснуць на значок адключэння харчавання, каб выключыць прыладу. Калі вы зробіце гэта, націсніце і ўтрымлівайце кнопку харчавання на баку мабільнага тэлефона, каб уключыць Android пазней.

3. Пачакайце, пакуль тэлефон не перазагрузіцца, і праверце, ці ўдалося выправіць праблему Gmail у чарзе, вырашана ці не.

Спосаб 3: Забяспечце правільнае падключэнне да сеткі

Часам, калі ваша сеткавае злучэнне нестабільнае, вы не можаце адправіць пошту, як звычайна. Вы можаце лёгка адсартаваць гэта, шукаючы што-небудзь у вашым браўзеры. Калі вы не атрымалі ніякіх вынікаў пошуку, гэта азначае, што ваша сеткавае злучэнне нестабільнае. Калі вы карыстаецеся паслугай VPN, адключыце яе і праверце, ці змаглі вы выправіць, што значыць стаяць у чарзе ў праблеме Gmail на Android. Пераканайцеся, што вы выкарыстоўваеце падключэнне да мабільнай перадачы дадзеных, як інструкцыі ніжэй.

1. Дакраніцеся да значка налады на панэлі прыкладанняў.

2. Тут націсніце на опцыю SIM-карты і мабільныя сеткі.

3. Уключыце опцыю «Мабільныя дадзеныя», калі яна была выключана, як паказана ніжэй.

4. Калі вы знаходзіцеся ўдалечыні ад сваёй краіны або зоны дзеяння сеткі (з дапамогай сеткі роўмінгу), націсніце Дадатковыя налады.

Заўвага: аператар бясплатна спаганяе з вас плату пасля таго, як вы ўключыце міжнародны роўмінг дадзеных.

5. Далей націсніце поле побач з «Міжнародны роўмінг» і ўсталюйце параметр «Заўсёды», як паказана на малюнку.

6. Затым націсніце на Дадзеныя ў роўмінгу.

7. Націсніце Уключыць, каб пацвердзіць запыт.

Спосаб 4: уключыць фонавыя дадзеныя

Нават калі вы ўключылі мабільную перадачу даных, вы павінны ўключыць выкарыстанне фонавых дадзеных, каб пераканацца, што ваша прылада выкарыстоўвае мабільныя дадзеныя нават у рэжыме эканоміі даных. Ніжэй прыведзены некалькі інструкцый, каб зрабіць тое ж самае.

1. Адкрыйце праграму Налады.

2. Цяпер націсніце на Праграмы.

3. Націсніце на Кіраванне праграмамі > Gmail, як паказана.

4. Затым націсніце на Абмежаванае выкарыстанне даных.

5. Цяпер выберыце наступныя параметры, калі яны не выбраны, і націсніце OK.

  • Wi-Fi
  • Мабільная перадача даных (SIM 1)
  • Мабільная перадача даных (SIM 2) (калі ёсць)

Цяпер ваш Android робіць поўны доступ да мабільных дадзеных, нават калі ён знаходзіцца ў рэжыме эканоміі трафіку. Праверце, ці можна выправіць Gmail у чарзе Android, калі гэта выклікана праблемамі спажывання фонавых дадзеных.

Спосаб 5: Выключыце рэжым эканоміі батарэі

Функцыі эканоміі батарэі ў вашай прыладзе Android дапамогуць вам эканоміць батарэю з абмежаванымі функцыямі сэрвісаў, датчыкаў і прыкладанняў. Калі вы ўключылі опцыю эканоміі зараду на сваёй прыладзе, падключэнне да сеткі, Gmail і іншыя праграмы для здароўя могуць быць выключаны. Гэта можа прывесці да абмеркавання праблемы ў вашай праграме Gmail. Такім чынам, вам рэкамендуецца адключыць рэжым эканоміі батарэі на прыладзе, як інструкцыя ніжэй.

1. Пацягніце ўніз скрыню апавяшчэнняў на прыладзе Android.

2. Цяпер выключыце наладу эканоміі зараду, калі яна ўключана.

Спосаб 6: Абнаўленне праграмы Gmail

Калі ўсе вышэйпералічаныя метады не дапамаглі вам вырашыць, чаму ў маім электронным лісце гаворыцца пра праблему ў чарзе, вы павінны пераканацца, што праграма абноўлена да апошняй версіі ці не. Адпраўляйцеся ў краму Play і праверце, ці абноўлены Gmail да апошняй версіі, выконваючы прыведзеныя ніжэй інструкцыі.

1. Правядзіце пальцам на галоўны экран і націсніце на прыкладанне Play Store.

2. Увядзіце і знайдзіце Gmail, як паказана на малюнку.

