Ці з’яўляецца Mixpanel альтэрнатывай Google Analytics, якую вы шукаеце?

У ліпені 2023 г. GA4 замяняе універсальную аналітыку, і ёсць некалькі абмежаванняў GA4, якія выклікаюць занепакоенасць у вэб-майстроў. Тут, у гэтым артыкуле, мы абмяркуем Mixpanel, інструмент трэцяга боку, які можа стаць лепшай альтэрнатывай GA4 і дапаможа вэб-майстрам эфектыўна аналізаваць і вымяраць даныя.

На гэтым рынку, які кіруецца дадзенымі, вам патрэбен інструмент, які дапаможа вам эфектыўна аналізаваць вэб-сайты (дадзеныя) eaquicklynd. Самы папулярны інструмент з усіх – Google Analytics.

Але ў наш час існуе канфлікт паміж Google Analytics (GA4) і Mixpanel, паколькі Google Analytics абнаўляецца да 4. Такім чынам, прадпрыемствы і ўладальнікі вэб-сайтаў шукаюць такія альтэрнатывы, як Mixpanel.

Хочаце ведаць чаму?

У гэтым артыкуле вы павінны зразумець, які інструмент можа быць лепшым інструментам для аналітыкі вашага сайта. Але давайце спачатку зразумеем важнасць аналізу даных вэб-сайтаў.

Чаму так важна аналізаваць даныя вэб-сайтаў?

Запуск або аптымізацыя вашага вэб-сайта без яго аналізу – гэта ўсё роўна, што пускаць стрэлы ў цемры. Аналітыка вэб-сайта такая ж важная, як і стварэнне вэб-сайта для вашага бізнесу. Вам трэба ведаць некалькі рэчаў, такіх як трафік, паводзіны аўдыторыі, узаемадзеянне, дэмаграфія і г.д., перш чым ставіць мэту для вашага сайта. Такім чынам, вам патрэбна аналітыка для вашага сайта.

Інфармацыя пра карыстальнікаў: вам трэба ведаць сваю аўдыторыю і яе паводзіны на вашым сайце. Гэта дапамагае вам ствараць кантэнт, каб ваша аўдыторыя магла разумець і знаходзіць патрэбную інфармацыю.

Аналітыка дапамагае вам знаходзіць і выкарыстоўваць дэмаграфічныя дадзеныя, такія як іх інтарэсы, пол, месцазнаходжанне і цікавыя тэмы, каб ствараць кантэнт вакол іх і зрабіць ваш сайт зручным для карыстальнікаў.

Даведайцеся, што лепш за ўсё працуе для вас: інструмент аналітыкі паведамляе вам, які кантэнт працуе добра, колькі ў вас наведвальнікаў, ваш паказчык адмоваў, час утрымання аўдыторыі і г.д. На аснове гэтага вы можаце аптымізаваць свой кантэнт, CTA і тэгі. Акрамя таго, вы можаце ствараць кантэнт на тэму, якая падабаецца вашай аўдыторыі.

Гэта дапамагае вам будаваць стратэгіі SEO. Шмат арганічнага трафіку – гэта тое, што вам трэба для росту вашага сайта. SEO з’яўляецца найбольш важнай часткай вашай кантэнт-стратэгіі. З дапамогай аналітычных інструментаў SEO вы можаце дакладна зразумець, як кліенты трапляюць на вашы старонкі. Вывучэнне вашых старонак з найбольшай колькасцю пераўтварэнняў і іх аптымізацыя – адзін з метадаў паляпшэння SEO.

Сэгментацыя і візуалізацыя даных прасцей: як ужо згадвалася ў папярэдніх рэкамендацыях, аналітыка спрасціла сегментацыю даных і візуалізацыю ў некалькі клікаў, даючы вам усю інфармацыю на экране.

Што такое Google Analytics (GA4)?

Google Analytics – самы папулярны інструмент аналітыкі вэб-сайтаў, які арганізуе і сегментуе даныя вэб-сайтаў. Ён працуе з 2005 года, і паколькі гэта бясплатны інструмент, большасць кампаній выкарыстоўваюць яго для аналітыкі вэб-сайтаў.

Тым не менш, Google нядаўна абнавіў Google Analytics у GA4, што прынесла шмат змяненняў, непрыязных для бізнесу, таму прадпрыемствы шукаюць іншыя варыянты.

Зараз давайце праверым, чым адрозніваецца GA4.