3А. Калі абнаўленне даступна, націсніце на опцыю Абнаўленне. Пачакайце, пакуль ваша праграма не будзе абнаўляцца, і праверце, ці можна выправіць праблему Gmail у чарзе на Android

3В. Калі ваша праграма ўжо абноўлена, вы ўбачыце толькі параметры Адкрыць і Выдаліць.

Спосаб 7: Абнаўленне АС Android

Вы можаце выправіць, што азначае стаяць у чарзе ў Gmail, абнавіўшы прыладу Android. Вы можаце абнавіць свой Android з дапамогай мабільнай перадачы даных або з дапамогай Wi-Fi. Абнаўленне аперацыйнай сістэмы Android дапаможа вам выправіць усе памылкі і памылкі. Калі вы не ведаеце, як абнавіць свой Android, азнаёмцеся з нашым кіраўніцтвам 3 спосабаў праверкі абнаўленняў на вашым тэлефоне Android. Пасля таго, як вы абнавілі АС Android, праверце, ці можаце вы вырашыць праблему з чаргай Gmail.

Спосаб 8: прымусова спыніць праграму Gmail

Выхад з Gmail і прымусовае закрыццё праграмы – гэта зусім іншае. Калі вы прымусова закрыеце прыкладанне, усе фонавыя праграмы праграмы будуць зачынены. Такім чынам, у наступны раз, калі вы запускаеце прыкладанне, вы павінны пачаць яго з нуля. Выканайце прыведзеныя ніжэй дзеянні, каб выправіць, чаму мая электронная пошта стаіць у чарзе.

1. Перайдзіце і адкрыйце праграму Налады, як і раней.

2. Тут націсніце на Праграмы.

3. Націсніце на Кіраванне праграмамі > Gmail, як паказана.

4. Затым націсніце на опцыю прымусовай прыпынку ў левым ніжнім куце экрана.

5. Нарэшце, пацвердзіце запыт, націснуўшы на OK (калі ёсць).

Цяпер перазапусціце Gmail і праверце, ці можаце вы вырашыць праблему, і атрымаеце адказ на пытанне, чаму ў маёй электроннай пошце напісана пытанне ў чарзе ці не.

Спосаб 9: Паўторная сінхранізацыя праграмы Gmail

Калі ўсе вышэйпералічаныя метады не дапамогуць вам вырашыць праблему з чаргай Gmail, вы можаце паспрабаваць выдаліць свой уліковы запіс Gmail з прылады і дадаць яго зноўку пазней. Вось як гэта зрабіць.

1. Запусціце Налады на вашым тэлефоне.

2. Пракруціце ўніз экран налад і націсніце Уліковыя запісы і сінхранізацыя, як паказана.

3. Далей націсніце на Google са спісу.

4. Націсніце на опцыю Gmail, каб выключыць сінхранізацыю.

5. Цяпер пачакайце некаторы час і зноў націсніце на Gmail. Сінхранізацыя будзе зноў уключана.

Пасля паўторнай сінхранізацыі ўліковага запісу Gmail на прыладзе перазагрузіце Android. Праверце, ці вырашылі вы, што значыць стаяць у чарзе на запыце Gmail на Android.

Спосаб 10: усталюйце опцыю сінхранізацыі дзён паведамленняў электроннай пошты

Ваш Gmail здабывае старыя электронныя лісты з вашай праграмы толькі на працягу некалькіх дзён. Калі вы нядаўна наладзілі Gmail, усе старыя лісты таксама будуць сінхранізаваныя. Нягледзячы на ​​​​тое, што гэта перавага атрымання вашай пошты, гэта таксама павялічвае кэш і захоўванне прыкладання. Каб разабрацца, чаму ў маёй электроннай пошце напісана ў чарзе, вы павінны абмежаваць колькасць дзён сінхранізацыі да 30. Вось некалькі інструкцый для таго ж.

1. Запусціце праграму Gmail на вашым Android.

2. Тут націсніце на значок меню гамбургер > Налады, як паказана.

3. Затым націсніце на патрэбны ўліковы запіс.

4. Далей пракруціце экран уніз і націсніце на опцыю Дні электроннай пошты для сінхранізацыі.

5. Цяпер наладзьце дні на 30 дзён і націсніце OK.

Спосаб 11: Выдаліце ​​кэш праграмы Gmail

Прылады Android захоўваюць кэш як часовую памяць, але калі гэтыя старыя даныя з цягам часу пашкоджваюцца, вам, магчыма, прыйдзецца сутыкнуцца з тым, што значыць стаяць у чарзе ў праблеме Gmail. Рэкамендуецца перыядычна ачышчаць кэш праграмы (прынамсі раз у 60 дзён), каб пазбегнуць будучых праблем. Вось некалькі інструкцый па выдаленні кэша праграмы Gmail.

1. Перайдзіце на галоўны экран і націсніце на прыкладанне Налады.

2. Цяпер націсніце на Праграмы.

3. Націсніце на Кіраванне праграмамі.