Пачнем з таго, што GA4 будзе адзіным сродкам Google Analytics; універсальная аналітыка будзе адменена да ліпеня 2023 г. Акрамя таго, GA4 здаецца больш тэхнічным, што азначае, што вам патрэбна належная тэхнічная група, каб зразумець аналітыку даных у GA4.

У адрозненне ад Universal Analytics, GA4 дазваляе толькі адфільтраваць унутраны трафік, а не ствараць карыстальніцкі выгляд.

Праверце гэта:  Прадавайце прадукты з адной платформы ўсюды - Shopify

Абмежаванні GA4

Вы не можаце экспартаваць даныя з універсальнай аналітыкі ў GA4: калі ў ліпені 2023 года універсальная аналітыка перастане працаваць, вам трэба будзе наладзіць GA4 адначасова з Universal Analytics, каб вы маглі атрымаць доступ да GA4 пасля таго, як універсальная аналітыка перастане працаваць.

Абмежаванні на збор даных: GA4 мае абмежаванне ў 25 карыстальніцкіх параметраў для кожнай карыстальніцкай падзеі. Нягледзячы на ​​​​тое, што гэта здаецца вялікай колькасцю, гэтага можа быць недастаткова для вялікіх сайтаў. Пры абнаўленні да Google Analytics 360 даступныя дадатковыя абмежаванні, але цана высокая.

Недастатковая ананімізацыя даных: з ананімізацыяй даных вы можаце атрымаць асноўныя паказчыкі наведвальнікаў (наведванні, клікі і прагляды старонак), але не ідэнтыфікацыйную інфармацыю (PII), такую ​​як геалакацыя, прызначэнне ідэнтыфікатараў адсочвання або іншая інфармацыя на аснове файлаў cookie.

Гэта знізіла вашу здольнасць да рэмаркетынгу, распазнавання пастаянных гасцей і выкарыстання складанай атрыбуцыі канверсіі.

Няма ўласных функцый аптымізацыі для пераўтварэння: карыстальнікам Google Analytics неабходна выкарыстоўваць рашэнні іншых вытворцаў, каб атрымаць больш глыбокую інфармацыю, напрыклад, як наведвальнікі ўзаемадзейнічаюць з вашым вэб-сайтам або заклікаюць да дзеяння.

Няправільныя анатацыі: калі вам трэба даць іншым членам каманды дадатковы кантэкст, анатацыі карысныя. Напрыклад, прыцягнуць увагу да незвычайных скокаў трафіку або разрыву маркетынгавай варонкі. Нягледзячы на ​​тое, што яна прысутнічала ў Universal Analytics, гэтая функцыя больш не прысутнічае ў Google Analytics 4.

Няма паказчыкаў у рэальным часе: Google Analytics звычайна апрацоўвае даныя з затрымкай у 24-48 гадзін. Абнаўленне даных выконваецца толькі адзін раз у дзень для ўліковых запісаў з больш чым 200 000 штодзённымі сесіямі.

У выніку вы не ўбачыце самых свежых даных па ключавых паказчыках. Гэта можа быць непрыемна падчас аднадзённай рэкламнай рэкламы, калі інфармацыя ў рэальным часе можа мець значэнне!

Mixpanel – лепшая альтэрнатыва GA4 для пераадолення недахопаў Google Analytics 4. Давайце разбярэмся ў Mixpanel.

Што такое Mixpanel?

Mixpanel – гэта інструмент вэб-аналітыкі і мабільнай аналітыкі, які дапамагае вам збіраць, захоўваць і аналізаваць даныя, створаныя карыстальнікамі, каб лепш зразумець, як людзі паводзяць сябе на вашым сайце або ў вашым дадатку.

Вы можаце разгледзець гэты інструмент, калі вы шукаеце альтэрнатыву Google Analytics.

Вам трэба будзе дадаць радок кода з Mixpanel на свой сайт. Кожная падзея, якую вы хочаце адсочваць, мае унікальны код. Пасля дадання кода вы можаце выкарыстоўваць прыборную панэль Mixpanel, каб наладзіць варонкі для адсочвання паказчыкаў узаемадзеяння на вашым сайце.

Асноўныя моманты Mixpanel

Mixpanel забяспечвае першакласныя функцыі і інтэграцыі, якія робяць яго лепшым інструментам аналітыкі вэб-сайтаў і праграм. Мы пералічылі некаторыя з іх ніжэй.

  • Вы можаце параўнаць інфармацыю пра перыяды часу, што дасць вам зразумець, як тэндэнцыі змяняюцца з цягам часу.
  • Персаналізаваная прыборная панэль – яшчэ адна асаблівасць Mixpanel; вы можаце наладзіць прыборную панэль у адпаведнасці з вашымі патрэбамі і патрабаваннямі.
  • Ён арганізуе складаныя даныя ў простым фармаце. Mixpanel дае адлюстраваныя імёны, тэгі катэгорый падзей і азначэнні, што палягчае разуменне ўсім.
  • Гэта дазваляе разлічваць паказчыкі ўсяго за некалькі клікаў. Вы знойдзеце некаторыя формулы ў Insights, якія палягчаюць вам разлік KPI і стварэнне падрабязных справаздач.
  • Варонка Mixpanel палягчае і паскарае атрыманне шляху карыстальніка, незалежна ад таго, наколькі доўгім і кароткім быў шлях карыстальніка. Акрамя таго, такія функцыі, як блок-схемы, магчымасць дадаваць бясконцую колькасць крокаў, фільтраваць па групах і выключаць даныя, робяць Mixpanel магутным інструментам аналітыкі.
  • Mixpanel робіць добрую працу, калі справа даходзіць да пошуку дыверсій. Mixpanel аўтаматычна вызначае любыя значныя сегменты карыстальнікаў, адказныя за зрух; вы можаце марнаваць менш часу на вызначэнне крыніцы кожнай дыверсіі.
  • Глабальныя фільтры ў панэлі кіравання дазваляюць атрымліваць даныя ў адпаведнасці з вашымі перавагамі; напрыклад, гэта могуць быць дадзеныя за мінулы месяц або дадзеныя новых карыстальнікаў.
  • Праверце гэта:  Як выкарыстоўваць Workflow Builder ад Slack

    Перавагі Mixpanel

    Ключавымі перавагамі Mixpanel з’яўляюцца яго дакладная і паслядоўная аналітыка паводзін кліентаў для вэб- і мабільных прыкладанняў.

    Вы будзеце мець дакладнае разуменне таго, як карыстальнікі ўзаемадзейнічаюць з вашым вэб-сайтам і прадуктам, а таксама поўнае веданне стану кожнага ўліковага запісу.

    #1. Просты ў выкарыстанні інтэрфейс

    Калі мы не можам атрымаць карысную інфармацыю з даных, значыць, даныя бескарысныя. Атрыманне карыснай інфармацыі з даных з’яўляецца вынікам добрага прадстаўлення даных.

    Платформа Mixpanel мае просты ў выкарыстанні інтэрфейс, які дазваляе вам глыбей паглыбляцца і выяўляць адказы карыстальнікаў на вашым вэб-сайце або ў праграме. Гэта дае лепшае разуменне таго, як карыстальнікі ўзаемадзейнічаюць з вашым дадаткам, і дае рэкамендацыі па паляпшэнні вашага прадукту.

    Добрыя прапановы прывядуць вас да распрацоўкі добрага прадукту, а добры прадукт прывядзе да большай колькасці канверсій, што дапаможа вашаму бізнесу развівацца!

    #2. Варонкавая справаздачнасць

    Калі карыстальнікі ўзаемадзейнічаюць з вашым мабільным дадаткам, справаздача аб варонцы паказвае, дзе яны выбылі з запланаванага шляху пераўтварэння або адмовіліся ад маркетынгавай кампаніі.

    Справаздачу аб варонцы таксама можна выкарыстоўваць для параўнання таго, наколькі розныя дзеянні сегмента адрозніваюцца. Вы можаце даведацца, дзе карыстальнікаў адхіляюць ад вашай праграмы, якім шляхам яны звычайна ідуць і калі сыходзяць, атрымаўшы бачнасць іх рашэнняў на кожным этапе.

    Па дзвюх прычынах варонкавы аналіз Mixpanel эфектыўны:

  • Значна больш дэталяў уключана.
  • Гэта прасцей у наладзе.
  • Нават калі ваша варонка не была рэалізавана, вы ўсё яшчэ можаце бачыць узаемадзеянне карыстальнікаў за папярэднія 90 дзён у Mixpanel.

    #3. Канкрэтны збор даных

    Сістэматычны збор даных дазваляе вам атрымаць веды з першых вуснаў і унікальнае разуменне вашай задачы навучання, будзь то даследаванне ў дзелавых, дзяржаўных або акадэмічных мэтах.