4. Затым націсніце на Gmail са спісу, як паказана.

5. Далей націсніце на опцыю Захоўванне.

5. Націсніце Ачысціць даныя.

6. Цяпер націсніце опцыю Ачысціць кэш, як паказана.

Заўвага: вы таксама можаце націснуць Ачысціць усе даныя, калі хочаце выдаліць усе даныя з Gmail.

Спосаб 12: Ачысціць кэш браўзэра

Для таго, каб павялічыць ваш вопыт інтэрнэту, кэш і файлы cookie дапамагаюць вам зрабіць тое ж самае. Усе гэтыя кэшы і файлы cookie захоўваюцца як часовая памяць ва ўнутранай памяці. Калі праходзяць дні, усе гэтыя часовыя ўспаміны назапашваюцца і нарастаюць. Гэта спальвае вашу дыскавую прастору. Каб выправіць, чаму мая электронная пошта стаіць у чарзе, вам трэба ачысціць кэш і файлы cookie, калі вы выкарыстоўваеце версію Gmail у браўзеры. Калі вы не ведаеце, як ачысціць кэш і файлы cookie ў праграме Gmail, азнаёмцеся з нашым кіраўніцтвам аб тым, як ачысціць кэш і файлы cookie на прыладах Android. Пасля таго, як вы ачысціце кэш браўзера і файлы cookie, праверце, ці можаце вы вырашыць праблему з чаргай Gmail на Android.

Спосаб 13: паўторна дадайце ўліковы запіс Google

Калі ні адзін з метадаў у гэтым артыкуле не дапаможа вам вырашыць праблему з Gmail у чарзе Android, вы можаце паспрабаваць паўторна дадаць свой уліковы запіс Google. Гэта дапаможа вам вырашыць усе праблемы, звязаныя з Gmail, і вось некалькі інструкцый, як паўторна дадаць свой уліковы запіс Google.

1. Запусціце праграму «Настройкі» і націсніце «Уліковыя запісы і сінхранізацыя».

2. Затым націсніце на Google > Дадатковая опцыя, як паказана на малюнку.

3. Цяпер націсніце на Выдаліць уліковы запіс унізе экрана і пацвердзіце запыт, калі ёсць.

4. Нарэшце, зноў дадайце свой уліковы запіс Gmail на прыладу і праверце, ці выпраўлена праблема Gmail у чарзе.

Спосаб 14: пераўсталяваць Gmail

Хутчэй за ўсё, вы атрымаеце выпраўленне, чаму ў маёй электроннай пошце гаворыцца пра праблему ў чарзе, паўторна дадаўшы свой уліковы запіс Google. Калі няма, вы павінны выдаліць Gmail і пераўсталяваць яго пасля перазагрузкі прылады. Вось некалькі інструкцый па пераўсталёўцы Gmail.

1. Адкрыйце праграму Play Store і знайдзіце Gmail.

2. Цяпер націсніце Выдаліць, як паказана.

3. Пачакайце, пакуль праграма цалкам не будзе выдалена з вашага Android. Затым зноў знайдзіце Gmail і націсніце Усталяваць.

4. Пасля таго, як ваша праграма будзе ўстаноўлена на прыладзе, націсніце Адкрыць, як паказана на малюнку.

5. Нарэшце, зноў увайдзіце ў свой уліковы запіс, аднавіце свае даныя (калі вы хочаце зрабіць гэта) і праверце, ці можаце вы вырашыць праблему з чаргай Gmail ці не.

Спосаб 15: Выканайце скід да заводскіх налад

Калі ні адзін з метадаў не дапамог вам вырашыць праблему з чарзе электроннай пошты, вам трэба паспрабаваць скінуць Android да заводскіх налад. Але заўсёды рабіце нататку, што вы павінны скінуць налады мабільнага тэлефона, пакуль гэта не будзе вельмі неабходна, паколькі ён выдаляе ўсе вашы даныя. Перш чым скінуць Android да заводскіх налад, вы павінны зрабіць рэзервовую копію ўсіх вашых даных. Калі вы не ведаеце, як стварыць рэзервовую копію вашага Android, прытрымлівайцеся нашага кіраўніцтва па 10 спосабах рэзервовага капіявання дадзеных вашага тэлефона Android. Затым, каб скінуць налады мабільнага тэлефона да заводскіх налад, прачытайце і рэалізуйце крокі з нашага даведніка, як скінуць налады любога Android прылады.

***

Мы спадзяемся, што гэта кіраўніцтва было карысным і што вы даведаліся, як выправіць, чаму ў маім электронным лісце на прыладзе Android паведамляецца, што праблема стаіць у чарзе. Не саромейцеся звяртацца да нас з вашымі запытамі і прапановамі праз раздзел каментарыяў ніжэй. Дайце нам ведаць, якую тэму вы хочаце, каб мы даследавалі наступную.