    Ёсць незлічоная колькасць магчымасцей, даступных з дадзенымі, якія пастаўляе інструмент. Платформа можа збіраць мільярды інфармацыі і падзей, якія карыстальнікі могуць выкарыстоўваць для паляпшэння сваіх прадуктаў у адказ на дзеянні кліентаў.

    #4. Простая аналітыка

    Аналітыка можа гуляць ключавую ролю ў прыняцці рашэнняў для вашага бізнесу. Доступ да дадзеных і пераўтварэнне іх у карысную інфармацыю – гэта працэс, які можа адрозніваць паспяховую арганізацыю.

    Каб зрабіць аналітыку даных даступнай для вас, Mixpanel прадстаўляе іх падрабязным, але простым спосабам. Вы можаце лёгка вымераць дзеянне з дапамогай інфармацыі, прадстаўленай вам, незалежна ад таго, ажыццяўляецца гэта праз iOS, Android або вэб-прыкладанне.

    #5. Мэтавы збор даных

    Mixpanel больш надзейны, чым іншыя платформы аналітычных паслуг. Дастаўка дадзеных інструмента дае бясконцую колькасць варыянтаў. Платформа можа збіраць мільярды інфармацыі і падзей, якія вы, як карыстальнік, можаце выкарыстоўваць для паляпшэння сваіх тавараў у адказ на паводзіны кліентаў.

    Mixpanels супраць GA4

    Асаблівасці MixpanelGoogle Analytics
    (GA4) Карыстальніцкі інтэрфейс. Гэтая праграма прапануе сапраўднае ўзбагачэнне даных. Мадэль даных дазваляе звязваць нядаўнія бізнес-дадзеныя з гістарычнымі падзеямі. Карыстальніцкі інтэрфейс GA4 трохі складаны для пачаткоўцаў і малога і сярэдняга бізнесу. Аналіз у рэальным часе Аналіз у рэальным часе з 99% даных, даступных за лічаныя секунды. Рэальных няма -time метрыка ў візуалізацыі GA4Funnel. Варонкі Mixpanel найбольш лёгка адсочваюць падарожжы карыстальнікаў. Гэта можа быць шлях, па якім карыстальнік ідзе па вэб-старонках, якія ён наведвае, або любая іншая адпаведная інфармацыя. Хоць візуалізацыя варонкі з’яўляецца функцыяй Google Analytics, яна не можа даць вам той узровень інфармацыі, які вам патрэбны для прыняцця рашэнняў на аснове дадзеных. Захаванне DataMixpanel забяспечвае доступ да папярэдніх дадзеных максімум за пяць гадоў з пункту гледжання захоўвання і пошуку дадзеных. Акрамя таго, вы можаце імпартаваць папярэднія дадзеныя карыстальніка, каб замяніць даныя са скончаным тэрмінам дзеяння. GA4 мае 14-месячны перыяд захоўвання гістарычных даных. Аднак з-за таго, што ён не падтрымлівае імпарт гістарычных даных, доступ GA4 да сховішча, пошуку і аналізу папярэдніх дзеянняў карыстальніка моцна абмежаваны. Дакладнасць даных Mixpanel аналізуе ўсе даныя карыстальніка, паколькі выбарачныя даныя могуць быць схільныя да памылак. На аснове выбаркі даных, GA4 забяспечвае індывідуальныя справаздачы. Mixpanel Vs. GA4

    Праверце гэта:  Незаменныя токены (NFT) і іх прымяненне ў іншых галінах

    Структура цэнаўтварэння

    Цэнаўтварэнне Google Analytics

    Google Analytics з’яўляецца фантастычным, таму што гэта бясплатна! Акрамя таго, няма дарагіх дапаўненняў або інтэграцый.

    Google Analytics 360 – гэта пашыраная версія, якая ўключае ў сябе ўсе асновы. Калі вы працуеце з вялікай колькасцю даных, карпаратыўнае выданне мае значна больш функцый, запытаў, інтэграцый і магчымасцей. Аднак большасць кампаній выявіць, што базавая версія Google Analytics задавальняе іх патрэбы.

    Цэны на Mixpanel

    Абедзве праграмы бясплатныя. Першыя 1000 назіраемых карыстальнікаў плана MixPanel «Starter» атрымліваюць бясплатна ў месяц. Ёсць таксама такія функцыі, як кагорты і аналітычныя патокі. З гісторыяй даных да 90 дзён вы можаце дадаць неабмежаваную колькасць членаў каманды.

    Параметр MixPanel «Рост» пачынаецца з 25 долараў у месяц. Ён уключае даныя за год і да 25 000 кантраляваных карыстальнікаў у месяц. Акрамя таго, план MixPanel «Enterprise» спаганяецца асобна для кожнага кліента і пастаўляецца з групавой/B2B аналітыкай, адзіным уваходам і наладжвальнай гісторыяй даных (у залежнасці ад таго, наколькі далёка вам трэба пайсці).

    Альтэрнатывы Mixpanel

    Нягледзячы на ​​​​тое, што Mixpanel з’яўляецца выдатнай альтэрнатывай GA4, вы можаце параўнаць Mixpanel з яшчэ некалькімі інструментамі аналітыкі вэб-сайтаў і выбраць лепшы для вашага сайта (і праграм).

    Usefathom

    Usefathom – гэта інструмент аналітыкі вэб-сайтаў, які ў першую чаргу ставіцца да канфедэнцыйнасці і дае дакладнае ўяўленне пра карыстальнікаў, незалежна ад таго, выкарыстоўваюць яны блакіроўшчыкі рэкламы. Акрамя таго, яны забяспечваюць поўную бяспеку дадзеных.

    Гэта даступны інструмент аналітыкі вэб-сайтаў і праграм, які дазваляе ствараць вэб-сайты, асабістыя дамены і справаздачы па электроннай пошце. Вы можаце кіраваць сваім блогам, праектам выхаднога дня і вэб-сайтам кампаніі з аднаго ўліковага запісу.

    Матома

    Гэта інструмент вэб-аналітыкі з адкрытым зыходным кодам, які падтрымлівае 50 розных моў. Matomo надае вялікую ўвагу валоданню дадзенымі, абароне прыватнасці і нулявой выбарцы даных.

    Ён прапануе як воблачныя, так і лакальныя альтэрнатывы хостынгу. On-Premise – гэта бясплатнае праграмнае забеспячэнне PHP/MySQL з адкрытым зыходным кодам і самастойнае размяшчэнне, якое вы можаце ўсталяваць на свой сервер, што дае вам максімальную гібкасць, а воблака пазбаўляе ад неабходнасці ўстаноўкі.

    З поўным наборам функцый, уключаючы цеплавыя карты, запісы сесій, мэты, аналітыку формаў, профілі наведвальнікаў, электронную камерцыю і варонкі, гэты прэміум-інструмент вэб-аналітыкі і аптымізацыі пераўтварэнняў дае вам самую пераканаўчую інфармацыю.

    Cloudflare

    Гэта воблачны інструмент аналітыкі вэб-прадукцыйнасці. Платформа, створаная для прадпрыемстваў усіх відаў, прапануе рашэнні для вэб-сайтаў, малых і сярэдніх фірмаў электроннай камерцыі і кампаній, якім патрэбна бяспека карпаратыўнага ўзроўню і прадукцыйнасць сеткі.

    Акрамя таго, ён прадастаўляе розныя бясплатныя інструменты і прыкладанні, якія вы можаце дадаць непасрэдна на свой вэб-сайт без загрузкі або ўстаўкі ўручную файлаў або сцэнарыяў. Акрамя таго, Cloudflare забяспечвае ўсё неабходнае ў інструменце аналітыкі вэб-сайтаў.

    Заключэнне

    Mixpanel супраць Google Analytics – звычайная дыскусія сярод распрацоўшчыкаў. Ёсць шмат элементаў, якія трэба ўлічваць пры пошуку інструмента, які дапаможа вам адсочваць вашу аналітыку, але найбольш важнымі з’яўляюцца характарыстыкі і цана.

    Калі ў вас абмежаваны бюджэт, Mixpanel – адназначны выбар. Нават калі ў вас няма абмежаванага бюджэту, Mixpanel па-ранейшаму з’яўляецца добрым выбарам з-за яго здольнасці захоўваць больш дадзеных, чым Google Analytics. Важна адзначыць, што Mixpanel – гэта інструмент для маркетолагаў і менеджэраў па прадуктах, а не для распрацоўшчыкаў.

    Вы таксама можаце азнаёміцца ​​з некаторымі лепшымі інструментамі для адсочвання наведвальнасці сайта ў рэальным часе.